@agneta, he meis dat is schrikken zeg, het valt jullie allemaal niet mee de afgelopen dagen he! Alle pech komt in een keer! Wel op de verzekering verhalen hoor, dat kan gewoon! Hier is het allemaal weer over, nog wel een beetje donkere lucht, maar geen onweer, regen en wind meer En heerlijk koel buiten, heb lekker ff staan afkoelen Nu alles open en dan is het strakjes hopelijk weer lekker Ga nu ff lekker rustig in bad, niet ideaal met warmte, maar heb erg last van krampen weer sinds half 6 ofzo, en nog steeds niet over, dus dan toch maar warm water, dat helpt meestal wel Ga ik daarna gewoon in me bikini buiten staan om af te koelen
@ Nen: Weet ik niet... dat is iets heel geks, ik weet dat ik ga overgeven als ik mezelf te druk maak of van oververmoeidheid, en ben bang dat ik als ik misselijk wordt me daar teveel op ga focussen terwijl de bevalling op dat moment belangrijker is om me op te focussen... braken zelf heb ik op zich geen problemen mee, vóór de zwangerschap was ik zelfs blij als ik kon braken want dan was ik daarna meteen van de misselijkheid af... tijdens de zwangerschap heb ik het een paar keer gehad dat ik na het overgeven (lees 20 pogingen om er iets uit te gooien wat niet lukte) nog een goeie 3 kwartier hondsberoerd was en daardoor heftig ging transpireren en beven enzo... dat wil ik niet tijdens mijn bevalling meemaken! @ Juffie: ga je de box nog onder handen nemen? @ Sterretje: Badder ze
@ juffie, wat een mooie bos bloemen zeg! Echt een mooie kleur ook. Die box ziet er prima uit! Een koopje geweest zeg. Issie een beetje stevig nog? @ mum, ja snap wel dat je je tijdens de bevalling gewoon alleen druk wilt maken om het bevallen zelf en niet om evt. overgeven enzo. Maar mocht het wel voorkomen dan is dat misschien juist alleen maar prettig. Als het er eenmaal uit is, knap je misschien wel weer op en kun je alle kracht inzetten voor de bevalling. Probeer je niet teveel zorgen te maken (makkelijker gezegd dan gedaan denk ik). JE KUNT HET!! Straks komt die oerkracht naar boven en zet je de kleine op de wereld Einde peptalk
@ Nen: Thnx voor de peptalk meid het zal ook achteraf allemaal wel meevallen (met de misselijkheid iig)... dat is namelijk altijd zo!
Hou dat maar in gedachten Wanneer je heel gespannen bent om niet over te hoeven geven, ga je waarschijnlijk juist heel misselijk worden. Gelukkig kan je vriend je een beetje afleiden! Bij mij helpt afleiding wel een beetje als ik erg misselijk ben.
bij mij ook wel gelukkig, en heb het ook aangegeven bij de vk dat ik daar bang voor ben dus die is ook op de hoogte... Nogmaals thnx meid hihi heb steeds een hele bult in/op mijn buik... en als ik of mijn vriend er dan zachtjes op drukken dan gaat het weg en komt het echt met een stoot terug klein boxertje hihi
Hai, Neeeee ik ga de box niet onder handen nemen.. Vind hem eigenlijk wel goed zo.. Ja hij is nog stevig, het is een oude bopita.. Wij hebben net de taart opgegeten, mag ik nog een foto spammen?? dan stop ik hoor meiden...
@ Nen: ja dat is idd heel bijzonder... hoop dat jij het snel ook mee kunt maken... ons ukje reageerd trouwens niet op muziek oid, of op de stem van mijn vriend ofzo! het is wel zo dat als ik zeg kijk dan schat (wijzend naar mijn buik) of voel eens dan houdt hij/zij op met wat het aan het doen was papa mag het blijkbaar niet zien of voelen haha... zodra hij weer ergens anders mee bezig is, begint gaat de kleine weer vrolijk verder met waar hij/zij mee bezig was haha! @ Juffie: Lekker hoor de taart haha als je de box wel onder handen zou nemen wilde ik je even heeeeeeell veel succes en geduld toewensen ik weet namelijk watvoor kl*tekarwei het is hihi... ik ga even een spelletje Skip-bo spelen: Download SKIP-BO Castaway Caper bij Zylom leuk maar verslavend spel
Tnx meiden, Ik ga house kijken.. En ja volgens mij was jij het mum die een box had geverfd kan me een verhaal heugen... ciao!
Ik ga er ook vandoor. Weet van gekkigheid niet meer hoe ik moet zitten op onze eetkamerstoelen. Pffff echt een blikken reet hahah. Fijne avond allemaal! Morgen ben ik waarschijnlijk weer vroeg van de partij voor een productieve dag!
Nee... ze is wel aan het indalen volgens mij.. heb veel last van kramp en mijn buik is gezakt. Zal ook ff spammen met foto's van Senne van gisteren
Kletskousen! Zo hey.. neem ik me eens voor om goed alles dor te lezen en te reageren, hebben jullie ik weet niet hoeveel pagina's volgeluld Hier heb ik nu echt even geen tijd voor hoor.. sorry.. Morgen misschien even wat minder kletsen, speciaal voor mij? @De hoogzwangeren: Vannacht is een mooie nacht om te bevallen! Lekker koel nu met die regen @All: Ik heb vanmiddag heerlijk 3,5 uur geslapen Had ik echt even nodig zeg! Nu kan ik er tenminste weer even tegenaan voor de nacht, voor het geval het weer zo'n rotnacht wordt!
@ Ukkie: Ja dat hoort er idd ook bij wel fijn dat ze al aan het indalen is... hoef je straks niet meer heel vlug te gaan liggen als op t eind je vliezen breken! en zal ze minder snel in stuit gaan liggen... Wat een mooi mannetje is Senne hé! en hij doet het echt super! staat je goed hoor die kleine nog een paar weekjes en dan heb je je eigen ukje zo in je armen! @ Kristel: Solly... ja je moet wat hé als je hoogzwanger bent en bij elke beweging die groter is als het typen van een paar woordjes het zweet je uitbreekt vannacht is het idd lekker koel... maar uhm doe mij maar zondag...