@Nen: sja, ze kunnen er goed geld voor vangen he. Veel vrouwen denken dat het onhygienisch is als ze geen vaginale douches gebruiken. Maar juist het gebruik ervan is onhygienisch, want je verstoord je hele zuurgraad. Ze verkopen zoveel dingen die helemaal niet goed voor je zijn, maar zolang er vraag naar is ... Ik hoop dat het gaat helpen en dat je straks geen si meer krijgt!
ja dat hoop ik ook dreamer! Ik dacht juist dat het me zou helpen om er vanaf te komen, maar het tegendeel blijkt.. Hopelijk lost het dan alsnog vanzelf op nu want het is gelukkig nog niet zo heel erg..
@dreamer en nen: mij is juist in het ziekenhuis geadviseerd om 2 keer per dag met water de wassen.. :S wel vreemd dat ze dat tegen mij zouden zeggen terwijl dat slecht zou zijn.. Met lauw water is wel goed want door alleen slechte bacterieen.. maar met zeep is slecht.. Dus weet niet waar jij die informatie vandaag hebt? Maar lijkt mij dat het dan niet slecht voor je is met water wassen.. @all: ben even levensweg doen vriendlief
@ suus, ik denk dat ze bij jou wassen met een washandje bedoelen en wij hebben het over water in een vaginale douche
@Suus: gewoon lauw kraanwater is alsnog niet goed voor je vagina. Kraanwater is niet ph neutraal en kan dus alsnog je zuurgraad aantasten. Als ze je gezegd hebben te spoelen, dan moet je dus spoelen met uitgekookt water. Maar jij hebt een bacterie, denk dat het dan toch anders is. Als de zuurgraad van je vagina goed is, dan hoef je echt niet te spoelen. Je eigen vocht is dan het beste.
ow oke.. ik weet zeker dat ik met lauw water moest wassen zeiden ze.. weet niet of ze dan spoelen bedoelen? Maar de huisarts en de uroloog zeiden het beiden.. Het het is voor een bacterie die buiten je blaas zit..
Ik ga vriendlief ff helpen met koken enzo. Daarna kom ik denk ik niet meer online. @ bos-beebje: laat je moeder niet langer in spanning en kom de wereld bekijken!!! Tot morgen!
Nen de vaginale douche spoelt ook zaadjes weg.. zonde! En het vaginale vocht kan niet goed meer zijn werk uitvoeren daardoor verstoort het de zuurgraad ja wat ook weer niet goed is voor de zaadjes!! maar dat heeft dreamer allemaal al uitgelegd maar het is heel vaak in topics hier ook gemeld (bij zwanger worden enzo) en zelfs de gyn vroeg het aan me (die zei dat mag absoluut niet, slecht voor zaadjes ook). Suus uitwendig met water spoelen is goed, inwendig niet. Vagina heeft idd zelfreinigende werking. Ik ga nu ff boodschappen doen, kom zo ff verder bijlezen
Hai meiden, Ik heb net even boodschapjes gehaald.. We eten Rosti uit de oven met witlof uit de oven met een plakje ham en een beetje kaas.. Ohh moet nog even iets van vlees uit de vriezer halen voor mn man... brb
Ben ik weer eventjes tussen de boodschappen door! @Chamaro: Oh jezus, wat eng! Ik hoop echt dat t niks ernstigs is en t 'gewoon' even iets was dat ze heel erg in een droom zat ofzo en daardoor niet reageerde... Heel veel sterkte en hopelijk mag ze eerder naar huis dan die 5 dagen! *knuffel* @Ryanne: Wat kl*te dat Frédérique nog steeds zo slecht drink Was je nog bij t CB geweest? @Kim: Ik vloei nog steeds hoor.. Het is niet veel meer en bijna geen bloed meer, maar wel nog wondvocht. Maar t kan echt nog wel ff aanhouden hoor! Hopelijk duurt t niet te lang meer bij jou @All: Net Infacol gekocht, want volgens t CB rommelt Yentle zo doordat ze darmkrampjes heeft.. Ook wil ze soms echt heel veel en heel snel drinken weer terwij lze net al een volle voeding gehad heeft en dat zou dan ook te maken hebben met dat ze krampen heeft??? Ik twijfel er eerlijk gezegd een beetje aan of t wel echt darmkrampen zijn, ik heb t idee dat huilen heel snel op darmkrampen gegooid wordt namelijk... En voor zover ik weet worden darmkrampen juist veroorzaakt door lucht wat vast blijft zitten, ja toch? Mevrouw die scheet de hele boel bij elkaar, het is net een bouwakker wat dat betreft Maarja, we zullen zien! We mogen ook geen johannesbroodpitmeel gebruiken.. nja, we kijken t ff aan, als ze weer gaat spugen ga ik t gewoon weer gebruiken! Ze kunnen me nog meer vertellen daar
@Juffie, zo dat klinkt goed! @Desiree, is idd niet goed als je zwanger wil worden @nen, eetse tot morgen @Bos volgens mij ben je de eerste hier die overtijd gaat of niet? Word je al ongeduldig of niet?
