ff snel, moet eten maken namelijk... @Red: Ik heb cranberrycapsules van het merk Lucovitaal, deze mag je gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap, heb ik ook maanden gedaan Dit waren zo overigens ook de enige die ik kon vinden die mogen. Ze zijn alleen wel prijzig, €20 ofzo voor een potje met 60 capsules. Je doet er wel 2 maanden mee dus t is te overzien
@Nen, oh thnx! Dan ga ik ook maar ff achter vitamine C aan. Alleen moet wel vaak plassen Meestal begin en eind van de nacht en dan als ik van bed ga weer. Ja volgens mij accepteren ze me wel. Wel weten ze al veel dingen, naja als ik iets zeg dan krijg ik als antwoord ja dat weten we of dat komt wel goed. Zeg gewoon 't hoognodige of er standaard achteraan dat 't vast wel goedkomt Zal even sla snijden, aardappels en slavinken staan op.
@ Sterretje: Gelukkig zijn de krampen nu over enne jij hebt ook al hard gewerkt! @ Kim: Mijn manier van de administratie en de post bijhouden is dus niet zo gek Is Ayden alweer wat rustiger, vergeleken bij gister? fijn dat Ayden even gecontroleerd wordt door de cardioloog, het zekere voor het onzekere toch? Haha "gelukkig" ben ik nog niet bevallen dus ik kan degene niet zijn die alweer zwanger zou zijn volgens je gevoel... ik moet er ook ff niet aan denken om heel snel weer zwanger te zijn! @ Kristel: Gelukkig had ik wat reserve energie geloof ik want ik was acht klaar wakker vannacht en was niet moe, gelukkig ben ik dat nu nog niet want we zijn net pas terug van het shoppen voor een hondenmand en de boodschapjes... vanavond maar een beetje op tijd naar bed, morgen een bbq en dan zal het ook wel weer wat later worden! En alweer ongesteld, tjee k moet er nog ff niet aan denken fijn dat de nacht al beter ging met Yentle... @ Nen: Vreemd dat je je zo raar voelt... *doet even een ei en bevruchtingsdans ineen* en natuurlijk duim ik weer keihard voor je deze maand! @ Suus: Succes met wiien @ Emma: Ja gelukkig had ik het gedaan voor we boodschappen gingen doen, heb nu best last van harde buiken en last van mijn bekken! wie weet gaat er idd vanavond iets gebeuren erdoor Nou ben benieuwd hoor wanneer jullie kleine vent komt... Nog op de fiets geweest, daar denk ik maar niet meer aan nu, heb al een beurse doos @ Red: Pff idd lange dagen zeg... en wat zei haar vk over de extra zorg? Zo de hond heeft een nieuwe mand en de boodschapjes zijn binnen... had ineens heel sterk het gevoel in de supermarkt dat ik wat voorraad mee moest nemen... heb dat dus maar gedaan
@ Nen: Ik reken nergens op zou wel wat zijn... we hebben morgenavond nog een bbq op de planning staan bij vrienden, zou het een beetje lullig vinden om af te moeten bellen maar ja als beebje wil komen dan is hij/zij natuurlijk van harte welkom ow heb wel steeds ontzettende steken in m'n doos maja we wachten rustig af...
@ Nen: ja je hebt gelijk niet echt lullig maar, ik zou het gezellig vinden om erbij te zijn... beetje verkeerd verwoord hihi...
@Nen, ja het lijken wel soort voorgedrukte lijntjes ofzo. Vitamine c werkt idd goed! Ik neem de hele zwangerschap al uit voorzorg veel vitamine c elke dag en tot nu toe nog niks gehad @Red, ik slik ook gewoon cranberry! Ik had ook die van lucovitaal die kristel noemt. Snap dat je moe bent, je maakt echt lange dagen he! Hopelijk kun je wat uitrusten voor morgen @Mum, wat jij beschreef in het augmama topic herken ik wel, echt zon spierpijn in je doos gevoel haha . Spannend hoor, misschien komt hij/zij vanavond wel Dus je hebt al een voorraadje aangelegd, wel handig voor straks! ben er weer vandoor, even de badkamer schoonmaken en boven poetsen. Dan eten, vriendlief kookt
Wij gaan ff boodschappen doen. Lekker op tijd hea haha. Op vrijdag eten we meestal laat Misschien tot straks!
@ Emma: Ja wie weet ja heb maar wat potjes groenten meegenomen en alvast slagroomsoesjes voor straks met glazuur en muisjes en ik heb goed naar de data vaan alles gekeken dat het minimaal een week houdbaar is hihi... Jij gaat nog aan de poets nu? ik ben blij dat ik dat al heb gedaan ik vraag me echt af wat dat beurse gevoel van onder betekend vind het maar een vreemd gevoel, en heb het ook echt pas sinds een paar dagen... Eet smakelijk meid! @ gabY: Haaiii... weer terug thuis? goeie terugreis gehad? @ Nen: Succes met de boodschapjes wij eten ook nu pas... zitten aan een pizza Shhttt..
@ Agneta: Ja het is net of ik keihard met mijn muts op een stang ben geklapt (net als vroeger op t klimrek ofzo) en als ik op de wc zit heb ik echt het idee dat er iets in mijn doos naar beneden drukt... het hoofdje?
mum ja ik ken dat gevoel. ik heb precies hetzelfde. ik zou echt niet weten wat het is. voelt helemaal stijf ook. ja misschien het hoofdje wat een beetje drukt. ik had net ook wat voorweeen leek wel. steeds een beetje menstruatie pijn.
hoi hoi @emma ik wil gewoon gaan fitnissen weer op de sportschool en lekker zwemmen mooi dat alles goed is met jouw en de kleine laat maar komen he @juffie veel plezier @red ik heb heel veel cranberry sap gedronken de laatste paar weken inverband met mijn blaasontstekingen.. @mum dat is heel slim om een vooraadje in huis te hebben want je gaat heel wat bezoek krijgen en ff naar de supermarkt zit er dan niet in. @ de rest hoi hoi ik heb een super leuke foto van ayden gemaakt vanmiddag, hij lag te slapen en was de hele tijd leuke bekkies aan het trekken
@ Agneta: Je gaat niet stiekem voorpiepen hé ja wat je zegt idd, stijf gevoel alsof je 30 km gefietst hebt ofzo... @ Kim: Ja idd, en als ik vriendlief naar de supermarkt stuur kan hij er misschien net zo goed een krantenwijk bijnemen... die neemt dus het duurste van het duurste mee Aaaahhhh wat een schatje is Ayden zeg hij is al een stuk lichter geworden hé (zijn haar) hij lacht gewoon al enne hij heeft jouw mond hihi...