Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    juffie ja dat kan ik me voorstellen dat je dan liever naar het ziekenhuis wilt.maar hebben ze al iets gezegd over de groei dat het een flinkerd kan worden?
    ik weet dat je vertelde dat jullie wondertje wat aan de grote kant is.

2. @ kristel wat fijn dat het zo goed gaat! Had je berichtje gezien, ga het morgen vragen bij het CB.

ik 'wist' dat we een meisje zouden krijgen. Meteen toen ik zwanger bleek had ik zo'n gevoel. Als het een jongen was geweest had ik ff moeten omschakelen maar zeker niet minder blij mee geweest!

@ bevallen achteraf zei mn vriend dat t zo stonk. Ik moest overgeven, mn vliezen werden gebroken, ik verloor de slijmprop en moest volgens mij ook scheten laten. Op dat moment denk hje er niet zo over na.

we gaan bbqen fijne avond

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @sammie, en nog kunnen eten?

@Chamaro, haha hij moest wel even omschakelen dus?
    Vriend heeft hier de hele dag met een grijns rondgelopen toen we het geslacht wisten
    haha maar met een meid was ie net zo blij geweest denk ik, maar toch even een 'wenmomentje '

@Bos, misschien begint het wel! :D spannend
    Rust maar lekekr uit in elk geval. Nog steeds last?

@Agneta, ja het is normaal dat dat gebeurt..ze zijn het gewend gelukkig.Ze halen het ook meteen weg gelukkig haha het hoeft niet altijd te gebeuren trouwens

@Juffie, snap dat je dan in het ziekenhuis wil bevallen!

@Ryanne, o lekker bbqen :D

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Wie kijkt baby te huur ook altijd? komt er zo weer voor

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @emma
    Ja hij moest zeker even omschakelen haha..;)
    Maar ja Mijn vriend is ook hartstikke blij dat we een meisje hebben gekregen! :D Hij zegt nu telkens "papa's kleine meisje he!!" Echt super lief :p

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Meiden ik heb heb weer een mooie foto van Chanell in men album..Op de foto is ze 8 weken..!:D
    Ik kan haar wel opvreten zo lief ziet ze eruit in dt jurkje..;)

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: je hebt gelijk dat je het nog een keer probeerd meid!! vind het heel knap
    van je dat je het weer wil oppikken na die gevechten! Volgens mij dacht vriendlief
    dat ik er even ons kindje uit zou persen ofzo :p mijn buik zat in de weg om mijn
    been goed genoeg omhoog te doen dus was idd rare bewegingen aan het maken :p
    Woooww wat goed dat Yentle alweer 2x aan de borst heeft gedronken zeg!! toppie...
    en tja als dat met een tepelhoedje is dan is dat toch zo? ze krijgt mamamelk en
    daar gaat het om :D

@ Red: Is niet erg toch om nu nog een voorkeur te hebben, wat je zegt je zal toch
    wel om zijn bij de echo als het een jongetje blijkt te zijn!

@ Bos: Heb je al met de vk besproken wat bij hun de gang van zaken is als je overtijd
    loopt, zoals jij nu?

@ Emma: Gezellig dagje heb jij gehad? is je familie al een beetje aan het zenuwpezen? :p
    Hier een beebje wat steeds bij mijn heupbot zit te kriebelen :p hihi
    ik kijk baby te huur :p maar kijk het op internet, wanneer het mij uitkomt hihi, heb nu
    ook geen tv dus kan het al niet kijken...

@ Voorkeur: Mijn vriend heeft juist de voorkeur naar een meid :D dat vind hij wel leuk
    om mee te beginnen zei hij :D

@ Mariss: Haha jouw vriend helemaal verontwaardigd :p

@ Sammie: Hé bah, dat is niks zeg, en met dit warme weer... wel goed drinken hoor!!
    enne jullie ook het huis aan het omgooien :D leuk is dat hé, ik zou dat ook wel
    weer willen maar wij hebben een hoekbank en die kan alleen op deze manier staan :(

@ Bos: Owwww spannend... harde buiken en je hebt het in je rug?? zou het dan toch begonnen zijn? harde buiken had je niet zo vaak hé??

