Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Mum ach maak je maar niet zoveel zorgen je kan als de kleine er is bv proberen te geven als je het 'ineens' toch wilt, maar geloof echt dat je dat dan wel aanvoelt. De kraamzorg helpt je dan wel, komt wel goed.

@ Sammie balen die eipijn, geen idee hoe dat voelt..

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: haha ja dan houdt het al gauw op hé... k ga er nog wel wat over lezen,
    wie weet sla ik nog om...

@ Agneta: jij ook al :) die hormonen ook :p hé bah dat is niet niks zeg met dat
    jongetje... hoop echt dattie voor het donker gevonden wordt!!

wij gaan even baby te huur kijken op internet!!

tot strakkies, en voor wie er straks niet meer is: fijne avond!!

doei doei...

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Mum goed idee!
    @Agneta, haha wat hormonen met je kunnen doen he! 'k had net een ex-collega op msn, zij is zwanger van de 2e en ze vond mij echt een borstvoedingstype... haha
    O wat erg zeg van dat jongentje!!

ik ga er vandoor! kruip zo m'n bed in... erg moe

4. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ok ik zit in dubio. ik heb trek in een pizza maar toch ook weer niet. zal ik het doen of niet??

5. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kristel
    Heb je de nacht overleefd?
    Ik hoop het ook zoooo…J
    Lees net dat het weer een vervelende nacht was.

Ik heb gister echt bij Meppel. Een heeel veld vol met ooievaars gezien, ik denk dat er wel een stuk of 40 stonden, had er nog een foto van willen maken.
    We grapten al, dat ze aan het vergaderen waar, waar ze heen gingen deze week.
    Echt apart, heb nog nooit zo’n grote groep gezien.

@voorkeur
    Op 1 of andere manier, heb ik gewoon zo sterk het gevoel dat we een jongetje krijgen.. dus ga ik daar eigenlijk stiekem al van uit..haha.. erg he.. plus dat we daar de namen al van weten.

@nen
    Bah zeg, heb je niet mexicaanse griep?? Je weet het niet… nou idd geval maar gauw opknappen..!!!
    Beter zeg, dat hij elke keer thuis komt..Zal blij zijn als die van mij weer thuis komt..:)

@red
    Bescheide buikje, ik denk dat je nu in de fase zit, dat mensen denken dat je een dikke buik krijgt omdat je of te veel eet of zwanger bent…hahaha…
    Gehehe.. mijn collega had het oook over die fase..
    Ik vind Avant erg mooi, ik kan eigenlijk niet kiezen, maar de laatste valt af.. vindt dat 2 kleurige erg mooi.

@bos
    Iddd geen spannend tekst, maar je weet niet wat hij morgen zegt..haha..
    Ik HAAATT ook spinnen, ik gruwel ervan, zo hebben mijn virendinnetje en ik een half uur lopen gillen omdat er idd een grote en een kleinere spin zat..haha beide hebben we gedood met de nieuwe glossy :p..haha..stylisch overleden!!

Lief belde net dathij miss morgen thuis komt :d..yeeeeeaahhh…
    Vandaag eerste dag gewerkt.. ben kapot, veel gedaan..nou ja, eigenlijk niet veel maar voelt als veel. Kindjes leerden net lezen IK en RIK en net schrijven de M..zooo schattig..hihi..

@suhe
    Hoooiii Suhe, hoe gaat het met jou??
    Wattt een heerlijk ventje… en die baby Benz…geweldig!!! Super zeg Amerika!!

@Mum
    Die spin is echt te grooot.. krijg er gewoon kippenvel van…ieeeeee… Dan mag ik niet klagen met mijn vlinderJ

@slinger
    Ik vind die errgg leuk, ik heb toen voor 2,50 die ooieveer gekocht bij de trekpleister. Voor mijn schoonzus en zwager.. toen Jordi werd geboren.
    Vindt een geboorte bord ook leuk.

@chamaro
    Vreselijk… oh god.. ik hoop dat jullie meisje snel weer naar huis mag!!
    Heel veel sterkte!!!
    Ik hoop dat het stoppen met roken je vriend lukt!

@ryanne
    Hooii meid, gewoon de dinges bellen!!! Miss dat zei wat kunnen betekenen!!!
    Niet leuk, als ze zo weinig drinkt.

Waar wordt een kindje vermist?? Ik heb dat helemaal gemist??!
    Btw, denken jullie dat Maddy het heeft overleefd??of is zei allang vermoord?!

