Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    We hebben net gebeld, ze heeft vanochtend om half 6 weer wat gedronken, maar die voeding heeft ze 2 uur later weer uitgespuugd :(
    De kinderarts was nog niet langsgeweest dus weet niet of ze naar huis mag vandaag, maar ben bang van niet..

Wij gaan nu iig naar t ziekenhuis toe, kan ik dr eindelijk weer knuffelen, heb haar echt gemist vannacht..

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: ik hoop echt dat ze de oorzaak vinden en ze vanmiddag lekker mee naar huis mag! Sterkte in het ziekenhuis meid!!

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, ja dat kan ook ja. Een kraambed vind ik handiger, is een 1persoonsbed, ze brengen het en ze halen het ook weer op en het is gewoon gratis..
    Lang niet iederen word misselijk tijdens de bevalling hoor, dus maak je maar geen zorgen;) Jij een goede nacht gehad?

@kristel, nee toch :( wat sneu voor Yentle . Je moet je niet schuldig voelen hoor, entle heeft meer aan een wat uitgeruste moeder!
    Hopelijk mag ze snel naar huis! Dikke knuffel meid!
    Lees net dat ze weer heeft overgegeven.. hopelijk knapt ze snel op! Kan me voorstellen dat je haar hebt gemist :(

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Okeej, was even benieuwd waarom je daarvoor gekozen hebt :D
    ja hier een redelijk goeie nacht gehad, 1x eruit om te plassen en af en toe wakker
    omdat bijn buik pijn deed omdat ik me had omgedraait :(
    Jij ook een beetje kunnen slapen??
    ik hoop echt dat ik 1 van die mensen ben die niet misselijk is tijdens de bevalling...

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, das minder he dat wakker worden steeds. Het zal vast wel meevallen met de misselijkheid denk ik hoor! Ja ik heb goed geslapen :D. Had 2 paracetamolletjes genomen uit voorzorg en ben in slaap gevallen, ben een paar keer wakker geworden met menstruatiepijn maar verder overal doorheen geslapen gelukkig.
    Is het tafeltje inmiddels al opgehaald?

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: gelukkig heb je goed geslapen, even bij kunnen komen... ben je al ver in het boek?
    Ja tafeltje is gelukkig opgehaald... raar mens :p

7. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

kom weer even inbreken!

KRISTEL pff meis het zit jullie niet altijd even mee.
    Hopelijk mag je meisje snel weer naar huis... en voel je niet slecht meid! Is jusit goed dat je ook een beetje aan jezelf denk, je moet er ook voor je meisje zijn. Dus dat je thuis geslapen hebt alleen maar goed denk ik. Je kleine meid is in goede handen word goed op haar gelet in de nacht, zodat jullie kunnen uitrusten en nu weer met wat energie bij jullie meisje zijn!

Sterkte meid en hopelijk knapt jullie prinsesje snel weer op!

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, haha ja je komt de raarste mensen tegen via mp haha
    Ja heb het bijna uit, vind het echt wel veel goede informatie.
    Jij plannen voor vandaag? Ik moet even kadotje halen, verder niet zoveel..

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Ja af en toe haha :p vorige keer hadden we een dressoir van ruim 1.50 breed verkocht
    komt er een vrouwtje aan met een Fiat Uno!!! en ze moest nog een uur rijden...
    nou we hebben het dressoir in haar auto gekregen, maar vraag niet hoe :p
    Nope hier geen plannen voor vandaag, zal zo eens aan vriendlief vragen of hij nog plannen
    had... om een kadootje te halen is het in ieder geval beter weer als gister!
    ik heb het boek nog niet bijna uit hoor :p kan me er steeds niet toe zetten om te lezen :p
    ben al wel een stuk over de helft, maar moet toch echt gaan lezen want moet al bijna
    terug naar de bieb :p

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ow bedenk me net dat we helemaal (nog) niet wegkunnen... de vk zou mij bellen en aan de hand van mijn klachten wilde ze me misschien nog even zien... maar ben de afgelopen 2 dagen niet misselijk geweest en ook de hoofdpijn valt mee, dus zal wel meevallen...

