@ Sammie: Idd gaat toch nergens over wat ze allemaal zegt? Ow ja zo zat het idd hihi thanx voor de uitleg... ik ben in de maand dat ik zwanger ben geworden ook een keer bewust na vriendlief gekomen dus wie weet helpt het idd. haha poeslief hier vind de ventilator maar een vreemd ding hihi...
hallo meiden bij jullie ook zo vies heet? Bah kan er niet zo goed tegen Vanochtend op nacontrole bij de vk geweest en alles was goed. Daarna een berg strijk weggewerkt en ga nu de was inzetten. Gister naar het CB geweest en ons meisje is goed bijgekomen! Ze heeft waarschijnlijk gewoon heel weinig nodig en hoeven ons geen zorgen te maken. Ze drinkt gemiddeld 5 flessen per dag en slaapt al bijna door. mama = opgelucht en blij!
@ Sammie: Ow je hebt het dus al vaker geprobeerd... balen zeg... ze kunnen in ieder geval nooit tegen jullie zeggen dat jullie er niet alles aan gedaan hebben om het voor elkaar te krijgen! @ Ryanne: ja hier ook zo vies heet, ik kan er ook niet zo goed tegen op dit moment gelukkig is Frédérique goed bijgekomen en ze slaapt al bijna door jeeejjj...
Zo, ze is weer weg Heb er wel veel aan gehad! Zij is 1 van de 2 LK's die ik via www.borstvoeding.com had gevonden in Arnhem, maar ik had toevallig de andere gemaild en gebeld, maar die reageert dus nergens op.. Ben wel blij dat zij nu dus is langs geweest, anders had ik haar binnenkort gebeld en dan had t allemaal langer geduurd Maargoed, ik moet Yentle nu overdags elke keer aanleggen als ze honger heeft en als ik echt geen melk meer heb en zij toch nog honger heeft moet ik navoeden met kunstvoeding. Verder 'mag' ik de rest van de dag nog maar 4x nakolven, de rest moet Yentle zelf doen. En 's nachts moet ze voor nu even kunstvoeding krijgen, zodat ik mn rust krijg en zodat we zeker weten dat ze genoeg binnen krijgt en wat meer ritme krijgt voor de nacht! Ook mogen we de FV ophogen naar 120+4 zodat ze minder gauw honger zou moeten krijgen 's nachts en dus beter zou doorslapen Ik kreeg ook het advies om iets bij de apotheek te kopen, een medicijn tegen misselijkheid oid, maar dat heeft als bijwerking dat er prolactine aangemaakt wordt (hormoon wat voor melkaanmaak zorgt). Dat moet ik dan even een maandje gebruiken om de melkproductie sneller op te krikken zodat Yentle zsm van de kunstvoeding af komt Ik ga er iig voor de volle 200% voor! Lang verhaal, maar dan is dit ook weer duidelijk Heb nog even niet terug gelezen, ik ga nu ff bijslapen en dan hopelijk vanmiddag even meekletsen
@kristel: mooi dat het zo fijn is geweest dat ze langs kwam.. heb je dan tenminste wat aan @ryanne: mooi dat het zo goed gaat met je kleine meisje.. @sammie: Hoop echt voor je dat het binnenkort een keer raak is.. jij verdient het ook echt erg @mumtobe: nog niet aan het bevallen ga jij ook overtijd @agneta: hai weet even niks te zeggen verder @all: wij gaan zo boodschappen doen.. en misschien nieuwe combi magnetron kopen.. onze oude was kapot gegaan doordat er water in was gekomen en krijgen nu 199 euro terug van de verzekering
@ Kristel: Fijn dat ze je zo goed op weg geholpen heeft hoop dat het allemaal snel aanslaat en jij en Yentle snel allebei tevreden zijn...
@ Suus: Ga jij nou ook al beginnen? haha ik heb nog anderhalve week te gaan hoor voor ik over tijd ga hihi... Shopse voor een nieuwe magnetron, moet lukken toch voor 199 euries?
ja dat moet lukken maar misschien gaan we wel eerst een keer in de saturn in duitsland kijken daar zijn ze lekker goedkoop En is niet zo ver rijden .. Hahaha.. is ook zo.. maar lijkt lang te duren bij jou komt denk ik ook omdat het nog een geheim is of het een jongetje of meisje word
@ Suus: dat scheelt idd wel ja hier in nl of in duitsland haha nou als wij het zelf hadden geweten had ik het hier op t forum niet geheim gehouden, maar ja we weten zelf ook niks hé... het is allemaal wel heel spannend zo natuurlijk we zullen zien wanneer hij/zij zich aandient en of het een jongetje of een meisje is!!
@mum, heb de tuin ook maar even opgeruimd. is het weer daar nog goed? hier wel. Bij jou dus ook niet veel gerommel.. ben heeel benieuwd wie er eerst bevalt @Sterretje, ja dikke voeten wil wel met dit weer.. Komt voor jou nu ook dichtbij he @Dreamer, toch wel gaan zwemmen? Mijn gokjes Ukkie 6 oktober Knarboor 34 oktober, meisje Sterretje 14 september Agneta 13 september @red, hopelijk vinden ze het niet erg dat je jonger bent. Zijn weer lange dagen ja! Werkse! @Sam, nou hopelijk word het niet erger en is die spoedoperatie niet nodig. haha randjefietsen was hier ook een succes @Agneta, goed dat ze al helemaal vast lag En het gewicht , daar zitten ze vaak naast hoor. @Ryanne, gelukkig is het weer helemaal goed En super dat ze al bijna doorslaapt! pff strijken met dit weer.. warm! @kristel,gaat echt de goeie kant op he met de bv echt goed. Hopelijk heb je straks lekker een ritme erin. @Suus, shopse! scheelt idd in duitsland zo heb de was opgeruimd, beneden alles schoon, tuin opgeruimd. Het is binnen best uit te houden, heb het helemaal niet warm Vanavond komt een vriendin filmpje kijken.. vanmiddag maar even slapen denk ik.
