Ik denk dat ik zomers maar snachts ga leven en overdag ga slapen. Nu is het heerlijk weer! Zie alleen zo weinig Slaap lekker allemaal.
Hoi meiden ik heb wel trg gelezen maar ga niet op alles reageren via de iPhone @ agneta heel veel sterkte meid, ik vind het echt rot voor je en voor je ouders @ bos goed om te horen dat alles goed is gegaan. Een 9 ponder en maar een paar scheurtjes zozo... Knap hoor. Ik had ook weinig last ervan. Moest wel met water spoelen op de wc anders brandde het geniet maar lekker meid, ik vind het nu al veel te snel gaan @ all ik weet me soms echt geen raad met mezelf. Ik ben heel erg overbezorgd en zo vreselijk bang dat ayden wat kan overkomen. De raarste gedachtes gaan door mijn hoofd en dan kan ik wel janken. Weet me echt geen raad als hem wat zou overkomen. Ze zeggen dat het heelnormaal is dat je je zo voelt maar hopelijk word het toch iets minder met die gedachtes want voel me nu soms zo wanhopig. Ik vind het gewoon doodeng en zeker na dat van chanell ben ik continu aan het kijken of hij nog wel ademd. Sorry voor mijn ego bericht maar moest het ff kwijt
Zoo ik ben weer thuis..Roy die slaapt nu weer in het ziekenhuis haha.. Maar wat is het mistig op de weg zeg.. Vind het niks aan om alleen in de auto te rijden met mist haha.. Chanell was vanavond erg onrustig..(ook andere baby's op de afdeling) Ligt aan het weer.. Chanell is schor aan het worden..Ik denk dat ze verkouden is.. Ze spuugt heel veel..Morgen haal ik even een dodie fles op, omdat ze heel gulzig drinkt (heeft ze van der papa) Dus waarschijnlijk dat ze maandag bijna in der eigen spuug is gestikt..! Houden jullie het nog allemaal een beetje vol met deze warmte?? Pff ik ga slapen ik ben gebroken.. WElterusten meiden Liefss marisss
@mum en suus en de rest natuurlijk Slaap lekker!!! @dreamer Haha ja dat is ook een optie, 's nachts is het lang zo warm niet
@ juffie gefeliciteerd ,met je 1 jarig jubileum! @agneta wat erg zeg! sterkte @kristel balen dat ze snachts zo huilerig is, hopen dat het cb je kan helpen. @ all wat was het warm vandaag! hou me hart vast voor vandaag kan er niet zo goed tegen,slecht geslapen bah van mij mag het kouder worden
@Kim: als je er echt veel last van hebt, zoek dan hulp. Het is normaal om je zorgen te maken, maar niet om doodsangsten te hebben. Goed opletten dat het niet doorslaat. (ik gok dat ik net als jij doodsbang zal zijn hoor!) Dikke knuff meis. @Mariss: als ze op haar rug lag kan ze idd in der eigen spuug zijn gestikt. Lag er spuug naast haar hoofd/op der wangetjes? Sterkte meis! Pfff zie echt op tegen die hitte vandaag! Kan er zo slecht tegen. Hoop dat de voorspellingen niet gaan uitkomen en dat het lekker koel blijft.
Goeiemorgen meiden!!! Dank je wel Knarboor, het voelt toch wel een beetje gek hoor.. VORIG jaar was het even heel anders deze dag Gister heb ik mn kleuterklasje weer helemaal in elkaar gezet, ga zometeen ook weer eventjes heen.. Nu is het nog een beetje koel.. even wat dingetjes lamineren. Voor mn man ga ik een fles Baileys kopen, en ik heb een hele grote kaart.. Morgen gaan we heerlijk naar het hotel toe, daar heb ik best wel veel zin in Hoe gaat het met de hoogzwangeren? Worden jullie niet gek van dit weer? Alle kleintjes nog binnenboord houden hoor, dit is zielig zo warm..
Morgen... (ik laat 'goeie' maar ff weg..) @Chamaro: Hopelijk wil die fles een beetje helpen dan! Yentle drinkt ook vaak gulzig, maar wij trekken tussendoor dan de fles uit haar mond zodat ze even kan bijkomen en dat helpt op zich wel. Hopelijk mag ze gauw naar huis! @Kim: Ik herken het wel, maar ik heb het vooral met de trap op- en aflopen.. Ben heel bang dat ik de trap afval als ik met Yentle naar boven of beneden loop en dan zie ik meteen voor me wat er dan allemaal kan gebeuren.. Ik word al misselijk bij t idee.. @All: Pfft, ik snap het echt niet meer hoor, overdag als Yentle drinken krijgt is ze daarna lekker rustig, maar 's nachts loop je na de voeding zo 2 uur met haar op je arm omdat ze gewoon niet rustig kan gaan slapen Ja en dan slaapt ze eindelijk en dan wordt ze een uur later weer wakker voor de volgende voeding Kortom, mn wallen hangen al zowat tot aan mn tenen..