@kristel, infacol schijnt beter te zijn dan cinebaby (ofzoiets) Dat ze weer wil drinken kan dat ook niet met zuigbehoefte te maken hebben? Waarom mag johannesbroodpitmeel niet??
jemig moeten jullie het kletsen van het weekend inhalen ofzo... heb niet alles gelezen hoor sorry. @spin: nou zo'n spin hadden wij dus ook vorige week in huis....vies he die grote @agneta: buik is zeker gezakt...is normaal hoor...geniet er nog maar van voordat ze eruit komt @slinger: dat is een leuk idee die slinger @kim: hopenlijk is het vloeien snel over/minder....als je er duizelig van word verlies je behoorlijk wat (of is je ijzer al laag?) @vermist kind: jemig zeg heftig.... @mariss: jemig dat is schrikken. sterkte @emma: gezellig dagje gehad dus...hoe gaat het met je voorweeen? nog last vandaag? hier zijn de harde buiken een heel stuk minder vandaag volgens mij was mac ook overtijd?? bij de vk was alles goed. was de laatste keer dat ik daar heen moest.. als de kleine er volgende week woensdag nog niet uit is word ik gebeld en moet ik donderdag naar de gyn....ze denkt dat hij er wel uit is voor die tijd en ze schat hem op zeven en een halve pond... ga ff de aardappelen schillen en opzetten.
@Emma: Nee, ze heeft echt honger dan weer, iig zo kom het over, want ze brult de hele boel bij elkaar en is echt pas stil te krijgen als ze drinken krijgt. Een speen moet ze niks van hebben dan en als we een vinger in dr mond doen om op te zuigen sabbelt ze 3x en dan gaat ze weer huilen want dan merkt ze dat er geen melk uit komt En t johannesbroodpitmeel moesten we mee stoppen omdat dat ook niet super zou zijn voor dr darmen ofzo.. Donderdag komt er iemand thuis langs van t CB om te kijken hoe t dan gaat, ook vanwege dat ik weer begonnen ben met bv. Nouja, we zien wel hoe t gaat lopen, ik merk gauw genoeg aan Yentle of t helpt of niet Ben nu gauw weg, moet nog ff wat boodschappen doen voor t avondeten
@Bos, ok dat was voor mijn tijd denk ik haha. Nee niet echt, wel om de zoveel minuten beetje pijnlijke hardebuiken nu en wat menstruatiepijn. Maar dat is niet zo erg, hopelijk blijft het nu lekker weg tot de bevalling Gelukkig was alles weer goed met jou en de kleine, mooi gewicht heeft ie! Hij komt vast wel voor je naar de gyn moet *doet nog een bevallingsdansje * @Kristel, oja dan is het gewoon echt honger . Ok wist niet dat ze daar last door krijgen. Hopelijk worden haar krampjes snel minder!
@ Bos Ohhh wat spannend dat je kleintje er voor donderdag moet zijn Ik ga duimen voor je dat het snel mag gebeuren... Op de 20ste zou leuk zijn, op onze trouwdag Ohnee, dat wilde je juist niet he? Hier beginnen heerlijke etensgeuren zich te verspreiden, ik weet alleen niet hoelaat manlief thuis is. Maar dat zien we vanzelf toch? Morgen komt mn moeder hier de hele dag, we gaan shoppen in hartje Utrecht.. Ze heeft ons huisje nog niet afgezien dus ik ben erg benieuwd wat ze er van vind.. Ik ga trouwens even googlen hoelang witlof moet koken hahah we hebben het al zolang niet meer gegeten, shame on me..