Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Dreamer, nee niet rustig hier, maar ja what else is new :p haha
    *doet eidansje voor dreamer *

@kristel, vind het echt knap dat je het weer gaat proberen! dan krijg je er later in elk geval geen spijt van nee. Ik denk ook dat het nog wel even kan duren..vanacht was het weer raak maar om 4 uur pas dus wel geslapen.

@Knarboor, haha hij/zij speelde verstoppertje ;)

@Ryanne, goeiemorgen! :D

@Agneta, zo word het idd een duur grapje ja! Vaak staan ze nog wel op mp maar jadat moet ook maar net passen.
    wat grappig dat je dat spul zomaar kreeg

@Bos, spannend!!! Ik denk elke ochtend zou het haha. Maar baby zit nog wel even goed dus.

@Mum, idd heerlijk even wandelen voor je gaat slapen.
    gelukkig was het gezellig. haha je hebt vriendlief even flink laten schrikken dus. Veel plezier met de visite zo

@all, mijn lichaam is echt raar haha, vanacht weer weeen gehad, om 4 uur werd ik er wakker van. Ze duurde een minuut en de pijn werd erger, en ja hoor toen zakte het weer af om half 7 net toen ik dacht hm ik ga maar es bellen haha.
    Nu nog een beetje last, als het niet over gaat wil ik toch even heen om te checken. Vind het zo lastig he wanneer bel je dan? want je moet wel weer helemaal naar dat ziekenhuis rijden.
    Wij gaan straks nog even stukje wandelen, misschien helpt het haha en even langs mn vader.
    Fijne dag vandaag!

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden hier ben ik ook weer!

Ja was erg rustig gisteravond! Waren hier ook niet zo fit, tijd op de wc doorgebracht ;) Leek op buikgriep maar is nu wel weer afgezakt. Vanmorgen lekker uitgeslapen (naja manlief is vannacht nog half uur weggeweest dan om de buurvrouw op te halen), zijn nu aan't eten en straks naar de kerk.
    Eten laatste tijd steeds op de bank, ik doe er nl. een uur over ofzo.

@Emma, balen zeg dat 't weer niet heeft doorgezet!
    @Bos, zou hij nog komen vandaag?!
    @Agneta, wat leuk ja! Buurman vroeg hier laatst ook al of we belang hadden bij hun meubeltjes.
    @Juffie, ja ga ook niet weer naar Gardo. 'k Ga wel bij de babydump kijken. Heb op internet 2 kamertjes gezien die we mooi vinden, dus dat moet vast wel goedkomen. Dinsdagmorgen misschien even kijken. Vindt de kamertjes van Babyplanet te duur. Verder heb ik wel leuke dingen gezien voor de aankleding. Alleen hier in Drachten vind ik 1 mevrouw erg irri. Dus misschien dat ik dan wel naar Groningen ga ;)

Zit er hier over te denken om er toch een jongens of meisjeskamer van te maken. Voor een meisje fuchsia en voor een jongentje blauw of groen ofzo. zag laatst bij de babydump een heel mooi dekbedovertrekje in 't fuchsia met een witte bloem. Vindt dit ook wel leuk voor een jongentje Paisley | Bedtextiel | Baby-Dump
    Maar misschien zoek ik ook wel leuke gordijnen uit en daar gewoon de spulletjes erbij.

3. Bevallingspoll

Bos - Uitgerekende datum: 16 augustus
    Denkt zelf: 30 augustus
    Dreamer83 denkt: 15 augustus
    Marisss denkt: 19 augustus
    Mumtobe21 denkt: 20 augustus
    Kim1988 denkt: 22 augustus
    Debby86 denkt: 20 augustus
    Emma21 denkt: 10 augustus
    Sterretje08 denkt: 23 augustus
    Desiree1986 denkt: 22 augustus
    Sammie88 denkt: 24 augustus
    Juffie2008 denkt: 16 augustus
    Hilli denkt: 17 augustus
    Red88 denkt: 25 augustus
    Suus1987 denkt: 14 augustus
    Matta1986 denkt: 14 augustus
    Agneta denkt: 20 augustus
    Ukkie2009 denkt: 18 augustus
    Kristel86 denkt: 11 augustus

Emma21 - Uitgerekende datum: 27 augustus
    Denkt zelf: 5 augustus
    Dreamer83 denkt: 17 augustus
    Marisss denkt: 29 augustus
    Mumtobe21 denkt: 30 augustus
    Kim1988 denkt: 25 augustus
    Debby86 denkt: 23 augustus
    Sterretje08 denkt: 14 augustus
    Desiree1986 denkt: 24 augustus
    Sammie88 denkt: 20 augustus
    Juffie2008 denkt: 21 augustus
    Hilli denkt: 20 augustus
    Red88 denkt: 20 augustus
    Suus1987 denkt: 27 augustus
    Matta1986 denkt: 23 augustus
    Agneta denkt: 20 augustus
    Ukkie2009 denkt: 22 augustus
    Kristel86 denkt: 12 augustus

