Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kim: Ooh hihi, wat ziet hij er vredig uit op die eerst foto! Echt mooi :D

@Bos: Fwiiiee Fwiieeuuww ! Wat een schattig mannetje! :D Lekker aan het slapen :)
    Krijg spontaan zin om in zijn wangetjes te knijpen :D Niet hard hé :)

@Kristel: Nice. Wat goed dat Yentle gewoon aan de borst heeft gedronken! Komt gewoon helemaal goed.

Melkproductiedansje voor Kristel

@Mariss: Ik hoop zo voor jullie dat ze snel naar huis mag en dat ze weten wat het nu precies was.

Ik heb vandaag mijn voorlaatste examen gehad. Die ging weer goed. Dus nog één. Hopelijk de allerlaatste ooit :D De rest ben ik zeker van dat ik die nooit meer moet doen :)

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Hilli: super dat je bijna klaar bent!

@Emma: ik zit al vanaf 8 uur te kijken waar jij en mum blijven :p
    Ik twijfel nog of ik ga laten prikken, als ik meer klachten krijg doe ik het meteen.
    Balen dat je weer last hebt.
    Ben benieuwd of het nu wel door gaat zetten!

@Mariss: jeetje, je meissie zolang missen.
    Wel fijn dat ze het zo serieus nemen.
    Sterkte meis!

@Suus en Gaby: heb idd maar niet gereageerd en snel ergens anders over begonnen.
    Sommige mensen weten echt niet dat ze domme dingen zeggen...

@Gaby: hoe staat het met je cyclus?
    Wanneer moet je voor de punctie?

@Mum: ik duim dat je bezig bent meis!
    Kim is haar buddy toch?

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Dreamer, hier zet nog niks door hoor, heb nu alleen wat harde buiken en vanacht werd het ook niet erger.
    Ben benieuwd of mum aan het bevallen is :D Zou het?
    Hopelijk gaan je klachten weg en is het prikken niet nodig!
    Ja kim is mum haar buddy idd

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden

@Chamaro: :( Dat moet echt zo moeilijk zijn om je meisje zo te zien liggen en je kan niks doen.. Ik hoop dat ze het gauw beter doet en dat ze snel naar huis mag!
    Nemen jullie allebei ook wel je rust voor zover dat lukt? Is wel belangrijk hoor!

@Dreamer: Ik snap het wel hor, zo zou ik ook wel denken ;) Maar als je t echt wilt weten zou het nu nog kunnen en dan straks half oktober weer toch?
    Wat een domme opmerking zeg! Kan ik me echt wel boos om maken.. Alsof het niks voorstelt :(

@Red: Als je klaar bent en t is nog lang geen 4 uur, vraag je dan aan de mensen of je nog wat kan doen..? Misschien dat ze dan zelf wel zeggen dat je naar huis kan..?

@Sammie: Gezellig! Fijne dag vandaag :) Feliciteren doe ik morgen pas ;)

@Emma: Pff, t wordt tijd dat je eens een keertje gaat bevallen! Niet dat je dan van je onrutsige nachten af bent, sterker nog, het wordt alleen maar erger :p Maar dan voel je je lichamelijk tenminste ook weer wat fitter en kan je er veel beter tegen!

@Suus: Waar gaan jullie heen op vakantie?

@Gaby: Goeiemorgen ;)

@Hilli: Ohh beter, nog 1 examen en dan ben je gewoon klaar! :D Wanneer heb je die?

@All: Pff, de laatste dagen voel ik me steeds meer echt een slechte moeder.. Ik kan er zó slecht tegen als Yentle huilt en kan dan soms echt niet meer lief blijven tegen haar.. Ik schaam me er dood voor en vind mezelf dan echt een kutwijf.. Weet ook gewoon niet wat ik ermee moet.. :(
    Als ik t niet meer trek laat ik t aan Kimo over en ga ik zelf even weg om tot rust te komen, maar hoe moet ik dit dan doen als ik straks alleen ben na Kimo zn vakantie?? Ben echt bang dat ik het gewoon niet kan in mn eentje :(

5. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum?????? waar ben je???

sammie veel plezier vandaag en morgen!

suus leuk tas inpakken voor vakantie heb ik ook wel zin in.

