@ Sterretje: Dat hoop ik ook niet voor je meid, dat ie tot de 42 weken blijft zitten... @ Bos: hoe is het meid, beetje kunnen slapen?
zo vk heeft net gebeld, ze maakte zich geen zorgen, vroeg of ik het fijn zou vinden als ze mijn bloeddruk nog even zou checken maar ik heb gezegd dat ik me verder goed voel en me geen zorgen maak... maandag weer op controle en als er eerder iets is mag ik altijd bellen...
ja ik ben ff weg, wij gaan even aardbeitjes halen bij de boer Jammieeejjj.... vanavond even bij een feesavond kijken gezellie... waarschijnlijk tot straks... doei doei
@mum: nee heb beroerd geslapen. lag nu al om kwart over 2 op de bank...het was niet te houden boven in de slaapkamer maar beneden zaten ook vijf muggen. had er vier gevangen maar nummer vijf kon ik niet vinden.....word vanavond dus op tijd naar bed denk ik.... oh lekker aardbeien..neem voor mij ook een bakkie mee en wat voor feestavond is dat?
mum lekkerrrr aardbeitjes. goeiemiddag bos.......... hoi mecha. ik weet niet waar een outlet store is.
Hoi allemaal, ben er ook weer even via mijn telefoon. Heb de laatste paar pagina's bijgelezen. @kristel, wat naar dat jullie kleine meid zo ziek was! Gelukkig is ze weer thuis en had ze niets ernstigs. @suus, gefeliciteerd met jullie trouwen!! Ik wens jullie heel veel geluk toe @bos, balen van die slechte nacht. Hopelijk slaap je deze nacht beter nu het wat minder warm is buiten. @all, ik ben vanmorgen ongi geworden. Uitgerekend nu ik mijn broertje aan het helpen was met verhuizen. Ik ben maar naar huis gegaan, want de pijn is niet te houden. Zelfs na 2 paracetamol niet.. Het schijnt dat sommige vrouwen hun menstruatie als weeen voelen, volgens mij ben ik een goede kandidaat daarvoor. Om de zoveel tijd komt er een vreselijke kramp die even aanhoudt en dan zwakt het weer iets af. Tijdens die krampen word ik heel misselijk en zit ik helemaal te trillen. Voel me echt hondsberoerd... zo maar lekker op de bank met een kruik en thee. Liefs
Ik ben blij En ik zal wel even vertellen waarom Ik vind het toch zonde dat het met de bv niet gelukt is en ik het helemaal opgegeven heb.. Ik blijf toch steeds met een bepaald gevoel zitten van 'ik wil het!'. Alleen niet op de manier zoals het gegaan is steeds.. Nu dacht ik dat als je productie (bijna) over is je kansen verkeken waren, maar dat is dus niet zo! Ik heb heel veel informatie verzameld en ben erachter gekomen dat als je maar vaak genoeg aanlegt en/of kolft de productie weer terug moet komen.. Nu heb ik dus vandaag een elektrische kolf gekocht en mn (.)(.) doen het nog hoor Ik heb besloten om fulltime te gaan kolven en Yentle dus gewoon met de fles te blijven voeden, zo hebben we allebei onze zin, zij de fles, ik mn borstvoeding Ik ga dus heel erg mn best doen om t weer allemaal op gang te laten komen en te houden! Zo, dat moest ik even kwijt
kristel wat goed van je!!! ik hoop voor je dat je lekker snel genoeg hebt, maar ik geloof dat al binnen een paar dagen is.
Zo, en nu even reageren nog @Bos: Misschien helpt t om de ventilator lekker aan te zetten voordat je naar bed gaat? Dat t op die manier toch een beetje afkoelt op de kamer? Hopelijk slaap je vannacht beter aangezien het nu lekker afkoelt! @Mecha: Ik zou niet weten waar die zit... Maar bij de gewone Miss Etam verkopen ze ook gewoon positiebroeken die niet zo duur zijn, dus je kan altijd even kijken toch? Helemaal nu er uitverkoop is.. @Nen: *knuffel* balen dat je ongesteld geworden bent.. En helemaal dat je er nu zo'n last van hebt! Ik weet hoe het is om zoveel pijn te hebben tijdens je ongi en het is écht kut.. Doe maar lekker rusitg aan hoor, verwen jezelf mar lekker met een reep chocola oid en ga lekker op de bank liggen met een dvdtje @Agneta: Ik hoop dat t zo snel gaat En ik blijf t gewoon combineren met FV totdat t helemaal goed op gang is
kristel is het niet veel werk? eerst kolven en dan de fles geven? ik zou het ook doen hoor als ze straks bij mij ook niet de borst wil hebben.
