Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Wij hebben hier heerlijk geklust.. Nee, niet gesext hahah maar echt aan de babykamer..

Ik laat nu even een foto van een lege kamer zien, maar als het morgen af is dan laat ik de ander ook zien ;)

Mn man heeft de wieg meegenomen maar uhh het gaat hem niet worden, er zit schimmel op!!! Helemaal door het hardboord heen, dat vind ik niet gezond voor onze krummel..
    Dus heb gebeld dat hij weer terug gaat.. Ik ga op marktplaats kijken voor een tweedehandsje, jammer maar goed.

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden,

kwam nog ff snel een foto´tje van mijn buik showen hoe die er nu al uitziet. had echt niet gedacht dat het zo snel zou gaan maar schijnbaar is het toch mogelijk.

lees ik nou wat over algehele onthouding :D willen jullie je mannen niet zo pesten hihi :p

ik ga ff lekker bankhangen met mijn 2 mannetjes :D
    weltrusten

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kim: gaat zeker snel zeg je buik..beter

@gaby; fijn dat het paardrijden leuk was. jammer van de stenen. heb je geen pijn in je kont nu.

@emma: plannen voor het weekend. ja morgenochtend komen ze om negen uur ons rolgordijn ophangen, rond een uur of 11.00 zwemmen met vriendlief en twee collega's en 1 neemt haar dochtertje mee van bijna anderhalf.
    eind van de middag komt mijn zus langs en 's avonds verjaardag maar weet nog niet of ik ga
    zondag nog geen plannen

@juffie: balen van de wieg.

@dees: gelukt met de badkamer...

@all:hoe lang zou het eigenlijk duren voordat de zwangerschapsstreep van je buik is.
    ben er vandoor. ga bed opschudden en dan duik ik erin.
    mijn voorspelling gaat niet meer uitkomen dat ik vandaag beval. dan maar de voorspelling van vriendlief (die gokt morgen)
    truste dames

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Wooww dat gaat idd snel ja... je streep is nog wel goed zichtbaar!
    haha nee hoor zal mijn mannetje niet zo pesten!!
    Geniet van je 2 ventjes meid!!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Leuk vooruitzicht zwemmen :D Slaap lekker meid!!

6. @ bos ik heb m nog dus weet t ook niet hoe lang die streep blijft zitten.
    @ all slaap lekker. mn meisje heeft pas 3 flessen van 120 op en ze moet er eigenlijk 6x 120 en 1x60
    Gaat ze bij lange na niet redden.
    Ff t weekend afwachten en toch maar verder kijken

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @kim zo dat gaat echt snel!! Die streep gaat ook vanzelf weer weg.
    Bankhangse met je mannetjes!

@Bos, gezellig dagje dus :) Als je geen zin hebt om op verjaardag te gaan moet je gewoon lekker thuisblijven hoor!
    Volgens mij duurt het een paar maandjes voordat die streep echt weg is. Bij mij loopt ie nu helemaal naar boven haha, maar niet heel donker. Ben benieuwd of de voorspelling van je vriend uitkomt :)

@Juffie, nee schimmel is niet zo gezond nee..

@Ryanne, even goed in de gaten houden en anders even heen gaan..

@Mum, hopelijk is het snel opgelost! zonder tv word ook saai

@all ,ik ga op bed. Buik is rustig dus ik ga snel slapen haha. Morgen komen schoonouders langs. truste!

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Balen zeg dat het eten niet wil lukken met Frédérique...
    als het na het weekend nog niet beter is, waar zou je dan met haar naartoe moeten?

@ Emma: Nou het ziet er naar uit dat we in ieder geval geen tv hebben vóór dinsdag :(
    hoop echt dat het dan geregeld is!!
    mijn moeder zei dat ik maar moest gaan bevallen, dan hebben we de tv niet nodig hahaha...
    Slaap lekker meid!!

9. @ emma slaap lekker
    @ mum ik kan maandag om 12.00 naar t CB die hebben dan spreekuur
    Balen van de tv zeg. Klacht indienen en schadevergoeding eisen ofzo. Vaak krijg je dan wel wat van hun

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Okeej, fijn dat je dan bij het cb terecht kunt!
    tja een klacht indienen heeft weinig nut ik ben gewoon aangemeld als nieuwe klant en moet gewoon wachten tot we worden aangesloten helaas... :( en ja dat die knuppel vergeten is om door te geven dat we aangesloten moeten worden is gewoon pech hebben, mijn moeder zegt ook dat we helaas niks anders kunnen dan afwachten..

11. sjit happens. Dan maar hier kletsen ;)
    Maar er is niemand meer, iedereen al in diepe rust

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    hey meiden :)

Zo, heb een drukke dag achter de rug zeg.. Heel veel luiers ingekocht in verschillende maten en 2 megadozen billendoekjes, dus Yentle kan hier wel zeker 3 a 4 maanden mee vooruit! Ik ben erg als dingen in de aanbieding zijn, maarja, zo zijn we uiteindelijk wel véél goedkoper uit dan als we t per maand zouden kopen :)

@Ryanne: Ahh, wat zielig dat Frédérique spruw heeft :( Hoe komt ze daar eigenlijk aan? Dat zie je toch niet vaak met kindjes die de fles krijgen?
    Wat betreft het slechte drinken, heb je toevallig ORS in huis? Zoniet, dan zou ik toch even kijken of je dat misschien kan kopen morgen en dat je dat aan haar geeft..? Eventueel met een spuitje in haar mond doen.. Zo zorg je er iig voor dat haar vochtgehalte op peil blijft en ze dus niet uitdroogt..

