Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    zo...ik heb ff terug gelezen...iedereen last van de hitte...?..ik zag ook dat de muggen staken....en over innestelingen...nooiit gevoeld maar ook nog nooit zwanger geweest....

2. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Hoi meiden,

alles goed met jullie?
    ik zou 20 pagina's terug moeten lezen, maar das nogal veel hihi.

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hey allemaal,

Ik weet niet of het een goed teken is maar heb sinds net ontdekt dat er allemaal wittig,doorzichtig spul uit beide borsten komt lopen.
    Zag ineens 2 vlekken in mijn bh....

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal :)

Zo, dat was me het nachtje plakken wel weer... blegh! En douchen maakt ook geen kont uit, want daarna plak je weer! Ik hou ervan als het lekker warm is, maar zo vies broeierig warm als hier vind ik dus 10x niks!

@Suhe: meid, ik hoop voor je dat je een superei krijgt door de primolut/clomid en die dan superbevrucht wordt!

@Lynn: Oh, zo weinig bloed maar? Ga jij eens even gauw een test doen!

@Sammie: Het klinkt echt hoopvol bij jou zeg! Ik denk dat die ongi lekker wegblijft bij jou :-D

@All: Ik heb vandaag nog meer het gevoel dat het niet gelukt is weer deze ronde... Ik zei het gisteravond ook al tegen mn vriend: 'ik verwacht niet meer dat ik elk moment zwanger kan worden + blijven, voor mijn gevoel gaat dat nog wel een jaar duren'
    En waarom weet ik niet, maar dat gevoel heb ik gewoon heel erg... :(
    Ik heb wel last van wat dingetjes: ongikrampen, pijnlijke borsten aan de zijkanten, steken door benen en liezen en veel witverlies. Maarja, blijkbaar kunnen al die dingen ook veroorzaakt worden door Progesteron, wat je na je eisprong aanmaakt, dus ik ga daar nu voortaan lekker vanuit dat t daarvan komt :)
    Ik weet dus gewoon echt niet hoe een normale cyclus bij mij is dus daar ben ik nu goed op aan het letten!

5. @ Suhe ben ook blij dat het allemaal meteen onderzocht is. Nu kunnen we eea al uitsluiten. Nu lekker maandje rust en dan opnieuw ronde 1.

Wat een vies weer zeg. Plakkerig, echt goor.

@ Sammie testen maar... had het je al voorpeld klinkt echt zwanger :D

Ik wilde deze ronde ook gaan tempen maar ben op dag 4. Kan ik nog beginnen?

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    @ kristel ik ga donderdag testen...en het was geen bloed meer bruin oud bloed...ik hoop voor je dat je toch zwanger bent......en dat het mag blijven zitten...

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Ryanne,

Ik ga proberen te wachten tot vrijdag want dan is mijn NOD...

Misschien ben ik niet zwanger ,en is het net als wat kristel denkt Progesteron....

Had gister al getest en was toen negatief...

8. we blijven duimen :D

9. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    @Kristel: Je zei een paar bladzijden terug dat je de innestelling 3x hebt gevoeld... Misschien een rare vraag hoor.. maar hoe voelt dat dan? :oops:

Ik had ineens een soort ongi krampen 6 dagen na mn ei. Wel minder pijnlijk dan echte ongi krampen, maar toch. Ik wil er niet te veel hoop aan geven.. maar toch.... wie weet....

moet weer aant werk, ben vanavond weer terug!

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goede morgen allemaal!

@lynn, lekker testen, goede hoop voor je, dit verhaal al zo vaak gelezen, en bijna allemaal zwanger!

@ryanne, als je nu nog met tempen begint kan dat nog wel hoor,maar dan moet je wel echt morgen beginnen!
    Je ei heb je zowiezo nog niet gehad, dua dan is het geen probleem hoor meis!

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nou, de eerste keer was het heel heftig, ik had hele erge steken in mn liezen. Zo erg dat ik er bijna niet meer normaal van kon lopen :( ben er zelfs nog mee naar de dokter geweest omdat t zo'n pijn deed, maar een paar dagen later bleek dus dat ik zwanger was :)
    De steken kwamen, bereikten een hoogtepunt en zakten weer weg. Soms met tussenpozen van 10 sec, soms met tussenpozen van 10 minuten. Het was gewoon heel gek en had het nooit gevoeld. Maargoed, achteraf bleek het dus een innesteling te zijn :)
    Verder had ik die ronde vanaf een paar dagen na eisprong al ongikrampen.

Beetje duidelijk zo....?

12. @ sterretje hallo lieve meid, hoe is he met jou?

13. oke, ik ga morgen beginnen met tempen.
    T regent hier,hoop dat het een beetje gaat afkoelen

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hier in Drenthe mag het ook wel een keer regenen het was hier gister 32 graden pfff..
    En nu nog steeds zo benauwd en plakkerig.

Dus Ryanne je weet wat je te doen staat, stuur wat regen deze kant op ;) :smile:

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Jij maakt me gelukkig whwhwhahaha

ik heb net mijn vriend aan de tel gehad en die zei dan doe je er toch ff 1.....(testen) er zaten collega bij dus was weer eens geheim taal...

ik zei neej ik durf niet meer sinds vorige maand..en ik mag volgende weer naar de gyn en als ik zwanger ben wil ik zijn gezicht wel eens zien als hij een echo maakt....kost mij weer minder zwangerschaptesten whahah..neej ik heb gezegt dat ik donderdag test...dus ben benieuwd...en toch heb ik en blijf ik het idee houden dat het niet raak is...waarom zou het deze maand wel in een keer raak zijn?

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ lynn,

Meid geef de moed niet op!
    Waarom zou het niet raak zijn.... ;) ...

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Lynn, zo denk ik nu ook steeds hoor... Dus ik snap het heel goed! Doe lekker waar jij je goed bij voelt :) Mijn duimen draaien nu iig overuren voor je want ik wil gewoon dat je een keer zwanger bent :-D

18. @ Kristel hoe is het met je pup?

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ryanne: Hey :) ja gaat hartstikke goed met haar! Alleen ze is ziek nu :( Ze maakte hele gekke geluiden sinds zondagmiddag en wij dachten dat ze iets in dr keel vast had hangen, zo klonk het steeds. Gister bij de dierenarts geweest en nu blijkt dat ze kennelhoest heeft.. Ze zou daar deze week voor ingeënt worden, maar daar moeten we nu dus even mee wachten tot het weg is. Nu heeft ze antibiotica gekregen... Echt zielig...

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    wat zielig...dat hadden wij ook toen we onze katten kregen...die moest in ge ent worden tegen nies ziekte....en toen die week had hij het..heel zielig

Deel Deze Pagina