@Lynn: Ik zit te denken om deze banner aan te houden, dan kan ik vrijdag testen. Maar mijn NOD is pas zaterdag, weet het dus even niet... Ik denk dat ik gewoon test als ik het echt niet meer volhou
**** ben ik weer (eigenlijk kan ik best blijven, ben ook jong en wil ook zwanger worden... van de tweede! :lol) **** Deze foto had ze op het andere forum gezet als zijnde haar baby waar ze ' zo verliefd op is ' Iemand ging speuren op internet en vond deze: (zie volgende post) ra ra, hoe nep wil je het hebben? :S
hahahaha echt zielig joh... snap dat echt niet waarom ze dat zou doen get a life ofzo Maar fioon, blijf lekker hangen hier joh Gezellig
Ja ik had al zo'n vermoeden dat het er zo 1 was. Heb dat een keer meegemaakt. Ging zo'n stomme achterlijke koe zitten vertellen dat ze een doodgeboren kindje had gehad. Ik ben nog nooit zó kwaad geweest op iemand die ik niet persoonlijk ken en heb haar laten verbannen van die site. Had toen zelf net mn neefje verloren, dus het kwam keihard aan. Zieke geesten bestaan er zeg, bah bah en nog eens bah! @Ryanne: de ongi dagen heb je toch niks aan met tempen, die zeggen helemaal niks namelijk, dus je bent nog prima op tijd om te gaan tempen Hoop voor je dat je meteen een superkaartje krijgt met een groen lijntje! (betekend zwanger ) @Kristel: meld het even bij de puppycursus. Dikke kans dat ze het daar opgelopen heeft en misschien anderen besmet heeft. Ook niet handig dat je daar al heen geweest was zonder inenting btw! Maar dat zal je zelf ook wel doorhebben. Wel zielig he als zo'n klein beessie zulke enge geluiden maakt! Mijn hond had een keer keelonsteking (ja dat kan ook blijkbaar ) en het klonk echt alsof ie doodging ofso, vreselijk eng! Gelukkig ben je wel meteen naar de dierenarts gegaan. @Lynn: spannend dus Hoop dat je alsnog een dik posi test in handen hebt donderdag @Sammie: hoop voor jou vrijdag ook een dik posi test Net als voor Kristel natuurlijk! Ehh meer weet ik even niet hoor. Heb net even bijna 2 uur gefietst. Was net droog en nog niet zo warm, dus heerlijk Vanavond naar Noordwijk als het goed is, lijkt me leuk Ik werd vanmorgen ineens kotsmisselijk. Gelukkig maar een minuutje ofso (heb niet op de tijd gelet) en daarna was het weg. Snap er niks van en prettig was het niet! Ook nog steeds steekjes en pijntjes. Snap alleen deze banner niet, gisteren stond ie op 6 dagen en vandaag weer. Ach ja, weet zelf toch wel wanneer ik mag testen Ben benieuwd wie hier weer als eerste een positieve zwangerschapstest in handen heeft Klinkt hoopvol bij velen
Het slechte weer heeft ook eindelijk Emmen bereikt... Het regent en onweert behoorlijk. En nu maar hopen dat het ook afkoelt! Dacht laat ik maar weer eens een paar chipies proberen had ik beter niet kunnen doen... ale:
Geef maar hier Sammie, ik heb vreselijke honger/trek Wel balen dat je er niet lekker door wordt, hopelijk is het een fijne reden waarom dat zo is Hier heeft het vanmorgen maar een uurtje geregend, thats it. Nu schijnt de zon weer keihard. Duik zo mn zwembad ff in denk Of ik wacht tot de zee .. hmmzzz dilemma
@Dreamer: Hey Het gaat lekker bij jou dus! Hopelijk betekent het iets (en dan bedoel ik niet een aankomende ongi! ) Wat betreft de inenting... Tja, ze was net een paar dagen bij ons en de dierenarts had zoiets van: tja, ze is jong, ze moet wennen nog bij jullie dus zal wel gestressed zijn, dus ze durfde de inenting nog even niet te geven. Vanwege dat door de stress die ze eventueel kon hebben de weerstand even laag zou zijn. Als ze dan een inenting had gehad was ze ziek geworden van de inenting... Bij de puppycursus zeiden ze dat het geen probleem was dat ze de inenting nog niet had gehad... Ze heeft overigens wel andere al gehad hoor, maar die heeft ze gekregen voordat we haar kregen. Al met al is het dus een beetje door elkaar gelopen, maar het komt wel goed We denken ook dat ze het bij de puppycursus opgelopen heeft omdat ze de dag erna de klachten begon te krijgen. @Sammie: We mogen samen buikpijn lijden van onze darmen Mijne doen nu ook weer gek obstipatie enzo... pfff
Ow ja, ik vroeg mn moeder vandaag wat ze voor der verjaardag wil. Zegt ze: een foto van jullie 3-en. Ze bedoelde daarmee mn broertje, zusje en ik. Maar mijn gedachten gingen natuurlijk: mn man, ik en ons babietje Kon gelukkig nog net mn gezicht in de plooi houden en mn mond dichthouden! Ik hoop dat ik haar een hele mooie foto van ons 3-en kan geven Alleen dan wel een hele andere foto dan zij zou verwachten Zou mijn droom van laatst mooi compleet maken
Ja ze kan het alleen maar van een andere hond gekregen hebben. Kennelhoest krijg je wanneer veel honden/puppies bij elkaar zitten. Maar dat zou wel betekenen dat er meerdere rondlopen die niet ingeent zijn op de cursus. Zou het zeker aan de leiders aangeven daar, de weten wel hoe te handelen. Gaat het al wel beter met der nu? Ja ik hoop natuurlijk ook dat het iets fijns betekend Maar ik heb het gevoel alsof ik er nu veel te veel op aan het hopen ben. Tis ook nooit goed he Ben gewoon bang dat het allemaal niks is en dat ik keer op keer zwaar teleurgesteld ga worden. Maar goed, wat ik gisteren al schreef, het gevoel dat het raak kan zijn is vele malen prettiger dan het gevoel dat het toch niet gelukt is. Weet jij alles van denk! Wat naar dat jullie zoveel last van de darmen hebben zeg! Ben ik gezegend met minimaal 1x per dag afgaan denk.