*dans dans dans* melkproductiedans voor kristel.

chamaro nog tot woensdag! jee wat lang. ik zou helemaal gek worden. en die sonde dat moet vreselijk zijn geweest.

bos wat een lekker ventje. lekker rustig te pitten. heerlijk. en een mooi bevallingsverhaal! genieten he!

bah weer zo'n warme dag vandaag. word er niet goed van. heb eigenlijk dan wel weer zin in de herfst. leon houd wel van de warmte maar hij kan nu gewoon bijna niet werken met dit weer.
    mijn ouders zijn thuis gelukkig jeeminee ik ben nog nooit zo blij geweest om mijn ouders weer te zien. was echt raar. maargoed is weer voorbij.

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kristel: je bent geen slechte moeder!
    Kan me voorstellen dat je dat denkt en voelt af en toe, maar je bent echt geen slechte moeder meis.
    Mn zusje voelde zich ook heel slecht, maar het is gewoon zwaar!
    Een baby is niet alleen maar rozengeur en manenschijn.
    Ik vind het super dat je het hier aangeeft trouwens en niet de schijn ophoud!
    Dikke knuff meis.

Ik denk dat mum echt bezig is, anders hadden we haar toch al wel gehoord?
    Ze had niks speciaals dat ze niet online kon komen toch?
    Spannend hoor!

@Emma: zal je dan echt overtijd gaan lopen?

@Agneta: kan me voorstellen dat je blij bent dat ze er weer zijn!
    Door alles wat er gebeurd is en natuurlijk omdat je bijna gaat bevallen!
    Rommelt het nog?

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    wij gaan naar andijk :p bij het ijselmeer.. in een huisje.. toch nog even lekker er tussenuit :p was heel goedkoop op bungalows.nl :p
    @mum: waar ben je!!!! ben je aan het bevallen ???
    @kim: waar ben jij? iets van mum gehoord?

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Sorry Sorry Sorry dat ik me niet eerder gemeld heb, niks aan de hand, maar ben eerst even naar de
    paardjes geweest!! het spijt me!!

@ Kim: Thanx voor de peptalk :p enne gewoon lekker knuffelen met je ventje
    hoor :D

@ Emma: Hier ben ik!!! :D Altijd leuk nieuwe buikfoto's :D
    Jij hebt weeën gehad vannacht :( ik heb alleen maar heel onrustig geslapen...

@ Dreamer: Wat toevallig dat je man dezelfde naam noemde als Bos in gedachten had :D
    Volgende week weer extreem warm? :( neeee....
    Haha ja heb wat kleine dingetjes extra ingeslagen :p niet echt een voorgevoel, maar
    wel heel sterk het gevoel dat ik wat extra voorraad mee moest nemen :p heel apart.
    Balen van je eitje, dat ie deze ronde zo laat is... wel even bloed laten prikken
    hoor anders blijf je zo moe!!

@ Kristel: Gewoon even uituilen als je dat nodig hebt hoor meid, soms lucht dat
    heel erg op!! *Doet melkproductiedansje* auw doet wel zeer heb spierpijn, maar weet niet waarvan :(

@ Mariss: Aaahhh arme Chanell, geef haar maar een dikke knuffel van mij!! dat verdiend ze!

@ Red: Balen meid heb het idee dat het gezin de zorg een beetje uitmelkt!

@ Sammie: Veel plezier met de visite, en mocht je er morgen niet zijn:
    Alvast gefeliciteerd en een hele fijn dag morgen!!

@ Suus: Succes met inpakken...

zo nu even de laatste dingen bijlezen...

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    oma nee het rommelt nu weer wat minder. af en toe van die menstruatie pijn. ben benieuwd of ik het uit ga lopen of niet.

mum oh je was bij de paardjes.

10. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Alle babys nog binnenboord? Ik vermoed van wel..
    Hier was ons nachtje weg heerlijk!!! Lekker in het jacuzzi gelegen met mn jip en janneke bubbelsap.. hehehe... Ontbijt op bed, maar dat heb ik in het jacuzzi opgegeten.

Zometeen gaan manlief en ik even naar het winkelcentrum even wat dingetjes kopen en boodschappen doen.
    Ik vind ons ukje zo rustig zo eens even met de angelsound luisteren wat ie doet..

Ohja ons huis staat nu officieel te koop!!! YEAH!!!! kunnen we een poll doen over wanneer (lees hoeveel maanden) het duurt voordat het verkocht is??? Ben benieuwd wat jullie denken..

11. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    juffie wat heerlijk dat je zo genoten hebt van je nachtje weg! heerlijk he zo'n jacuzzi.
    je kleintje is waarschijnlijk met het ruggetje naar jouw buik gedraaid en dan voel je veel minder getrappel.
    ik hoop dat jullie huis lekker snel verkocht wordt. hebben jullie er lang in gewoond? en hebben jullie al een ander huis of gaan jullie kijken als het verkocht is? spannende tijd he zo je huis te koop hebben staan.

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: Jeeejj nog 1tje, bijn aklaar meid!

@ Kristel: Dikke knuff meid! is er niet iets waar Yentle heel rustig van wordt?
    zodat je dat met haar kan gaan doen als ze wat huilerig is, bijvoorbeeld een stukje wandelen
    of haar bij je nemen in de minimonkey(of draagzak)?

@ Agneta: Fijn dat je ouders weer thuis zijn hoor! dat waren jouw ouders toch
    die een pup mee zouden nemen? hebben ze die nog meegenomen?

@ Dreamer: Sorry meid, zie wel dat ik je echt in spanning heb laten zitten!

@ Suus: Voor jou ook sorry meid!! jullie waren al een zoekactie gestart :p

@ Juffie: Fijn dat het een geslaagd nachtje was... en het huis nu officieel te koop... Jeejj...

13. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum ja dat waren mijn ouders. ze hebben de pup nog meegenomen want die hadden ze al gekocht voor het gebeurde. een heel dubbel gevoel is het.

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: Ja idd dat begrijp ik, aan de ene kant is een pup natuurlijk heel leuk, maar het zal nooit de oude hond vervangen...

owwww wij hebben vanavond die bbq en dat is ter ere van het feit dat de tuin af is bij die vrienden van ons, iedereen die meegeholpen heeft aan het aanleggen van de tuin is uitgenodigd... maar ik ben zoooo bang dat mijn vliezen ineens breken daar vanavond op hun mooie nieuwe (peperdure) terras hahaha...
    ik trek zometeen mijn kraampakket open en doe gewoon zo'n übercharmant kraamverband in, dat zal het grootste gedeelte hoop ik wel tegenhouden...

de kleine hier is btw errug rustig vandaag vergeleken bij de vorige dagen, hij/zij beweegt wel goed maar niet zo heftig...
    Stilte voor de storm??;)

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik ben er weer even vandoor, moet nog wat dingetjes halen in het dorp... en die vriendin smste net of ik kruidenboter wil meenemen voor vanavond bij de bbq want dat was ze vergeten, dus moet ook nog even langs de supermarkt!

tot straks...

kom me nog wel even melden voor we naar die vrienden gaan!

doei doei

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Jeej Mum is boven water!
    Ons niet meer zo laten schrikken hoor, denk aan mn hart haha :p

Dames, ik ben ervandoor.
    Vanavond laat kom ik nog even checken hoe het met jullie gaat.

Fijne dag allemaal :D

17. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    fijne dag oma!

en mum bbq ze!!

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hey meiden, kom ff gedag zeggen hoor!
    Nog geen beebjes erbij zie ik helaas
    Emma en mum, schiet eens op joh, we zijn zo benieuwd, naar julliue kleintjes!

Hier lekker bezig met niet te veel doen hihi, zit midden in een boek, dus ga er lekker weer vandoor!

Kwam ff laten weten dat alles oke was hier en ben er denk ik morgen pas weer!

Fijne dag allemaal!

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: Nogmaals sorry... ik had er ook helemaal bij stil gestaan vanmorgen
    nog niet goed wakker denk ik!

@ Angeta: Thanx, zal wel lukken denk ik :D

@ Sterretje: Hier mag beebje vanaf vannacht komen :p hebben dan niks meer op de
    planning staan hihi... Fijne dag meid!

Ik ga douchen en omkleden enzo en we zijn daarna weg!
    Fijne avond allemaal en tot morgen denk ik!

Doei doei

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ben er weer effe..

dreamer: ik moet maandag naar het ziekenhuis, dus hoop dat ik dan meer weet..

poeh wat warm zeg.. joey is in huis bezig.. en ik heb net alle trouwkaartjes gevouwen en geschreven enzo. dus dat is ook klaar..
    morgen hebben we een bbq bij mijn schoonmoeder.. heb ik wel zin in..

Deel Deze Pagina