Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik heb voor 21 augustus de suite geboekt waar we op onze huwelijksnacht ook waren :D Echt zo leuk!!! Met een 4 gangendiner en een fles champie.. Moet ik maar even voor mezelf Jip en Janneke bubbelsap meenemen hahah! En er is een jacuzzi in een hartvorm :D Ik heb er zo'n zin in meiden!!!!

2. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

ben net is slaap gevalen en heb 2 uur geslapen...

chamaro!! jeee dat is schikken. ik hoop dat ze niet zo lang met blijven. maar heel veel sterkte!

bos wat spannend, dat ze verwacht dat ie er wel zou zijn voor donderdag. en wat gaat de gyn anders doen? *doet een bevallingsdans*

mum mooie buik!

ik heb niets gehoord over het kindje maar ik hoop dat ie gevonden is..

3. @ kristel hier was dat met die eerste voeding ook. Ze meldde zich steeds vaker en had echt honger. Speen moet ze ook niets van weten. Je merkt het als ze krampjes hebben. Ze willen dan alleen met de knietjes opgetrokken tegen je opzitten en willen meestal niet op hun rug liggen. Ook zou t huilen dan na een voeding beginnen omdat dan de maag gaat werken.
    Frédérique had veel last van krampjes, was echt zielig.
    Heb ook infacol en helpt wel iets. Mocht je in duitsland komen moet je sab simflex gebruiken. Deze schijnt nog beter te zijn.

* bevallingsdansje voor bos, emma en mum *

@ red ze heeft wel volle luiers maar minder als normaal. (uiteraard want ze drinkt minder)
    alert is ze wel want als ze wakker is volgt ze je overal.

4. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    haha juffie een jacuzzie in hartvorm. die heeft ook een funstream!

5. @ juffie wat romantisch!
    @ agneet lekker toch :)

6. @ all ik ga mn eten afmaken we eten spaghetti en krijgen vanavond bezoek dus fijne avond all..

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Bescheiden buikje hé? het zit bij jullie ook niet mee, met het drinken
    van Frédérique, hoop echt dat ze snel beter gaat drinken!

@ Kim: Thanx :D ik zal er zeker nog even van genieten!!

@ Emma: Dankje meid, om de kilo's maak ik me nu idd niet druk, wat je zegt komt straks wel weer.
    Buik groeit idd niet echt in de laatste weekjes, maar vind ik niet zo erg hoor...
    al is het een bescheiden buik hij zit me regelmatig flink in de weg :p
    Lekker dagje weggeweest dus? fijn dat het allemaal nog even kan hé... en dan zit je thuis ook
    niet zo te "wachten"

@ Dreamer: Witte bonen in tomatensaus... getsie.. :p ik vind witte en bruine bonen
    zo stoffig smaken :p

@ Suus: Vriendlief is nu Manlief hé :p

@ Nen: Fijne avond meid!

@ Kristel: Hopen dat de infacol aanslaat en ze weer wat minder
    gaat huilen...

@ Emma: nee heb 'm nog niet gekeken... zal 'm straks even kijken met vriendlief die heeft
    'm ook nog niet gezien en we hebben toch nog geen tv :p
    eet smakelijk meid!

@ Bos: Jullie ook al zo'n spin, is het spinnentijd? ga er maar vanuit dat er dan nog
    zo'n 2e spin zit (of gezeten heeft) hoop het niet voor je natuurlijk!!
    7 en halve pond is netjes toch? hoop dat je niet naar de gyn. hoeft en lekker "uit jezelf"
    mag bevallen... *doet ook even een bevallingsdansje*

Ik ga even lekker een paar boterhammetjes met tomaat maken (en een flinke klodder mayo Shhhtttt...)

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Thanx voor je dansje meid :D hoop dat het werkt...

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    volgende week donderdag pas he dames...

10. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ bos ik hoop het niet voor je, is een lange zit..
    Je bent tot nu toe de enige die overtijd loopt

@ Emma lekker dagje gehad dus! Ik ga nog niet bellen, alleen als het echt lang aan blijft houden
    het word nu gelukkig al wat minder

ik ga er weer vandoor lasagna staat in de oven en ayden is aan het drinken en moet nog ff een schone luier dus lekker druk weer

11. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Kristel even vraag tussendoor ;) welk merk en soort voeding heb jij nu?

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ryanne: Hmm, dat heeft Yentle dus helemaal niet dat ze op een bepaalde manier wil liggen ofzo.. Denk ook dat ik gewoon mn intuïtie moet volgen en dus maar moet aannmen dat ze geen darmkrampen heeft, zoveel huilt ze ook niet. Ze huilt eigenlijk helemaal niet, alleen als ze honger heeft of een vieze luier heeft.. Ja, en honger heeft ze nu sinds een paar dagen een stuk meer dan normaal. Het zullen wel gewoon regeldagen zijn ofzo...
    Snap eigenlijk ook niet zo goed dat we een voedingsschema moeten aanhouden met flesvoeding, kindjes die volledige borstvoeding krijgen mogen ook drinken wanneer ze willen!

@Mum: Mooie buik zeg! En nog steeds geen streepje te bekennen, hoe doe je dat? ;)

@Wonders: We zijn nu overgestapt op hypo-allergene voeding ivm dat ik nu sinds 9 dagen borstvoeding geef weer. Maar ze krijgt niet meer zoveel flesvoeding he, ze krijgt nu meer borstvoeding dan flesvoeding :) En binnenkort krijgt ze alleen nog maar borstvoeding als alles goed gaat :)

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Thanx :D tja hoe ik het doe? geen idee, mijn kont en bovenbenen zitten wel onder namelijk...

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Juffie, romantisch zeg!

Wij willen de 28ste een weekend weg. Zouden vrijdag t/m maandag maar manlief wil liever zondagavond al naar huis zodat hij maandag nog even lekker vrij en gewoon thuis is.

Jullie nog tips? 't moet eigenlijk niet te duur...

15. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    kristel....jij houd tich van thee? Voor de productie van de borstvoeding kan je venkel thee proberen!!!!

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Kijk eens op hotelveiling.nl daar kun je bieden op een aantal nachtjes hotel...

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    of kijk eens op weekendjeweg.nl

@chamaro: wat vreselijk dat channel naar het ziekenhuis moet :(
    Echt niet leuk.. ik hoop dat ze heel snel weer naar huis mag en dat het niks ernstigs is.. lijkt me wel heel erg eng als je zoiets mee maakt..
    Heel veel sterkte!!

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Red: Sorry, ik ben niet zo goed in goedkoop weekendjes weg bedenken ;) Wij zijn pas 1 keer een weekend weg geweest en dat was alles behalve goedkoop ;) (Londen; Hilton Hotel.. :p)

@Lynn: ja klopt, ik had van iemand ook die tip gekregen :) En ik heb bij de Tuinen brostvoedingsthee gekocht; is met anijs, venkel, en nog wat dingetjes.. Drink ik nu 2x per dag..

@All: Ik ben weer weg, moet Yentle voeden en daarna mezelf ;)

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Eet smakelijk :D

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

je kan het zonder schade gewoon gebruiken maar dan zonder de zeep erin.. maar enkel water... advies van me gyneacoloog... ik gebruik het ook altijd .. nja voor de zw dan .. maar niet met de vaginale zeep erin maar alleen water ,,,, helpt goed tegen afscheiding namelijk nooit last van ;)

Deel Deze Pagina