Ohja mn moeder had dinsdag het bovenstuk van ons huwelijkstaart meegenomen, die staat in de vriezer, ga ik er nu even uithalen Die hoor je op te eten als je een jaar bent getrouwd of als je eerder een kindje hebt gekregen.. Das bij ons niet het geval, dus vandaag maar lekker opeten Die mensen waar ik die box opgehaald had waren vet aardig, vonden het leuk dat het ons eerste kindje was nog een fotoboek erbij gekregen in de kleurthema style van de babykamer..
Goeiemorgen @ dreamer regen.. waar?? Ja het moet idd niet doorslaan @ juffie gefeliciteerd met je huwelijk @ kristel ja dat herken ik ook. En dan die beelden die meteen door je hoofd gaan echt afschuwelijk hier ook eentje die na zijn voeding niet zijn wiegje in wil al 2 nachten. Als ik hem meteen neer leg dan begint hij ook te spugen dus dat heeft ook geen zin. Ik ben nu echt kapot, ga zo nog wat proberen te slapen
Cb belde net.. De vrouw die langs zou komen is ziek! Geen probleem, vond het toch maar een zeikwijf Nu vroegen ze of er iemand anders moest komen, nouja, van mij hoefde t niet, maar diegene blijkt lactatiekundige te zijn ook, dus nu mag ze zeker weten langskomen Ik heb zelf een lactatiekundige gemaild en gebeld laatst, maar die is volgens mij op vakantie, dus ik kan de hulp nu wel gebruiken (en ik hoef er niet voor te betalen nu )
@Juffie: Gefeliciteerd met je 1-jarig huwelijk! Lekker van de taart genieten straks! Wij hebben de taart niet meer We zijn op een landgoed getrouwd, maar toen we 's avonds naar huis gingen zijn we de taart vergeten mee te nemen.. Wij gaan straks als we een jaar getrouwd zijn dus gewoon een laag opnieuw bestellen @All: Ja hoor, en nu ligt Yentle lekker te slapen.. Ik ga straks ook maar weer ff slapen, als ze het toelaat
@ Dreamer: Hmmm dat is ook iets ja s'nachts gaan leven met dit warme weer... @ Kim: Het is natuurlijk hartstikke logisch dat je bezorgd bent om je kleine man! maar dat het zo heftig is als jij nu beschrijft en je daardoor jezelf in de weg zit lijkt me inderdaad heel "vervelend", misschien zou je er eens over kunnen praten met andere kersverse moeders! Dikke knuffel meid!! @ Mariss: Wat een ellende zzeg, Chanell nu ook nog heel veel spugen? aaahhh t kleine meisje toch!! hoop dat ze snel opknapt hoor... Dikke knuffel ook voor jou meid! @ Knarboor: Warm hé? pfff normaal kan ik er goed tegen maar ik heb er nu toch ook echt heel erg last van... heb ook bagger geslapen, van mij mag het ook wel iets koeler worden in ieder geval s'nachts in huis!! @ Dreamer: Ik ben ook "bang" voor de hitte vandaag... hier heeft het net ook een halve minuut keihard geregend! maja dat zette dus ook geen zode aan de dijk helaas @ Gaby: Morge... @ Juffie: Gefeliciteerd met je 1 jarig huwelijksjubileum!! ja hoor, kleintje nog "lekker" binnenboord... Wat leuk zeg van die mensen dat je er nog een fotoboek bij hebt gekregen enne dat je die taart een jaar moet bewaren.... nooit van gehoord haha... @ Kristel: Wat vervelend meid dat het dag- en nachtritme van Yentle nog ver te zoeken is, weet ze misschien dat ze overdag dicht bij papa en mama is als ze slaapt en s'nachts in haar eigen kamertje ligt? of is dit niet het geval? Dat is ff mooi meegenomen zeg van die lactatiekundige @ Kim: Jij ook al zo'n draakje wat s'nachts papa en mama pest! als ik jullie zo hoor ga ik mijn borst vast natmaken Slaap lekker meid! Op het nieuws waarschuwen ze allemaal voor fikse buien met noodweer enzo... Hmmm Laura van Jan Smit wordt net gedraaid in het foute uur wat is daar fout aan? vind het een beetje cru! Ik heb verdomd slecht geslapen, maja kon ook haast niet anders... krijg nu wel steeds vaker het "jammer-er-is-nog-niks-aan-de-gang" gevoel elke keer als ik wakker wordt denk ik onbewust: voel ik me anders? heb ik kramp? (nee duh anders zou je het wel voelen) maar er gebeurd nog mooi niks hihi...
