Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ mecha ik zou even de kweek afwachten ik heb dat toen ook gevraagd en ze moeten de juiste antibiotica zoeken voor de goede bacterie snap je

@ mum zo doe ik het ook altijd, moet trouwens volgende week maar weer is doen.
    Die regeldagen horen er inderdaad bij

@ sterretje thnx meid :) Jij bent ook flink actief

die 0,2 kg is ook geen probleem maar ben bang dat het daar niet bij zal blijven en dan wil ik over een paar weken weer gaan sporten dus dan moet ik toch wat reserves hebben

ayden heeft weer honger dus ben er weer vandoor

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey allemaal :)

@Sam: Auw :( Lijkt me echt ontzettend pijnlijk!

@Mum: Balen dat je zo slecht geslapen heb :( Dat is echt erg zo op t einde nu je alle energie kan gebruiken!
    Hopelijk kan je vanmiddag nog even bijtanken

@Emma: Jouw situatie lijkt zo erg op die van mij.. Zou me niks verbazen als je met 39+6 bevalt (net als ik) ;)

@Nen: Ik dacht dat ik raar was ofzo, maar ik lees ook altijd alles nog een keer na om te kijken hoe t overkomt :p

@Mecha: Balen dat je een BO hebt! Hopelijk ben je er met de goeie kuur snel vanaf!

@Sterretje: Heb je niet toevallig ook een BO? Omdat je zegt krampen te hebben en dat je vaak naar de wc moest..

@Kim: je mag van mij wel wat kilo's hebben ;) Hier moeten er nog 12 vanaf...

@All: Vannacht ging gelukkig een stuk beter! Ok, we hadden alsnog niet veel tijd tussen de voedingen door om te slapen, maar als Yentle had gedronken ging ze vrij snel daarna weer lekker slapen! :D

Ik ben trouwens alweer ongesteld geworden..
    3 dagen geleden al, maar toen dacht ik dat t nog een beetje navloeien was van de bevalling, maar t wordt steeds heftiger en heb er sinds gister ook krampen bij..
    Dacht alleen altijd dat de eerste keer na de bevalling heel heftig zou zijn, maarja, ik geef sinds 1,5 week bv dus daardoor kan het nu onderdrukt worden en dat ik hierna niet meer ongesteld wordt, ben benieuwd!
    Heb nu iig een cyclus van 23 dagen gehad, wel echt kort, maarja, mn lichaam doet t nog en dat is t belangrijkste ;)

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ nen 47 kilo

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ mecha, wat mij altijd goed helpt bij BO is 's avonds voor het slapen vit C1000 bruis in een half glas water en daarna niet meer plassen. Maar die truc ken je vast al als vpk :)

@ kristel, fijn dat Yentle vannacht al wat makkelijker ging slapen na de voeding! Wat snel al ongesteld zeg! Maar beter dat, dan maaaaaanden moeten wachten zoals sommigen!! Ik vind het trouwens niet raar hoor als je een stukje nog ff doorleest voordat je het plaatst. Je ziet hier natuurlijk alleen tekst en geen gezichtsuitdrukking. Iets kan dus compleet verkeerd overkomen en leiden tot onnodige discussies. Niks geks aan dus!

@ kim, zo zeg dan ben je gauw de zwangerschapskilo's al kwijt zeg..

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ kristel door de bv kan je opeens veel meer gaan vloeien en zelfs krampen krijgen omdat je baarmoeder samentrekt en dat lijkt precies op ms kramp dus het hoeft niet je ms te zijn
    denk dat dat ook wel wat snel is na de bevalling maar alles kan natuurlijk

ikzelf ben met de minipil begonnen deze week en die heeft geen stopwerk dat vind ik wel best vreemd

ayden is aan het drinken maar laat steeds los

ik heb trouwens aankomende dinsdag een afspraak bij dd kinderpoli voor ayden bij de cardioloog
    ik moest na de geboorte een keer langs komen om alles na te laten kijken. Bij de 20 weken echo hadden ze niks gezien maar toch even voor controle.. Ik maak me niet zo druk denk niet dat hij iets heeft. We moeten trouwens bij dezelfde arts zijn die ik vroeger had dat vind ik wel fijn

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ nen ja idd ik was 60 kilo toen ik moest bevallen
    hoe is het met jou?