@even weg
    Ik wil ook wel even weg, maar we gaan in de herfstvakantie op vkaantie..wat al over 9 weken is..hahaha.. dus daar heb ik mega zin in. We zouden eigenlijk naar centerparcs, maar dat werd te duur en het is net zo duur als in de herfstvakantie in het buitenland. Dus hadden vrienden voorgesteld om naar het buitenland te gana..hahaa.. ook niet slecht natuurlijk!!!!

Heeft iemand eigenlijk alweer wat gehoord van Debby???
    Heb haar alweer een tijd niet gezien!!

Altijd het zelfde liedje, ikom ik kijken, gaat iedereen slapen..hahaa..
    Nou ja slaap lekker dames!!

6. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    al mijn vriendinnetje zeggen, dat je menig verandert tijdens de zwangerschap.,.hahaha.. de helft van mijn vriendinnen wou ook alleen flesvoeding en zijn toch borstvoeding gaan geven!!! ze zeggen dat ik ook wel overstap, dus ben benieuwd!!

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nou, Yentle heeft aan de borst gedronken en daarna nog een fles gehad, toen was ze weer even rustig, maar na 20 minuten begon ze weer te gillen.. Kimo gelooft natuurlijk meteen alles wat ze op t CB zeggen en dacht dus dat ze krampen had dus ging met haar rondlopen en doen, nou ze was niet stil te krijgen hoor.. En ik maar zeggen dat ze gewoon nog honger heeft en hij maar een flesje moest maken nog. Flesje heeft ze nog wat uit gedronken en ze ligt nu heerlijk te slapen!
    Niks krampen dus ;)

@Mum: Haha, wat jij nu allemaal zegt heb ik ook al heel vaak geroepen ;) Ook over t kolven, maar ook ik ben 2 weken na de bevalling tóch begonnen ermee :p
    Als je nu al twijfelt erover dan zou ik t gewoon proberen als ik jou was, meteen na de bevalling.. Anders krijg je straks misschien hetzelfde probleem als ik en dan kost het véél meer moeite om het nog op gang te brengen :)
    Dus als je je er goed bij voelt, gewoon doen :) Proberen kan gen kwaad!

@De rest: Sorry, ben het allemal alweer vergeten :(
    heb ook echt ontiechelijk slaapgebrek waardoor ik alles vergeet.. Ga Yentle nu dus ook in bad doen en daarna gauw mn bed opzoeken, hopelijk kan ik een paar uurtjes doorslapen, met 3 uur ben ik al gelukkig :D

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ja maar al wel bijna 21 :p

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ desiree ja ayden doe het super op bv
    hoe is het met jouw?

Over debby... Jammer dat ze bijna nooit meer komt hopelijk gaat alles goed met haar en Levi

over borstvoeding ik vind het nu echt ideaal ik heb het elk moment bij de hand en ayden vind het heerlijk. Hij word er ook lekker rustig van en laatst had hij even een verstopte neus dus ik dacht meteen shit word al verkouden en de dag erna was het over dus ik geloof dat bv echt goed voor het immuun systeem is. Je moet alleen door die stuwing dagen heen en die zijn pijnlijk maarja als je flesvoeding geeft krijg je die toch ook??
    Als je gevoel zegt doen zou ik het proberen en dan kun je altijd nog overstappen.
    Ayden heeft ook bijna nooit last van krampjes alleen toen frank hot pasta had gemaakt.
    De poepluiers blijven ook heel zacht nu is net een soort zalf terwijl bij fv de baby's harde poep hebben en de darmjes dat dus ook allemaal moeten verwerken..

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Suus: wassen is gewoon de buitenkant ja, dan is water niet erg.
    Spoelen is de binnenkant en dat is niet goed.

@Bos: wat raar dat je nu ineens anderhalve week niet naar de vk hoeft en eerst om de paar dagen (toch?)
    Mag toch hopen dat ie zich binnen anderhalve week wel aandiend :p

@Overtijd lopen: Suhe ging ook overtijd.

@Kristel: ik persoonlijk ben niet zo fan van het cb.
    Doe wat jij goed acht en let goed op Yentle haar reacties.
    Geef haar gerust wat meer voeding als ze daarom vraagt.
    Jij hebt zelf ook meer eten nodig dan een gemiddeld persoon.
    Is B12 tekort erfelijk?
    Zo ja, misschien kan je haar dan laten testen als babies daar last van kunnen hebben?

