Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik heb net heel "gezond" ontbeten, een reep suikervrije chocola, heerlijk!!

Ik zit weer met mn teentje omhoog, doet best nog een beetje zeer.. Mn man is mn "pijntjes" een beetje zat.. Gister zei hij: Als je 3 maanden lang jezelf niet bezeerd krijg je een nieuwe Burberry tas... Pff als ik een nieuwe Burberry tas wil ga ik wel naar de winkel ;) Ik zei meteen ja, das onmogelijk en dat weet je ook..

2. juffie2008

@ Red

Ik snap het maar ga nou eerst maar passen hahaha en daarna in de winkel zeggen nee dank u, en dan op Marktplaats naar de juiste maat zoeken ;)

3. juffie2008

Yes meiden,

Ik ga me zo ff aankleden en dan naar de Praxis/ Gamma voor grondverf :D Spannend :D De laadjes ga ik eerst maar in de grond verf zetten en nog even de commode verder schuren...

Morgen ga ik naar de stoffenmarkt, (zonder manlief graag ) om een stofje uit te zoeken voor de afscheidingsgordijntjes van de slaapkamer van het beebje.. Ik naai ze zelf wel eventjes is net zo makkelijk toch? Ik weet alleen nog niet welke kleur, wil het ook niet te druk maken.. Maja alle muren zijn wit.. Zal straks wel even een fotootje maken dan zien jullie wat de bedoeling is..

Wil ook eigenlijk deze week de wieg bij mn schoonzus ophalen om te kijken of ik de bekleding opnieuw moet doen.. Vraag me af of ons kindje in de wieg past omdat het nogal een fors kindje is zoals het er nu naar uit ziet..

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @juffie
    Ik was diegene met die vinger hoor..:p haha
    Met mij vinger gaat het goed hoor..Heb der geen last meer van ;)
    Ja geweldig die wii..Grappig is dat hé..Als mijn vriend aan het bowlen is, neemt ie ook echt een aanloopje..:D

Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte..ik ben ook echt benieuwd waar die heeft gezeten..
    Ben der net met de hond langs gelopen en hij is gewoon nog niet thuis..:x

@red
    Dank je wel! ;)

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    *komt snel even zwaaien naar iedereen en gaat er dan weer vandoor, alles gaat goed hier, tot snel weer*

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: herkenbaar hoor. hier zou vriendlief er niet eens aan beginnen het verven. zou ik het gewoon zelf doen (vind het zelf namelijk ook leuker dan hij....) hoe gaat het met je teen??

@mum: ik heb de laatste tijd ook meer slijm/afscheiding. draag ook standaard inlegkruisje de laatste tijd..weet niet of het wat zegt. heb het al een week of twee denk...

@oma: yep ik pas ook voor paarden...erg leuke beesten hoor als ze in de wei staan van een afstandje haha..

@emma: bah weer een slechte nacht gehad. ben ook benieuwd wat de gyn zegt....

@mariss: vergeet je was niet binnen te halen vandaag haha..
    lekker dan van je buren.

@suus: ja ja buikkie gaat lekker he....leuk hoor begint nu echt te groeien...

@sammie: haha geweldig die kat van jou...

@hilli: vervelend dat je zo ongerust/onzeker bent. hopenlijk ben je snel gerustgesteld.

@myzelf: ben gister ff op de weegschaal gaan staan maar ben gewoon al 19 kilo aangekomen...niet normaal zeg....
    heb net al 3 beschuiten met muisjes op (ontbijt) en heb nog steeds trek...mmm...denk dat ik er nog maar 1 ga smeren....

7. juffie2008

hahah Bos eet je ze om de baby te laten weten van Kom maar.. HHaha het beschuit met muisjes staat al klaar ;)

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Hahaha bos ja das een goeie!! :D
    Nee hoor dat vergeet ik niet meer..
    Het wasrek heb ik nu voor de ramen staan dus dan zie ik het zo.;)

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: haha als dat toch eens zou werken zou ideaal zijn...normaal eet ik beschuit met kaas maar had geen zin in kaas....

morgen komen ze trouwens mijn rolgordijn ophangen in de kamer. beter....
    morgenavond hebben we verjaardag maar weet nog niet of ik ga. merk dat ik toch minder op mijn gemak zit bij een ander nu ik weet dat er ieder moment iets kan gebeuren.

ben benieuwd wat mijn banner zegt als ik overtijd loop....

10. juffie2008

Jaa ben ook erg benieuwd ;) Hij laat je lang wachten he? Voel je het nu nog wel goed in je buik? Het kindje heeft natuurlijk nu niet zo heel veel ruimte he..

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, waar zitten die kilo's bij jou dan? Vind je nog steeds erg slank... hihi dan wel mét buik!

@Juffie, ja 'k ga ook eerst naar de winkel... naja over paar week. Mag nu ff niet teveel uitgeven.

@Afscheiding, heb ik hier normaal ook best wel last van maar sinds ik zwanger ben helemaal. Kan echt niet zonder inlegkruisjes.

