oe das wel spannend....en vooral als je allen moet...mijn lief moet volgende weer al ik weer moet naar een klant dus die kan echt niet mee...nu gaat me moeder maar mee voor morele steun
Ik wil mijn moeder nog niks vertellen, dus die kan niet mee... Een vriendin bood al aan om mee te gaan, maar denk dat het beter is om alleen te gaan. Lynnn misschien zien ze volgende week al wel iets zitten
Jah okeej als je moeder niets weet dan zou ik ook alleen gaan... Jah misschien ziet hij dan wel iets groeien...ik hoop het maar ik ga er maar niet vanuit....anders valt het zo tegen als ik met mijn benen wijd lig op die stoel en hij zegt nee niet zwanger..dan gaan we even kijken naar de eierstokken...en vervolgens hoor ik niet meer wat die vent zegt...
oja mocht ik donderdag erachter komen dat ik toch zwanger ben dan gaat vriendlief wel mee...dan spijbelt hij bij de klant....
Hey meis, wat goed dat je gaat beginnen met tempen! Zo krijg je nog een beetje extra info over je cyclus, vind ik! Bijna op vakantie las ik, heerlijk hoor! Wie weet toch een vakantie beebje dan Hier alles goed hoor, vandaag gelukkig een negatieve test, dus we kunnen weer verder! Nog ff een paar daagjes wachten en we kunnen weer met de ovu testen gaan beginnen1 Ik heb zin in een ei
goedenavond dames heb net ff bijgelezen, ben hele dag op stap geweest, en leuke dag gehad. ik ga nu lekker naar bedje toe. morgen werken. en donderdag vrij dus dan ben ik weer wat actiever. morgen laatste dag op mn werk en dan begin ik vrijdag op mn nieuwe werk ik las bij iemand testen op 08-08-2008. grappig ik kan dan als het goed is ook testen ff nakijken xxx
ik kan dan idd testen als ik mij ei goed gevoeld heb. als ik hem niet goed gevoeld heb kan ik 10-08-208 testen. of ik wacht gewoon ongi af. weet het nog niet truste xxxx
Ik zag iets voorbij komen over die neppert en een nep echo. Ik weet niet wanneer ze die gepost heeft op dat andere forum, maar ook aan de datum op die echo kan je zien dat t niet klopt: Er staat nl een datum op van 2004 8) (teminste als ik het goed gezien heb) Iedereen is gaan slapen geloof ik... ik ga ook maar, morgen er weer veel te vroeg uit...
Hoi allemaal, Ben sinds gistermiddag niet hier geweest, en is er veel gekletst zeg... Heb net geprobeerd bij te lezen en tegelijk tv te kijken, is dus niet helemaal gelukt! Hoop dat er snel positieve testen aankomen en positieve berichten van gynaecologen! Ik heb sinds vanmiddag pijn rechts onderin m'n buik, echt gemene steken. Had er veel last van met werken vanavond. Iemand enig idee wat het kan zijn? (ik let ook wel op alle pijntjes op het moment, maar dit is wel echt gemeen!) Ga maar lekker naar m'n bedje. Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen allemaal, Hoe gaat het hier? Bij mij wel alles goed. Veel geborrel in de buik en temp 37.3 Ongi pijnen op dit moment weg. Zit een boterham met pindakaas te eten maar wilt er niet echt in bij iedere hap denk ik nu moet ik spugen... Maar probeer hem op te eten.
