Kom weer ff snel langs om iedereen weltrusten te wensen En zie dat t voor Emma wel héél spannend wordt nu! Wat betreft t bloed, als t maar héél weinig is (paar druppels) hoef je niet te bellen, maar als je echt maandverband nodig hebt dan wel! Maar als je je ongerust maakt moet je natuurlijk altijd bellen! Hoop voor je dat t gauw begint; en je weet t: Je kunt het écht hoor! Vertrouw op jezelf. @Sam: Meid, wat kan ik nog zeggen... Ik vind t heel moeilijk.. Ik hoop echt voor jullie dat t gauw zover is en dat er geen onderzoeken nodig zijn! *knuffel* @All: Bij deze nog een keer: Slaap lekker allemaal en rust goed uit Ik ga Yentle nog even in bad doen, dan nog ff snel kolven en dan duik ik ook gauw mn bed in! Ben ik even blij dat Kimo nog even beneden blijft en Yentle dus ook, dan kan ik ff rustig in slaap komen
@ Dees: Ja die zijn inderdaad een stuk duurder, we hebben helaas nog geen camera gevonden die naar onze zin was... Jammer dat je niks hebt kunnen vinden bij de Hema.. @ Kim: Wat een mooi ventje hebben jullie zeg lekkere bolle wangetjes heeft ie... en kan me voorstellen dat je "last" hebt van je voorgevel hihi... Na hoeveel dagen mochten jullie met Ayden naar buiten? enne ik ben wel nieuwsgierig naar de naam die jullie eerst in gedachten hadden... houden jullie die voor een eventuele 2e zoon? @ Bos: gezellig op kraamvisite @ Lyn: Tjee wat gaat dat hard zeg, Julian alweer bijna een half jaar oud... @ Knarboor: Fijn dat je baas zo meeleeft heb het er al bij gezet op de hyves dat Sammie jouw buddy is.. @ Mariss: Lekker hoor samen uit eten gaat Chanell voor het eerst naar de oppas? @ Emma: oeww rode besjes in de tuin, mag ik morgen komen plukken Lekker rustig middagje gehad dus? lekker hoor... Als je bloed verliest moet je wel bellen, tenminste dat staat hier op t lijstje.. en idd dat je de slijmprop bent verloren zegt helemaal niks over het begin van de bevalling, je weet ook niet wanneer dat je hem compleet verloren bent hé... We zijn dus nog niet geslaagd voor een verjaardagscadeautje voor mij, we hebben nu samen in goed overleg besloten dat we het geld wat we voor mijn cadeautje zouden gebruiken opzij leggen en dat we dat gebruiken om straks met de kleine nog een weekje weg te gaan aan het einde van mijn verlof... vriendlief had ook maar een kleinigheidje van mij gehad dit jaar met zijn verjaardag dus dan trekken we het mooi recht met een cadeau voor ons 3tjes... die camcorder komt er wel... vind het zonde om er nu 1 te kopen terwijl we 'm eigenlijk nog niet regelmatig gaan gebruiken, en ik kan ook korte filmpjes maken met mijn gewone digitale camera.... dus dan kopen we wel een camcorder als onze kleine uk dingen gaat doen die je echt een half uur of langer wil filmen... anders kopen we er nu 1 voor bijvoorbeeld 200 euro en gebruiken 'm nauwelijks en over 2 maanden kunnen we voor dezelfde 200 euro misschien een veel betere kopen... hahahahaha we hebben geen tv meer we zijn afgesloten... we wonen hier al een jaar maar we hadden al die tijd gewoon kabeltelevisie omdat de oude bewoner zich niet afgemeld had, dus ik heb ons nooit aangemeld natuurlijk alle brieven en rekeningen van Ziggo op naam van de vorige bewoner hebben we netjes teruggestuurd want k weet niet waar hij naartoe is verhuisd... we hebben toch ruim een jaar voor niks tv kunnen kijken morgen maar even aanmelden...
