@ Red: Aan je kleren merk je inderdaad heel snel dat je groeit... ik had mijn knoop van mijn werkbroek al met 7 of 8 weken open staan omdat het gewoon helemaal niet lekker meer zat.. @ Nen: Slaap lekker meid enne heel veel plezier in de efteling morgen!! zal nog even zwaaien als we erlangs rijden
@Nen, heel veel plezier morgen! @Mum, haha ja moet wel wat overblijven idd.. Weer last van maagzuur dus .. das minder, hopelijk kun je wat slapen!
@ Emma: Ja gisteravond helaas ook al... "gelukkig" ben ik er inmiddels een beetje aan gewend en houdt het me niet uit m'n slaap maar het is wel vervelend.
Ja ik neem maar weer een slok Gaviscon en ga nog een spelletje super mario spelen op bed en dan lekker slapen! Slaap lekker meiden!! tot morgen!
we hebben hem maar weer naar beneden gehaald, denk dat hij ook wat krampjes heeft. ik vind het heel moeilijk om hem nog alleen te laten dus moet ook niet te streng zijn voor mezelf en voor hem. als het na een half uur nog niet lukt dan heb ik zoiets van.. kom maar mee naar beneden. @kristel ik heb wel een muziekmobiel die ik af en toe aan doe maar niks om mee te spelen, ook de slaap kamer hebben we heel rustig gehouden terwijl de box heel druk is. ben eht er wel mee eens. box is om in te spelen en in bed hoor je te slapen @emma oh jeeh zo ging mijn dag ook toen ik moest bevallen heb toen zoveel gedaan.. @mum niet zenuwachtig worden meid. pijn gaat het toch wel doen maar dat is zo voorbij en de tijd voel je niet omdat je bezig bent. gaat jouw ook zeker lukken meid. @red leuk dat je buikje nu echt goed begint te groeien, je zal wel trots zijn hij slaapt soms overdag in zijn bedje ligt aan wat voor dag het is. soms slaapt hij in de kinderwagen beneden omdat hij daar dan in slaap valt.. maar ik wil wel gaan proberen dat hij vaker overdag naar boven gaat @nen veel plezier morgen. slaap lekker meneer is nu eindelijk stil, ik heb hem een speentje gegeven en dat schijnt te helpen ik ben er ook vandoor. slaap lekker
ja ik begrijp het principe wel maar had er nog niet eerder van gehoord wel van ... crandberry sap drinken
@ kim wat een cute foto super sweet @ bos wat een verhaal meid je klinkt zo dapper :d @ de rest sorry hele druke dag op werk veel nieuwe ok's dus veel lopen en dat gaat al niet zo makkeiljk met die issias :s
@Mum, truste , hopelijk kun je goed slapen @Kim, groot gelijk, je hebt het geprobeert en zo streng hoeft dat nu nog niet.. Slaap lekker! ik ga er ook vandoor.. slaap lekker allemaal Morgen gaan mn zus en ik buikfotos maken
Eens kijken wat ik nog weet... @Bos: wat een knappe kerel is Lars zeg! Ik zei na je bevalling de naam aan mn man. Zegtie, ohh leuke naam, net als Sven. Dus ik schiet in de lach, want dat was de andere naam van jullie natuurlijk Mooi bevallingsverhaal meis. Geniet maar lekker van jullie mooie knul! @Kristel: super dat ze zonder hoedje heeft gedronken! En speeltjes zijn voor in de box. Maar slapen hoort ook in bed Zo heeft ieder zn eigen manier toch. @Agneta: oehh spannend, ben benieuwd of het nog lang diirt bij je! @Emma: hoop toch dat je de 42 weken niet gaat halen Fijn dat je zoveel energie hebt! Ik heb het overleeft gisteren, vond eergisteren veel heter trouwens. Maar volgende week weer extreem warm, lucky me. @Mum: hamsteruhhhhh! Voorgevoelens? @Nen: gaan we samen eitje krijgen na het weekend? Ik ben zo moeeeeeee Alweer een paar weken extreem moe. Vrees dat mn schildklier weer niet goed werkt, maar wil geen bloed prikken (hoe bedoel je eigenwijs..) Verzin elke keer weer smoesjes om het niet te doen. En gok dat mn eitje over uiterlijk 4 dagen komt. Had vandaag weer eggwhite. Uiterlijk dag 20, dus helaas geen vroeg ei deze ronde.
@Dreamer: Heb je ook gelijk in hoor! We leggen Yentle daarom nu ook overdag wat meer in bed zodat ze aan haar eigen kamertje went Maarja, baby's slapen zoveel, zo zou ik haar wel altijd op haar kamer kunnen houden, vandaar dat ze ook lekker in de box mag slapen in de buurt van papa en mama *doet een ingewikkelde eidans* Hopelijk komt je ei toch wel wat eerder hoor! En waarom wil je niet je waardes laten checken..? Omdat je bloedprikken zo eng vindt of om een andere reden? @All: pfft, ik heb mn wekelijkse huilbui weer ff gehad hoor (heb t de latste tijd gewoon vaak ivm weinig slaap en hormonen en stress en en en ).. Ik heb het er écht allemaal voor over, maar het hele proces om Yentle volledig aan de borst te krijgen is gewoon zó zwaar dat ik echt even moest uithuilen bij Kimo.. Het is gewoon zwaar omdat ik elke keer als ze honger heeft haar moet aanleggen, als ze klaar is moet ze de fles krijgen (dat doet Kimo dan gelukkig!) en dan moet ik nog kolven.. En dat in combinatie met bijna niet slapen is gewoon echt zwaar.. Ik hoop echt dat ik binnenkort genoeg melkproductie heb om Yentle volledig te voeden zodat we iig de fles niet meer hoeven te geven en ik ook niet meer zo vaak hoef na te kolven! Iets nieuws: Doen jullie een melkproductiedansje voor me?
