zo hier ook maar ff de tijd goed gezet haha wist ook niet dat het kon wij hebben bloemkool met aardappeltjes en vlees op.. zijn er nu vandoor. gaan beetje optijd zien we het oudste kind ook nog ff voordat hij gaat slapen. fijne avond dames
Hadden jullie gewoon allemaal de tijd niet goed staan das altijd het eerste wat ik goed zet op een forum. Want het staat altijd op een foute tijdzone (ook al is het een nederlands forum). Hier net een pizza op.. nu zit ik vol! Had geen zin om te koken vandaag. Morgen weer een dag om te koken. Eten jullie allemaal veel nederlands (aardappels vlees groente), dat is iets wat wij nooit eten.. vinden we niet lekker..
@ lynn gelukkig ben ik niet de enige wat gaat dat hard hè hij is echt al groot geworden. Lekker bekkie heeft tie ik moet trouwens echt me gaan informeren over afkolven en bewaren enzo.. Lijkt nu allemaal zo moeilijk maar denk dat het allemaal best wel meevalt. ga zo lekker saté eten, mijn opa maakt echt de lekkerste die er zijn
dankjullie wel!!! En jullie hebben/ krijgen allemaal zo'n lekker "jong" kristel over bewaren wij doen het zo: 6 dagen in de koelkast of drie maanden in de vriezer! En warme het op in de magnatron op 200 watt heel langzaam! Maar goed iedereen doet het weer anders
Heyhey @Kim: Wat een mooi kereltje is Ayden zeg! Lekkere hamsterwangen heeft ie Wat voor een kolf heb jij nu dan eigenlijk? Enne, t bewaren is heel makkelijk hoor Gewoon in de koelkast, dan ka nt een paar dagen bewaard blijven en in de vriezer bij -18 of lager kan je t 6 maanden ofzo bewaren! En dan gewoon in flesjes of speciale zakjes doen. Of gewoon in ijsblokzakjes, dan kan je tenminste varieren qua porties @Lynn: Julian heeft echt wel mooie ogen zeg! En dat pakje wat ie aan heeft voor zn doop.. Als wij een jongetje hadden gehad dan had ik m zo van je overgekocht, echt een superleuk pakje is het Over t opwarmen in de magnetron; dat mag toch niet? Tenminste, zoiets las ik..? Daarom hebben wij gister maar een flessenwarmer gekocht.. @Eten: Wij hebben spaghetti gegeten, vanmiddag al. We hadden vroeg honger vandaag @All: Ben weer weg Heb even snel de babysite ge-update en mevrouw heeft honger nu.. *Zwaai*
kristel heeft zijn voor en na delen lees maar: Borstvoeding: Moedermelk ontdooien en opwarmen in de magnetron
@kim wat een mooie kereltje zeg!! Ook van die lekkere bolle wangetjes net zoals Chanell.. Alleen denk ik dat die van Chanell het grootste zijn haha Chanell aan het uitrekken haha.. Lekkerding! Bekijk bijlage 9310 @juffie *zend wat energie naar Juffie* !! @all Mijn vriendlief neemt mij morgen mee uit eten.. Gezellig met ons 2en.. Mijn zus en haar vriend wouden morgen wel oppassen..! Dus heb nou al zin in morgen hihi..Is alweer een poos geleden dat we uit eten zijn geweest..
ACH wat een heerlijke babys... Maar de mooiste zit in mijn buik Is nu al een verleider en een charmeur... Beetje bij de Verloskundige zoooo schattig doen dat we een gratis 4d echo kregen
@juffie Bofkont! Chanell was ook zo schattig dat we alle (stuk of 20) 20 weken echo foto's gratis hebben gekregen en met nog 2 paar babysokjes.. Koste normaal 10 voor het materiaal maar die mochten we houden nou ja toch nog mooi meegenomen toch? Oh ja dat genieten komt wel goed haha..
Ik wist niet eens dat je moest betalen voor de materialen van de 20 weken echo.. Ik heb alle fotos ook gewoon meegekregen... Lol... Nee die van ons lag lekker met zn armpje te spelen en met vingertjes in de mond.. Heerlijk kindje!! Kan niet wachten tot december.
haha ja leuk is dat he! weet zeker dat je ook een prachtig mooi kind krijgt wij hebben ook een foto met 11 weken en toen zat ze mooi maar duimpje in de mond.. echt apart dat ik haar nu in me armen heb terwijl ze toen maar 5cm was