@ Emma: Succes voor als het door gaat zetten meid!! mare ik mocht toch eerst? je kan het meid!! @ Sammie: Ik wil je even een hele dikke knuffel geven... hoop ook echt dat alle niet-zwangeren snel mogen genieten van een klein wonder in hun buikjes...
@ Gaby: Ow gelukkig maar Ik ben er ook vandoor... we gaan lekker ons bedje opzoeken!! Slaap lekker meiden! doei doei
@all Zo dat was weer een druk dagje vandaag!! Om 12 afgesproken met mijn lieve vriendinnetje die ik al 5 weken niet gezien had. Toen naar de tandarts, met haar. Haar tanden werdenr echt gemaakt. En toen op kraamvisite naar mijn ex collega haar kindje Eden (een meisje). Een heel druk bezig zijnde meisje. Lief meisje.. Daarna ben ik lekker gaan zwemmen en hebben we heerlijk gekruidenbaad..hhihi..!! Daarna naar de mac geweest, de roze glazen zijn er nu, had eigenlijk er helemaal geen trek in.. Heb maar 4 kippnuggies gehad en helft van mijn patat.. zo raar.. normaal vind ik heerlijk.. wil weer meer van zulke dagen hebben!! Haha.. Moet vrijdag v oor het eeerst werken, moet alleen bewijs van goedgedrag nog aanvragen, helemaal vergeten te doen..:S.. zooo dom.. dus dat morgen meteen maar even doen!! Kan je borstvoeding opslaan??? Als ik iets wil voor de baby zijn het luiers!!! Hahaha.. stapels luiers, die dingen zijn duur.. oei oei oei.. klopt het ook dat pampers de beste zijn?? Wat voor luiers hebben jullie eigenlijk??? Misschien bevallen emma, bos en mum en agnete wel tegelijk..hihi.. dat zou ook een grap wezen!!! Fietsse vanaovnd langs het ziekenhuis en zag toen net een stel het ziekenhuis uit lopen met ballonnen en een maxicosi.. die mochten vast naar huis..hihi.. Heben hier meer dames gespendelt?? Klopte de uitslag van het pendelen ook?? Nope hier leest niemand mee, heeft lief geen behoefte aan. Wij hebben wel een frituurpan, maar die staat al maanden in de schuur, vies en lelijk te zijn,. Dus eigenlijk kan hij wel weg.. we frituren nu in zo’n emaille pan en dan in zonnebloem olie.. schijnt mileau vriendelijker te zijn. Ofzo.. hahaha.. we hebben een heerlijke snackbar!! Ik wist helemaal niet dat je de tijdzone zelf moet instellen.. raar zeg.. gehehe.. nou even kijken hoe ik dat ga doen.. morgen komt liefje gelukkkig weer thuis.. bah mis hem erg!! Zal eens even kijken of mijn jeugd al binnen is!! Waarschijnlijk liggen jullie allemaal al te slapen en lezen jullie dit van mij morgen!! @juffie Ik ga de buikbanden ook over me kleren dragen, vidn ze zoo leuk.hihi.. Tja, weetje mannen zijn soms best wel apart..laten we het over houding houden en niet weten hoe ze moeten reageren..all hoewel jou mannetje toch wel heel apart reageert.. had je het al gevraagd?? Aahh wat eeen leuke mobiel zeg, wat een koele konijntjes!!! Idd jeetje zeg je buik wordt ook al dik.. wel leuk zeg!! Weten jullie al wat jullie kindje wordt?? Of willen jullie het niet weten?? Mijn schoonouders hebben een ronde koloniale box gekregen.. erg mooi, wil ook graag een ronde box.. @kristel Haha oke, zooo toe maar weer, had je 1,5kg poep in je buik zitten!!! Heb je goed op gespaard dus..gehehe.. Hoe gaat het met het spugen??? @mik Neem lekker je tijd joh!!!! Geniet lekker van je ventje!!! Dat komt wel, als je maar af en toe wat van je laat horen..hihi.. Aaahhhh ik wil oook een stokke, wist je dat je hem ook in kan klapen en gewoon je beebje erin kan laten ziten..zodat je hem zo omghoog kan trekken, zonder dat je hem moet optillen..haha.. Ga even je update lezen en bekijken.. Aahh hij is echt prachtig.. en mooi bos donker haar..hihi.. @mik en Rianne Jullie kindjes zijn bi jdeze aan elkaar uitgehuwelijk..hihi.. mooi