goedemorgen allemaal, Hoe is jullie weekend geweest? het mijne druk maar leuk. Net alweer bezoek gehad en zometeen ff naar het CB. Vanmiddag de auto voor APK wegbrengen. zitten alle beebjes nog binnenboord? Ben toch wel nieuwschierig hoor!!!
@ Bos: hahahahahaha gezicht kammen en haren wassen (naja dat laatste kan nog ) *geeft bos een klein schopje onder haar kont* @ Juffie: tja ach, ben er inmiddels een beetje aan gewend, volgens de andere buren is het tegenwoordig rustig, toen de zoon nog thuiswoonde (de eigenaar van de auto) konden ze het aan het eind van de straat horen als hij seks had... lekker dan. @ Ryanne: Ha meis, dat bezoek houdt niet op hé bij jullie wel gezellig toch... hoop dat de auto gewoon netjes door de APK komt... hier ook een gezellig weekend gehad
goedemiddag dames, Hoe gaat het hier?? Ik lees dat alle beebs nog binnen zijn!!! Hier gaat ook alles goed, ei gemist, maar voel me verder prima.. baal er natuurlijk wel van.. maar toch.. gisteravnod uitgebreid gepraat over het feit dat ik echt graag weg wil it Emmen en terug naar Drachten.. Hij begrijpt mij erg goed en heeft gezegd dat hij het ook wel wil. gelukkig.. we wachten eigenlijk nog even af hoe het met mijn aankomende werk gaat. of dat alleen 2 weken is of meer voor een jaar.. even afwachten dus! dit weekend was een super weekend... gingen vrijdagavond kebab halen, toen kwamen we mijn beste vrienden tegen, die we al te lang niet gesproken heb.. heb ze echt zoo gemist en het wa weer helemaal als van ouds.. en hebben zo een uur buiten staan kletsen!! en afgesproken dat ze me gingen op kraamvisite! zo gingen we zaterdag op kraamvisite bij onze andere vriendin die we sowieso al 2 jaar niet gesproken hadden..!! haar dochtertje was 8 weken te vroeg geboren!! maar een prachtig meisje!!! zondag moest ik softballen, we hebben gewonnen en verloren!! staan nog steeds op het punt om te degraderen!! helaas!! hoe was jullie weekend??
@mum: haha moet je nagaan hoe wakker ik ben...not... @matta: balen dat je je ei gemist hebt...volgende ronde niet meer missen hoor..
Hey allemaal! @Bos: Ik weet niet of het reflux kan zijn... Ze doet t namelijk niet altijd. Dus denk het niet dan. Maar als we de voeding goed genoeg verdikken dan spuugt ze niet, dus we moeten daar gewoon heel goed op letten @Mum: Ohh wat eng zeg, met die auto! Kan me voorstellen dat je je er niet mee wilt bemoeien, zou ik ook niet doen hoor. En wat zielig voor je kat Hopelijk is ie snel weer beter! @All: Yentle heeft vannacht niet meer gespuugd En ze heeft ook alweer gepoept, dus t gaat voor nu goed hier Zometeen naar de thuiszorgwinkel, even die po terugbrengen en kijken voor een andere kolf.. Dan ga ik die ik nu heb maar weer doorverkopen. Aangezien ik volledig wil kolven (en denk ook dat t wel moet omdat we de voeding moeten verdikken) is een enkelzijdige kolf niet voldoende.. Ik moet echt een dubbele hebben. Had ik dat maar eerder bedacht! Nu ben ik 2x geld kwijt.. Nouja, hopelijk kan ik die ene nog goed doorverkopen, is bijna niet gebruikt! Iemand hier toevallig interesse? (Medela Swing is t..)
@ Matta: balen dat je je ei gemist hebt zeg, wel fijn dat je vriend bereid is om mee te gaan naar Drachten... @ Bos: nee idd nog niet helemaal wakker maar op maandagochtend mag dat hé... @ Kristel: Ja was idd wel even eng, nee ik laat die mensen gewoon lekker in hun sop gaar koken, en hoop dat ze een keer gepakt worden en door de woningbouw eruit gezet worden ofzo... Gelukkig heeft Yentle niet meer gespuugd en heeft ze weer gewone poepluiers... balen dat je nu weer een nieuwe kolf moet aanschaffen maar t is voor t goede doel hé Zo net weer terug van de dierenarts met de kat, moest nog ff terugkomen voor controle hij heeft zijn blaas weer leeggeknepen, gelukkig had hij vanmorgen zelf al wel een klein beetje geplast en onderweg in het reiskoffertje ook wat laten lopen van angst... in de urine zat heel veel gruis dus t was goed dar we er zo vlug bij waren, als het gaat verstenen ben je verder van huis en kan het binnen 48 uur dodelijk zijn... nu de AB kuur maar afmaken en hopen dat het beter gaat, als hij weer sloom wordt enzo moet ik weer aan de bel trekken... Straks om 14.20 uur weer bij de vk zijn dus dan is mijn middag weer om... vanavond weer zwaaien naar onze frummel nu ga ik even heel hard nadenken over het boodschappenlijstje voor mijn verjaardag die ik a.s. weekend in 3 etappes vier (zaterdagmiddag, zaterdagavond en zondag overdag)
@mum: krijg je ook een echo dan. leuk leuk leuk gelukkig dat jullie er op tijd bij waren bij de kat ik ga zo ook ff naar de plus...
