Hoop dat al die "voorspellende" dromen en manieren van slapen echt betekennen dat jullie zwanger zijn! Zou wel heel leuk zijn dat jullie onderbewuste het dan al aanvoelt!
@Panda: of hoop je stiekem toch zwanger te zijn? Of is dat nu echt uitgesloten? @Jammie: ik hoop het ook! (al was het alleen al omdat ik zelf zo'n droom had , egoïstisch eigenlijk...)
Hopen..... ja natuuurlijk altijd, al zou ik het liever toch later zien gebeuren. Aangezien ik nu niet in een optimale situatie zit om zwanger te zijn. Het is meer uitsluiten denk ik.. Aangezien ik volgende ongi weer met de pil ga beginnen. En de pil kan erg schadelijk zijn voor een vruchtje..
Panda: vaag allemaal dan! Meer kan ik ook zo 123 niet bedenken nee. Of je moet ineens veel vezels zijn gaan eten? @Jammie: hoop het ook Ik ben zoooo ongelduldig! En elke keer dat wachten is niet goed voor me Misscien leer ik nu wel geduld krijgen
Nope vezels zullen het ook niet zijn, hou niet zo van voedsel waar veel vezels in zitten.. maar ja, als het niet weg gaat ga ik maar naar de ha.
Jammer, panda.... Hopelijk komt jouw tijd nog ... ben nu ff TV kijken... misschien straks nog ff terug en anders tot morgen!
Hey meiden Heb ff geen zin om terug te lezen, ben veeeeel te moe Ik word echt gek van alles, van alle pijntjes die ik heb enzo... En mn baarmoeder voelt echt alsof ie heel warm is ofzo.. En die krampjes steeds.. pff.. Laat het maar iets goeds betekenen, want als dit een normale cyclus is dan vind ik dat NIET leuk! Ik ga ff snel douchen nu en daarna mn bed in, val bijna in slaap hier Slaap lekker allemaal en tot morgen!
goedenavond allen, zo kwam nog ff voorbij wippen, wippen haha, bedoel ff snel kijkje nemen hier, waar koopt de rest zijn zw testen? in de winkel of online? goede of negatieve ervaringen met de test zelf dan (ik bedoel niet de uitslag) xxx
heb bij sensitest gekeken, je hebt dipstick en midstream, welke raden jullie aan, maakt het verschil qua uitlslag? of de prijs alleen? xxx
haha..jah dat weet ik..maar ik voel me vrolijk en als ik ga testen dan niet...ik voelde me vorige maand zo klote..dat ik me er echt op voor moet bereiden...het komt goed...
Goeiemorgen allemaal @Lynn: testen meid! Ik denk dat het wel goed zit bij jou namelijk Maargoed, neem je tijd ervoor @All: Ik heb stiekem ook een test gedaan vanochtend en natuurlijk is ie negatief! Mijn gevoel had dus toch gelijk de laatste paar dagen Ook ovutesten laten niks zien, dus ik weet genoeg Laat de duivels maar komen! Dan kunnen we weer verder We willen trouwens de volgende ronde gaan smeppen, eens kijken of dat wat oplevert. Zoals ik zie bij het smeptopic worden heel veel vrouwen in de eerste ronde dat ze dat doen meteen zwanger! Dus we gaan het ook eens proberen
jammer kristel...ik zelf weet het niet maar er gaat vandaag vast een test tegen aan maar hoelaat weet ik niet..maar goed..smeppen doen we eigenlijk al...klussen om de dag en als je ovu test positief is elke dag toch?
Lynn, ik denk toch dat je zwanger bent hoor, dus hopelijk ga je snel een test doen om dat te bevestigen Of te ontkrachten, maar ik hoop het niet! SMEP (Sperm Meets Egg Programm a.k.a.: Sperma Ontmoet Ei -Plan (SOEP) Korte versie: * 'Klus' om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 etc.) * Koop 10 ovulatietesten * Begin met de ovu-testen op dag 10 * Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook. * Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer. * 15 dagen na je eerste positieve ovulatietest kan je een zwangerschapstest proberen. * Als je ovulatie-test nooit positief wordt, ga dan door met 'klussen' om de dag tot dag 35 en doe dan een zwangerschapstest (als je dan nog niet ongi bent) Dat is dus smeppen Bijna wat jij zei, alleen net ietsje anders! Hopelijk werkt het bij ons Nu klussen we wanneer we zin hebben en als mn ovutest bijna positief is elke dag, en dat 4/5 dagen achter elkaar ofzo... Mn vriend heeft er alvast zin in Die kwam al aanzetten met dat ie een tshirt wil met 'I love smeppen' erop
whahaha dat meen je niet...zijn daar t-shirts van...ik ben sinds net heel misselijk..dus ga zo een test doen...want het kan ook zijn dat ik me eigen nu voor de gek begin te houden...ik heb nu al hardkloppingen...het is nu 9 uur om 10 uur moet ik eraan geloven
hahaha nee zo'n tshirt wilde hij dan zelf maken via internet Ik zie hem er al mee lopen... dahag Jammer dat je zo gestressed bent over een test doen... Maar ik hoop echt dat de test een dikke vette streep gaat geven en dat je dan leuk gestressed mag zijn erover (als in stressen of het wel goed gaat oid ) Dat is alvast 100x leuker stressen dan stressen over of je uberhaupt wel zwanger bent Ik heb het alvast een beetje gehad met dat stressen over wel of niet zwanger zijn De 12 maanden 'deadline' komt zo steeds dichterbij En het ergste is nog; ik droomde vannacht dat mn vriend en ik bij de dokter zaten omdat het niet lukte met zwanger worden. De dokter kwam toen even vertellen dat het zaad van mn vriend niet goed was Ik hoop echt dat het gewoon echt een droom was