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    was nog een stukje vergeten:

@ Agneta: Dat heb ik idd ook gelezen, en ik denk er bewust maar niet teveel over na,
    het idee alleen al doet me mezelf kapot schamen, niet over nadenken en op t moment is het maar zo...

@ Ryanne: Ow lekker bbq-en :D gezellig hoor...

9. Ik heb vandaag een lui daggie gehad :D geprobeerd sims 3 te spelen op de laptop maar is wel wennen zeg... verder nog gestreken.

@ juffie kan ik me voorstellen dat je dan liever in het ziekenhuis bevalt, het sowieso nog even afwachten he.. maar op zich als je thuis bevalt kan je ook zo in het ziekenhuis zijn als je pijnbestrijding wilt hebben. Ben benieuwd naar jullie kamertje! Wij moeten nog beginnen.. :p

@ Bos oe harde buiken.. wie weet gaat er straks toch wat doorzetten. Het wordt tijd voor Lars om eruit te komen :p

@ Sammie mag die van mij nog wel ff binnen blijven.. balen die diarree. *ei dans doet*

@ Red hoofdpijn weer weg inmiddels? Je bent nog best wel slank vind ik! Buikkie komt vanzelf. :) Babypark is ook leuk, alleen wel wat duurder qua kamertjes. Wel de beste kwaliteit die ik tot nu toe ben tegengekomen.

@ Emma hopelijk gaan ze je idd strippen. Kan toch een zetje geven :)

@ Kim zo mooie platte buik zeg!

@ Agneta haha je bent nogal zwanger he :p wel leuk dat je dat dan gewoon gratis mag hebben. Leuk een hondje uit het buitenland, wel idd gelijk na laten kijken uit het buitenland kunnen ze van alles meenemen qua ziektes enzo. Mochten jullie niet terugkomen met die echo toen ze telkens haar handjes voor d'r gezichtje had? Jullie blijven maar bezig met verven op deze manier met die deuren :p

@ Mum fijne verjaardag gehad en leuke cadeaus gehad? Naast die leuke luiertaart? Wat zit daar eigenlijk allemaal in?? Vond iedereen je cakes lekker?

@ Kristel wow goed dat ze toch aan de borst wil.. en ach dan is het met tepelhoedje, ze drinkt goed dus!

@ Knarboor heb je ook foto's van de echo? :) jij ook alweer bijna 30 weken!

@ borstvoeding kan je nou wel of niet met ingetrokken tepels voeden? Want dan heb ik maar 1 geschikte tepel..

@ matta ik vond matcare het fijnst en sensitest was ook wel oke. maar had voorkeur voor matcare. zo'n enorme voordeelzak

@ poepen en overgeven bij de bevalling ja het is niet zo fijn maar wat doe je er tegen.. het kind moet er toch uit en dat is dan het belangrijkste. En zoveel vrouwen doen het bij de bevalling, zijn ze wel aan gewend hoor.

@ geslachtsvoorkeur wij hadden geen voorkeur we wilden gewoon heel graag een baby. Als ie maar gezond zou zijn. Mannetje was echt super trots toen we zijn piemeltje zagen :D dat was echt grappig.. mij maakte het allemaal niet uit.