@sammie vervelend meis, hopelijk toch wel op kunnen eten? Spannend nu voor jou zeg, het gaat opschieten! Wanneer wil je gaan testen? @lynn, hoe is het met jou meis, nog geen ongi hopelijk! Morgen testen toch, spannend zeg! Hier net terug, moest vandaag mijn jurk weer passen, hij was helemaal geod! Wauw, voelde me helemaal weer een prinsesje zeg Was wel iets aangekomen, maar voor de jurk maakte dat niet uit, die zat nog als gegoten (had iets te veel vreet mania gehad na al dat zwanger gedoe ) Het mooiste was nog dat ik m gelijk mee kon nemen, dus hij hangt nu hier in huis! Aaah! Moet mezelf inhouden hem neit aan te gaan trekken, wil zo graag
Hallo allemaal *GAAP* Hoe gaat het met jullie? Bah, ik heb heel slecht geslapen en ben doodmoe nou Ik werd echt de hele tijd wakker, ik droomde heel onrustig over de meest onzinnige onderwerpen En dan was het nog bloedheet ook... Een kl*tenacht dus! verder heb ik sinds vandaag een trekkend gevoel in mn onderbuik, maar volgens mij is dat gewoon mn blaas... En alle andere dingetjes die ik had zijn er ook nog steeds @Sammie: Temp klinkt goed! Oh ik hoop echt dat je ongi wegblijft morgen @Sterretje: Super zeg dat je jurk nu thuis hangt Ik kan me voorstellen dat je er moeite mee hebt om m niet steeds aan te trekken, ik zou hetzelfde hebben hoor Wat was nu ook alweer de preciese datum dat jullie gaan trouwen? En is verder alles al geregeld of moeten jullie nog dingen doen? Vertel eens als je wilt hoe je in gedachten hebt dat de dag eruit gaat zien ^^
@ kristel, wanneer ga je testen meis, vind het zo knap dat je nog niet gedaan hebt! Ik ben heel hard voor je aan het duimen dat je heel mooi zwanger mag zijn deze keer, en het ook echt mag blijven! We gaan op de 29ste trouwen, nog maar 4 weekjes dus! Heb er zo'n zin in! Ik moet al rond een uur of half 7 bij de kapper zijn, lekker ff tuttelen dus, om 9 uur samen met me zus dan me jurk doen, en dan wachten, tot om 10 uur mijn mooie ventje me op zal komen halen! Dan gaan we met onze eigen trouwauto, mijn vriend is helemaal gek van zijn auto, zijn hobby zeg maar, naar kinderdijk om daar foto;s te maken! Met een stralend zonnetje natuurlijk! Daarna lekker bij ons in de tuin met de daggasten en hapje eten Op naar het gemeentehuis dan! Daar komen ze van me werk met de kids kijken, werk op een babygroep, dus dat lijkt me geweldig, ben zo benieuwd of de kleintjes me herkennen! Daarna gaan we naar de locatie, lekker champagne (hopelijk jip en janneke ) en bruidstaart eten! Savonds lekker uitgebreid buffet en dan om 8 uur begint de avond. Tot 9 uur feliciteren en daarna de openingsdans! Wee zijn hard aan het oefenen dus hoop dat het helemaal goed gaat komen, als het paar waar we het van leren op de dansschool het dansen is het zo mooi, dat moet ons ook lukken! En daarna lekker een feestje bouwen! Na afloop lekker naar de bruidsuite, champagne in het bubbelbad daar Heb er zo'n zin in, word een stralende dag!
Klinkt goed zeg! Wel echt een hele dag feest dus Je gaat toch wel foto's hier laten zien he? En anders ergens anders, maar ik moet het gewoon zien heb je een foto van je jurk? Wel echt superleuk dat de kinderen komen van je werk zeg! Wat voor een auto is het eigenlijk waarmee jullie gaan?
Pfff... ik heb me toch een ongiachtige krampen nu zeg! Het voelt ook echt alsof mn baarmoeder bloedheet is vaag!
we trouwen in een corrado, zo'n soort oude sportwagen uit 89 De foto krijg je natuurlijk te zien, maar na de grote dag pas Kan een goed teken zijn die ongikrampen, ik had het de eerste keer dat ik zwanger was tot een dag voordat ik ongi moest worden en toen was het over! Helaas had ik het deze keer ook weer, maar dat was dus niets, dus meis het kan alle kanten op nog Schiet je niet veel mee op he1 Wanneer ga je nou testen dan?
Haha, nee ik schiet er idd niks mee op Ik weet ook dat ik alleen maar kan afwachten. Ik wil ook gewoon nergens vanuit gaan, behalve dan dat ik ongi ga worden. Ik denk dat ik vrijdag een digitale test ga doen samen met mn vriend