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, haha ja dan vragen ze niet even naar de maat ofzo . Ik had ook een keer een man, die verwachtte dat ik een zware salontafel wel even 3 trappen naar beneden getild zou hebben hahah.Eh ja wat denk je zelf :p
    Dus je moet snel lezen jij haha. Ik heb hem maar gewoon gekocht, verkoop hem straks wel weer ofzo.

Ik ben ervandoor, moet nog douchen enzo..

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, toch wel even goed om na te kijken denk ik

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Ja de afmetingen stonden er gewoon netjes bij :p
    haha mensen denken de raarste dingen... ja inderdaad er is veel vraag naar dat boek
    dus je zult 'm wel kwijt kunnen, via MP haha
    Ja ze heeft donderdag alles gecontroleerd en toen was het goed, en vandaag zou ze me
    bellen om te kijken in hoeverre de klachten nog aanwezig zijn, maar diie zijn dus bijna
    weg dus ze zal wel niks na hoeven te kijken... en maandag moet ik weer op controle...

14. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

kristel wat een nacht! maar je moet je niet schuldig voelen
    het is zoals iedereen hier zegt je meisje heeft meer aan je
    als je een beetje uitgerust bent. maar ik kan me de zorgen
    voorstellen. en zeker dat je haar gemist heb. ik hoop en duim voor je dat ze vandaag naar huis mag.

emma en mum welk boek lezen jullie?

ik heb ook echt slecht geslapen. ik werd steeds wakker met pijn
    op mijn borst. zo'n benauwd gevoel. kent iemand van jullie dit.
    en wat mum ook heeft het omdraaien s'nachts jeetje wat een
    gedoe dat doet echt zeer.

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: wij lezen het boek: Veilig bevallen van Beatrijs Smulders...
    het boek is mij door mijn vk aangeraden omdat ik aangegeven heb toch wel angst te
    hebben voor de bevalling...
    vreselijk hé dat omdraaien s'nachts... blegh...
    ik heb nu wel door dat het alleen is als ik op mijn rug draai.. als ik van mijn linkerzij
    in 1x doordraai naar mijn rechterzij is het minder als dat ik een tussenstop maak op
    mijn rug...

16. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum oke dan ga ik dat boek ook halen want ik
    zie verschikkelijk op tegen de bevalling.
    ik kan niet in 1x doordraaien. het voelt helemaal
    stijf dan onderin mijn buik.

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: Ja ik denk dat ik veel aan het boek heb... t is een vrij duur boek, ik heb het gewoon bij de bieb gehaald, maar wat ik al tegen Emma zei er is veel vraag naar dus je kan het ook weer verkopen als je bevallen bent...
    ik heb ook een keiharde buik idd, met in 1 keer doordraaien bedoel ik dat ik niet eerst bij ga liggen komen op mijn rug, eerst ging ik eerst op mijn rug liggen dan wachtte ik tot de pijn wat afgezakt was en dan draaide ik door op mijn andere zij, nu draai ik meteen door en dat scheelt wel...

18. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum ok ga ik vanacht ook proberen.
    ik ga ff op bol.com kijken voor dat boek....
    misschien heb ik er ook wat aan.

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
  20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hoi meiden!

@emma fijn dat je goed hebt kunnen slapen vannacht!

@mum volgens mij heeft iedereen rond deze tijd last met draaien zo te merken haha
    Bij mij is het niet veel beter haha

@kirstel he meis wat vervelend allemaal.
    Goed dat je thuis bent gaan slapen hoor, moet je je echt niet schuldig over voelen, Yentle heeft veel meer aan een uitgeruste mama vandaag, vannacht heeft ze toch geslapen!
    Hoop wel dat ze vandaag mee naar huis mag hoor, zo zonder je meisje moet vreselijk zijn!
    Dikke knuffel!

@suus mooie foto zeg!

@agneta, snel dat boek halen dan hoor!
    Lijkt me niets om zo angstig te zijn voor de bevalling, hopelijk heb je er wat aan!

HIer lekker rustig aan gedaan vanmorgen, gister iets te veel gedaan denk ik, vannacht en gister avond weer erg last van krampen en ongi pijn en harde buiken, dus vandaag maar niet te veel doen

Deel Deze Pagina