nou dat hoop ik ook voor jou...jah die 12 maanden komt steeds dichterbij ook bijmij...maar ik mag 7 aug terug naar de gyn en als ik niet zwanger ben dan zeg ik gewoon dat we bijna 12 maanden bezig zijn..dan kan er al een begin gemaakt worden..want ik wil verder...
Goedemorgen, Hoe gaat het hier.... Hier is het aflopende zaak... verlies licht bruin bloed en temp is flink omlaag gegaan dus word morgen ongi.... Volgende ronde hopelijk beter....
NOD lijst Juni 27: Knarboor, 2e ronde Juli 20: Romytamara ZWANGER 26: Lexy4 Augustus 1: Sammie88 2: Kristel86, 7e ronde 4: Dreamer83, 3e ronde 5: Natassie 6: Marietje83, 1e ronde 10: Mac, 1e ronde 22: Sterretje08, 3e ronde 30: Lynn1986, 7e ronde: ZWANGER 31: Alexia R, 2e ronde
LYNN! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! GEFELICITEERD!!!!! \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
Lynn, waarom zou je je lullig voelen? Onze tijd komt ook wel hoor Ga jij nou maar gewoon lekker genieten en maak je om ons niet druk!
ik ben druk bezig met de foto...en volgens mijn snelle berekingen ben ik op 1 april uitgerkent maar dat klopt niet hoor...maar ik moet donderdag naar mijn lieve gyn...
dankje...mijn lichaam doet het dus toch...het is ook nog een egyptische baby...ik zei nog tegen mijn vriend...we gaan met zijn 2e en komen met zijn 3e wie weet 4e terug...hahaha
Nou om over zn 4en te praten...! Op de 1 of andere manier bekroop mij gister het gevoel dat ik zwanger ben van een tweeling! Ik weet niet waarom... Maar dat gevoel heb ik! Het zit wel in mn familie! Mn oma's oma is een tweeling, dan een generatie niet, mn oma is van een tweeling, mn moeder weer niet... En theoretisch zou ik dan aan de beurt zijn MY GOD! Haha!
Ik heb de hoop bij mij al bijna opgegeven voor deze ronde, maar ik zit nu pas op 11 dpo... Ik heb nog een heeeeeeeel klein beetje hoop dat ik ook zo'n mooie streep krijg Ik heb gister zulke testen besteld