Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Agneta: ja je ziet hem vanaf de snelweg ja.
    Mooie winkel hoor!
    Staat ook altijd koffie/thee/chocomel voor je klaar.

@Mum: hoop dat je vriend het ook wat vind.
    Wij vinden het superhandig iig!

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Vraagje aan de bevallen dames: hoe vinden jullie het nu om terug te kijken naar jullie buikfoto's? Missen jullie de buik? Missen jullie het gevoel van je kleintje in je buik? Of ben je blij dat de buik weg is?

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Meiden, moeten jullie dit lezen!!!!! Shocking!!

'Vrouw zwanger van twaalfling'
    GAFSA - Volgens Britse media staat een vrouw op het punt een twaalfling ter wereld te zetten en daarmee het record van 'octomama' Nadya Suleman, die een achtling kreeg, te verbreken...

Meerdere kranten melden dat de lerares uit Gafsa, Tunesië, zwanger is van zes zoontjes en zes dochtertjes. Na twee miskramen besloten de vrouw en haar echtgenoot om over te gaan tot een IVF-behandeling. Die sloeg behoorlijk goed aan...
    Ondanks de grote risico's van zo'n meervoudige zwangerschap zegt de vrouw, van wie de identiteit nog niet bekend gemaakt is, uit te kijken naar de bevalling. De familie spreekt over een 'geweldig wonder', meldt The Daily Mail .
    Volgens de aanstaande vader, in lokale media Marwan genoemd, kwam het nieuws over de twaalfling als een complete verrassing. "In het begin dachten we dat we een tweeling zouden krijgen, maar er werden veel meer foetussen ontdekt", aldus Marwan, die docent is op een hogeschool. "Onze vreugde werd daardoor alleen maar groter."
    De zwangere vrouw heeft te kennen gegeven niet te kunnen wachten tot ze alle kinderen in haar armen kan nemen. Volgens Marwan hebben artsen gezegd dat de bevalling mogelijk op een natuurlijke wijze plaats kan vinden.

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: www.picturetrail.com

@ Dreamer: Ik heb mijn vriend verkeerd begrepen wat betreft de tv, hij had het erover dat digitale tv in HD kwaliteit is en dat we daar niks aan hebben met onze tv :p haha blond denk ik...
    Als het vanavond niet geregeld is met ziggo dan ga ik morgen alles cancelen bij hun en digitenne aanvragen!

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ze komen nu om de vier minuten en worden wat krachtiger..hoop dat er om half zes meer is dan nu...vriendlief kookt vast wat te eten voor als het straks ineens doorzet...

6. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ok bos ik denk je je knul vanavond op je buik hebt!!!
    succes meid! je kan het. ik denk aan je!

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    thanks dames

en sorry dat ik niet reageer vandaag

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum waar op die site moet ik dat doen?
    sorry ben niet zo goed met computers

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    bos dat is logisch daar hoef je je echt niet voor te verontschuldigen.

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    aahh boss super!! het zet dus echt door!! Zet em op meid! :D Niet meer dan logisch dat je ff niet reageert. Je gaat een baby op de wereld zetten!

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bos: jeej het zet door :D
    Al om de 4 minuten!
    Ik hoop dat je straks om half 6 al bijna 10 cm ontsluiting hebt meis.
    Rust maar goed als het lukt!

12. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik vind het zo spannend voor bos.
    voor iedereen trouwens die gaat bevallen. komt denk ik omdat ikzelf een beetje tegen de bevalling opzie.

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, Yentle is gelukkig wat rustiger nu!
    Ben wel trots op haar hoor, ze laat nu elke keer 4 uur tussen de voedingen zitten en zo zou het ook moeten! :D
    En gelukkig komt Kimo ook rond 19.00 uur ofzo thuis, mag hij het ff overnemen van me ;)

@Bos: Wat goed! Ik duim dat het gauw doorzet en dat je vliezen dan gebroken kunnen worden :D
    Hopelijk heb je vanavond nog je mannetje in je armen!
    En laat je vriend zoveel mogelijk foto's maken he, dat is echt super voor later :)

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Ja hoor het is echt begonnen!! Jeeejjj nog even en dan heeft bos haar
    mannetje op haar buik :D voel jij je eens even niet schuldig dat je niet reageerd!!
    je bent aan het bevallen meid! Zet 'm op, je kunt het!! ook ik denk aan je!

@ Nen: ik geloof er eerlijk gezegd weinig van, van dat verhaal...
    en als het wel waar is heb ik echt volop respect voor die vrouw, een zwangerschap
    van eentje is al superzwaar, laat staan van 12!!!

@ Kristel: Wat fijn dat Yentle nu wat rustiger is! ga lekker een uurtje of 2 op bed liggen
    als Kimo straks thuis is, kan hij lekker even met Yentle en Angel gaan wandelen!!

@ Agneta: heb je je al aangemeld op de site?

@ de ver zwangeren: hebben jullie ook dat jullie kleintjes steeds rond hetzelfde tijdstip de hik heeft?
    ons beebje heeft elke dag tussen 5 uur en half 6 de hik... zo grappig ik kan er de klok op
    gelijk zetten! waarschijnlijk zal hij/zij dan straks ook even voor die tijd voor een voeding komen
    en daarna de hik hebben! ben benieuwd...

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mum, ik kan het me ook haast niet voorstellen. Hoe groot moet die buik wel niet zijn? Daar is een mens toch niet op gebouwd... En anders zijn die babies allemaal veeeeeel te licht, dat kan toch ook niet? En hoe kunnen ze nou alle 12 babies gezien hebben met een echo? Kan me niet voorstellen dat ze degenen diep in de buik ook hebben kunnen zien, want die liggen toch achter de rest..

16. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum ben aan het kijken op die site waar moet ik me aanmelden?

17. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum ik heb het gedaan er staan nu 3 foto's op die site. hoe krijg ik ze hier?

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: ja idd, en dan ook nog precies 6 jongetjes en 6 meisjes...
    en vind het al vreemd dat er na 2 miskramen al met ivf gestart wordt :(

@ Agneta: Dan moet je die foto daar groot in beeld zetten zeg maar en dan met de rechtermuisknop
    erop klikken en dan eigenschappen kiezen... daar zie je dan staan Adres (URL)
    die tekst moet je kopieren en plakken in het veld hier op de site waar bij staat
    uploaden via URL staat er geloof ik...

19. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    kijken of het lukt

20. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008