@ bos.. ja hahah heerlijk ennuh ga jij is bevallen hihi @matta ja ik had nachtdienst straks weer . vlooien ja toch inderdaad met spray :S anders de bestreiding bellen? @ mum gefeliciteerd meid
Het is een medela mini electric is met geel ik duik ook even mijn bedje in, want allebei de mannen liggen op bed hihi
Zoooo ik ben kippetjes aan het koken voor in de kippensoep.. Wij eten vanavond lekker stokbroodje met kippensoep.. Mn man moet krachten verzamelen Hij voelde zich lichamelijk een beetje ziekjes en geestelijk een klein kind Ik weet niet wat hij daar mee bedoelt maar zal het straks vragen hahah! Morgen gaan we lekker weer preitaart eten, heerlijk, heb alvast prei gehaald bij de Lidl.. Ohja kwam ik net bij de Hema alle hydrofiele luiers uitverkocht :S Hmmmmmm... wie van jullie heeft ze voor me neus weggekaapt?!
@ Mecha Ik hoop dat je kleintje het wil laten zien Die van ons wil het maar niet laten zien...Eigenwijsje
juffie jullie weten niet wat het is? maar jullie willen het wel? haha grappig als ze het steeds verstoppen. ik denk een meisje.
Ach we vinden het nu niet erg meer... Het is schattig dat het beebje het nu al 2 keer verstopt en dan ook gewoon lang haha half uur lang beentjes ervoor.. We zien het in december
@Mecha: Sorry, had ik niet gezien Ben benieuwd dan, be necht wel nieuwsgierig @Kim: Ohh ok, bevalt ie wel goed dan? Ik hoor namelijk best veel slechte verhalen erover... Dat ie heel veel lawaai zou maken bijv en dat ie pijnlijk zou zijn ofzo? @All: Ben weer weg hoor.. Ga weer gauw op de bank liggen
Hoi allemaal net ff teruggelezen wat een kletsers waren jullie weer vandaag.. vanmiddag ben ik naar de vk weer geweest alles was goed maar mijn bloeddruk wordt gewoon steeds lager, onderdruk was nu 50! Moet weer bloedprikken voor mijn hb want moeheid blijft wel aanwezig, terwijl ik flessen van floradix wegdrink.. baarmoeder is niet veel gegroeid dus ik lig inmiddels weer terug op schema (met 19 weken was ie het formaat van 24 weken namelijk). De pijn die ik in mijn buik telkens onderin heb hoefde ik me niet zoveel zorgen om te maken omdat het geen krampen ofzo waren.. (waarschijnlijk beetje harde buiken of bandenpijn) en kindje is veel druk dus die heeft het wel goed in mijn buik. Gisteravond ging gewoon mijn hele buik alle kanten op hij vindt de doppler ook niet zo leuk, die trapt ie altijd weg als ik ff naar hem wil luisteren.. eigenwijsje! Moet nu nog ff kijken wat we zo gaan eten.. mannetje wilde bij de ikea eten dan kan ik gelijk nog ff op de babyafdeling snuffelen.. maar ben bang om geld uit te geven, dus veel zal 't niet worden. Wat gaan jullie eten? (behalve kippensoep en kip tandoori ) @ Chamaro lekker weer eens een avondje met zijn 2.. even ontspannen.. en daarna weer terug bij jullie grote liefde Zo jij hebt ook weer een hoop gedaan vandaag. Zit dat er weer op! Soms kan je ineens aankomen door een reden die je zelf niet weet.. lichaam zit vreemd in elkaar. Scheelt dat je niet zwanger bent. @ Emma nou jij liever tandoori dan ik dat vind ik altijd zo stinken! Leuk al die kleertjes Vooral als er veel leuks tussen zit. Altijd mooi meegenomen. Spannend dat bloed, hoop dat de bevalling deze week op gang komt Trouwens als ik 's avonds niet meer eet dan word ik onwijs misselijk, vind ik nog erger dan maagzuur maar probeer lichte dingetjes.. die gaviscon is wel smerig zeg dat neem ik voortaan alleen als ik echt veel maagzuur heb. @ Matta bah vlooien! Heeft onze kat nog nooit gehad gelukkig. Die komt ook niet buiten dat scheelt wel denk ik. Jouw hele broek vol met vlooien, zo snel? Ik heb trouwens geen dozen aangevraagd.. ik