Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Tot strakjes!!!

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ HillI: Thanx... heb gewoon een sip dagje vandaag...
    @ Juffie: Shopse!

3. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Juffie: Ik heb hier opt forum al vaak gezien dat ze de buikband over een shirtje doen. kWeet niet of je dat zo had? Want dat heb ik eigenlijk nog nooit hier gezien. Wel onder het t-shirt. En dan de buikband eronder.
    Aah oei, dat had ik nog niet gelezen van die suikers. Boe, niet leuk :( Hopelijk ist geen suikerziekte.

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kim
    Kan je je melk ook niet opslaan??

@Emma
    Ja..im lovin it.. het is gewoon mijn thuis. Kan er niets aan doen!! Ik zeg ook altijd, bij ons is het zwembad groter. En dan hebben we het over het zwembad in Emmen. Dat soort dingetje!!
    Emmen is gewoon niet mijn thuis en ik probeer er het beste van te maken, maar als emiel weer weg is dan ben ik gewoon echt eenzaam..
    Neem je wel je tas en maxi cosi en zo mee!!

@Hili
    Hoe gaat het meid, ben je al druk aan het babyspullen shoppen??

@juffie
    Ik denk dat dat de houding is van mannen, als het straks allemaal tot hem doordringt wil hijvast wel praten! Ik weet eigenlijk wel zeker dat het hem wel wat doen, alleen niet weet wat voor houding hij moet laten zien!
    Is je schilderij klaar..(foto, foto, foto)
    Laat die babysite maar komen!! Haha..

@suus
    Schoonmaak ze newly wed!!! haha..

@Mum
    Het regent hier om en om.. beetje verwarrend, weet niet zo goed wat ik aan moet doen!! Haha..

Ik ga even broodje filet eten..haha.. heerlijk ome r nu nog van kunnen genieten!!
    Ik ga vanmiddag samen met vriendin naar de markt en vanavond gaan we de stad weer opzoeken voor allemaal bandjes die in de stad zijn!!!

5. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @hili
    volgens mij horen buikbanden ook over een shirt heen.. ze zijn voor de sier en moeten juist opvallen!!!
    ik zeg, Hili je gaat ene nieuwe trendsetten..haha..

6. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Matta: Nee kben nog niet aan het babyshoppen. Nog 2,5 week en ik gaan volledig losgaan :D
    Ja, zal een de belgen liggen denk ik. kVind het een raar idee om hem erover te dragen. Terwijl dat eigenlijk logisch is hé. Met die tekening erop. Eerst een mooie buikband kopen en dan zal ik eens trendsetter gaan spelen :D

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    #52167 Kristel86, 11 aug 2009
    Laatst bewerkt: 11 aug 2009
    Hey meiden,

Kom even heel snel langs.. Dus reageer bijna niet, sorry!

@Kim: Die stuwing wordt echt minder hoor! Je zit nu net in de stuwingsperiode, dat duurt meestal 3 dagen ongeveer en dan neemt t vanzelf weer af :)
    Je borsten moeten natuurlijk ook wennen aan de melkproductie he :)
    Ik had je trouwens nog een pb gestuurd, weet niet of je m al gezien hebt?

@Emma: Ik ben benieuwd of het nu eindelijk doorzet! Ik hoop het voor je :D

@Bos: Jij bent nu ook wel eens aan de beurt he :) Hoop voor je dat t gauw doorzet, of wil je nog even niet? :D

@Buikbanden: Ik droeg ze bijna altijd onder mn shirt.. vond t anders veel te veel opvallen :p En als je gewoon iets hebt in een leuke opvallende kleur vind ik t leuker staan onder een shirtje..

@All: Yentle heeft gister weer gespuugd.. Het blijft gewoon doorgaan.. Misschien dat ze toch reflux heeft??
    Als de voeding maar iets te dun is dan spuugt ze t vrij snel alweer uit en als t iets te dik is ook.. We moeten dus echt supergoed letten op dat t precies de goeie dikte is..

Kolven gaat ook goed, ik kan Yentle nu 2 volledige voedingen per dag al geven, afgekolfd :D Ben dus best wel trots :D
    Ik heb wel de HA even gebeld en gevraagd om een Oxytocine-neusspray, dit zou t kolven moeten helpen omdat de toeschietreflex beter wordt hiervan en op dit moment stelt ie weinig voor bij mij ;). Kan t vanmiddag ophalen bij de apotheek.. Ben benieuwd!

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Matta: Hou jij eens op over je broodje filet wil je!! :p
    buikbanden zijn er in eerste instantie voor onder je shirts omdat die te kort
    worden, maar tegenwoordig hebben ze ze met van die leuk prints enzo en die zijn idd
    wel voor de sier en om over je shirt heen te dragen...

@ Kristel: balen zeg dat Yentle zo blijft spugen.. wat zeggen ze er op het cb van? 2 hele voedingen al :D dat gaat de goede kant op...

