Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hallo!!!

ik ga even terug lezen.....jul is vandaag gedoopt!!!!!

dus ben gebroken!!!

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Desiree,

Ja ik heb je smsje gehad, hartelijke dank daarvoor!! Ik zal je nummer opslaan, manlief weet nu van je bestaan af en vind het buddy zijn een goed iets.. Hij wist wel dat ik fanatiek met jullie praatte maar dat het zo fanatiek was...

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ff nog een berichtje voor wij zo ons bed in kruipen.

@Desiree, 'k zal weer 's een buikfoto maken. Heb er eentje van bijna 10 weken en zit morgen op 13 weken. Maar moet nog 's verzinnen hoe ik ze op de laptop krijg.
    Die heeft momenteel ook weer kuren, wil vaak niet aan of valt uit, en snoertje van camera is volgens mij foetsie.

Ik moet morgen en dinsdag van 11-14u werken dus lekker rustig begin. Collega krijgt vakantie. 2e kindje en flesvoeding.
    Woensdag waarschijnlijk weer op wacht of ze moeten al wat in de aanbieding hebben ;)

Wij moeten hier naar een echobureau in Groningen. Zal als ik mag bellen voor een afspraak wel even vragen wat hun laatste tijdstip is. Manlief moet tot 4 uur werken dus vanaf half 5 is 't geen probleem.
    Volgende week ook tandarts en dan moet hij ook al eerder weg.

Duimen jullie dat hij hier kan blijven werken? Hij kan in elk geval t/m wk 38 blijven en ander iemand had t/m december gezegd dus 't is nog beetje vaag allemaal.
    Maar we hopen gewoon erg dat hij hier helemaal kan blijven. 't Bevalt 'm goed en hij is rond half 5/kwart voor 5 gewoon weer thuis.

Wil binnenkort voor een babykamer kijken maar vindt 't ook beetje eng aangezien we niet weten hoe lang hij werk houdt en straks leveren ze de spullen en zitten we zonder geld.

Naja ga ik me nu ook niet druk om maken, komt vast wel weer goed.

Fijne avond allemaal! 'k Vind eigenlijk dat er van de week wel weer iemand moet bevallen... dus wie eerst?!

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Komt even gedag zwaaien! *

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ff gauw een vraagje... welke maat heeft je kind als die geboren is.. dat vroeg mijn zusje..
    Kreeg addidasjes van haar maat 16

6. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    je bedoelt schoen maat? maatje 14 ofzo?

7. juffie2008

Yes meiden,

Ik ga lekker slapen... Jullie zijn nu een beetje saai :( Tot morgen!

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    schoenmaat bedoel ik ja.. heb nu 2 paar schoentjes .. 1 maat 16 en 1 maat 18 :p

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Juffie; en bedankt ;) Snij zelf dan een onderwerp aan om over te kletsen...? :p

@All: Kom alleen even snel langs om gedag te zeggen en iedereen een fijne nachtrust te wensen!
    Heb echt geen tijd.. Yentle houdt ons goed bezig vanavond en heeft net alweer 2x gespuugd :(

Tot gauw!

10. juffie2008

@ kRISTEL

gRAAG gedaan ;) Nee ik weet zelf niks, ben te moe :p

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @kristel: slaap lekker.. wat sneu voor yentle.. hoop dat jullie alledrie toch een beetje kunnen slapen

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: Haha ik had gewoon 1 stukje pizza teveel gegeten :p nu helaas ook wel weer
    een beetje last van maagzuur, had net het idee dat het de goede kant op ging...
    Vind je mijn buik ook zo gezakt? mijn moeder zegt het ook steeds...
    Ik ga een waslijn maken met daaraan t-shirtjes (van papier) in het rose of in het blauw
    met op elk shirtje een letter van zijn/haar naam en hang die dan met van die kleine knijpertjes
    aan een lijn voor het raam :D vond het wel een leuk idee...
    jij bent goed druk geweest vandaag zeg!

@ Lynn: van harte gefeliciteerd met het doopsel van Julian :D

@ Red: Fijn dat je zo rustig kunt beginnen op je werk...

@ Sammie: *zwaai zwaai*

@ Suus: Ik weet niet precies watvoor maat schoentjes een pas geboren baby heeft, maar
    denk ook niet dat je een hele kleine baby een plezier doet met schoentjes...
    ik heb schoentjes vanaf maat 18 dat is ongeveer de maat die ze hebben als ze in loopkarretjes kunnen, dan is het wel fijn als ze schoentjes of wat stevigere slofjes aankunnen...

