@ Sammie: Ow balen zeg... nee hoor alleen wat boodschapjes halen, het onkruid uit de voortuin (t lijkt wel een oerwoud) en de achtertuin nog wat aan kant (vegen enzo) want het wordt zaterdag toch wel errug goed weer @ Dreamer: haha okeej dan... dan zullen we gewoon rustig af moeten wachten!
mijn frietpan is warm (staat in de schuur) maar het blijft regen ja weet het, het is ongezond maar heb zin in frikandel op brood...
Ik heb een tosti! Maar jij wint het met ongezond vet eten Bos Pff ik vanmorgen op de weegschaal.. heb het idee dat de kilo's eraan vliegen. Gelukkig nog geen 60. Vindt het toch wel wennen, dat idee van aankomen. Maar ja het hoort erbij. Jeej me pc doet het weer heb niet eens wat hoeven te doen.. windows cd erin en daarvanaf booten met F8.. kreeg natuurlijk gelijk melding toen ik was ingelogd van systeem is hersteld van een ernstige fout, pff stom ding. Naja kan ik weer verder met me fotootjes Ik ga ook vanmiddag maar eens gaviscon halen.. rennies helpen niet 's avonds..
@Mum: het regent .. zijn je schilderijen al af? Mooi weer daarvoor! @Bos: eet smakelijk, ik heb geen eens een frituurpan
@oma: wij wel maar halen ook nog regelmatig een frietje hoor. is net zo makkelijk....maar als we geen zin hebben om de deur uit te gaan is een eigen frietpan wel zo makkelijk (en vooral nu er veel frietzaken op vakantie zijn) @dees: weeg je nog geen zestig kilo????hoeveel ben je al aangekomen dan als ik zo brutaal mag zijn *bos gooit nog ff paar frikandelen erbij*
Ik ga nooit naar een patatzaak Hou helemaal niet van frituur namelijk. Manlief wel, bij hem thuis gooiden ze zowat alles in de frituur. @Sam: je bent 1 van de weinige! Ken eigenlijk niemand die ook geen frituurpan heeft.
Het enige wat wij eten zijn frikandellen maar die bakken we. En 1 keer per maand/2maand een patatje. Ik krijg die kleine niet slaperig, hij is de hele tijd wakker en loopt maar achter me aan te miauwen. Iemand tips?
@ Bos uh zo'n 5 kilo nu.. maar ik kon nogal eens schommelen in me gewicht vroeger. tussen de 48 en 53,5 max. Als ik dan 53 woog ging ik een beetje 'lijnen' (ik spoor niet, weet het, maar dan voelde ik me dik ) @ Sammie is ie ook de hele nacht wakker geweest? @ Dreamer ik vond dus alles wat gefrituurd was ook vies. En nu in de zwangerschap ben ik gek op patat. Maar onze frituurpan staat ergens ver weg opgeborgen.. frituren nooit hier. Hebben het ding alleen voor het geval dat. Misschien vind je het straks wel heel lekker als je zwanger bent @ Mum ben ook benieuwd naar je schilderijtjes.. Ik ga nog maar een tosti eten
Hey allemaal Kom weer even alleen snel langs om te zwaaien en om te spieken of er al beebjes geboren zijn, maar helaas.. Ik vind het zo spannend! Ben echt supernieuwsgierig naar hoe de beebjes eruit zien en natuurlijk wie de eerstvolgende is Hier gaat t niet zo goed, ben echt ziek.. Heb nu ook koorts erbij. Even goed in de gaten houden dus.. Blaasontsteking is ook weer terug aan t komen dus de AB kuur die ik had was toch niet lang genoeg blijkbaar.. Kolven gaat verder prima, Yentle kan al bijna 3 volledige voedingen op een dag krijgen, dus ik mag écht niet klagen Hopelijk voel ik me gauw beter zodat ik weer echt mee kan kletsen! (en heb ik hopelijk meer tijd ) *zwaai*
Die kleintjes hebben vaak veel te veel energie, da's nou eenmaal met kittens.. veel ermee spelen, als ie moe is gaat ie vanzelf wel slapen. Vaak zijn ze niet moe te krijgen als je het wilt. Herinner ik me nog wel met Kyra, toen ze eenmaal uit haar schulp was leek ze nooit te slapen! Kristel balen dat die BO weer terug is.. dus weer een nieuwe kuur? Gelukkig gaat het kolven wel goed. Welke kolf heb je nu?
Hai meiden, Ik zit hier lekker met een donkerbruinbroodje kaas met veel rucola heerlijk!! Ik ben al weken niks aangekomen, zit nog steeds op hetzelfde gewicht als in week 14.. Ik ben nog steeds 7 kilo lichter als voorheen Gaat dus goed.. Ik had in het begin echt een snackperiode frikandellenspeciaal en naturelchips, toen hield verder niks binnen... lol.. @ Kristel Wat vervelend dat je nog zooo ziek bent!! Lekker veel vitaminetjes en lekker rusten... Ohja volgend weekend verschijnt ons huis op FUNDA!!! arghhh
@sammie: zou inderdaad niet te veel moeite doen. hij gaat vanzelf slapen als hij moe is.. @dees: hoelang ben je dan als ik vragen mag @kristel: pas maar op dat je ook geen borstontsteking hebt omdat je koorts krijgt.
@Desiree: Ja ik ga morgenochtend weer even langs de HA om urine weg te brengen.. Eens even kijken wat ik dan nu ga krijgen aangezien ik nu dus bv geef, vorige week deed ik dat nog niet en ik kon ik alles weer krijgen qua AB.. Nouja, anders krijgt Yentle gewoon weer FV tijdens zo'n kuur en gooi ik de afgekolfde melk wel weg.. Dat is t dan weer t voordeel met kolven Ik heb nu de Medela Pump in style advanced.. Is echt een hartstikke duur ding, maargoed, als ik eenmaal volledig bv kan geven zijn die kosten zo weer terugverdiend (fv is duurder) Ben weer weg nu.. Ga weer gauw op de bank liggen. Kom later vandaag nog wel even spieken weer of er wat gebeurt is ondertussen