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: We zijn nog niet op t CB geweest, hebben pas 31 augustus een afspraak staan. Maar we gaan er donderdag even heen om Yentle te laten wegen dus zal dan wel even kijken of er iemand is die tijd voor ons heeft, dan kan ik t navragen :)
    2 heel voedingen ja :D Kijk, voor anderen stelt dat niks voor die meteen na de bevalling beginnen, die kolven een volledige voeding in 1 x :p Maarja, bij mij was de productie helemaal stilgelegd en bijna niks meer, dus ben er wel trots op dat t zo gaat al :)

Enne, nog ff en je mag weer lekker broodjes filet eten! Gewoon na de bevalling meteen je vriend de deur uit schoppen met een leuk boodschappenlijstje :D

Ben er weer vandoor nu!
    Ik ben zelf nu heel erg ziek (volgens mij ook buikgriep ofzo) en moet kolven.. Niet de leukste bezigheid nu, maarja, t moet :)

*zwaai*

10. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    kHeb trouwens een echobureau gevonden, net over de grens in Zundert. Daar krijg je een 3D en 4D echo met: Echo, 3 echte kleurenfoto's, DVD en CD-Rom voor 100 euro. Normaal was het 130 euro. Maar omdat ze 10 jaar bestaan ist 100. Dat is toch niet veel geld hé? Ofwel?

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: ja omdat de productie helemaal stil heeft gelegen is het toch al heel veel hoor 2 volledige voedingen!! Toppie :D

haha zal je net zien dat ik op zaterdag beval en zondag dus geen filet gte krijgen is ergens :p hahaha...

Beterschap meid!! snel opknappen...

ik mis Dreamer, Sterretje, Agneta, Bos, Nen...

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: dat is niet duur idd, wanneer wil je die laten maken...

Enne k vergeet Sammie op t lijstje te zetten... die had ik vanmorgen hier wel onder in het lijstje gezien maar ze had niks gezegd...

13. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    oke, ik weet eigenlijk niet beter dan dat ze altijd boven je t shirt zitten! Mijn moeder droeg ze al over haar t shirts toen ze zwanger was van ons!!

@kristel
    vervelend zeg dat Yentle blijft spugen!!
    moest jij nou je borstvoeding mengen met dat spul wat je gekocht had??

zijn alle stofzuigerzakken van electrolux het zelfde??
    heb daar echt geen verstand van, heb normaal universele zakken!!

14. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ja idd, waar is iedereen?

We weten het nog niet goed. Ook nog niet of we het gaan laten doen. Maar ik krijg nu de 20 weken echo en de volgende echo is pas op 28 weken. Ik wil graag een tweede bevestiging van het geslacht voor ik echt iets durf kopen denk ik. Maar om dat te moeten wachten tot 28 weken. Dat is echt wel lang:)

15. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    wat mag je eigenlijk allemaal niet eten als je zwanger bent???

ze hebben toch echt meld plicht!!!!
    zijn hier ook buddy's aanwezig???

Kijk dat is nou het enige voordeel in Emmen, ze hebben een zondag supermarkt!!! hahaha.. die heeft alles.. zelfs filet!! haha..

@kristel
    ben jij al naar de dokter geweest, msis heb je wel mexicaanse griep??!!!

16. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @hili
    ik zou het gewoon doen, al is het egwoon voor de leuk en dat je je kindje nog wat langer kan zien!!!

@all
    ik ga even benenscheren, want het word toch wel mooi weer hier..wolken gaan allemaal weg.. word denk ik best warm!!

fijne middag allemaal!!!

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Matta: Ik draag de effen buikbanden onder mijn kleding :D
    maar t is natuurlijk ook maar net wat je ermee wil...
    het geeft in ieder geval niet echt steun ofzo, dus het is puur sier :p
    hier helaas ook geen verstand van stofzuigerzakken...

@ Hilli: Waarom krijg je met 28 weken weer een echo?
    de mooiste termijn voor een pretecho is zo rond de 28 weken... als je alleen een
    bevestiging van het geslacht wil dan zou ik gewoon een geslachtsbepaling laten doen,
    dat is geen hele uitgebreide echo maar daar kunnen ze je dus wel het geslacht bevestigen...
    die kan je nu ook al laten maken... hier kost dat rond de 30 euro...

Gisteren was het hier ook al zo rustig... ik had goede hoop op de avond maar ook toen was t rustig...
    Ook Red mis ik trouwens...

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Matta: haha je kan beter vragen wat je WEL mag eten als je zwanger bent...
    doe mij dat ook maar een zondagsupermarkt, ik heb elke zondag wel IETS nodig :(

Agneta is de buddy van Bos en die zijn er beide niet, en Dreamer is de buddy van Emma
    en die is er ook niet, ben ook wel benieuwd hoe het nu met Emma is met die voorweeen na de seks...

Ga jij ons nu ook al verlaten? boeeeee!!!

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ben ik weer, eerst even bijlezen :D

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ all ja dikkie he?!
    ennuh het gaat wel goed hoor
    ik ben erg nerveus over de hypotheek dus dat is ff afwachten ;)
    hier gaat het volgens mij ook wel goed ik lees elke dag hoor hihi nou ik ga me zo klaar maken voro me werk .... alweer bah! kissssiessss

Deel Deze Pagina