Lynn, gemiddeld ligt jouw cyclus toch echt rond de 30 dagen, een keer iets korter, een keer iets langer.. Het lijkt me toch een beetje sterk dat je nu je eisprong nog zou moeten krijgen Ik zeg niet dat t niet kan, maar mij lijkt t sterk iig als jouw cyclus bekijk...
Maar der cyclus gaat wel van ong. 30, in een keer naar 35, dus het zou wel kunnen toch? Omdat der temp ook zo varieert? Nouja you'll never know! Blijven klussen zeg ik maar hihi! Ik ga een lekker happie eten.. Tenminste ik ben kotsmisselijk... Dus ga er naar kijken denk ik..! Fijne avond allemaal!
jah mij lijkt het ook sterk...alleen ik snap gewoon HELEMAAL niets van ff....volgende maand schrijf ik eerst alles op een papier en dan ga ik het pas invoeren...
ik zat te denken misschien heb ik wel 2 eisprongen...aangezien ik ook 2 baarmoeders heb...de wonderen zijn de wereld nog niet uti!
Ja het klopt dat de vorige cyclus 35 dagen was... En Lynn, ik wil je nu niet ongerust maken ofzo, maar ik heb toch het het idee dat je vorige maand een vmk gehad hebt... Die test die je toen had gedaan, daar zat duidelijk een streep op... En dat die streep bij een volgende test een paar dagen later weg was, tja, dat kan... Dat zegt niet dat je helemaal niet zwanger geweest ben... Zo ging t bij mij namelijk ook al 2x.. Positieve testen, paar dagen later negatieve en dag erna bloeden.. Streep krijg je niet zomaar.... Wat betreft de eisprongen... Ik weet niet hoe dat zit hoor, misschien is dat iets om eens aan je gyn na te vragen? Of dat kan, 2 eisprongen...
over die vmk....ik weet het, het was een positieve test...maar ik was niet anders ongi dan anders...kan er verder toch niets aan doen...de gyn zegt dat ik gewoon zwanger kan worden en meer kans heb op miskramen dan anders...maar of ik 2 eisprongenkan hebben daar hebben we het eigenlijk nooit over gehad,,,,het is alleen zo dat lief wel de goede kant op moet schieten....
ik zie bij jullie sommige staat,...zo'n lijstje...met wanner je ongi moet worden en hoeveel procent je kans hebt om zwanger te zijn.....waar hebben jullie dat vandaan?
Toch maar weer FF geloven voor je ei Lynn? Ik denk dat het hier een aflopende zaak is Vanmorgen is mn temp naar 36,4 gezakt, dus vrees dat ik vandaag-dinsdag wel ongi zal worden *zucht*
ik heb 77% kans dat ik zwanger ben... oje dreamer das niet zo mooi...maar je moet niet uit gaan van je temp hoor...er zijn zoveel factoren waar door die laag of juist hoog is....
Hij is netjes 11 dagen boven de streep geweest op FF en vandaag issie onder de streep. Zo laag was mn temp alleen voor mn ei. Dus denk toch dat het echt over is. Voel me ook al helemaal verdrietig Vind het trouwens nog netjes dan hoor, want na 10 jaar de pil slikken toch nog een cyclus hebben van ongeveer 30 dagen. Dat vind ik toch heel goed! Probeer der maar een positieve draai aan te geven Mn hoofd weet t, maar mn gevoel ...
maar het kan geen innesteling zijn....ik heb toch ook een keer getempt onder de lijn dat was op dag 7 ofzo...
Ik zit op dag 12 na mn ei, beetje te laat voor een innesteling lijkt me. Heb verder ook geen symptomen meer al een paar dagen, dus had sowieso al het gevoel dat het niet gelukt was. Ik heb geen hoop meer in ieder geval. Was ook to good to be true natuurlijk in de eerste ronde...
@ lynn, o o die dip op dag 7.. wel een grote dip. Ik hoop een innestelingsdip voor je. @ Dreamer, jammer van je temp dat ie omlaag gaat, heb ik ook (bijna) altijd..