*doet melkproductie dansje* Ik moet half oktober weer naar de internist en daarvoor moet ik ook al bloed prikken. Maar het heeft maar nut als je het om de 6 weken doet. Dus daarom wil ik niet. Tenminste, dat is mn smoes denk. Maar hier moet je om 8 uur bloedprikken en daar heb ik nooit zo'n zin in Als het gewoon om 3 uur smiddags kon was het al anders. Wil gewoon geen zeur zijn denk... Een baby is gewoon zwaar aan het begin. En dan die melkproductieprobs erbij is niet makkelijk. Logisch dat het af en toe even teveel is! Heel normaal hoor meis. Pff .. krijg net de opmerking: heb nu 2 kids, dus mn ballen kunnen eraf. Wat moet je daar nou op zeggen
@bos wat een mooi kereltje zeg!! Hoe gaat het nu met je? @all Vanochtend bij de sonde..pfff ik kon wel janken!!!! Wat ziet dat er zielig uit zeg..ze hebben 3 foto's moeten maken omdat die slang eerst 5cm te ver der inzat..daarna nog 2 cm en toen was ie goed..Maar goed hij gaat er morgen om half 9 er weer uit..Ik ben er om half 11 dus ben er niet bij als ze em uithalen..MAar goed Roy die moet een abductie bijstaan.dus heb geen auto.. Dinsdag krijgt ze een EEG..Dus denk dat ze woensdag pas naar huis mag..Duurt veels te lang maar goed.. Meiden ik ga der weer vandoor. ik ga op bed ben kapot. Liefs marisss
Goedemorgen! @Mariss, lijkt mij ook niet gemakkelijk meis! Hopelijk mag ze van de week wel naar huis! @Kristel, wat super zeg dat ze zonder tepelhoedje heeft gedronken. *doet ook een melkproductiedansje* Ik moet zo weer aan het werk. Niet zoveel zin. Kan daar best snel klaar zijn maar heb 't idee dat de mensen gewoon willen dat ik tot 4 uur blijf. Dan duurt de dag zo lang... die man is ook gewoon thuis en ze weten alles wel wat ik vertel... haha. Naja 'k zie t wel, als ik echt klaar ben en niks te doen heb, ben ik foetsie, thuis kan ik ook wel op de bank zitten. Ben tenslotte ook geen kinderoppas (moet er nl. lang zijn omdat ze nog eentje van 2 hebben) Snap ik wel en wil ik me best mee bezighouden, maar als m'n werk klaar is, is 't klaar. We gaan de dagen wel aftellen... ehm nog 6!
Goedemorgen! Ik kom vandaag niet on-line, want de eerste visite voor mijn verjaardag komt straks Morgen op mijn verjaardag zelf komen mijn schoonouders Dus spreek jullie misschien morgen en anders maandag.
goedemorgen sammie: veel plezier vandaag. kristel: hopelijk gaat t allemaal lukken met de bv! dreamer: gwoon niet op reageren! wat een domme opmerking..
@dreamer: wat een achterlijke opmerking.. beetje raar hoor :S @sammie: gefeliciteerd alvast!! en hele fijne verjaardag.. als je morgen niet komt dan tot volgende week.. want maandag ga ik op vakantie @redd: snap dat je geen zin hebt om te werken Is veel te mooi weer om te moeten werken @gaby: goedemorgen @chamaro: wat zielig.. lijkt me echt erg om te zien als ze een sonde krijgt.. hoop dat ze snel naar huis mag. en niet pas woensdag @all: goedemorgen en fijne dag allemaal.. heb vandaag nog niks op de planning staan om te gaan doen.. ow jawel tas inpakken.. want maandag gaan we even lekker op vakantie
ehmm.. waar is Mum? @Dreamer, toch beter als je wel laat prikken hoor. Anders ben je weer veel langer bezig met afstellen. Hoop dat ze gewoon in 1 keer goed prikken voor de verandering. Ja volgende week weer zo warm he, nou lekker rustig houden @Kristel, vind het echt knap van je dat je het zo volhoud hoor met de bv! dikke knuffel! Hopelijk loopt het straks allemaal op rolletjes *doet ook een dansje* haha @mariss, jeetje, lijkt me ook heel heftig voor zon kleintje Woensdag pas, das idd nog best lang.. @red, maar hebben die mensen geen recht op hun uren dan? Lijkt me ook wel heel saai als je niks te doen hebt.. @Sammie, veel plezier vandaag! @all, ik werd vanacht weer wakker met 'weeen' om kwart voor 4 , ben in bad gaan liggen met een kopje thee en een boek haha toen werd het weer minder om half 6, toen nog even geslapen tot nu. Ze waren nu niet heel pijnlijk gelukkig, maar wel net pijnlijk genoeg om je uit je slaap te houden. Waar is mum, meestal is ze er allang sochtends