Ja om 5 uur moet ik ook altijd plassen (wekker gaat doordeweeks om half 5 dus ben dat gewend en word daarom ook in het weekend zo vroeg wakker) En dan als ik uit bed ga is het meestal rond 8-9 uur of eerder. Dus daarom weet ik niet welke nou als ochtendurine telt Die van 5 uur is dan het meest geconcentreerd lijkt me. Kan natuurlijk ook om 5 uur doen en om 8 uur nog een keer Meis, je kan zwanger worden en ook samen met je man zwanger worden, dus echt, het gaat goedkomen! Het kan misschien even duren, maar het kan ook zomaar raak zijn deze ronde! Die onwetendheid is echt vreselijk en heel onzeker makend. Maar je weet dat het kan, dus dan komt het echt wel.
De TNT komt denk ik hier ook erg laat Geeft niet,ik ga het opvangen... Als ik extreem moet plassen dan he? Nou,wachten op de kleine uurtjes
Testen al binnen? Mag ik je al op roze zetten? *duim duim* Wat ik net weer had .. zit ik ineens te huilen Zegt mn man dat ie van me houdt .. ga ik nóg harder huilen Ben ik raar of wat Ik wilde eigenlijk stiekem een ovu test gaan doen vandaag Maar kan echt niet 4 uur zonder te drinken overdag! In de ochtend wil het me met moeite 2,5-3 uur lukken, maar smiddags echt niet hoor. Dus kan nu niet stiekum testen Wilde in de tuin werken vandaag, maar kan geen kant op met die rotnek
Ik moet nog niet op roze! Ik heb een negatieve test in handen....... MAAR ik ga maandag weer testen Op de dag wat ik al zei,dat ik het ging doen...... En als het negatief is maandag ga ik mijn gyn vragen voor een bloedtest!
Ohh wat jammer! Hopelijk is t maandag wel roze! [-o< [-o< [-o< [-o< En anders kunnen we samen gaan bloedprikken
huh volgens mij ben ik niet wakker of mis ik wat... je test is toch negatief? waarom dan een zwangerschapsbanner
Ow sry was even aan het klooien met die banners En dat ik niet zwanger ben is nog niet zeker,want ja waar is mijn ongi?
Ik voel mijn eisprong die was 19/20 mei,ik heb mijn laatste ongi 13 mei gehad... Mijn lt is 15 dagen....
ik ga ook voor je duimen...ik ban vandaag een beetje verdrietig geweest...een collega smste dat ze zwanger is....ik gunhet haar HEEL HEEL erg maar trok het ff niet meer..nu gaat het al weer beter
Ik ben vandaag ook verdrietig hoor :'( Het is vandaag precies 2,5 jaar geleden dat wij Tycho* hebben moeten afgeven ! Veel verdriet maar ook blijdschap en zenuwen hoe lang zullen we nog moeten wachten., Tis echt een rotdag.. Hoop dat er snel een positieve test hier thuis is ! Een klein broertje of zusje voor Tycho zou echt super zijn..
Goeienavond meiden, Wat een spanningen allemaal! Ik ga voor jullie duimen! Wat een weertje he vandaag, heerlijk!
hallo iedereen ow ow ow wat zit ik onder de pukkels...en wat ben ik moe....zou het misschien dan toch?
jah dan moet ik haast elke maand zwanger zijn...maar goed...ik heb rare temp lijsten....want hij gaat van boven naar benede....maar wel zullen zien....heb wel veel lijm...misschien moet mijn ei nog komen?