hoe is t hier? Geen tijd gehad om bij te lezen wij komen net bij ikea vandaan, nieuw bed en een nieuwe kast uitgezocht
zo bijna klaar met werken, nog ff rondje lopen en dan overdragen en naar huis fijne avond allen en tot morgen xxx
Ik zou volgens de calculator vandaag mn innesteling kunnen hebben (tenminste, volgens dat ding 2 dagen geleden, maar heb mn ei waarschijnlijk 2 dagen later gehad dan dat ding zegt) Ik zit pas op dag 5 na mn ei. Maar overal lees ik 7-10 dagen na eisprong innesteling. Waarom geven al die calculatoren dan 5 dagen aan? Apart! En heb alweer een andere ticker aangemaakt Vond deze wel grappig
@Dreamer: tja, een vrouwenlichaam is maar iets vreemds Geen peil op te trekken! Ik ga maar eens afsluiten... Zo heet hier, spoel bijna van de bank af Ik weet niet of er nog geklust wordt hoor met die hitte
Je ei is toch al geweest? Dan zou ik het mooi niet doen met dit weer De 1 wordt er vreselijk hitsig van, de ander knapt er totaal van af. Ik behoor duidelijk tot de laatste categorie Hoop daarom dubbel zo hard dat het deze ronde raak is, hoef ik niet meer te klussen in hitte Just 4 fun wanneer we willen En het vrouwenlichaam zit zeker raar in elkaar! Ik denk niet dat ik het volhoud om pas dinsdag ofso te gaan testen. Mag maandag al testen, maar omdat mn ei niet helemaal zeker is, is dinsdag beter. Maar door al die rare steekjes en gedachtes/dromen vrees ik dat ik dat niet vol ga houden! Ach ja, time will tell Maar ik haat wachten
Hey meiden @Suhe en Dreamer: Ik stuur jullie zo een pbtje met een link van een foto van de jurk! @Dreamer: Een innesteling is gemiddeld 5 tot 10 dagen na eisprong, dus het kan zeker weten nu al Ik heb het gevoeld telkens en de eerste keer was het na 5 dagen, 2e keer na 4 dagen en de derde keer na 7 dagen. Het verschilt dus ook gewoon heel erg! Ik heb trouwens ook echt heel erg moeite ermee om niet te testen, maar om de een of andere reden heb ik vandaag heel sterk het gevoel dat ik toch niet zwanger ben Terwijl ik de hele maand eigenlijk al het gevoel had dat dit onze maand zou worden. En dat is zo van de ene op de andere dag weg! Zo krom... @All: Net lekker buiten gezeten, schoonouders waren op bezoek. Ben denk ik alleen helemaal lek geprikt door de muggen Ze zoemden de hele tijd om me heen. En dat terwijl we allemaal citronellakaarsen aanhadden! die dingen werken dus voor geen meter.... Zometeen lekker douchen en daarna weer lekker plakken in bed
Ja vervelend he dat gevoel dat t niet gelukt is! Had ik vorige ronde dus echt de hele ronde. Wat een rotgevoel was dat zeg. Zei het vanavond nog tegen mn man: de eerste ronde voelde ik me super, dacht echt dat het raak kon zijn. De teleurstelling was pijnlijk, maar duurde maar even. De 2e ronde had ik alleen maar het gevoel dat het niet gelukt was. Echt een rotgevoel, en dat 28 dagen lang. En nu heb ik het gevoel dat het misschien wel gelukt is. Als het niet zo is zal de teleurstelling ongetwijfeld pijnlijk zijn, maar ook dan is dat zo weer over. Maar dan heb ik wel 2 weken het gevoel gehad van yeschhhh. Liever een uurtje verdrietig zijn na 2 weken een happy feeling, dan niet echt verdrietig zijn na 2 weken een blugh gevoel. Hoop dat je gevoel het verkeerd heeft Kristel! En ben benieuwd naar je jurk Even wat azijn op je muggenbeten smeren en weg is de jeuk
Kristel, de jurk is mooi! Dreamer nog een paar dagen, spannend... De eerste paar maanden had ik ook steeds hoop, toen een paar maanden waarvan ik wist dat het toch niets was en nu hoop ik zo dat het deze ronde iets gaat worden. Ik weet in ieder geval wel dat als het niets wordt het een flinke teleurstelling gaat worden. Ik weet dat ik niet teveel moet hopen, maar dat doe ik toch, ik heb gister zelfs nog in de hitte...... Je weet maar nooit toch?!
goedemorgen dames, mn slijm is nu een beetje naar het witte aan het veranderen. en voel wat steekjes onder in mn buik, maar goed, ik ga er vanuit dat het niks wordt deze ronde. we zullen zien. ik ga straks met mn nichie een neefie naar het watermuseum, het zonnetje schijnt al. xxx
dames, sorry dat ik jullie toch moet lastig vallen..ik dacht gisteren ongi te zijn maar het waren maar 2 druppeltjes oud bloed....wat moet ik nu denken....was dit mijn ongi of moet hij nog komen... mijn temp is trouwens 37.2 hij is nog nooit zo hoog geweest maar dat kan ook aan het warme weer liggen
Goedemorgen allemaal, Hoe gaat het vandaag met jullie? Hier gaat alles wel redelijk temp 37.2. Ongi pijnen zijn weg alleen heb nu obstipatie, en heb daar nu buikpijn van want het lukt me niet! Verder heb ik nog steeds een erg gevoelige buik en zijn mijn tepels echt keihard net alsof ik het koud heb... Maar toch heb ik het idee , dat elk moment ongi kan doorbreken... @ Suhe en Dreamer, Ik zag gister al van dat 16 jarige meisje en dacht toen echt doe eens normaal! En dan nog achter de rug van haar vriend ook! En dat ze al abortus heeft gedaan enzo... @ Marietje, Daar voel ik mezelf al een oma bij! :smile: @ Kristel, * duim, duim, duim * Hoop dat je gevoel ongelijk heeft en het raak is! @ Iedereen die ik vergeten ben sorry.
@ Lynn, heb je toevallig al getest weer? Ik zou voor de zekerheid testen... Maar het zou kunnen dan je ongi uit blijft door het warme weer.... Ik heb dezelfde temp nu
ik heb niet getest want de "ongi"kwam eerder dan verw8...ik kan morgen niet testen want dan moet ik werken...en als ie dan nega is dan ben ik weer chagie...ik doe het donerdag..mocht e ongi niet doorkomen....