@ Suus: Ja het is ook heel onwerkelijk, toen we 2 weken terug op kraamvisite waren kon ik ook nog steeds niet geloven dat er net zoiets in mijn buik zit als dat ik op dat moment in mijn armen had!! zo vreemd!! @ Nen: Koffie? met dit weer? normaal vind ik het al smerig maar nu al helemaal haha @ Emma: Haha ja idd elke dag kan de laatste met z'n 2tjes zijn... de kleine man kan bij jullie nu echt komen dus! ik hoop eigenlijk wel ergens dat het gewoon overdag begint... @ Juffie: balen van Tmobile zeg!! ook al z'n pieeeeeppbedrijf!! @ emma: Ben benieuwd naar de foto;s @ Agneta: Gatver, das ook niks zoveel terug moeten betalen... bah!! lekker zeg van die accountant! Bah heb net een spelletje zitten doen op internet en ben nu een beetje gaar en dizzy... ga nog maar ff op de bank liggen en straks lekker in mijn badje dompelen denk ik!
JAAAH! Bos en Bosman (wat klinkt dat leuk ): Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lars! Wat een flinkerd is het zeg, 4 pond! Ben benieuwd naar je verhaal en natuurlijk naar de foto's! Maar rist eerst lekker uit @All: T gaat bagger hier.. Yentle maakt volgens mij een sprongetje (zoals ze dat noemen) Ze blijft maar huilen en is superaanhankelijk.. Gelukkig wisselen Kimo en ik elkaar af, want in mn eentje zou ik t echt niet trekken! Hopelijk is ze er snel doorheen en kunnen we weer lekker genieten (doen we nu ook wel, maar toch ff wat minder...)
Ik heb sinds een dag of twee met vlagen zo'n ongesteldheidsgevoel in mijn buik.. Dat is raar toch want ik zit te wachten op mijn ei....
Wat erg he Nen, terwijl we allebei reuzedruk zouden moeten zijn... Klopt niet he? Weet je wat ik ga eerst wel een lekkere douche nemen.. Dan ga ik daarna mezelf dwingen om tot 1 uur wat te doen En de rest van de dag ga ik perenijsjes op eten
@ mum, ik had gehoopt dat ik door die koffie ff wat meer pit zou krijgen voor mijn schoolwerk haha @ kris, wat jammer dat het ff zo zwaar is met Yentle. Hopelijk gaat het gauw beter
@ Kristel: heb ik nog nooit van gehoord van dat "sprongetje" weer wat geleerd hihi... hoop idd ook dat ze er snel overheen is! lekker wandelen met dit weer, maar dat doen julliue vast veel @ Nen: hmmm, dat is idd vreemd ja!
@juffie ja we hebben een eigen bedrijfje vandaar dat de accountant alles doet. grrr die eikel is nu op vakantie dus kunnen nu niets doen.
mum ik weet niet zeker of ze thuis mocht blijven maar volgens mij wel. want ze smste om half 1 ofzo en dat ze toen lekker ging douchen en ging slapen. ik denk dat als ze naar het ziekenhuis moest ze het wel had gezegd. ben wel ontzettend benieuwd hoe het met haar gaat nu. en ook met bosman. zo'n eerste ochtend met zijn 3tjes. zal wel gaotisch zijn met de kraamzorg enzo. bos geniet ervan!
@ Agneta: ow dan zal ze inderdaad wel lekker thuis hebben mogen blijven! gelukkig maar! ik ben idd ook wel benieuwd hoe het gaat! maar laat ze maar eerst even genieten idd! @ Nen: ow balen zo heb net even mijn moeder subtiel gemeld dat ik een beetje gek wordt van haar dagelijkse telefoontjes... elke dag belt ze me tussen de middag... hoe is het?? ja goed... ow zo klinkt het niet, nee ben moe en wordt gek van je telefoontjes grrr het is allemaal goed bedoeld maar ik wordt er gek van, als er iets is horen ze het vanzelf... mijn schoonmoeder smst of belt ook steeds, alles nog rustig?? jaaaaaahhaaaaaaaaaaa!!!! grrrr...
@ mum, kan me voorstellen dat je het vervelend vindt om elke dag gebeld te worden. Wil je je (schoon)moeder bij de bevalling?
@ Mum Irritant, maar goed dat je het nu hebt gezegd.. Ik ben even stempelnaamkaarten voor de kleuters aan het maken.. Kunnen ze hun naam nastempelen, stom dat ik dit moet maken aangezien ik maar 9 weken hun juf ben, maargoed..
@ Nen: Mijn moeder gaat wel mee naar t kraamhotel maar of ze echt in de verloskamer zal zijn weet ik nog niet, het is maar net wat ik wil op dat moment! ik weet niet hoe vriendlief zich kan houden tijdens de bevalling dus dan kan ze hem ook een beetje opvangen mocht dat nodig zijn!!
@ mum, ja dat snap ik ook wel. Heb gisteren eens gekeken voor een kraamhotel, maar dat zit hier niet in de buurt, dus zou voor mij geen optie zijn.
@ Nen: Ow dat is jammer, ik vind het wel een hele fijne mogelijkheid... tenminste dat lijkt me moet nog maar zien hoe alles verloopt natuurlijk...
Ik ga er weer ff vandoor meiden. Zit hier veel te veel te lezen haha en zo komt die opdracht nooit af. Tot straks!
Zooo mn naamkaartjes zijn klaar, dat schiet al lekker op.... Schade expert is nog niet geweest, wachten is niet leuk