@dreamer: nee er lag geen spuug naast haar..maar pas toen ze beneden was en ze zat recht op toen pas begon ze te spugen.. @kristel: Ja dat hebben wij ook gedaan We hebben vandaag een nieuwe fles gekocht van dodie..en nu heeft ze er een kwartier over gedaan ipv 10 minuten..Dus dat is wel erg goed.. @mum: Ze spuugt nu wel minder door die nieuwe fles.. @emma: Ja we gaan haar voortaan wel op haar zij leggen.. bij de babyplanet hebben ze zo'n speciaal ding? Waar je haar in kan leggen om te voorkomen dat ze op haar buikje of rug komt te liggen..earo? ? nog wat haha.. @ryanne: Ja het is hier ook zo vies warm weer bah.. Maar fijn dat alles goed gaat!! @kristel Ik vind het erg knap van je dat je de borstvoeding weer oppakt!! Ik weet ook wel zeker dat het gaat lukken en dat Yentle volledig bv krijgt..en dat ze van de kv af is.! Morgen is de grote dag..dat ze die sonde krijgt..pff en die moet ze inhouden tot overmorgen.. We hebben besloten om daar niet meer te blijven slapen, omdat ze op een andere kamer komt te liggen..daar ligt ook nog een baby..Dus dan zitten er ook andere mensen dus wil ik er niet meer slapen haha. Ik ga weer ik laat morgen wel weer weten hoe het met de sonde ging enzo Fijne zweterige dag nog meiden Liefs marisss
@ Emma: Hier is het weer een strak blauwe lucht en snikheet... dat opruimen was dus (nog) nergens voor nodig hihi... nee nog niet echt gerommel Ik ben ook echt heel benieuwd wie er als eerste bevalt, wie weet doen we het gewoon tegelijkertijd Wat ben jij actief zeg met dit weer... bij het idee alleen al om iets te ondernemen breekt het zweet me uit, het is hier binnen 26 graden en ik zit met mijn gezicht recht tegenover de ventilator heb net de achterdeur maar dicht gedaan en vriendlief heeft de parasol voor het raam gezet zodat de zon niet zo binnen schijnt...
@sammie, we duimen dat het effect heeft gehad deze maand meis! @ryanne wat super dat ze bijna doorslaapt zeg, echt heerlijk! Fijn dat alles goed was bij de vk en het cb! Weer een hele zorg minder! @kristel, wat fijn dat je veel aan de lk had zeg, echt beter! Hopelijk helpt het middeltje om je bv nog meer op gang te brengen en kan ze ook snel snachts aan de borst! Slaap lekker meis! @emma, jij bent een bezig bijtje geweest met deze hitte, snap er niets van hier is het snikheet, dat je het volhoud hihi ja heir gaat het ook al opschieten gelukkig! @suus shopse voor je magnetron, voor dat geld moet je makkelijk een geode kunnen kopen hoor! @mum laat die kleine van jou maar komen hoor, ben zo benieuwd of het nu een meisje of een jongetje is! Hier ff buiten gezeten, maar was me veel te warm Zo maar ff in het badje, nu eerst ff binnen eten
@ Mariss: Gelukkig spuugt ze een stuk minder door de andere fles... volgens mij is dat zo'n save T-sleep waarin je ze op hun zij kunt leggen zonder dat ze omrollen... Succes morgen als Chanell de sonde krijgt...
@ Sterretje: Ja van mij mag hij/zij ook wel komen wij zijn ook heel erg benieuwd... wat betreft mijn gevoel ben ik weer terug bij af... net als in het begin kan ik me bijna niet voorstellen dat er een ventje in mijn buik zit... ergens wil ik dat gevoel helemaal niet hebben omdat ik doodsbang ben dat het me straks tegenvalt als het toch een ventje zou zijn... ik weet zeker dat ik er ook heel blij mee zou zijn hoor als het een jochie is, maar weet ook zeker dat echt even moet omschakelen dan... pffff hadden we het nu toch maar geweten dan had ik me ergens op voor kunnen bereiden...
@mariss, fijn dat het spugen nu minder is en dat de doodie fles ook wat helpt! Mijn zus heeft er met haar kleine ook veel aan gehad aan die fles! Heel veel succes morgen met de sonde, lijkt me zo vreselijk! Dikke knuffel! @mum oh jij maakt het jezelf makkelijk ja, een ventilator erbij is een goed idee! Het is hier binnen ook 28 graden, pfff
hier is het binnen 26 graden Ik ga even een was ophangen en dan boodschappen doen.. Alvast voor maandag ook.. want dan gaan we op vakantie Fijne dag allemaal nog
@mum nog ffies geduld meis, dan weet je het! kan me goed voorstellen dat je nu twijfelt hoor, maar dat komt best goed als de kleine geboren is straks! En gorte kans dat het echt een meisje is hoor! Het gevoel wat je hebt kan ik me wel indenken hoor, ik dacht ook echt dat het een meisje was, toen uit de echo bleek dat het een jongen was, was ik er super blij mee, maar moest toch wel ff slikken, had er gewoon niet op gerekend Maar nu wil ik niets liever meer, en bij jou zal dat ook zo zijn meis!