@Chamaro, gaat idd snel! 2 maanden alweer.. @Mum, haha een oortje? ach ja nu is het ook allemaal niet meer zo duidelijk te zien. Ik krijg vrijdag weer een echo , hij ligt ook altijd met het gezichtje weg dus die hebben we nog nooit gezien. Die kat van jou heeft het ook flink te pakken he. @Suus, hopelijk schiet het een beetje op met je fotos! @Hilli, ben benieuwd of je vermoeden klopt @Juffie, shopse @matta, jep alles ligt al in de auto voor het geval dat haha Bij drachten heb je ook strandheem he @Kristel, begint weer op gang te komen dus. Hopelijk helpt die neusspray goed. Komt wel precies dus met Yentle haar voedingen.. Beterschap! @Buikbanden, heb zo nooit om gehad. Ze zijn nog steeds te groot aan de bovenkant. Vind ze wel heel leuk over een shirtje @all, vind het hier ook rustig, vooral nu er babys geboren zijn. Maar ja op zich ook wel weer logisch. Oefenweeen zijn een beetje afgezakt dus niks aan de hand hier. Mark kwam me net een kruik en thee brengen, lief he . Wij gaan zo ook al weg...heb geen zin om de hele dag in huis te zitten pff. Fijne dag vandaag! Doei tot straks
@ Hilli en Matta Ik heb buikbanden in allerlei vrolijke kleurtjes en ja die draag ik over mn shirt heen.. Nu snap ik waarom mensen zo gek keken Ik draag ze bewust er overheen zodat ik niet de hele tijd aan mn tshirt zit te trekken
Even een vraagje aan Kristel en/ of Kim Waarom moet je hydrofiele luiers in huis hebben? Wat is het nut daarvan? En hoeveel is dan handig? Ik heb er namelijk 6 gekocht maar wat doe je er precies mee?
@ Matta Je zou nog wel eens gelijk kunnen hebben over dat mannen anders reageren.. Maar ik blijf het gek vinden, hij reageerde ook al zo lauw toen zn vader kanker bleek te hebben... Hij reageert dan ook lauw naar zn moeder door de telefoon en dat vind ik dan gek.. Dan is het net of we geen interesse hebben.. Ik wilde meteen weten wat Parkison was maar hij vroeg er niet eens naar.. Dus ik heb maar gegoogled.
@ Emma: haaii... jij ook vrijdag weer een echo leuk hoor... en jullie hebben dus een eigenwijsje die zijn gezichtje maar niet wil laten zien... een hele verrassing strakjes dus ja die kat idd, hoop dattie snel beter is... Veel pelzier vanmiddag, het heeft toch weer niet doorgezet... jammer, had wel zin in babynieuws @ Juffie: Met hydrofiele luiers droog je je kindje af, doordat ze zo dun zijn maar toch goed vocht opnemen kun je makkelijk tussen de huidplooien komen, ik ga ze ook gebruiken om over het aankleedkussen te leggen, en in het bedje onder het hoofdje ook omdat ze vocht opnemen... je gebruikt ze dus voor een hele hoop dingen... Nope Bos nog niet geweest... Spannend...
@ Mumtobe Tnx meid, nu snap ik het.. Hoeveel van die hydrofiele luiers heb jij in huis als ik vragen mag?
ff snel antwoord geven op juffie haar vraag en dan ben ik weer weg Ik gebruik ze overal voor - Om Yentle af te drogen als ze in bad of onder de douche is geweest. - Ze heeft er een onder haar hoofdje liggen in bed. Dan hoef ik niet het hele bed te verschonen als ze eens spuugt, maar alleen die doek. - Ik gebruik ze als slabber als ze de fles krijgt, ze kan flink knoeien en aangezien ze ook nog wel eens spuugt is een spuugdoekje of slabber niet voldoende. - We hebben er altijd eentje op het aankleedkussen liggen als extra bescherming. - Je kan ze evt gebruiken om in te bakeren als je kindje heel onrustig is Wij hebben er overigens een stuk of 30 in huis.. We begonnen met 18 ofzo, maar dat was echt niet genoeg dus hebben we er laatst nog een aantal bijgekocht Op slechte dagen vliegen er zo 10 doorheen
Tnx Kristel!!! Nou dan moet ik maar weer even terug naar de Ikea voor meer hydrofiele luiers Welke hebben jullie trouwens? nog een bepaalde winkel waar ze erg goed van bevallen?