stel hoor..hahahaha.. @Emma Pfoee ja je buik is indd ook al ergggg groot!!! Oja dat wou ik je nog vragen, ken jij.. mmmm ben even haar naam vergeten.. ja weet het weer.. Kira ook??? Mijn ouders hun eerste huisje was in Gorredijk. Hahaha ik moet wel lachen om je hoor, want elke keer als er iets bij jou gebeurd. Ga je slapen..hahahaha… @dreamer Iddd daar heb je gelijk in.. ik weet nog dat ze allemaal preceis kwamen vertellen dat ze zwanger waren.. en nu is het alweer bijna zover dat de meeste beeb eruit komen!! Hoe gaat het met jou?? @bos Hahahaha zooo.. jij weet het wel spannend t emaken hoor!!! Echt waar bos, heb je zijn naam hier een keer neergezet, hebben wij gewoon allemaal niet opgelet.. mogen we anders een hint?? Hihi.. @agneta Toffe baas zeg!! @sammie Aaaahhh wat agezellig zeg, zo’n kleintje, mijn lief was erook niet zo mee eens toen ik met 1 thuis kwam, maar ze is zo mooi. Dus mocht je blijven!! Aahhh hij kijkt ook gewoon boos op je foto..haha.. Die andere 2 oudere van ons, moesten er eerst ook niets van hebben, ze heeft de eerste 2 weken boven geslapen en nu is het goed en speelt ze er heel leuk mee en andersom, 1 vind het prima en de ander moet er niet zo veel van hebben.. Die van ons is ook grijs!!! Heb je zo’n balletje met brokjes erin?? Werkte bij onze 2 ook, elke keer als ze de bal op een goede manier draaien komt er een brokje er uit. Heel leuk..worden ze er moe van. @hili Hihi spannend zeg, heb jij al een buddy?? @mum Zo jij hebt echt gewoon een striem vrije buik zeg!!! Moooie buik hoor!!! Hihi onze tuin is ook een mega oerwoud..haha.. maar ik doe het lekker niet..dat mag lief doen!! Haha @lynn Wauw wat een ogen zeg.. wat een heerlijke vent!!! Prachtig hoor, je ziet hem ook steeds helderder kijken!! @chamaro Hahaha heeerlijkkk die lipjes… wat een schatje zeg!! nou ben ik eindelijk bij gelezen, slapen jullie vast allemaal??
ps ik heb de baby gevoeld ik weet zeker dat ik hem voel haar voel weet ik veel whaha ik weet het gewoon zeker het voelt als ..mhh een soort gekriebel maar dan niet een jeukende kriebel en het gevoel ken ik niet whahah gister voelde ik al een plop maar daarna niks meer ( van binnen dan he?!) nu voel ik de so called vlindertjes hihi heerlijk eindelijk
Goeiemorgen @ bos bv kan. 24 uur in de ijskast nadat het uit de vriezer komt hebben ze tegen mij gezegd @ Emma spannend meid ben echt benieuwd of het wat betekend.. @ mecha leuk hè dat gefladder in je buik. Het word vanaf nu alleen maar duidelijker @ sammie ook jij zal een mooi baby'tje op de wereld zetten, er word alleen met je geduld gespeeld hopelijk is het snel raak @ kristel ik weet even het merk niet zal straks is ff kijken (heb ayden nu aan de borst) @ de rest meer kon ik niet onthouden ik ben nu de borst aan het geven, vanacht zat er voor het eerst 4,5 uur tussen de voedingen inplaats van 3 en dat scheelt echt al een hoop. Vandaag is de kraamzorg er voor het laatst en willen we vanmiddag voor het eerst naar het winkelcentrum. Heb wel ff zin om er tussen uit te gaan. Ben tot nu toe niet verder geweest als mijn ouders (2 straten verder) weet iemand trouwens hoe het zit met kinderbijslag ?? Hebben jullie (degene met een kleintje) dat al aangevraagd?? Dat krijg je toch eens in de 3 maanden ??
hee meiden zag dat ik werd gemist. Onze laptop is maandag overleden. Hebben sinds gisteravond een nieuwe. Maar ben gisteren al een uur bezig geweest om bij te lezen en ga zo ff verder. @Kim, dat gaat automatisch en idd per 3 maanden. 1 oktober krijg je voor 't eerst. Kindgebonden budget of kindertoeslag of hoe dat nu ook heet gaat meestal ook automatisch.