@ kristel: hé bah meis, wat is dat toch dat spugen van Yentle... is ze ook nog zo
    aan de diarree?

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Kimo had net een fles voor haar gemaakt en denk dat er te weinig van dat spul in zat (johannesbroodpitmeel). Ik heb nu net een nieuwe fles gemaakt en het wat dikker gemaakt en nu houdt ze t wel binnen (even afkloppen..!)

Ze is niet meer aan de diarree, heeft zelfs de hele dag nog niet gepoept, maar denk dat dat komt omdat ze zich helemaal leeggepoept heeft de afgelopen dagen ;)

Zo, ben weer weg, ga gauw op bed liggen voordat Yentle ons straks weer wakker maakt!

*zwaai* Slaap lekker allemaal! :)

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Fijn dat ze het nu wel binnenhoudt... ik hoop dat jullie
    de nacht goed doorkomen!! Slaap lekker meid...

nou de nacht gaat voor mij geweldig beginnen, maar niet heus.
    ik ga namelijk nu de dierenarts bellen want onze kat kan niet plassen...

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Goedemorgen dames,

ik ben alweer de eerste zie ik wel...
    Nou de kat had, zoals ik al vermoedde blaasgruis :( hij heeft AB gekregen en pijnstilling, blaas leeggeknepen, dieetvoer meegekregen en moet vanmiddag weer op controle... leuk zo'n weekend consult, kostte 73 euro maja beestje heeft hoop ik geen pijn meer...

toen lagen we net in bed, hoor ik een knal :( dus ik kijk buiten...
    staat er 100 meter verder in de straat een auto in de fik :$ was nog niemand bij dus wij de brandweer gebeld en aangebeld bij de mensen van wie die auto is (naja auto is van hun zoon, maar die is op vakantie) het zijn een stel associalen en vond het al vreemd dat die auto aan het eind van de straat stond want normaal pleuren ze 'm gewoon midden op de weg, hij stond nu mooi vrij van andere auto's en niet al te dicht bij de huizen dus ik heb een heel groot vermoeden dat ze hier zelf van af wisten en het een verzekeringskwestie is... iedereen stond nog op straat en de brandweer was nog met die auto bezig en toen lagen die ouders van de eigenaar van de auto alweer op bed ;) maja we lagen dus pas rond 2 uur op bed...

had echt ff zoiets van What's next... dat mijn vliezen breken? haha
    vriendlief had zich wel verslapen vanmorgen, vandaar dat ik nu al wakker ben...

hoe hebben jullie geslapen? :p

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    meiden waar zijn jullie allemaal?
    Emma en Bos... toch niet stiekem aan het bevallen hé?

17. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Mum: Hopelijk is je kat van de pijn af, lijkt me niets, blaasgruis. Auw.

Het is hier idd heeeeel stilletjes. Zijn we niet gewoon :)

Ik ben ook weer weg. Ik kruip weer in mijn bed. Ik ben niets waard. Heb zo slecht geslapen, dat ik nu gewoon misselijk ben omdat ik nog zo moe ben.

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: Balen zeg dat je zo beroerd hebt geslapen... idd maar weer lekker terug je bed in...

k vind het hier idd maar verdacht stil...

19. juffie2008

Hai meiden,

Hier heerlijk geslapen, ben nu weer dizzy maar goed.. Ik heb gister voordat ik mn bed in ging heel erg lopen overgeven, al mn avondeten eruit.. Mn maag pikte het niet op... In belgie dagen vis gegeten en niks aan de hand, eet een keer vlees en foute boel!!

Ja zouden er meiden aan het bevallen zijn? Het zou natuurlijk heel goed kunnen...

Vandaag ga ik mn schilderij eerst afmaken, dan de koelkast schoonmaken, vanavond krijg ik eters.

Okey, net weer lopen overgeven :S Gaat weer lekker... Ik ga nog even een beetje liggen, probeer het straks weer...

@ Hilli, Wat naar voor dat beestje!! Hopelijk werken de meds. snel

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: Mijn kat heeft last van blaasgruis ;) jij ook maar terug naar bed dan, als je zo beroerd bent...

Deel Deze Pagina