@Mum: jeeeeej de 37 weken gehaald! Nou, vandaag gaat de kleine komen als ze zich aan de afspraak houdt @Emma: ook al bijna 38 weken, had ik niet verwacht in eerste instantie! Fijn dat je goed hebt kunnen slapen. Dan mag de beeb nu komen
Hee meiden hoestie hier? Heb 't druk gehad met m'n broertjes dus geen tijd gehad om hier te reageren. Maar ze zijn weer naar huis Hihi 't was leuk en gezellig maar ook weer blij dat ze weg zijn. Vrijdag ben ik met ze wezen zwemmen en gisteren zijn we naar Speelstad Oranje geweest. Nu ff beetje bijkomen en vanaf morgen kan ik weer gebeld worden voor werk. ff zien wat ik onthouden heb @Kristel, wat rot zeg dat je meisje een nachtje in 't z'huis moest blijven! Super zeg dat je aan't kolven bent geslagen! @Bos, alles nog rustig daar? @Nen, ah... wat rot dat je weer ongi bent geworden! Voel je je al wat beter? @Knarboor, zo lekker zeg! @Lynn, hopelijk valt 't mee!
@ Emma: Ja t was echt gezellig die buik wordt zwaar hé als ie gaat zakken... ik heb er nu ook "last" van... mijn moeder zegt dat mijn buik met de dag lager gaat hangen @ Dreamer: Haha we zullen zien mijn buik is wel megagevoelig maar heb niet echt het idee dat er vandaag iets gaat gebeuren... die gevoelige buik komt door de harde buiken van gisteravond en vannacht, kon gisteravond kiezen: of dansen en géén last hebben van mijn bekken, of stil gaan staan en géén last hebben van harde buiken... op een gegeven moment had ik het allebei en zijn we maar naar huis gegaan...
@mum, nou de kleine mag komen! hihi nog gedanst goed zeg! @Kim, wat een mooi mannetje! Super dat de BV goed gaat! Lekker genieten! Volgens mij begint m'n buikie hier echt te groeien! Werd niet vrolijk van de weegschaal, ben gewoon in een kleine week tijd ruim 1,5 kg zwaarder. Hoe kan dat nu?? Hihi ik met m'n stomme kop zeggen dat ik vanaf 12 weken van mezelf mag aankomen. Ietsjes rustigere mag ook wel. Hmm... dus 't is afgelopen met de snoepjes, patat en de Mac. Zucht... *gaat maar op zoek naar een appel*
Hoe laat hebben jullie de 20 weken echo gehad? probeer op internet te vinden tot hoe laat ze open zijn maar kan 't niet vinden. M'n man zit nl. beetje met z'n werk dat hij niet steeds vrij kan vragen. Als ze bijv. tot 17.00u open zijn moet 't vast wel lukken. Weet niet hoelang zo'n echo duurt?
@ Red: Wij hebben de 20 weken echo in het ziekenhuis gehad, ik kon het precies op de vrije middag van mijn vriend plannen, was geloof ik rond een uur of 14.00 uur... Beebje vond het ook wel gezellig gisteravond, heeft het grootste deel van de avond liggen pitten en voelde ik dus niks... na 10 minuten flink porren kreeg ik toch eindelijk reactie en was ik gerustgesteld...