ben geen Nederlander 8) je kan het niet zonder telefoonnummer aanvragen en wil absoluut niet gebeld worden voor/door reclamerommel. Meestal vind ik gratis dingen toch rommel. Ik twijfel nog of ik die van de babydump wil.. daar krijg ik al reclame van dus wat boeit het nog Hier by the way ook dol op buikbanden.. zal eens een fotootje maken van mijn collectie @ Kristel beterschap en laat Kimo maar even voor Yentle zorgen, kan jij even rusten en bijkomen meis @ Juffie hoe krijg je dat nou weer voor elkaar bij het schuren dus bij jou is het een bloedfestijn.. Nou je man moet het maar afmaken. Vind het sowieso een mannenklus . Eng een nagelloze teen.. maar ja als ie zo beschadigd is gebeurt dat eenmaal ja. Eng idee, brr. Nog iemand met een dure smaak.. wij moeten nu ook een beetje opletten, want ik koop veel te graag dure dingetjes @ Bos nog steeds geen weeën? Hier ook net de konijnen gedaan.. trok gelijk in me bekken heb jij daar geen last van? Wat dat betreft vind ik die buitenkooien echt kut.. Ben je dat gedop/gehaar P) van die bonen nog niet strontzat inmiddels? @ Sammie waarom denk je dat knarboor jou niet als buddy wilt dan? @ Mum gefeliciteerd met je verjaardag whoehoe!! Camera komt idd nog wel, kan je altijd nog kopen. Wie weet zie je op een dag een hele goede aanbieding en voorlopig is de kleine, wanneer ie wordt geboren, nog te klein om te kruipen bijv. Hoop wel dat je een fijne dag hebt, wel mooi weer vandaag! @ Kim fijn dat de bv zo goed loopt, en lekker met Ayden buiten wandelen. Het is mooi weer ervoor! Kinderbijslag kan je gelijk na de geboorte al aanvragen idd krijg je dat eens in de 3 maanden. Kan je ook via internet aanvragen dacht ik. @ Red ben benieuwd naar je buik. Balen van de laptop, maar nu toch mooi gelijk een nieuwe. Vast een stuk sneller . @ Mecha super dat je de kleine nu voelt zo voelde het bij mij ook, ik was toen precies even ver als jij nu bent, toevallig! Het wordt vanzelf nog veel duidelijker en leuker daarbij. Houd je het werken nog vol?
kinderbijslag word automatisch geregeld door de gemeente waar je je kind aangeeft. daar hoef je verder niets voor te doen. tenminste dat zei het gemeentehuis hiero toen leon en ik het moesten erkennen.
@Dees: fijn dat alles weer goed was met de beeb. Je bloeddruk is wel erg laag zeg. Wie weet er een fijn programma om slideshows mee te maken? Hoeft niets ingewikkelds te zijn, als ik maar muziek, tekst en een mooie overgang kan toevoegen.
ja het werken hou ik nog wel vol heb gelukkig nu wat meer late diensten en nachtdiensten vind ik zelf prettiger.. en toevalligg jeetje dat we het op ongeveer dezelfde tijd gingen voelen hihi echt leuk @ kris maakt niet uit ik zie zoveel over ht hoofd whahah wat denken jullie dat het word???? ik wil het echt zooo graag weten
@ Dreamer zoiets zoek ik ook nog.. want windows movie maker is nogal kut.. Over kinderbijslag: "Kinderbijslag aanvragen is eenvoudig. U ontvangt de aanvraagformulieren vanzelf thuis. Binnen Nederland geeft de gemeente uw gegevens en die van uw baby na de aangifte door aan de Sociale Verzekeringsbank (SVB)." 0 t/m 5 jaar € 194,99 per kwartaal
@Dees: er zijn er zooooveel, dus weet echt niet waar ik moet beginnen. Picturetrail heeft alvast niet de overgang die ik zoek. Slide is alleen voor hyves ed. Animoto moet je je foto's online zetten en das ook niet wat ik wil. Wil gewoon voor mezelf een slide maken en die op dvd branden. How hard can it be Dus hoop dat iemand hier een goeie tip heeft!
@dees: nee geen last van mijn bekken met die hokken.... ben het bonen doppen nog niet zat hoor..... ga ff het eten afgieten..