Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Knarboor: plak jij de letters gewoon op de rompers? of hoe maak je die vast? en ga je ze nu van beide geslachten maken of leg je het zo ver klaar dat je de letters alleen maar op de rompers hoeft te doen en dan ophangen? aangezien jullie het geslacht ook niet weten...

2. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ik moet nog even kijken hhoe ik ze vast maak misschien wel met veiligheidsspelden maar jou voorbeeld lijkt er idd op ikw as ook op zoek naar vb voor jou hiih

ja ik knip de naam gewoon voor beide uit en dan als het geboren is hoef het idd alleen maar erop is wel zo makkelijk denk ik.hets cheelt dat we voor J en M hetzelfde aantal letters hebben, maar met shirtjes is het ook leuk!

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Leuk hoor knarboor die romperlijn! Is inderdaad wat anders dan zo'n standaard slinger (mochten meiden die gebruikt hebben, ik bedoel dit niet lullig!).

Mijn mannetje is deze week op oefening, maar hij maakt zulke korte dagen en mag al zijn reiskosten declareren dat hij heeft besloten om wel elke avond thuis te komen. Zo lief :)

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Knarboor: Hier idd ook voor een jongen en een meid hetzelfde aantal letters :D ik had het idee al langer in mijn hoofd, nu jij erover begon was ik wel benieuwd of je hetzelfde bedoelde als ik, maar dan met rompers ipv shirtjes...

ik kijk nog rond voor echte t-shirts maar t moet niet te duur worden...

Niet schrikken maar wij hadden dus 2!! van deze joekels in huis t weekend.... 1 zaterdagavond, en de ander vond ik gisteravond op de wc tegen de muur :$

5. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ieeeeeeeeeeeeeieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    wat een engerd!

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ nen: ow wat fijn dat je mannetje lekker naar huis komt :D
    ik zou die van mij nog geen nacht kunnen missen!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Knarboor: ja eng hé... krijg steeds de kriebels als ik naar dat plaatje kijk, terwijl ze hier gewoon in huis zaten... Brrrrr....

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum gatverrrrr wat een gore spin!

en een leuk idee van die slinger!

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    mum bah wat een vieze spin!!!! is dat zo'n rioolspin?

Ik heb zo een 1x naast mijn bed gehad bij mijn ouders thuis. Het was donker, maar ik zag een donkere vlek op de muur. Ogen dicht -> ogen open -> vlek zat dichterbij (ong 1m van mijn hoofd af). Licht aan..... en toen sprong ik uit bed. Ik schrok me wild! Ik heb toen midden in de nacht mijn vader wakker gemaakt.....

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Heyhey,

heb geen tijd om te lezen of te reageren.. hebben weer een rotnacht gehad en komen met bij t CB vandaan.. we moeten ff wat dingen gaan aanpassen hier met Yentle in de hoop dat ze dan wat meer regelmaat krijgt.
    Ze is wel goed aangekomen, ze weegt nu 3890 gram :)

Moet nu gauw boodschappen gaan doen ed dus ben er weer vandoor!

*zwaai*

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hey kris, vervelend dat je weer zo'n waardeloze nacht hebt gehad meid. Hopelijk krijgt Yentle gauw wat meer ritme en kunnen jullie wat meer uurtjes pakken s nachts...

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: idd heeeeel goor... ik was in staat om boven op een emmer te plassen
    omdat dat beest op de wc zat!! vriendlief had 'm dan wel weggehaald
    maar het idee dattie daar gezeten had was voor mij genoeg!!

@ Nen: Het is een trechterspin volgens het internet...
    owww... kan me voorstellen dat je je vader wakker hebt gemaakt!!
    vriendlief heeft het een keer gehad dattie snachts iets over zijn gezicht voelde lopen
    (lang voor hij iets met mij had gelukkig) en hij geeft het in zijn slaap een gooi,
    en door de grote van het beest wordt ie wakker en doet hij het licht aan, zat er ineens
    zo'n joekel op de muur, die had dus net over zijn gezicht gelopen... aaaaahhhhh bah!!!

@ Kristel: Hoop dat Yentle met de aanpassingen een beetje regelmaat krijgt...
    zodat jullie ook een beetje tot rust kunnen komen!!

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, van dat verhaal over je vriend krijg ik gewoon kippenvel!!! brrrrrrrrr ik zou echt alles bij elkaar gillen.

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: Nou hier nog 1 hoor...

vriendlief zei gisteravond heel geruststellend: nou schat 1 voordeel dat je er nu wéér 1 hebt gevonden, ze zijn altijd met z'n 2en dus dit was de laatste...

nou... Wie zegt mij dat degene die ik gisteren gevonden heb niet de 1e is van een 2e paartje???? ik blijf mijn hele huis rondkijken...

15. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Ik ben weer wakker maar het vloeien is nog niet gestopt wel zijn de stolsels niet meer zo groot.
    Over vloeien... Het kan tot 6 weken duren maar of dat ook voor die stolsels geld... Geen idee als het lang aanhoud dan bel ik wel ff

@ mum iiii wat een spin, zo een had ik laatst op de trap en diezelfde nacht droomde frank van een spin. Ik heb echt. 2 weken in huis overal gekeken of ik er niet nog een zag haha

@ kristel hopelijk gaat het werken

Over dat jongetje van 4.. Al meer duidelijkheid?? Of nog steeds vermist??

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Balen zeg dat het vloeien nog zo erg is... gelukkig zijn de stolsels minder groot... idd als je het niet vertrouwd even bellen met de huisarts of vk hoor!! dat is ook wat met die spin op de trap en dat Frank er die nacht over droomd... ik blijf ook nog wel even rondkijken of er niet nog meer zitten!!

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Mijn buikje van vandaag:

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ja ik ga nog even naar het dorp... even spieken...

tot straks...

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ben nu de IB-groep aan het bellen maar sjonge wat een gedoe om iemand aan de lijn te krijgen...

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    mooie buik mum!

Deel Deze Pagina