@ Bos: ja zometeen gewoon controle en vanavond om 20.15 uur weer een echo... iemand nog ideeën voor een low budget verjaardag ik ben namelijk niet van plan om er al te veel geld aan uit te geven, vind ik altijd zo zonde, heb altijd teveel in huis...
Ik ben ook weer verrezen Nu is het probleem dat ik echt grandioos achtersta met mijn werk hier. En ik geraak weer niet op gang Ik moet zodadelijk even afwassen, in bad gaan, naar de winkel gaan, strijken en stofzuigen. Daarna het eten maken en voor school werken. Ik denk dat dan mijn dag er al opzit ... @Kristel: Jeej, goed dat Yentle weer aan de beterhand is. @Mum: Veel plezier bij de vk @Matta: Spijtig dat jullie op de rand van degraderen staan. Moet je nog veel wedstrijden spelen?
@ Hilli Aan de slag jij Hoe gaat het met je scriptie over hoogbegaafdheid? Ik ben nog lekker met mn schilderij aan het prieken, het word echt heel mooi. Nog 4 regels schrijven en verven en dan is het klaar Manlief wil dat ik om de zwarte letters nog een goud randje doe maar ik weet niet of ik dat doe, het is zo'n fijn werkje, een verkeerde beweging en mn hele schilderij is naar de fillistijnen...
Zo ik ben er even vandoor, naar de vk en even gekleurd papier halen voor mijn slinger-project tot straks...
@ Mumtobe Veel plezier met je slingerproject leuk idee Hier is mijn schilderproject bijna bijna klaar.. Nog 2 regels schrijven en verven en dan is ie klaar.. Eerst zo even omkleden en naar de supermarkt daarna ga ik weer verder..
@ Juffie: Thanx heb papier gehaald en ga er morgen mee aan de slag denk ik heb ook 3 kleine canvasdoekjes gehaald van ik denk 20x20 (heb ff geen zin om weer op te staan en te kijken ) en daar wil ik dan toch mijn canvasproject van gaan maken... Bij de vk was weer alles goed, ook door deze vk werd ons beebje rond de 6 pond geschat... ben benieuwd wat de echo vanaaf zegt!! Ik had net ff een rotmoment, ik kwam namelijk in het dorp die vrouw tegen van het zwemmen, die met 35 weken bevallen is van haar overleden dochtertje door zwangerschapsvergiftiging... ik besefte pas nadat ik haar voorbij gelopen was, wie ze was... kon ook echt aan haar gezicht zien dat ze het heel zwaar vond om mijn buik te zien.... voelde me echt ff rot dat ik haar was tegen gekomen (voor haar)
@Mum: wat goed dat alle weer in orde was bij de vk. 6 pond is netjes. kijken wat ze vanavond zeggen Wat rot dat je haar tegen kwam. vervelend is dat. dan zou je je het liefst ff willen verstoppen he maar jij kan er ook niks aan doen....probeer je niet schuldig te voelen... wat voor slinger ga je maken? @juffie: ook druk bezig met je schilderijtjes. het is wel rustig hier zeg... de kleine hier heeft de hik en zit met zijn dikke kont tegen mijn rib aan...auw...volgens mij krijg ik een acht ponder ofzo....
@ Bos: ja was echt even zo'n moment om door de grond te zakken, al was het maar om haar pijn "weg te nemen" haha die kleine man van jullie heeft een dikke kont dus ik vind het hier eigenlijk TE rustig vandaag... k weet niet wat t is.. is iedereen op vakantie of aan het werk??
heej allemaal.. Ik ben er weer.. hebben auto gekocht.. donderdag kunnen we hem ophalen want komt even nieuwe apk op.. het is een renault espace.. 7 persoons!! Zo geweldige auto.. De echo was helemaal goed.. alles zag er goed uit en het is nog steeds een meisje Ze was wel even lastig waardoor ze het achterhoofdje niet op kon meten.. dus toen moest ik even half uurtje rondjes lopen.. en daarna weer terug.. toen was ze gedraaid.. Alles zag er dus goed uit.. en ze had geen bijzonderheden..
@ Suus: Haaii.. 7 persoons?? jullie kleine meid krijgt dus nog wel een aantal broertjes en zusjes Fijn dat alles goed was op de echo...
@ Mumtobe Kan me voorstellen dat het even een rotmoment is als je dan die dame tegenkomt.. Naar, maar je kan er zo weinig aan doen. Wat ga jij schilderen op de canvasdoekjes? @ Bos Lekker toch dat je kleintje zo actief is!!!Dan voel je zijn aanwezigheid. @Suus Was je grote dag mooi en leuk? Ik heb nog geen foto's gezien, kan komen omdat ik een paar dagen weg was... Heb je ze hier geplaatst of niet? Zoja op welke pagina hi hi kan ik even terug bladeren.. Ik ga de groenten in de oven doen!! Laters