Ben hier even aardappels aan't bakken, dan kom ik tenminste niet met honger in 't gezin.

12. juffie2008

Meiden ik ga aan de slag ciao ciao!!!

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen :)

@Emma: Als je bang bent dat je straks gee nenergie meer overhoudt zou ik toch eens aan de gyn vragen om zo'n slaaptabletje, die ik ook gehad heb. Dan slaap je even een nacht heel goed en ben je ook meteen even pijnvrij dus kan je lekker doorslapen!
    Ik zou het echt doen als ik jou was, maargoed, je moet je er ook goed bij voelen he :)

@Flesvoeding: Kraamzorg zei hier ook dat t met warm water kon, maar dat wilde ik niet! Warm water zitten véél meer bacteriën in dan in koud water namelijk.
    Wij pakken ook gewoon koud water uit de kraan en warmen t op in de magnetron of we pakken bronwater.

@Chamaro: zo, heftige nacht geweest dus! Lekkere vent zeg, die man van je buurvrouw.. Is ie nu wel thuis al?

@Borstvoeding: Hoe lang willen jullie allemaal borstvoeding geven eigenlijk als alles goed gaat? (degenen die dus bv (gaan) geven ;))
    Ik wil t nu sowieso volhouden totdat Yentle 1 jaar is, maar misschien zelfs wel langer!

@Anticonceptie: Ik wil absoluut niet meer aan de pil of iets anders met hormonen.. Ik ben heel gevoelig voor hormonen en krijg alleen maar last van klote-bijwerkingen dan..
    Ik weet ook nog niet hoe wij t gaan doen, denk dat t toch een koperspiraaltje wordt dan...

@Dreamer: Oh dat is echt wel een mooi idee om t op die manier dan te vertellen! Kan me ook voorstellen dat het heel moeilijk om het zelf allemaal te vertellen, op deze manier kan je toch meer details laten zien.. Zal wel echt superemotioneel worden straks.. (ik word al emo bij t idee :p)

@Sam: haha, wat een kat hebben jullie zeg, echt leuk :D Dat doet ie van ons altijd met schuursponsjes, die sloopt ze helemaal en dan ligt de heel kamer vol met gele stukjes spons ;)

@Mum: Achteraf gezien had ik de laatste week ook veel meer slijm dan daarvoor!
    Slijmprop heb ik overigens nooit gezien hier, ook niet toen mn vliezen braken.. Dus daar moet je niet te veel op focussen ;)

@All: Ik heb niet zoveel te melden verder.. Ja dat ik doodmoe ben en niet lekker, maar dat is niet byzonder ;)

14. juffie2008

Nou meiden,

Ik ga toch eerst maar even stofzuigen hier en een beetje dweilen.. Is toch wel een beetje erg vies aan het worden.. Daarna ga ik wel weer klussen... Ik ken mezelf anders sta ik tot 5 uur aan de commode te werken en heb ik nog niets gedaan aan het huis :s

Even een rustgevend muziekje aan van Babylief en dan aan de slag...

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Zo ik heb weer gegeten en ga me ff optutten en dan richting 't gezin. Benieuwd of ze hierna nog een korte zorg voor me hebben. Vanmiddag maar ff achteraan bellen.

@Kristel, 'k wil sowieso een half jaar borstvoeding geven. Als we 't beiden nog leuk vinden gaan we langer door. 'k Zou 't een voordeel vinden om een jaar borstvoeding te geven dat ik dan geen kunstvoeding hoef te gebruiken maar dat ze gelijk over kunnen op de gewone melk.
    Maar aan de andere kant zie ik mezelf ook nog niet met een kind van een jaar aan de borst.
    Dus ik zie 't wel ;)

Hopelijk rust je snel weer een beetje uit!

Tot vanavond! Fijne dag!

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @all
    De buurman is om 11uur ongeveer thuis gekomen..
    Terwijl die zei dat hij gister om half 8 savonds thuis zou zijn..:(
    Nou ik ben benieuwd naar het verhaal van de buurvrouw..
    Ze zou nog langs komen maar ik weet niet wanneer :p

17. juffie2008

Meiden ff babyspulletjes showen hoor.. Sorry sorry kan het niet laten.. Zoals jullie zijn een speeltje van Bambino en een knuffeltje van Bambino los erin :D

18. juffie2008

@ ChamARO

das nog wel een verschil he?! Ben benieuwd wat die heeft uitgespookt ;)

19. juffie2008

De slaapkamer is echt heel stoffig, maja eerst al die rotzooi van de grond maar eens opruimen... pff en ik voel me niet helemaal grandioos, zou best kunnen zijn dat de chocola niet door mn lichaam wordt geaccepteerd.. gaat lekker :S

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: heel veel mensen zeggen als ik vertel hoeveel ik ben aangekomen: wat zoveel, waar zit dat dan....

@juffie: doe je voorzichtig met je teen.

@chamaro: ben ook benieuwd wat je buurvrouw ervan zegt.

ik ga ff koffie zetten.

Deel Deze Pagina