Mumtobe21 - Uitgerekende datum: 30 augustus
    Denkt zelf: 15 augustus
    Dreamer83 denkt: 25 augustus, meisje
    Marisss denkt: 26 augustus, jongetje
    Kim1988 denkt: 30 augustus
    Debby86 denkt: 3 september
    Emma21 denkt: 1 september, jongetje
    Sterretje08 denkt: 5 september
    Desiree1986 denkt: 3 september
    Sammie88 denkt: 8 september
    Juffie2008 denkt: 20 augustus
    Hilli denkt: 2 september
    Red88 denkt: 27 augustus
    Suus1987 denkt: 27 augustus
    Matta1986 denkt: 30 augustus
    Agneta denkt: 25 augustus
    Ukkie2009 denkt: 21 augustus
    Kristel86 denkt: 9 september

Agneta - Uitgerekende datum: 20 september
    Denkt zelf: 10 september
    Dreamer83 denkt: 18 september
    Matta1986 denkt: 22 september
    Sterretje denkt: 14 september
    Ukkie2009 denkt: 12 september
    Juffie2008 denkt: 23 september
    Chamaro denkt: 15 september
    Suus1987 denkt: 15 september
    Mumtobe21 denkt: 22 september
    Kristel86 denkt: 24 september
    Kim1988 denkt: 18 augustus
    Desiree1986 denkt: 11 september

Sterretje08 - Uitgerekende datum: 22 september
    Denkt zelf: 23 augustus
    Dreamer83 denkt: 15 september
    Matta1986 denkt: 17 september
    Agneta denkt: 20 september
    Ukkie2009 denkt: 19 september
    Juffie2008 denkt: 19 september
    Chamaro denkt: 23 september
    Suus1987 denkt: 17 september
    Mumtobe21 denkt: 18 september
    Kristel86 denkt: 20 september
    Kim1988 denkt: 12 september
    Desiree1986 denkt: 16 september

4. Hey goedemiddag.. ben net een uur wakker ofzo :D gister erg laat geworden hadden een bbq in hellevoetsluis.. was wel leuk!! Alleen het eten liet zich niet zo goed vallen ;) maar is wel allemaal binnen gebleven gelukkig. Ik ga nog ff rusten ben echt moe.. :D lees straks wel ff terug :)

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    GoeeeeedeMIDDAG allemaal!!

*doet een bevallingsdans voor bos!!!*
    Als je nou over 3 dagen bevalt, want ik heb de 19e gezegt :p
    Ik ben beniewd ;)

Hoe gaat het met iedereen?

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    HAhahaa zal even veranderen ;)
    Danku!

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Zo m'n eerste buikfoto staat in m'n album. Zal morgen eentje maken van 14 weken maar er is volgens mij nog niet zo heel veel veranderd.

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemiddag!

@Ryanne: Ik heb nu idd ook die dubbelpakken, waren in de aanbieding bij de C1000 afgelopen week dus heb meteen 6 pakken gekocht :p
    Hoe gaat t nu met Frédérique? Drinkt ze al beter?
    En had je mn berichtje nog gezien over ORS kopen eventueel? :)

@Juffie: Oh lekker, bewaar maar een lekker groot stuk van die taart van je :D

@Bos: *Doet verschillende soorten bevallingsdansjes in de hoop dat er eentje bij zit die werkt!* :D

@Mum: Ik zal me zeker niet schuldig voelen als t niet lukt hoor, ik vind het kolven ook prima :)
    Ben alleen bang dat ik gewoon spijt krijg als ik t niet nog een keertje probeer en hoe langer ik dan wacht, hoe moeilijker het wordt..
    Kan me wel voorstellen dat je vriend schrok vanmorgen! ;) Van kuitkrampen kan je hele moeilijke bewegingen maken, t doet ook gewoon hartstikke pijn!

@Agneta: Wow, echt wel leuk dat je zomaar die spullen krijgt zeg! :D

@Emma: Echt kl*te dat je weer zo'n onrustige nacht gehad hebt zeg :( Kan je niet eens met je gyn overleggen of hij niet wil strippen in de hoop dat t dan écht op gang komt? Je hebt de ontsluiting ervoor, dus dat moet allemaal geen probleem zijn..

@Red: Wij wilden erst ook een neutrale kamer maken, maar uiteindelijk is t toch een échte meisjeskamer geworden, dat is gewoon hartstikke leuk om t geslachtsgericht te maken :D
    En mochten we ooit een tweede kindje krijgen en dat is een jongetje, dan is de muur ook zo weer overgeverfd :)

@All: Ben pas om 12.00 uur mn bed uit gekomen, Yentle heeft de hele nacht liggen spoken dus uiteindelijk konden we pas rond 6.00 uur slapen!