@ sterretje whaha ja dikke buik heb ik hoor kijk maar in me album ennuh ja ik heb op internet gekeken en daar stond koopjeswinkels dus ik ging ervanuit dat dat de outlet's zijn ben naar utrecht gegaan wel geslaagd 70 euro voor 3 broeken en 2 truitjes
Goeiemorgen! (Goeiemiddag alweer bijna) @Kim: Je ziet er idd goed uit zo vlak na je bevalling zeg! Dat was hier wel anders... Ik zag eruit alsof ik door een vrachtwagen platgereden was (nog steeds wel een beetje volgens mij) En wat is Ayden mooi Lekkere bolle wangen heeft ie! Fijn dat de bv goed gaat! En ach, dat je veel tijd kwijt bent, ik zou willen dat ik Yentle de borst kon geven.. Het is idd wat je zegt, heel byzonder Geniet er maar lekker van dus (En dat terwijl ik eerst altijd zei dat ik nooit van mn leven bv wilde geven, ik vond het helemaal niks Maar nu Yentle er is wil ik t zó graag, heel raar!) @Bos: 39 weken alweer! Ben benieuwd wanneer die kleine man van jullie van plan is om de wereld te gaan verkennen. Ben je er zelf helemaal klaar voor? @Emma: Fijn dat je lekker geslapen hebt! Zo kan je er iig weer tegen aan. Hoop voor je dat het niet meer al te lang duurt, of dat je gewoon lekker van die harde buiken en voorweeën af bent! Zonder al die pijn kan je er tenminste weer ff tegenaan @Mum: Die blikken heb ik ook vaak genoeg gehad van mensen Zelfs als ik gewoon boodschappen aan t doen was. Ja hallo, alsof je je op een gegeven moment gaat opsluiten ofzo Gewoon lekker je dingen blijven doen die je wilt doen, dan gaat de tijd een stuk sneller Gefeliciteerd met je 37 weken trouwens! Ben benieuwd wanneer die kleine van jou komt @All: Yentle heeft vannacht een goeie nacht gehad, en wij dus ook. Lekker uitgeslapen tot 10.00 uur! (ze is om 4.00 uur voor een fles geweest en om 7.00 uur.. netjes ) T kolven gaat trouwens wel goed! Er komt nog steeds bijna niks uit, maar ik hoop toch dat t elke dag een beetje meer wordt. Ik doe t nu om de 2 á 3 uur (ja, ook 's nachts ), dus t moet wel goedkomen lijkt me! Ik ga wel morgen via de thuiszorg even een dubbele kolf huren, zo'n ziekenhuisding, om t wat beter op gang te laten komen en als t dan goed zit allemaal weer lekker met mn eigen kolf verder
@ Kristel: ja vaag hé die blikken... het was nogal druk daarzo en steeds als ik naar de wc ging stond er een hele rij, kreeg dan te horen: ow jij mag wel voor hoor, want zwangere vrouwen mogen wel eerst heb gewoon keihard gezegd: Ondanks dat ik zwanger ben werken mijn sluitspieren nog prima hoor... doe ff normaal!! Thanx ik ben ook benieuwd wanneer het zover is... Fijn dat Yentle zo'n goede nacht heeft gehad, ze zal vast blij zijn geweest dat ze weer in haar eigen bedje lag!!
@ red bij mij duurde hij 40 min. ik mocht om 16.30 en dat was goed te doen voor mijn man, kan ook niet iedere x vrij nemen
@emma: fijn dat je een goede nachtrust hebt gehad. lekker rustig dagje dus vandaag @oma: ja ben ook benieuwd. word nog niet zenuwachtig maar wel nieuwschierig (dat ben ik al weken). ben ook benieuwd wanneer hij komt.. @knarboor: fijn dat je vakantie lekker was....maandag weer aan het werk?? @red: kijk leuke dingen gedaan dus met je broertjes...zal wel rustig zijn in huis nu ze weer weg zijn...je vakantie zit er al weer op joh...gaat snel zeg... bij mij duurde de 20 weken echo ook ongeveer 3 kwartier. wij hadden hem bij een echocentrum op maandag ochtend half negen.. @kristel: goed zeg dat je zoveel kolft. fijn ook dat yentle weer een goede nacht heeft gehad.... @mum: jee nu mag je ook mee doen met de wedstrijd wie het eerste bevalt haha @mecha: kijk geslaagd dus had je al buikfoto's?? *bos gaat ff spieken in je album) @suus: kun je al wennen aan je nieuwe achternaam?? hier rustig dagje vandaag. eindelijk goed geslapen vannacht alhoewel mijn keel echt onwijs zeer deed vanochtend en helemaal opgezet is maar word nu iets minder. net lekker gedoucht en vriendlief is aan het stofzuigen...zal ik daarna lekker broodje voor hem maken..heeft hij wel verdient.. iemand nog plannen voor vandaag??