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kim, wat apart dat die minipil geen stopweek heeft. Aan de andere kant wel lekker, maar je zou verwachten dat je de boel toch wel eens op zou moeten laten schonen van binnen...
    Spannend die afspraak voor Ayden. Ik hoop voor jullie dat alles gewoon in orde is!!
    Met mij gaat het goed. Ben weer 'lekker' aan het huiswerken haha. Hoop volgende week maandag mijn ei te krijgen zodat we dit weekend ff goed kunnen klussen hihi. Ik zou het zo fijn vinden als het deze ronde raak is! Voel me wel heel raar al sinds mijn nod. Steeds last van mijn darmen, 's avonds als ik in bed lig word ik misselijk, steken achter mijn schaambot, pijn in mijn onderrug. Echt heel raar. Snap niet zo goed waarom ik dat nu al voel. Zijn meer pms achtige klachten..

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nen: ja idd, liever zo dan dat ik maanden in onzekerheid moet zitten en steeds iets bij me moet hebben omdat ik elk moment ongesteld zou kunnen worden :)

@Kim: Ja dat klopt :) Maar dit is echt zoals ik altijd ongesteld was, helder rood bloed en kleine stolsels, mn humeur is niet geweldig en heb continu zin in snacks en chocola :p
    Ik heb altijd cyclussen van tussen de 25 en 28 dagen gehad, dus zo heel kort is het nu ook weer niet. En ben immers pas na 2 weken met bv begonnen dus kan in die 2 weken makkelijk een eisprong alweer gehad hebben :) (na 6 jar pilgebruik was mn cyclus ook meteen weer op orde, dus kan prima dat mn lichaam t nu ook alweer oppikt)

Wordt Ayden ook boos of huilerig als hij los laat?
    Yentle heeft het ook wel, maar dan alleen rechts :( Links drinkt ze goed door steeds, maar rechts doet ze een stuk moeilijker, heel vreemd :(

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kristel, misschien ligt ze niet zo lekker als ze rechts drinkt?

10. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Ayden heeft wel een voorkeurshouding naar links dus moet hem soms draaien als hij slaapt anders krijgt hij een scheef hoofdje
    hij gaat meestal meteen weer zoeken naar de tepel als hij los gelaten heeft en soms maakt tie van die knoeide geluiden beetje driftig hihi dan denk ik echt waarom laat je los dan.. Haha

@ nen hopelijk is het bij jullie ook deze ronde raak ik duim echt voor je

ik had van de week trouwens heel sterk het gevoel dat een van ons allen die net een baby had gekregen nu alweer zwanger was zonder opzet.. Ben benieuwd of mijn gevoel gelijk heeft en wie dat dat zijn mag hihi :D hopelijk niet ik heb mijn handen vol genoeg :)

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ kim, wat een apart voorgevoel haha. Dat zou wat zijn zeg. Dan heb je het best zwaar denk ik!

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @all: kom alleen even hoi zeggen :p gaan hier even opruimen en dan wiien bij gaby :p en mijn souveniertje ophalen :D
    Fijne dag allemaal!!

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Nen, ja die heb ik gehad, ik kreeg er vage (schaduw)streepjes van. Bij sensitest had ik die niet. Succes met je huiswerk
    Ik hoop echt dat het deze ronde gewoon raak is! duim voor je :)

@Agneta, gelukkig is het nu een stuk koeler om wat te doen

@mecha, balen van je bo, goed drinken!

@Kim, zo druk met Ayden dus..Jeetje onder de 50 al. Je verbrand ook heel veel met de bv of niet. Goed eten hoor! watvoor sport ga je doen?

@Mum, al heel wat gedaan jij, hopelijk zet het wat in gang :D

@kristel, zul je net zien ja haha Ach ja ik wacht gewoon rustig af per dag. Zolang ik nog wel mn slaap krijg vind ik het wel best.
    jeetje je bent wel vroeg weer ongesteld geworden idd! Maar wel een goed teken dat alles weer werkt.