Dat ze even iets minder voeding binnen krijgt is nog niet eens zo'n hele erge ramp, het belangrijkste is nu gewoon dat ze genoeg vocht binnen krijgt...

@Kim: Gaat snel met je buik zeg! Hier is mn buik nu helemaal plat weer en mn bekken begint ook weer smaller te worden dus ik kan mn riemen al zeker 4 gaatjes strakker doen weer :D

@Bos: Zwangerschapsstreep kan volgens mij nog wel een paar maanden blijven zitten.. Hier lijkt ie voorlopig alvast niet te verdwijnen ;)

@Mum: Wat een gedoe met de tv zeg! :( Hopelijk heb je snel weer aansluiting! Voorlopig maar even lekker dvdtjes kijken dan, heb je wel een reden nu om leuke series oid te kopen ;)

@All: Sorry, heb niet veel teruggelezen, ben ontzettend moe!
    Vanavond nog kraambezoek gehad en heb verder beneden de wc en boven de badkamer schoongemaakt.. Klinkt heel raar misschien, maar ik ben gewoon superblij dat ik eindelijk weer zelf kan schoonmaken thuis! :D heb ik gewoon een half jaar niet meer kunnen doen..

Nouja, ben er gauw vandoor.. Yentle weer even in bad doen en daarna flesje geven (met mn eigen melk :p) en dan hopelijk lekker slapen!

Slaap lekker allemaal *zwaai*

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Idd maar ik denk dat het hier zometeen errug rustig is...
    iedereen gaat naar bed... logisch natuurlijk...

ik ga zo ook lekker op bed liggen denk ik, heb nog een boek liggen wat uit moet :p

@ Kristel: Tja ik vermaak me wel zonder tv gelukkig, maar vriendlief schiet in
    de stress haha... gelukkig morgen de hele dag visite, en zondag overdag ook nog en
    het is goed weer, zondagavond voetbal moet hij maar ergens anders kijken en maandag
    avond heeft ie nog ff pech, dinsdag hoop ik echt dat t geregeld is...
    fijn dat je weer een hoop zelf kunt doen zeg :D
    Slaap lekker meid!!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik ga boven op bed lekker liggen lezen.

Slaap lekker meiden!!

tot morgen...

zwaai zwaai

15. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    lekker slapen allemaal!!

@kimmetje
    ik vind je mooi zo !!! je straalt helemaal en je kindewagen :p...:D prachtiggg..haha.. of ging het daar niet om :p..haha grapje!!

@Chamaro
    ik heb in Drachten gewoond en heb een vriendinnetje in Oosterwolde wonen en een ex klasgenoot, maar die is over de 50..haha..

@kristel
    ik vind het ook fijner om zelf schoon temaken.. lief bakt er gewoon niets van, op een of andere manier, zuigt hij om de stof en dergelijke heen en kan ik alsnog zelf!!

ik krijg het wiegje waar ik zelf in geslapen heb :D.. hihi vind ik zooo toff..ding is eht mega antiek.!!

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Ryanne: fijn dat ze nu wat rustiger is.
    Hoop wel dat ze snel meer gaat drinken, want dit is echt te weinig.
    Maar geef der wel gelijk, die nepzooi is niet te zuipen :p

@Emma: fijn dat je weer terugbent en dat alles goed is!
    Ben benieuwd wanneer het door gaat zetten.

@Mum: ligt ie niet onder de rand?
    Hadden wij ook heel vaak met speeltjes, dan zaten ze onder die opblaasrand verstopt.

@Bos: de uitgerekende datum komt nu wel erg dichtbij he!

@Mariss: pil genomen?
    Wel komende maand dubbel dutch he, anders zit je over een maand weer in spanning ;)

@Kristel: fijn dat je je weer beter voelt!

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ matta hihi ik ben ook zo trots als een Pauw ( op mijn zoon hè, niet mijn buik hihi)
    ik heb ook de wieg waar mijn broertje nog in heeft gelegen, appart is dat hè

Ik ben nu de borst aan het geven
    ( voor de mensen die denken dat ik niet spoor om half 3 s'nachts hihi ) moet toch iets doen om niet in slaap te vallen

18. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ bos succes met laatste loodje!

@ kim platte buik al zeg! hier helemaal geen bruine streep, wel een streep van donkere haartjes.

@all ik heb in mn album foto van de lege babykamer gezet, nog 1 weekje dan komen de meubels! eindelijk begin nu wel een drang te krijgen om alles te wassen en in te richten

vanmiddag om 2 uur hebben we 3d/4d echo ben zo benieuwd!

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Meiden, doen jullie de eidans weer voor mij :)
    Vannacht ben ik 3 keer wakker geworden van het geglibber tussen de benen :$ zoveel eggwhite verlies ik!
    En nu nog steeds :) dus dat word weer een vroeg eitje :)

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal..

uhm. weet niet wie t vroeg.. maar ja.. heb erg kontpijn ja van t paardrijden.. maar hebben we al rekening mee gehouden.. vandaag gaan we niks doen haha..

sam: *dans*

degene zonder tv .. lekker irri... maar gelukkig heb je ons he...

Deel Deze Pagina