hier is het ook echt super heet...zitten ook binnen omdat het buiten te heet is.. gelukkig word het morgen minder heet.. want dan moeten we naar huis rijden.. en aangezien we dan in een auto zitten zonder airco..
@ Sterretje: Niet grappig hé deze temperaturen en tja die ventilator helpt iets maar hij waait alleen warme lucht rond... gelukkig is het hier binnen nog beter uit te houden als buiten! vriendlief komt waarschijnlijk iets eerder naar huis straks en dan gaan we samen wel even dompelen in het zwembad... ik verveel me anders zo snel in dat zwembad...
@ Suus: Succes met de was en de boodschapjes @ Sterretje: Thanx voor de peptalk... hoop echt dat het goedkomt! ach t zullen de hormonen wel zijn waardoor ik zo onzeker ben haha... @ Gaby: ow dat is ook balen zeg dat jullie binnen moeten zitten vanwege de hitte kunnen jullie niet ergens verkoeling zoeken in een zwembad ofzo? morgen gewoon alle ramen van de auto wagenwijd open en gaan met die banaan
ja we rijden lekker rustig aan naar huis.. en hebben arco dus dat scheelt hahaha (alle ramen kunne open)
Hey kletssokken, Ben ik ook een uurtje of wat er niet is het hele forum vol gekletst.. Ik heb echt enorme last van de hitte, dit is niet grappig.. dENK DAT ik eventjes plat ga voelt alsof ik zo van mn stokkie ga... Bedankt voor alle felicitaties!!! Vind het best grappig een jaar getrouwd en nu al zwanger Had ik niet durven dromen.. Kletsen jullie maar gauw door, ik ga even snurken..
@ Gaby: idd komt helemaal goed dus Ik ben even aan het kijken voor een weekje weg straks met de kleine begin November... heeft iemand enig idee hoe de 2 pers. huisjes zijn op de Lommerbergen van Landal? daar zouden we voor nog geen 300 euro een week kunnen zitten namelijk
@gaby, nou dat moet wel lukken dan! @juffie moet je ook geen uur weg blijven hier hihi Slaapse! En nog gefeliciteerd zeg! Hier ook bijna een jaar getrouwd en al zwanger, fijn gevoel he! @mum lekker dat jullie straks ff weg gaan Geen idee hoeveel huisje er zijn, maar voor dat geld kun je bijna al boeken!
@ Sterretje: Tja nog geen 300 euro voor een week is niks toch? moet het wel eers ff met mijn mannetje over hebben en natuurlijk maar wil ook eerst even weten of het geen hele tochtige huisjes zijn enzo... je zit daar toch met een kleine van een paar maanden...
@Mum, ik heb meteen al alles dicht zodra het wat warmer word buiten, zo blijft het lekker koel, anders komt de warme lucht binnen. Nu is het 23 graden in huis. Rolgordijnen heb ik ook dicht in de kamer. heb geen idee hoe die huisjes zijn..leuk om even een weekje weg te gaan @mariss, ja met die dingen kunnen ze niet omrollen, weet niet meer hoe het heet. gelukkig helpt die andere fles @sterretje, lekker hoor in het badje 28 graden binnen?? pff heet @Suus, in de supermartk is het lekker koel haha Jij ook fijne dag @Juffie, kletssokken, moet je horen wie het zegt haha snurkse Hoe doen jullie het met boodschappen? Halen jullie voor de hele week met een lijstje en bedenken jullie van te voren wat je gaat eten de hele week?
@ emma op vrijdag doe ik altijd de grote boodsch en het eten voor het weekend, op maandag eten voor ma,di,wo,do en dan is het weer vrijdag
@ Emma: het was hier vanmorgen nog 24 graden in huis en we hebben de zon echt de hele dag achter op de ramen dus helaas is er hier geen ontkomen aan denk ik... rolgordijnen hebben we niet, allen vitrage achter... t lijkt me heerlijk om nog even een weekje weg te gaan straks met de kleine Ik doe meestal op vrijdagavond of op zaterdagochtend de boodschappen voor de hele week... vlees zorg ik gewoon dat er altijd genoeg in de vriezer ligt (5 soorten ofzo) groente neem ik 2 of 3 soorten vers mee, en anders hebben we nog wel wat potjes op voorraad of diepvriesgroenten en aardappels neem ik vaak 2 zakjes "gebakken aardappels" mee en voor de rest eten we er gekookte aardappels bij (als het niet zo warm is) als we trek hebben in iets anders als wat er in huis is, dan gaan we een keer extra naar de supermarkt...