@nen he wat blaen dat je weer ongi bent geworden meis echt vervelend, en zeker dat je nu zo'n last van krampen ed hebt Doe maar lekker rustig aan, misschien een beetje een warme gedachte nu met deze hitte, maar ik vond een kruik op me buik altijd heerlijk! Knuffel voor jou! @kristel, wat goed van je meis! Echt super hoor dat je er zoveel voor doet, nu gaat het helemaal geod komen hoor, en als je jezelf nu er veel beter door voelt, helemaal super! @mum oh lekker aardbeien, je mag voor mij ook wel een bakje mee nemen hoor hihi @bos ventilator helpt bij mij idd wel een stuk hoor! lekker hard aan, soms een beetje irritant voor het geluid, maar dat moet je maar voor lief nemen dan en het helpt nog tegen de muggen ook! @mecha ja dat ga je krijgen nu he, je buikje gaat waarschijnlijk hard nu! Een outlet weet ik ook niet, maar het is nu overal nog uitverkoop dus dat scheelt ook vaak alweer een hele hoop geld En verder doe je nog zowiezo een half ajar met die broeken, dus dan mag je er wel iets aan uitgeven toch?
@ Bos: Balen zeg dat je zo beroerd geslapen hebt... idd vanavond maar op tijd naar bed... Helaas zie ik nu pas dat je ook een bakje aardbeien wilde, anders had ik ze zeker voor je mee genomen... Op de camping bij mijn schoonouders is in het hoogseizoen elke zaterdagavond een feestavond best gezellig altijd, vanavond komt die hele dikke zanger een half uurtje optreden, en de rest van de avond een goeie band... voorgaande jaren zijn Frans Bauer, Marianne Weber, Rob van Daal , Grad Damen Wolter Kroes en nog wat van die pipoos geweest @ Nen: Dikke knuffel meid... @ Kristel: Goed van je hoor hoop dat het lukt meid, maar denk niet dat je gefaald hebt als het niet lukt!! @ Sterretje: oww... ik lees het nu pas, anders had ik ook voor jouw een bakje meegenomen Haha is zo grappig bij die boer, daar trek je de aardbeien uit de muur hij heeft echt zo'n automatiek, net als waar je bij de febo een kroketje uithaald, zo haal je bij hem je aardbeien uit de muur 2 euro per bak (flinke bak) dus valt echt reuze mee zo rechtstreeks bij de boer...
@mum gezellig zo'n avondje dus! Hoop dat het wel wat afgekoeld is dan voor jullie! Balen dat ik te laat was met mijn bestelling, moet ik zelf maar ergens aardbeitjes vandaan halen
@ Sterretje: Ja we gaan gewoon ff kijken, zal het wel niet al te lang volhouden en vriendlief heeft al niet zo'n zin geloof ik Sorry voor je bestelling... ik heb 3 bakken meegenomen en de 1e is al op
Hey allemaal @Kristel: Je hebt echt het allerbeste gedaan voor Yentle hoor. En voor jezelf. Wat goed dat ze weer thuis is! Haal de knuffels maar in! eum ... jah, dat krijg je dus als je alles leest zonder kladblok. Sorry, kweet het niet meer Ik voel nu echt al drie dagen na elkaar hetzelfde in mijn buik, op bijna dezelfde plaats elke keer. Het voelt echt aan als een gekriebel in mijn buik. Als kleine luchtbelletjes die langs de binnenkant van mijn buik glijden. Maar vrij snel dan. Zou dat mijn kindje kunnen zijn? Hihi, kvind het wel spannend
@ HillI: Dat zou inderdaad jullie kindje kunnen zijn... achteraf denk ik dat ik het ook veel eerder gevoeld heb, want voel je normaal je darmen ook? ik niet in ieder geval het enige wat ik in mijn buik voel is baby, ook voor de zwangerschap voelde ik mijn darmen niet...
@kristel: ik had de ventilator heel hard aangezet voor in naar bed ging..normaal doe ik hem ook 's nachts aan op de laagste stand als het zo heet is maar omdat ik nu last heb van mijn keel wil ik dat niet want dan lig ik daar weer wakker van...helaas maar thanks voor het meedenken.. fijn dat je zo de oplossing hebt gevonden voor de borst/fles... @mum: jammer dat het te laat was...wel lachen zo aarbeien trekken haha..en niet eens zo duur @mecha: weet ook niet waar je een outlet hebt....kun je het niet op internet vinden?? @sterretje: hoe is het met jou.. @heb ik emma gemist vandaag of is ze nog niet geweest?? @nen: oh bah balen van je ongi. en vooral dat je er zoveel last van hebt ook weer....hopenlijk helpen je kruik en je thee... het is best warm he vandaag. dacht dat het wel mee zou vallen maar in de zon is het snikheet... vriendlief heeft ff de easyfix in de auto's gezet vandaag... ik ben bezig met de was. eten voor vanavond staat klaar en konijnenhok is verschoond, planten hebben water en heb lekkere verse jus voor ons geperst....
@hilli: oh wat leuk dat is vast jullie kleine spruit...bij mij voelde het ook als gekriebel en plopjes...zo leuk he en het word alleen maar duidelijker...lekker van genieten hoor
@ Bos: Ja idd grappig, en in de supermarkt zijn ze vaak nog duurder ook... Emma is vanmorgen hier wel geweest, ze ging een kadootje halen Ja het weer is er niet minder op geworden, ik had ook op een koel dagje gehoopt... jullie zijn flink actief vandaag... MMmmm lekker verse jus De kleine hier heeft de hik, en het gaat maar niet over...