@ Gaby: Haha dan ga je er steeds naar uit zitten kijken naar het moment dat je kan spelen @ Nen: Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar gelijk heb je! hihi... Slaap lekker meid!
@ Gaby: Het is inderdaad rustig... vakantie zit er alweer bijna op dus... nou succes met opruimen!! slaap lekker alvast!
nu heb ik een hele brutale vraag aan jou Als het mag wij hebben ook al een tijdje een wii en hem om laten bouwen zodat er gekopieerde spellen in kunnen Alleen nu vraag ik me af waar download jij de spellen ? als je het wilt vertellen
@ Agneta Ahhh meis!!! Knufff knufff knuff!!! Echt zielig voor je ouders en voor jou ook... Fijn dat er mensen nu bij je zijn
@Juffie, mooi dat het wat was. scheelt toch weer he @gaby, leuk een wii Wij hebben er een gehad, toen ie net uit was. Maar we deden er niks mee dus hebben hem weer verkocht..nintendo ds ben ik helemaal verslaafd aan haha maar helaas is de mijne nu kapot Rustig hier ! Ik ben er ook weer vandoor, gaan nog stukje wandelen en dan op bed. Morgen ga ik lekker niks doen, het word heel warm he. Geen goeie dag om te bevallen haha
@nen, groot gelijk hoor, wil vaak toch niet meer als je moe bent. MOrgen er weer tegenaan @Mum, lekker nog even mac Ik heb een zak spekjes leeggegeten, en ook al gebak en hapjes gehad vandaag haha
@ Emma: Jij ook even lekker gezondigd dus lekker nog even wandelen! hier morgen ook een ik-doe-zo-min-mogelijk dagje Slaap lekker meid.. ik zou ook nog wel even willen wandelen maar ben echt doodmoe...
Zo brein is weer enigszins afgekoeld, dus kan weer reageren @Kristel: alweer een bo, hoe komt dat toch steeds zeg. Kan je nu wel iets krijgen dan, ivm bv? Beterschap! @Agneta: jeetje wat erg Kan me helemaal voorstellen dat je je schuldig en doodziek voelt. Sterkte meis, dikke knuff voor jou. Hoe was de vk en de info van de bevalling? Wandelse aan de wandeldames, ik wandel elke dag, heerlijk! @Emma en Mum: nu zijn jullie aan de beurt he!
Ik kan van mn zusje vertellen dat ze de beeb op 6 pond schatte en ze was nog geen 4 pond bij de geboorte. (was precies zover als jij vandaag) Lengte weet ik niet wat ze schatte, maar ze was 40 cm.
@ Dreamer: ja maar van mij mag hij/zij vannacht en morgen nog wel even blijven zitten hoor! donderdag op vrijdagnacht dan mag t komen het is nu geen weer om te bevallen haha... k vind het wel een beetje eng hoor dat ik nu misschien wel de volgende ben... @ Agneta: Hier is de vk pas bij 37 weken gaan schatten dus kan je helaas niet helpen... zo ik ga nog even buiten afkoelen voordat ik mijn bed op ga zoeken... zit hier op de bank en eerst ging het wel maar nu gutst ineens het zweet van mijn lijf af!! Slaap lekker meiden, voor zover dat lukt met deze warmte... en tot morgen!! Doei doei
Nog ff voordat ik mn bedje ga opzoeken... Niet dat ik dan mag slapen, want Yentle is weer heel huilerig.. Snap er geen reet van waarom ze overdag zo rustig is en nu ineens weer begint @Agneta: omg.. wat erg Weet echt even niet zo goed wat ik erop moet zeggen.. Echt té erg gewoon dat dit gebeurt is! Wat moet jij je nu klote voelen zeg! Kan me ook heel goed voorstellen dat je je superschuldig voelt, maar probeer het (hoe moeilijk ook) van je af te zetten, het is echt niet jouw schuld! Je kon er niks aan doen.. *knuffel* Hier schatte de vk Yentle veel te klein maar dat klopte voor geen meter Ik vertrouw vk's en hun handen dus niet meer wat dat betreft @Dreamer: Ik heb tijdens de bevalling een katheter gehad omdat ik niet meer van bed af kon om zelf naar de wc te gaan op een gegeven moment en door die katheter is alles dus heel erg geïrriteerd, vandaar dat ik na de bevalling meteen een BO had. De kuur die ik toen had was niet genoeg en vrij snel was ie dus weer terug. Kuur die ik nu heb kan gelukkig wel met borstvoeding, heb ik nog specifiek naar gevraagd bij de apotheek @Emma: Zo, je hebt flink gesnoept dus vandaag! Ach ja, verwen jezelf maar lekker hoor wat dat betreft! Straks kom je er soms niet eens meer aan toe om normaal een broodje ofzo te eten @De rest: Ik ga een poging wagen om te slapen! En anders wordt t weer een hele lange nacht.. Komt alleen om 9.30 uur iemand van t CB langs om te kijken hoe t nu gaat met de voedingen.. Omdat ze daar laatst over aan t zeuren waren.. Ja, Yentle krijgt gewoon wanneer ze honger heeft en dat krijgt ze nog steeds! Ik ga me echt niet aan ee nschema houden en Yentle 2 uur laten huilen omdat ze pas na zoveel uur weer zou mogen ofzo Dat wordt dus nog gezellig morgenochtend. Als t te erg wordt dan laat ik gewoon zien waar de deur is
@agneta: :O wat erg.. dat lijkt me echt erg.. je kunt er natuurlijk helemaal niks aan doen maar ik begrijp echt dat je je zo klote voelt heel veel sterkte.. @bos: mooi dat je nog leeft wel zielig dat lars zo misselijk is.. en hoe voelt het om ineens een mama te zijn Ben zo benieuwd naar de foto's.. @gaby: een wii Heb je al gesmst he vrijdag komen wij dus wiien hahahahahahaha
@Kristel: pff ook al zulke zeurkousen bij jouw cb dus. Mocht je ooit weer gaan roken .. don't tell them! Balen dat Yentle huilerig is. Denk dat ze ook last van de warmte heeft. Hoop dat je nog wat kan slapen meis! Bij mn zusje was trouwens het gewicht door 2 verschillende gyns op 2 verschillende dagen via een echo geschat. Dus niet alleen handen kunnen het verkeerd hebben