@ namen wij vonden juist meisjesnamen heel moeilijk omdat er zoveel leuke meisjesnamen zijn.. jongensnamen waren we zo uit :)

Ik ga nu gelijk door naar bedje.. moeoe!!! Weltrusten :)

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    rugpijn is wel redelijk gezakt nadat ik ff had gelegen maar komt nu weer terug en harde buiken blijven (had ik inderdaad nog niet zo erg gehad mum)
    ben benieuwd of het iets is maar ga er maar niet van uit.

oh en heb nog niks afgesproken over hoe of wat met overtijd lopen moet morgen weer naar de vk misschien zegt ze er zelf wat over...

ga mijn bed opzoeken als er iets gebeurt sms ik naar agneta.

truste dames

11. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hoi dames,

nog een berichtje van hier.. ongi is over..
    Vandaag gesoftbald in Hilversum, eigenlijk nieuw-Loosdrecht.
    we hebben gewonnen en verloren, maar hadden eigenlijk 2 moeten winnen...waren spannende slopende wedstrijden.

ben helemaal kapot was om 8 uur bij mijn schoonouders die hebben me net naar huis gebracht. nog even de katten buiten laten spelen, eten geven, woonkamer opgeruimd en ik ga zolekker slapen!! als het lukt..
    die *(%T&^( kroeg heeft een hollands feestje...1 woord VRESELIJK..!!!
    wordt een lange nacht ben ik bang..

kwam vanavond thuis, stond er bij de flat verderop, bbrand weer en ambulance en politie.
    wat ik heb gehoord van de hoekburen, was er een gaslek en iemand onwel geworden.
    morgen maar even de krant lezen.

Lief is er weer vandoor helaas..:( weer een paar nachtjes alleen..
    ik heb ook weer gezelschap van een vlinder, op de slaapkamer!!
    Ik reageer morgen wat langer, als ik mijn eerste werkdag heb overleefd..:)..
    vind het best wel heel erg spannend!!

Nou lieve dames,
    slaap lekker en tot morgen!!!

@de beebs van Emma, Bos en MUM
    POTVERDIKKE, LAAT ONS NIET TE LANG WACHTEN!!!! SCHIET EENS OP MET JULLIE KONTJES IN JULLIE PLACENTA'S.. TIJD OM ER UIT TE KOMEN !!!!

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: niet echt cadeautjes gehad, meer geld, in onze vriendengroep doen we eigenlijk
    standaard geld geven... lekker onorigineel maar altijd handig...
    ja de cakes vielen goed in de smaak, waren ook snel op :p
    In de luiertaart zitten voornamelijk uhm... Luiers :p haahaha en kleine cadeautjes zoals
    een spuugdoekje, tutteldoekje, speentje, badschuim, kuffeltje, rammelaar en dat
    allemaal van teigetje, zal morgen wel eens een foto plaatsen!

@ Bos: Lijkt er toch wel op dat er iets aan het rommelen is bij je hoor!!
    Succes mocht het vannacht gaan gebeuren! Je kunt het meid :D
    Slaap lekker!

@ Matta: Balen zeg van dat feestje, en jammer dat jullie niet beide wedstrijden gewonnen hebben...
    maar Jeeejjj ongi is over :D :D

Meiden ik ga naar boven, op bed weer lekker liggen lezen, heb het boek nog steeds niet uit en moet
    dinsdag terug naar de bieb, moet mezelf dus even een schop onder mijn kont geven!!

Slaap lekker allemaal!!

tot morgen!

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ff snel voordat ik mn bed ga opzoeken, ben echt helemaal kapot nog van afgelopen nacht dat Yentle zo aan t spoken was dus hopelijk blijft ze vannacht rustig ;)

@Chamaro: Wat een lieve foto van Chanell! :D

@Mum: Hopelijk word je morgen wat ontspannender wakker zonder dat je vriend meteen panisch wordt ;)

@Desiree: Als je ingetrokken tepels hebt zou je met een tepelhoedje kunnen voeden of je zou erbij kunnen kolven, dat zorgt er namelijk ook voor dat je tepels een beetje rekken zeg maar. Het is dus echt niet onmogelijk ofzo :)

@Bos: Toen je schreef dat je last van je rug had en harde buiken dacht ik ook ff dat t misschien begonnen was... Maar je zit nu alweer achter de pc en je bent benieuwd naar of het wat is; als je daar echt over twijfelt dan is t niet t echte werk ;)

@Matta: Zo, dat is dan een korte ongi geweest, wel fijn he?! Is je vriend deze keer wel thuis rond je eisprong?
    Ik hoop t echt wel, jullie hebben al zoveel gemiste kansen gehad..

