Zag net iets grappigs wij wonen in een flat aan de zijkant en hoorde een knal, ik kijken was de buurman van de eengezinswoning waar ik op kijk door de tuinstoel gezakt. hihihihi hij heeft zo te zien niks... Lag hij daar met de benen in de lucht... En net met de hond uitlaten, mijn hond is gek op muisjes, duikt hij ineens de bosjes in en hoor ik gepiep ik zeg tegen haar los! En weg was de muis al piepend... Had ze weer eens een muis gevangen... honden zijn net katten...
Jeuj, het begint eindelijk lekker te regenen hier :-D Het koelt nu snel af, joepie! Bij ons zijn de katten ook net honden, en de hond is net een kat
weet je wat ik gisteren had...ik moest bijna huilen toen ik bambi zag in de wei die zijn moeder riep zo'n zielig roepje
Hmm hier gelukkig nog niet. Hopelijk blijft het weg want ze zijn t huis aan het schuren om te gaan schilderen..
hallo allemaal kom zomaar even kijken en las dat kristel een foto heeft van dr jurk en ik nieuwsgierige natasja wil hem ook zien en was nieuwsgierig welk meisje van 16 jullie bedoelen ik ben zo nieuwsgierig nog nieuwe zwangere hier? toch wel zeker! of niet?
@Natassie: heeey :-D Hoe gaat het met je? Zal je zo even een pbtje sturen met link van foto We hebben trouwens 2 nieuwe zwangere! Leeuw89 en miinicole Verder heb ik het idee dat er nog meer zwanger zijn, maar dat is nog even afwachten totdat er getest gaat worden
**** breekt even in ***** Simoons16 is nep. Ik zit ook op een ander forum, daar heette ze simone14 en postte allemaal foto's van echo's die nep waren (van internet gehaald) Zieke geest... aandacht tekort?!?!?! **** breekt weer uit ****
*zwaait naar fioon* Hallo zo dat is wel heel ziek zeg als dat echt zo is ! Een echte puber die aandacht tekort komt ofzo.. Pfff... Thanks voor de info in ieder geval *zwaait weer naar fioon* Dag dag