Haha, kan me heel goed voorstellen dat je gedachten meteen afdwaalden naar een mooie foto van jou, je man en en een kindje van jullie :-D Ik zou precies hetzelfde gedacht hebben als mijn moeder zoiets zou zeggen tegen me! Ik vind het trouwens (heel gek) een betere gedachte dat het juist niet gelukt is. Zo kan ik rustig de dagen doorkomen tenminste Maarja, ik ben ook bang hoor... Elke ronde die erbij komt krijg ik steeds meer het gevoel dat het toch niet meer gaat lukken Ik kan me echt niet meer voorstellen dat ik (gewoon ik uit zoveel mensen) een dikke positieve test in handen zal krijgen De eerste rondes kon ik dat wel, maar nu helemaal niet meer... Ik zal ook zeker de mensen van de puppycursus even melden hoe en wat, straks zijn er meer honden ziek en dat zou ik niet zo leuk vinden. Maar het gaat veel beter al met haar, eigenlijk na de eerste pil die ze kreeg heeft ze er vrijwel geen last meer van! Maar ze moet wel nog een paar dagen nog 2x per dag een pil krijgen en als het dan over is mag ze vrijdag de inenting hebben
Ja voor de rust is het nee-het-is-absoluut-niet-gelukt-deze-ronde gevoel vele malen beter! Had toen ook absoluut geen test neigingen. Met het er-zit-wel-een-kans-in-dat-het-gelukt-is-deze-ronde gevoel wat ik nu heb kan ik maar moeilijk mn gedachten ergens anders op zetten! Zit al helemaal excuses voor mezelf te verzinnen om maar zo vroeg mogelijk te mogen testen Erg he Maar vind je het gevoel zelf niet naar dan? Dat vind ik dus wel. Het ongedurige vanwege testen neem ik dan maar voor lief Ik hoop dat ik het iig tot het weekend volhou om niet te testen
Nouja, het is een heel dubbel gevoel eigenlijk. Aan de ene kant heb ik me erbij neergelegd al en zit ik met mn gedachte al in de volgende ronde, maar aan de andere kant vind ik het wel jammer eigenlijk dat ik zo denk... Ik weet het niet eigenlijk, het is gewoon een hele rare gedachtegang die ik al heel lang niet meer gehad heb, ik was vroeger echt superpessimistisch en kon nergens het positieve van inzien. Nu zie ik bijna alles positief in, dus daarom een beetje gek dat ik nu zo pessimistisch over deze ronde denk Maargoed, ik vind het wel best eigenlijk Ik heb me er eigenlijk vorige maand al bij neergelegd dat het voor ons niet 1,2,3 zal gebeuren...
ik kan toch geen afscheid van jullie nemen.. nog even mijn laatste twijfel op tafel leggen.. aangezien ik toch nog maar 2 maanden van de pil af ben.. Denk ik dat ik aan het ontpillen ben.. Ik bedoel dat zou wel logisch zijn, van alle klachten die ik heb.. Is het dan wel nodig om te testen en kan ik dan niet beter gwoon afwachten.. Las net hier ergens dat je cycles in de war raakt en dat het nog wel dagen kan duren voordat je ongi komt.. Wat zeggen jullie?! DILEMMa...
Matta als ik jou waszou ik gewoon 1 keer testen en mocht het niets zijn dan zeer een week wachten en eventueel opnieuw. Lynn, misschien was je cyclus wel veel langer dan verwacht en was dit een innestelingsbloeding. Ik zal voor je duimen. Dreamer klinkt veelbelovend. Kristel, is het nog een beetje vol te houden? Ik ben een beetje zenuwachtig voor morgen. Ik ga alleen, heb ik alleen niemand om tegen te klagen als het niet gelukt is (hoezo pessimistisch!, natuurlijk is het wel goed gegaan )
waar ga je alleen naartoe? ik heb met ovutesten gewerkt deze maand dus het kan bijna geen innesestelling zijn......ik w8 tot donderdag en dan ga ik teste
Hey suhe Hier gaat t op zich goed hoor! Ik heb voor mezelf al 'besloten' dat het niks is geworden deze ronde, dus ik hou het wel vol om niet te testen hoor Wat ga je morgen doen? Krijg je een echo om te kijken hoe het zit met je eisprong? Desiree trekt het eventjes niet meer om op het forum te zijn... Ze ziet het even niet meer zitten met het zwanger worden, dus ze heeft even een forumpauze genomen....
Morgen krijg ik een follikelmeting en als dat goed is, dan is dit dus eigenlijk mijn eerste echte kans...