@Mum: haha ga jij nu ook al twijfelen? :p
    Hormonen doen een hoop zo te merken :p

@Jongste: Mariss is de jongste toch?

11. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kim
    hahahaha..hot pasta.. arme Ayden..haha.. wat vonden je schoonouders van hun kleinzoon??? hihi..

12. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @juffie
    was je schilderijtje nu klaar??? ben er benieuwd naar het resultaat namelijk!!

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oma; zat een week tussen vorige keer en nu iets minder omdat het zo uitkwam....ach ik ga er maar vanuit dat hij gewoon er is voor die tijd....

ben er weer vandoor. ga zo mijn bed opzoeken
    tot morgen

14. @ Kim ja met mij gaat het wel goed. Alleen ik snoep 's avonds te veel daarom ben ik nu beetje misselijk. Bi blijft flink aanwezig maar morgen weer fysio. Ik krijg nu ook vaker rugpijn dus ga vragen of ze daar ook naar kan kijken. Me bloeddruk is wel erg laag daar heb ik ook wel last van.
    Ik moet deze week de toekomstige babykamer uitmesten.. want we gaan zaterdag verven..
    maar ik ga zo slapen.. ben echt moe!! trusten allemaal :)

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Slaap lekker meid...

@ Matta: haha ooievaars in vergadering :p hoeveel had je gedronken? :p
    en jeeeejjj je ventje eerder thuis :D
    vies hé die spin... vlinders zijn toch niet eng?
    ben jij nu ook nog voor de fles??

@ Kristel: Ik ga er in ieder geval nog een keer heel goed over nadenken! kolven
    is de enige mogelijkheid om het te kunnen proberen maar dat staat me op dit moment
    gewoon nog te veel tegen!! ach ja wie weet ben ik wel helemaal om als ons
    kindje op mijn buik ligt, en anders niet, dan komt ons kindje ook wel groot...
    Hoop dat je een beetje kunt slapen meid!!

@ Sammie: ja ik zag t op hyves :p vandaar dat ik het vroeg, jeej bijna volwassen :p hihi (voor
    de wet dan :p)

@ Kim: Thanx ook voor jouw belevingen mbt borstvoeding... daar heb ik wel wat aan!
    t is al heel wat dat ik het nog een keer in overweging neem!
    Volgens mij is Ayden een superlief en tevreden kereltje...

@ Dreamer: haha ja ben ineens een twijfelkont :p vind het echt een vreemde gewaarwording dat die
    hormonen dat zo in de hand hebben...

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos en Dees: Slaap lekker meiden!

17. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Matta

Ja het schilderij 90 bij 70 cm is allang klaar, maar ik houd het geheim tot de hele babyhoek af is.

Mn man en ik hebben allebei diarree, en ik heb ook buikkrampjes dus ik heb een warme buik in mn broek gestopt.. het beebje schopt er enthousiast tegen aan haha

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    warme buik in je broek gestopt????

zoek morgen wel een leukere banner maar voorzover even de dagen dat ik overtijd loop

ben nu echt weg...

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @sam, dan zal het vast niet lang meer duren! hoop dat ie vanacht springt. Balen dat het klussen pijn deed, had ik ook altijd met eipijn. niet echt handig dan he haha

@Mum, je moet gewoon doen waar jij je het beste bij voelt!
    bv geven terwijl je het eigenlijk niet wil is ook niks..

@Matta, in meppel zitten altijd heel veel ooievaars, langs de weg zit er soms op elke lantaarnpaal wel eentje haha
    Zou super zijn als je mannetje eerder thuis kwam!

@Kristel, dus toch nog wat honger . gelukkig slaapt ze nu lekker
    Hopen dat jij nu ook wat slaap krijgt

@Kim, daarom lijkt bv mij dus ook ideaal, maar in het openbaar lijkt me niks.. Als hij krampjes zou hebben dan helpt het toch als jij venkelthee drinkt?

@Dreamer, waarom ben je geen fan van het cb?

Zo ik ben even lekker in bad geweest, heerlijk :D Ik ga nu ook maar slapen.. truste!

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ matta ja super trots natuurlijk jammer dat ze hem zo weinig zullen zien vanwege de afstand

@ mum hij is heel lief en tevreden ben echt zo trots op hem hij is echt lekker makkelijk.
    Het is goed dat je het allemaal in overweging neemt

wij gaan lost trg kijken

fijne avond allemaal

Deel Deze Pagina