@Agneta: er zijn genoeg tepels waarbij het niet lukt. Als je tepels te kort zijn bijvoorbeeld of als je ingetrokken tepels hebt. En sommige dames hebben echt van die megadoppen, dus dan is dat mondje te klein ja Lactatiedeskundigen zeggen altijd alles om iedereen aan de bv te krijgen, maar niet alles wat ze zeggen is waar helaas.
Ach, met mijn tepels is niks mis, ik zou er prima bv mee kunnen geven Alleen Yentle snapt niet wat ze er mee moet Ik heb t vaker geprobeerd (ook nu weer) zonder tepelhoedje, maar ze kijkt me dan echt zo aan van 'ga weg daarmee, wat moet ik daarmee?! Ik wil een speen!'. Ze is gewoon zó gewend aan de fles al dat ze t gewoon echt niet weet.. En zo'n tepelhoedje is in principe ook gewoon een speen, dus dat begrijpt ze wel Ze moet alleen anders drinken dan uit de fles, maar dat gaat dus ook goed nu
@red, ik denk dat heel veel stiekem een voorkeur hebben. Is niet heel raar ofzo hoor! @Desiree, nog lekker uitgerust? @Kristel, ja zouden ze al strippen als je nog niet overtijd bent? Echt mooi dat het zo goed gaat met de bv @Bos, dus je hebt een ribbenduwertje, pijnlijk! Ik voel de hele tijd onder in mn buik handjes ofzo begint ook pijnlijk te worden en aan de zijkant steken steeds voetjes uit haha @Dreamer, ik weet het niet, misschien dat dat het toch wat tegenhoudt ofzo? Volgens mn zus had ik vanacht moeten bellen maar ja dat doe je dan ook niet zo snel meer.. @all, wij hebben vanmiddag visite gehad van mn ouders, mn zus en zwager met mn nichtje gezellig dagje Het is hier echt wel rustig trouwens!
@Emma: Mij wilden ze ook proberen te strippen terwijl ik pas 38 weken was, ook gewoon doordat ik zo'n last had van die voorweeën steeds terwijl ze totaal niks deden.. Maar bij mij kon het dus niet omdat mn baarmoedermond nog potdicht zat. Je kan het gewoon vragen hoor, tenminste, als je er voor in bent natuurlijk
@red Ik had ook een voorkeur naar een meisje hoor Mijn vriend had zelfs een voorkeur Die wou een jongen.. Als het een jongetje was geweest, was ik er ook heel blij mee Ik vind dat daar niks mis mee is hoor als je een voorkeur hebt..
@kristel, nou dan ga ik het toch maar es vragen.. ik had een poos geleden al 1 cm ontsluiting en vertreken bmmond dus dan zou het kunnen toch. Ben benieuwd of ik ook al meer ontsluiting heb. Als ik het vanavond nou weer heb ga ik ook gewoon bellen, voel me dan wel een aansteller maar ja die onzekerheid is ook niks, ook al vind ik het doodeng haha ben jij alweer helemaal opgeknapt?
@Chamaro, goeiemiddag hier had vriendlief ook een voorkeur naar een jongen denk ik, hij zegt van niet haha. Mij maakte het niet uit, bij een tweede zou ik het wel hebben denk ik
Ik heb geen zin meer! Pfff @ Red: Ik heb eigenlijk stiekem ook wel een voorkeur voor een meisje. Maar ik denk niet dat die gaat uitkomen Ik ben er wel zeker van dat ik even blij ga zijn als het een jongen is Ik voel me ook best wel schuldig hoor, en zal dit niet snel in het openbaar zeggen
ik had ook wel een soort voorkeur ik wilde graag een meisje. en leon ook haha. niet dat ik met een jongen minder blij zou zijn hoor.
ik ben er ook weer... pff flinke koppijn. Was testraks echt niet lekker, werk maar even gebeld dat ik van de wacht af wilde. Moest tot 20.00u. Zul je net zien dat ze anders toch nog hadden gebeld. Morgenochtend maar weer even bellen. O gelukkig dan ben ik in elk geval niet de enigste. manlief had hier eerst ook wel voorkeur voor meisje maar volgens mij maakt 't hem nu niet zoveel meer uit. @Kristel, wat super zeg! @Emma, hopelijk willen ze je strippen
ik moet balletjes maken voor de soep maar ik heb zo geen zin. ik ben ook een beetje misselijk en om dan eten te maken bleh.
Goedenavond! * Zwaai, zwaai!* Hier sinds gister aan de waterdunne bah! Dus heb vandaag nog niks gegeten omdat ik me niet zo lekker voel in de buik. Net een kaas tosti in het apparaat gedaan, hopelijk hou ik het binnen Heb nog niet mijn ei gehad, maar denk dat hij dinsdag komt We zijn de hele dag bezig geweest met het huis omgooien een keer wat anders.
@emma Mijn vriend heeft tot en met 20 weken gezegt "het is een jongen" haha Toen we de 20 weken echo hadden zei die man dat het een meisje was..Mijn vriend gelijk..."Ja?! Hoe kun je dat zien dan??" haha die kon het maar niet geloven..Die was er echt al van overtuigd dat ik zwanger was van een jongen.. NIET DUS! Bij de 2e hoop ik wel een jongentje te kunnen krijgen..
@sammie: oh dat is minder...hopenlijk ben je er snel vanaf.. @voorkeur: wij hadden geen voorkeur maar dachten wel beide dat het een jongen zou worden ik ga ff op bed liggen. heb de hele tijd harde buiken en heb het in mijn rug....
ik zit een beetje op internet te kijken over bevallen enzo. maar wat me ook echt erg lijkt is als je tijdens het persen gaat poepen. hebben jullie hier wel eens over nagedacht?
@agneta Ik was daar heel bang voor dat ik tijdens het persen moest poepen.. Nou ik heb tijdens mijn bevalling dus moeten poepen Als je perst dan drukt het hoofdje van je baby de ontlasting naar buiten zeg maar..Dus dat komt automatisch en dat kun je ook niet tegenhouden helaas Maar je hoeft je niet te schamen hoor..De vk's maken dat elke dag mee..Ik zei ook tegen de vk toen ik mocht beginnen en wat nou als ik moet poepen. (hahaaa) Toen zei ze maakt niet uit, dat hoort erbij..en ik ben het wel gewent.. Dus meid maak je er maar niet druk om En op dat moment boeit het je ook niet meer..het enigste wat je op dat moment denkt is dat je kind er uit moet..haha
chamaro oke gelukkig haha. ik zag het al helemaal voor me. vreselijk lijkt me dat. maar het is ook zo ik zal heus niet de eerste zijn.
@ Agneta Lijkt me ook een moment van shame maar het is heel natuur- lijk. Inderdaad je kan er niks aan doen.. IK heb vandaag tegen manlief gezegd dat als blijkt dat het echt een forse baby blijft dat ik dan liever in het ziekenhuis beval..Dan kan je tenminste ruggenprik enz krijgen.. Hij was het er wel mee eens.. Iedereen een leuke dag gehad?