@red: ik heb mijn 20 weken echo maandag in het ziekenhuis.. Om 9 uur.. maar wij hebben vakantie dus voor ons maakte het helemaal niks uit.. @kristel: fijn dat jullie meid zo goed geslapen heeft gelukkig gaat het weer goed.. en fijn dat kolven ook steeds beter gaat.. @mumtobe: sommige mensen denken dat als je zwanger bent je meteen invallide bent ofzo :S 37 weken alweer.. het gaat echt snel.. @mecha: fijn dat je geslaagd bent @all: denk dat het gister niet mijn meisje was wat ik voelde.. nog steeds niks gevoeld meer.. zullen mijn darmen wel geweest zijn.. morgen heb ik echo.. ben benieuwd.. maar kan niet meteen laten weten hoe het was want ga daarna meteen bij een auto kijken.. en daarna misschien nog een stad in Ben er nu vandoor.. gaan weer kaarten bij schoonouders.. mijn ouders en broer komen ook.. doen we maraton
@bos: al bijna gewend Jou kleine laat goed op zich wachten wel spannend ben benieuwd wanneer het gaat beginnen.. wie is jou buddy?
@ Bos: Fijn dat je goed hebt geslapen zeg Vriendlief hier ook aan het stofzuigen haha ben zo benieuwd hé wie de volgende is die gaat bevallen Hier geen plannen, ben een beetje gaar van t feestje gisteravond... @ Suus: ja idd, en dan die vragen, gaat het wel, lukt het nog? uhm ja dat zie je toch... Grrr... De eerste paar keer dat je jullie meisje voelt hoeft het niet zo te zijn dat je het meteen dagelijks voelt hé... ik voelde het in het begin ook wel eens een paar dagen niet! pas vanaf 27 weken moet je het dagelijks voelen geloof ik... Kaartse
@suus: kan best dat het wel zo was hoor en dat het gewoon nu ff duurt voordat je haar weer voelt. ik twijfelde in het begin ook omdat er best een tijdje tussen zat. duurt ff maar straks zul je merken dat het steeds meer word.. agneta is mijn buddy. wat voor auto gaan jullie kijken. veel plezier met kaarten @mum: jou vent ook al zo goed bezig...merk je ook dat je veel meer moeite hebt met een avondje laat naar bed. had ik vorige keer ook toen we bbq hadden. de avond zelf ging wel maar de dag erna voelde ik me alsof ik twee nachten doorgegaan was...haha we worden oud denk ik...
@ Bos: Ja ik herken het helemaal... heb ook echt het gevoel dat het 5 uur vanmorgen was ofzo dat we thuis waren (t was half 1) en dat ik me helemaal van de kaart heb gedronken ofzo pfff heb de hele bovenverdieping gepoetst en de wc gesopt, de hal opgeruimd en de was gesorteerd en er een was ingegooid... vriendlief heeft de schuur opgeruimd en is in de tuin bezig geweest... al met al nog een druk zondagje! ben blij dat ik ff zit haha...
Hoi hoi @ bos alweer de 39 w bereikt en is het al aan het rommelen? @ kristel wat goed dat je kolft hopelijk komt het goed op gang, muisjes eten is goed daar zit anijs in en dat bevorderd. @ de rest sorry ben het ff kwijt ik voel me net pamela Anderson heb nu echt een dikke D en ze zijn knoerhard. Maar dat hoord er ook bij. De bv gaat echt gord meneer drinkt als een baby van een week oud en hij was maar 70 Gr. Afgevallen. Krijg echt veel te horen van jeetje dat gaat snel bij jou en dat is echt al goed voor nu dus we hebben het echt goed getroffen met alles. Daar ben ik echt dankbaar voor want het kan ook anders als ik zelf naar die foto kijk in die rolstoel dan sta ik er ook van te kijken dat ik 3 uur daarvoor nog aan het persen was. Ga even nog verder genieten want hij is allemaal schattige geluidjes aan het maken in zijn slaap
@ Kim: Echt super dat het zo goed gaat met jullie kleine vent zeg!!! Hihi ja volgens mij wel een beetje last van nu ja, en vriendlief ook ik vind het moeilijk om me ertoe te zetten maar als ik eenmaal bezig ben dan blijf ik gaan hoop dat het een teken is dat het niet lang meer gaat duren!!