@ Juffie: ik heb er een stuk of 24 geloof ik, net als wat Kristel zegt op slechte dagen gaan er zo een hoop doorheen... ik heb ze van de prenatal en van de wibra maar heb ze dus nog niet kunnen testen... na het wassen kon ik niet meer zien waar ze vandaan komen dus op zich zit er niet heel veel verschil in denk ik...
@Juffie: Wij hebben ze van de zeeman, bevallen hier erg goed en zijn tenminste niet zo heel duur 3 voor 2,99 Ben nu echt weg, er heeft iemand honger.. (en ik ook! ) Ohja, @ Matta: T is geen Mexicaanse griep hoor Ik heb ontzettend last van mn darmen.. Ben vanochtend ook 1,5 kilo afgevallen door 'even' op de wc te zitten
Hey meiden het is idd rustig, jammer voor jullie maar hoef ik niet zoveel geklets trg te lezen hihi bos nog niet geweest???? Hopelijk is het zover @ kristel pb trg @ mum knuffel omdat je een baaldag hebt, weer werkt ook niet echt mee hè @ matta en weer zo glad als een aal @ de rest sorry vergeten *schaam* ik heb nog steeds pijnlijke borsten maar moet proberen door te zetten want als ik blijf kolven dan denken mijn borsten hè nog meer melk aanmaken dus heb net 6 uur lang met een volle tiet gezeten spoot er gewoon uit toen ayden net wou drinken hij weegt trouwens al 3260 dus al boven zijn geboortegewicht dat gebeurd niet vaak kleine vreetzak is het ik ga nu ff slapen want vanmiddag hebben we weer kraambezoek, hopelijk kan ik snel weer wat vaker mee kletsen maar kom er gewoon niet aan toe op dit moment de tijd raast echt voorbij op een dag
@ Kim: wat goed dat Ayden al boven zijn geboortegewicht zit jij hebt echt supermelk Thanx voor je knuffel meid... tja het weer werkt idd ook niet mee, ik zit al de hele dag in mijn hoekje op de bank en ik moet zeggen: ik zit hier prima, dus denk dat er er vaaaf nog zit ik zit de hyves van Bos al in de gaten te houden... ze heeft niks gezegd over dat ze er vandaag niet zou zijn toch?
@ Mumtobe Nee ze heeft niks gezegd dat ze weg zou gaan.. Wie weet is ze druk bezig met bevallen... spannend... Nou ik hoor het al over de hydrofiele luiers, ik kan ze overal gaan kopen.. Maar ik wil het een beetje in de kleurtjes van de kamer, rood met wit en die van Ikea zijn rood oranje met wit.. Dus komt mooi uit Ik zal ze zo eens even gaan wassen en dan kijken hoe ze uit de wasmachine komen.. Mensen vragen elke keer of ik nog iets weet wat we voor de baby kunnen gebruiken, ik zal zeggen dat ik hydrofiele luiers nodig heb
Nou meiden ik moet nu echt wat gaan doen hoor.. Mn man doet me wat als ik weer de hele dag niks heb gedaan :S Ik heb drie rode boekenplanken gekocht die wil ik vanavond ophangen Maar mn man zegt elke keer jij moet het het huishouden doen dan doe ik wat voor Pulletje Ik heb ook erg leuke opbergmandjes bij Ikea gekocht rood met wit geruit heel lief Ben helemaal happy ermee...
ZOOOO die hydrofiele luiers zijn groot joh!!! Heerlijk inderdaad nu snap ik dat je ze als handdoek kan gebruiken!