@All: Ik ga snel slapen.. Yentle ligt nu rustig in haar bedje *klopt even af* dus ik pak ook even rust, voor hoe lang dat mogelijk is :p

Slaap lekker allemaal!

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bos: het voorwerk is begonnen!
    De uitgerekende dag zal je niet meer halen denk, dus je gaat overtijd lopen.
    Maar als het nu begint gok ik dat het geen 2 weken overtijd gaat worden.
    Spannend hoor meis :D

@Ryanne: ook niet lief dat ie dat achteraf zei :p
    Wel balen dat je moest overgeven zeg!

@Agneta: ze vegen het meteen weer weg, maar denk dat ik me ook dood zou schamen hoor :p

@Voorkeur: ik zou graag een meisje willen en manlief een jongen.
    Maar we merken wel wat het is als we zwanger zijn :p
    Alles is welkom!

Ik ben benieuwd wie er als eerste met beebnieuws komt!
    Slaap lekker allemaal.

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ben ik ook weer ff..

zal 't werk zo bellen. Hoop eigenlijk dat ik gewoon vrij ben hihi. Zal vast wel niet.

'k denk trouwens dat ik 't matrasje van 30 euro bij de Leen bakker ga kopen. Polyether blijkt 't beste te zijn en dan vind ik 't zonde om er teveel geld aan uit te geven.
    Zo nog maar even douchen. Zal als ik erom denk weer ff foto maken van m'n buikie.

@Bos, wie weet is 't al voorwerk!
    @Juffie, ik ben zelf niet zo handig m'n moeder kan wel een beetje naaien maar denk dat wij 't kamertje geslachtsgebonden doen en denk dat ze dan raadt wat 't wordt ;)
    Kwantum is volgens mij ook niet zo duur met het laten maken.
    @Desiree, 't is niet onmogelijk hoor. Als 't zo niet wil kun je 't met tepelhoedje proberen.

Hmm... toch nog een klein beetje hoofdpijn. Zou ik zo wel weer paracetamol in kunnen nemen? Gisteren en eergister ook al 2 gehad.

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    oke nu nog wachtdienst, morgen en woensdag vrij en donderdag weer op wacht.

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Goeiemorgen meiden, alles goed hier? Ik voel me knap beroerd. Sinds we terug zijn van vakantie heb ik elke dag hoofdpijn en al 5 migraine-aanvallen gehad. Normaal heb ik alleen migraine vlak voor mijn ongi doorbreekt. Ook ben ik 's avonds steeds misselijk. Nu nog steeds. Gisteravond ook iets verhoging dus ik heb me maar ziek gemeld van werk. Ik zal zo maar eens uit bed gaan en naar beneden. Toch wel handig zo'n mobiel met internet! Als ik achter mijn laptop zit zal ik gaan bijlezen. Ik heb natuurlijk alweer een paar dagen gemist.. Liefs

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Nen, bah wat vervelend zeg! Dat schiet niet op! Goed dat je je hebt ziekgemeld!

'k Heb hier ook alweer flink hoofdpijn.. net maar weer paracetamol ingenomen. Moet toch wat. 't Zakt een beetje af dus hopelijk helpt 't nu wel. doe nog wel ff rustig aan en als 't weg is ga ik wel ff shoppen. Misschien ook maar even boodschappen doen, ben ik daar weer een week vanaf.

Zal zo ff nieuwe buikfoto erop zetten. Volgens mij zit er weinig verschil in.
    Jippie alweer 14 wk!!!

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Nieuwe buikfoto staat erin maar zie nog weinig verschil.

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ red, hoofdpijn is erg beperkend he. Heb je er de laatste tijd zoveel last van? Vervelend zeg. Hopelijk werkt de paracetamol gauw en ben je er dan vanaf. Ik ben benieuwd naar je buikfoto!

Deel Deze Pagina