@all, ben bij de gyn geweest, alles was weer goed. Weer even op de echo gekeken :) Bloeddruk was 120/80. Hij zei ook al, had niet verwacht dat je dit nog zou halen haha. Ik heb gevraagd wat ze doen met overtijd. Als het er voor de 42 weken niet is word ik ingeleid, dus ook niet strippen ofzo want ik heb nu al veel minder last van de voorweeen, kindje doet het goed en ik slaap ook goed...

Ook nog boodschappen gedaan, daarna nog op de fiets naar het centrum geweest en nu zit ik pas haha

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @emma: mooi dat alles goed is.. gaby heeft nog niet gesmst of gebeld dat ze thuis is. dus ben er nog even.. :p hebben opgeruimd en de vriezer staat nu te ontdooien.. was echt hard nodig :p

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ nen nee die ken ik niet :S.... maar dat is vast een truukje die niet in de boeken staat ;)
    maar ik weet niet of ik dat volhoud niet plassen :$

@ de rest ik ben op werk dus ga straks ff terug lezen en reageren ff druk druk druk kiss

16. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Ik heb net jullie verhalen gelezen maar weet nu al niet meer waar het over ging sorry sorry..

Ben erg moe van het klaslokaal opruimen enz.. Ik ga nu even lekker zitten en straks ga ik me omkleden en dan gaan we.. Alvast een fijne avond toegewenst en fijn dat jullie niet zoveel kletsen ;) Scheelt me straks weer met terug lezen!!

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ emma, okee jij dus ook. Ik heb ze gisteren gekregen en heb er vanmorgen 1 gedaan om eens te kijken of ik er ook vals posi mee test en ik kreeg inderdaad een vaag 2e streepje. Heb ik met heel veel testen, dus ik dacht ik probeer er nu 1 nu ik weet dat ik niet zwanger ben. Weet ik iig dat ie daarop goed donker moet zijn om zeker te weten dat het raak is!
    Fijn dat alles goed was bij de gyn. Ik zat er vanmorgen idd ook nog aan te denken dat het wel bizar is dat je een aantal keer bijna zou gaan bevallen en dat de kleine nu zo lekker blijft zitten haha

@ mecha, vitamine C is zuur dus dat helpt tegen de bacteriën in je blaas. Als je voor het slapengaan eerst plast en dan dat halve glaasje met C1000 bruis drinkt en dan probeert zo lang mogelijk niet te plassen, helpt het wel. Niet zo goed als ab natuurlijk, maar het werkt beter dan niks doen. Helpt ook iig een beetje tegen de pijn. Ik heb een periode zo vaak BO gehad dat ik op het laatst maar geen AB meer ging vragen, want dat is ook niet gezond. Toen loste ik het zelf altijd op met vit C. Dat duurt wel wat langer natuurlijk. Volgens mij mag je het gewoon gebruiken tijdens je zwangerschap, want alle vit C wat niet wordt opgenomen door je lijf, plas je weer uit. Daarom ook die hoge dosis en proberen lang niet te plassen. Des te meer zuur er in je blaas blijft zitten, des te beter het werkt :)

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ik ben ook weer thuis! pff best lange dag zo. moet nog t/m donderdag en 7 uurtjes per dag.

@Mecha, balen zeg van je bo!

@Dames, je mag toch wel cranberry hebben in je zwangerschap? Vroeg bij de DA om tabletten maar ze wilden ze eigenlijk niet geven omdat ik zwanger ben. Moest ik eerst met de huisarts of vk overleggen.

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ red, hee meid kan me voorstellen dat je moe bent. Je lichaam werkt hard en jij zo te lezen ook! Hoe gaat het in het gezin? Accepteren ze jou als 'jongere'?
    Apart dat ze je geen cranberrytabletten/capsules mee wilden geven. Maar misschien zit er nog wel een andere stof in die tabletten die weer minder goed is wanneer je zwanger bent... Wil je cranberry ivm evt. bo? Anders kun je ook elke avond doen wat ik Mecha heb aangeraden :)

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ red:

"Cranberry tabletten bevatten salicylaten, welke worden ontraden bij zwangerstap en alleen in overleg met een arts kunnen worden toegepast."

cranberrypillen

Deel Deze Pagina