Ik zal ondertussen alvast wat reageren. @Lynn, 'k vind 6 dagen in de koelkast bewaren van BV wel heel erg lang. Vindt 2-3 dagen wel genoeg en anders invriezen. Gewone dingen laat je toch ook niet zolang openstaan? @Kristel, in magnetron opwarmen doe ik nooit. Ik zet wel een flessenwarmer op m'n lijstje als mensen vragen wat ik nog moet hebben.
Zo volgens mij ben ik bijgelezen! Totaal 1,5u overgedaan ofzo. Niet zoveel kletsen he als ik wegben! @Kim, fijn zeg dat 't zo super gaat! www.borstvoeding.com is een goede site voor 't kolven/bewaren/opwarmen e.d. @Emma, spannend!! Zucht... volgens mij ben ik heel veel vergeten. Begin ook echt dement te worden. Heb maandag en dinsdag van 11-14u gewerkt. Ging allemaal prima. Gistermiddag om half 4 begonnen in een gezin waar het kindje te vroeg geboren is en in de couveuse ligt. Mw heeft een keizersnee gehad. Moet er t/m morgen even een paar uurtjes per dag heen. Kindje was veel te licht, 1610 gram met 34 weken. Maar ze doet het buitengewoon goed. Ze drinkt en ademt al zelfstandig. 'k Moet er nu om 12u heen.
Hai meiden, Ik lees net in mn zwangerschapsdagboek dat als je de slijmprop verliest dat het dan nog wel 10 dagen kan duren voordat je gaat bevallen Laten we het niet hopen voor Emma.... De oefenweeen zijn nu al zolang aan de gang @ Matta Ze hebben hele leuke buikbanden bij de Miss Etam Outlet, moet bekennen die van mij komen daar op eentje na allemaal vandaan.. Ik heb een hele dure buikband met een psalm (bijbelvers) erop maar die heb ik gekregen van mn schoonmoeder als cadeautje.. @ Mecha Ben even kwijt wie nou de baby voelde (15 weken) Dat kan heel goed!!! Leuk is dat het he? Wacht maar het gevoel word steeds vaker en sterker.. Ik heb het heel erg als ik in een bepaalde houding lig.. Dan gaat speedy gonzalos racen in mn buik.. @ Red Vind je het wel fijn om al die couveuse babys te zien? Ik bedoel word je er zelf niet zenuwachtig van??? Lijkt me wel een heel klein babytje als het maar 1600 gram weegt.. pff... hoe zwaar was Senne ook al weer? Was toch ook zo'n klein ventje... Ik ga zo naar de Lidl even boodschapjes doen... We krijgen zondag visite.. Ohja manlief had gister een leuke woning via Funda gezien, vond het prijzig 3 ton. Het heeft maar 2 extra verdiepingen terwijl hier om de hoek een toren van 4 hoog 330 moet kosten, maja die is nog niet ingericht.. Wel leuk hoor een nieuwe woning uitzoeken, en dit keer moeten we het allebei leuk vinden
@juffie, 'k heb de baby alleen op foto gezien en 't is een mooi meisje maak me er voor mezelf niet zo druk om, we zien wel hoe de dingen gaan. Ouders gaan s morgens en s avonds naar het ziekenhuis en ik ga er s middags ff helpen.
Goedemorgen! Emma, al aan het bevallen?! Kom ik mijn bed uit, loop de woonkamer in springt zo die kleine in mijn blote benen, en laat zich zo naar beneden glijden. Au! Heel mijn been ligt open.