@Mum: Ik denk idd dat dat ook een beetje het probleem is.. Overdag slaapt ze eigenlijk altijd in de box, daar valt ze immers in slaap en dan laat ik haar liggen ook, maar ik heb haar daarnet toen ze eenmaal sliep maar naar boven gebracht en nu slaapt ze (nadat ze even onrustig was) lekker door! Ik heb ook altijd muziek aan beneden en op haar kamertje is het stil, dus misschien dat ze niet zo goed tegen de stilte kan..? Nouja, ik blijf proberen! Ik herken je gevoel heel erg Ik werd op een gegeven moment ook telkens wakker ;s ochtends met de gedachte 'he shit, er is weer niks gebeurt vannacht!'. Dat dacht ik zelfs nog die ochtend dat t gebeurde Ik moest even naar de wc en op de wc dacht ik t weer.. Dus ik ging weer rustig naar bed, maar toen ik eenmaal in bed lag plopte er ineens iets in mn buik en de rest van t verhaal ken je Het kan echt zo ineens gebeuren Pff, ik ga nog ff kolven en dan ga ik ff proberen nog een uurtje te slapen voordat die vrouw van t cb komt! Komt nu om 11.30 uur namelijk ipv 9.30 wat eerst de bedoeling was..
@Dreamer, ja lekker he stukje wandelen. Ik deed het nooit maar vind het nu wel leuk.Jeetje klein babytje had je zusje. Nog even volhouden met het weer, morgen word het weer koeler @mariss, Arm meisje moet ze dan voortaan op haar zij slapen? Als dat het was? @Kim, vervelend dat je zo bang bent Ik hoop dat je snel wat meer rust erin krijgt. Ik denk dat ik het ook ga hebben, ben normaal al heel overbezorgd @Juffie, gefeliciteerd met je trouwdag! Ik hou het aardig uit hoor, het blijft heerlijk koel in huis dus ik blijf grotendeels binnen. En ik kan opzich wel tegen de hitte. @Kristel, wat vreemd dat ze niet meer wil slapen.. ik zou niet weten hoe het komt..Hoop voor jou dat je binnenkort wat beter kan slapen! handig die lactatiedeskundige! Wat je net zei over die stilte hoor ik wel vaker.. Hoop dat je nog even kunt slapen. @Mum,dat gevoel heb ik nu ook s'ochtends, Weèr geen baby haha. ben nu gewoon echt heeeel nieuwsgierig. Maar ja met dit weer is ook niet alles he. Balen dat je zo slecht hebt geslapen! Vanmiddag zal ook wel niks worden als het heet is in huis. Rommelt het bij jou ook nog helemaal niet? Bij mij niet meer echt, zo vreemd, gister wel erg pijnlijke harde buiken maar daar blijft het bij @all, wat doen jullie vandaag? Ik ga beetje boekje lezen, beetje zonnen misschien. Verder lekker niks
@ Kristel: Het kan idd zijn dat ze het aanvoeld, dat ze s'nachts verder bij je vandaan is... probeer anders zachtjes een muziekje aan te zetten op haar kamertje.. haha raar hé dat je van die gevoelens hebt, van: wanneer begint het nouhou?? we hebben gewoon geen geduld haha... Slaap lekker meid! zo ik heb de tuin al maar even "noodweer-proof" gemaakt stoelen plat en het luchtbed uit het zwembad, zwembadje van de hond leeggegooid en opgeruimd en de losse spulletjes van tafel gehaald! Weet niet of het zover komt maar er hangt hier een rare lucht, en k was niet van plan om het buiten te gaan zoeken vandaag als het zo warm wordt, dus t kan maar vast gebeurd zijn het waait nu wel lekker hier dus denk wel dat er iets aankomt...
@Mum: Nederlandse muziek wordt al snel als fout bestempeld, heeft niks met de muziek zelf te maken. Hier was de regen ook weer snel voorbij helaas. Twijfel nu alleen heel erg of ik straks naar het zwembad ga. Beetje zonde als we eruit moeten vanwege onweer. Tis nog altijd bewolkt hier namelijk. @Kristel: hier bij het cb waren ze fel tegen boxslapen. En het kan goed dat ze van de stilte onrustig wordt. Je kan een muziekje aanzetten op de slaapkamer? Ben benieuwd wat de lactatiedeskundige van het cb voor je kan betekenen!