Nog even snel voordat ik ff een middagdutje ga doen @Chamaro: Fijn dat Chanell het beter doet met die nieuwe fles! hopelijk spuugt ze nu ook niet meer @Juffie: Ik was na de bruiloft meteen zwanger Ik had blijkbaar 1 dag voor de bruiloft mn eisprong en toen zwanger geworden. Hier dus ook nog geen jaar getrouwd maar nu al een kindje.. (altijd baas boven baas he?! ) @Emma: Ik schrijf altijd voor de hele week op wat we gaan eten en dan doe ik de verse boodschappen (de groenten enzo) 2x per week. Vind het veel makkelijker om op te schrijven wat we gaan eten anders weet ik nooit wat ik moet maken en wordt het vaak iets ongezonds Vlees hebben we altijd op voorraad, hele vriezer ligt vol.. En verder hebben we ook potjes groenten en diepvriesgroenten ed voor het geval dat @All: Ik ga ff een dutje doen, ff bijtanken weer!
voor het weekend haal ik meestal niks speciaals in huis... meestal is het wel 1 dag friet oid of we eten ergens onderweg ofzo... dat zal straks ook allemaal wel veranderen als de kleine er is denk ik zo...
@emma wij doen altijd op maandag avond de grote boodschappen Ik maak een lijstje en bedenk wat we de hele week gaan eten Sosm haal ik later die week nog wat kleine dingen, zoals groentes of fruit wat niet zo lang goed is Verder pronbeer ik me echt aan die 1 keer boodschappen te houden, anders geven we veel te veel uit aan lekkere dingen elke keer als we nog ff snel naar de supermarkt gaan haha Alleen in vakanties niet hoor, dan kijken we vaak elke dag wat we eten enzo, dan word er dus een hoop mee gespendeerd hihi
@ Kristel: Slaap lekker meid... ik kan opschrijven wat ik wil maar als we er geen trek in hebben eten we toch wat anders haha
@kristel, slaap lekker hopelijk lukt dat een beetje met die warmte! Hier ook helaas geen ontkomen aan de warmte, hebben een plat dak en de tuin op het zuiden, dus in woonkamer en slaap kamer altijd erg warm
@ Sterretje: Pff ook nog een plat dak... dat is helemaal erg met dit weer hier ook de tuin op t zuiden en ook onze slaapkamer ligt aan de achterkant... de babykamer aan de voorkant is heerlijk koel
@mum ,nee idd, dan hou je het niet tegen..wij hebben alleen voor de zon erop even. Ja echt lekker om even weg te gaan heb ik ook wel zin in haha Ik ben in september/oktober al 3 weekjes alleen met de kleine. mark moet voor zn werk naar engeland 3 weken dus misschien ook in het najaar ofzo Julie doen dus ook grotendeels voor de hele week.. Wij doen nu vrijdags de grote boodschappen. Ik denk dat ik ook maar ga bedenken van te voren wat we gaan eten anders heb ik steeds te weinig of ik kan juist dingen weggooien. En met een kleine is het ook niet handig om steeds nog even wat te moeten halen, wat nu nog makkelijk gaat haha.
@ Emma: Ja heerlijk joh, en zeker als Mark ook nog 3 weken weg moet als de kleine er net is... t is voor jullie wel erg ver rijden maar anders zou ik zeggen kijk ook voor dezelfde week als wij op dat park, ben je voor 284.90 euro een week weg haha... wij zullen dan gaan van 6 t/m 13 november, dan is de kleine in het ergste geval 7,5e week oud... moet kunnen toch?