MAAR, Yentle heeft wel al 2x aan de borst gedronken :D
    Ik had vannacht zoiets van 'joh, ik ga t gewoon proberen' en t lukte gewoon :D En daarnet weer! Ben echt trots op mezelf dat ik t alleen gedaan heb.. Nu moet t alleen nog zonder tepelhoedje lukken ;) Maar ik vind dit al helemaal geweldig :D

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meid wat super zeg! En zonder tepelhoedje komt vanzelf, anders maar niet. Mijn vriendin voedt al 7 maand met tepelhoedje.

Hihi ja wilde eerst ook een neutraal kamertje maar vindt geslachtsgericht toch echt leuker. Kamertje wordt hier dan wel verboden terrein voor visite en familie tot de kleine er is.
    Manlief wil toch niet heel snel een 2e en dan ben ik waarschijnlijk ook wel toe aan wat anders. Muren worden hier gewoon wit dus wil dan kijken naar leuke gordijnen, klamboe, dekbedovertrekje en wat prulletjes enzo. Dan is 't ook niet heel duur als je 't over een paar jaar weer moet veranderen.

Merk hier toch wel aan mezelf dat ik heel erg hoop op een meisje... voel me er een beetje schuldig over. Probeer het ook niet uit te spreken naar anderen, alleen m'n man dan. Maar 't is toch zo. Hoewel ik er ook wel super blij mee ben als het een jongentje blijkt te zijn en waarschijnlijk ben ik dan bij de echo wel om.
    Maar stiekum heb ik dus wel een voorkeur.

11. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    ff snel ik voed ook nog steeds met tepelhoedje hoor :D

12. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@red ben je handig of je moeder? Wij, mn moeder en ik maken dekbedjes zelf in de style van de kamer en gordijnen maak ik ook zelf. Haal stof op stoffenmarkt utrecht, is goedkoper.

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    weer zo'n rustig dagje hier vandaag.

14. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

ja, te rustig gewoon!!!dacht dat wij actieve forummeiden waren... Zijn alle baby's nog binnen boord?

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Red: Ik zou het idd ook gewoon doen hoor, door middel van spulletjes het kamertje aanpassen aan t geslacht. Je kan toch jaren met veel spullen doen dus als je kindje dan wat groter is en een andere kamer zou krijgen kunnen de spullen gewoon mee. Als je nu neutraal zou doen en je kindje zou later aan een nieuwe kamer ofzo krijgen ga je t ook aanpassen, dus waarom niet gewoon meteen ;)

@Lynn: Ja? Oh dat wist ik niet! Dat gaat dus gewoon goed?
    Nouja, als t met tepelhoedje ook goed blijft gaan ga ik daar natuurlijk mee door :)

Zo, net had ze weer honger en ze heeft weer uit de borst gedronken hoor :D T gaat echt goed, ben echt blij :D

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: hier alles nog binnenboord hoor. het begint wel pijn te doen want hij ligt al de hele tijd tegen mijn ribben..voelt helemaal beurs maar we houden nog ff vol

@kristel: goed zeg dat het lukt en dat het met tepelhoedje moet is helemaal niet erg. mijn vriendin heeft het de eerste 3 maanden ook gedaan en ineens lukte het zonder. en als het niet lukt zonder lekker met doen. goed hoor van je.

17. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Tjee het is hier echt rustig idd!!! :p
    Iedereen zit vast buiten joh met dit weer
    Groot gelijk ;)

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Agneta: wat lief dat je dat zomaar krijgt zeg!
    En nogal zwanger hahaha.
    Laat je ouders het hondje thuis direct goed na laten kijken, want dieren uit het buitenland dragen vaak ziektes met zich mee.
    Laat ze ook nog niet bij je eigen hondjes.

@Kristel: super meis!
    En sommige tepels zijn nou eenmaal niet geschikt voor bv.
    Dus gewoon doen wat goed voelt.

@Emma: zal het dan toch wat met spanning te maken hebben?
    Hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis!

@Dees: fijn dat de bbq goed is gegaan.

19. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Wat voor tepels moet je hebben voor bv? :) kWeet er eigenlijk niets vanaf :)

20. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik ben bij een borstvoedingsinfo avond geweest met een lactatiedeskundige vanuit de vk en zij zei, dat je bijna met elke tepel wel bv kan geven alleen met hele premature baby's bijv. met tevroeg geboren tweelingen dan zijn hun mondjes te klein en dan lukt het niet. maar in principe kan je altijd bv geven, en anders heb je inderdaad tepelhoedjes enzo. zegt zij.

Deel Deze Pagina