Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Hee meiden,
    De sonde is er vanochtend uitgehaald..Chanell is nu heel erg hees..Er komt bijna geen geluid meer uit..:( echt zoo sneu..

@kristel: Ja we nemen wel genoeg rust..Alleen we zijn het einde van de dag echt bekaf..Kunnen de ogen niet meer openhouden..en we verslapen ons nu ook haha..
    @mum: Ja ik zal haar een knuffel geven ;)

Hoe gaat het hier met iedereen..?!

Liefs marisss

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ben ik ook weer ff!

@Kristel, ben vanmiddag om kwart voor 3 weggegaan. Had de hele dag al rustig aan gedaan. Ben ook best wel moe nu, moet wel weer wennen om volledig te werken en vindt 't best pittig.
    Probeer goed je rust te nemen meid! En probeer ook af en toe wat leuks te doen.

M'n kraamvrouw is gisteravond wezen winkelen... en toch wil ze extra uren voor de keizersnee... tja 't zal wel.

@Mum, hopelijk breken je vliezen daar niet! Wie weet begint het ook wel met weeen.
    @Mariss, sterkte met alles meid!
    @Juffie, fijn dat 't zo leuk was!

Is Amersfoort wat om een weekendje heen te gaan? Zit nog steeds te twijfelen ;)

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    'k Denk dat het Putten wordt, vlakbij 't Veluwemeer en met Welness Center.

Straks manlief even vragen... 'k Ga eerst de frituur aanzetten, heb honger. Manlief wil chinees maar daar heb ik geen zin in.

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi allemaal.. ff een inbraak.. vandaag verjaardag van me nichtje en neefje
    werd bij ons thuis gevierd.. komt er een meid die heel lang me vriendin was en had ik sinds een half jaar beetje ruzie mee ... nou de wonderen zijn de wereld nogn iet uit we hebben heerlijk bijgepraat helemaal leuk
    familie weer ff gezien ja was echt super!!!
    hoe is het hier??

ik ben werken dus reager wat minder dan wanneer k vrij ben ;)

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kristel, ja ik word nu ook wel ongeduldig hoor haha lichamelijk voel ik me verder nog wel goed eigenlijk, jij had heel veel pijn, snap dat je er dan helemaal doorheen zit op het eind!
    Meid je bent ècht geen slechte moeder! Het is ook hartstikke zwaar denk ik..en ik vind het super knap dat je de bv weer hebt opgepakt.
    Bovendien zijn al je hormonen weer aan het veranderen dat moet je ook niet onderschatten. Het gaat je echt lukken hoor alleen!

@Agneta, zin in herfst? doe mij nog maar even niet haha
    Misschien is de kleine nog wat dieper ingedaald, dat je die menstuatiepijn hebt? Of wat voorwerk , word ook al spannend voor jou bijna he :D

@Dreamer, wie weet :p ach ja ik zie het wel..ik hoop wel dat het op de natuurlijke manier begint natuurlijk. Jij bent weer opgelucht dus, mum is weer terecht :D

@Mum, daar ben je :D Dacht al dat je aan het puffen was haha
    hm weer onrustig geslapen dus.. nog wat bij kunnen slapen?
    Als je de kleine heel weinig blijft voelen moet je even bellen hoor, vind het altijd maar eng. O lekker een bbq :D veel plezier alvast! Hoop voor je dat de vliezen niet breken :p

@red, idd apart dat ze dan wel kan winkelen :(
    Jij ook al een weekend weg :)

@Mecha, wat leuk dat je het weer goed met die oude vriendin kan vinden .werkse!

@Juffie, fijn dat het zo geslaagd was :D heerlijk zon weekendje

@Kim, hoe is het daar? Ayden nog in zn eigen bedje kunnen slapen?

@Hilli, dus je hebt de examens erop zitten! Wanneer krijg je uitslag?

@all, wij zijn even een stad in geweest, op terrasje gezeten. En er was een of andere kunstmarkt, wel leuk want wij zoeken nog een mooi schilderij maar niks gevonden helaas. Net even in bad gelegen, het rommelt nog steeds wat hier maar ja, what else is new:p

Bos zal het wel druk hebben nu :D vraag me ook af hoe het met debby is!

6. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Hey hey,

@Kristel: Je bent alles behalve een slechte moeder! Dat moet je niet denken hoor. Het is gewoonweg moeilijk, zeker die eerste maanden, maar dat zal allemaal wel beteren. Als Yentle en jij, je draai helemaal hebben gevonden. Als de bv helemaal vlot loopt. Kop op hé. Jij bent een fantastisch, trotse moeder en je doet dat heel goed.
    Probeer maar genoeg te rusten nu Kimo er nog is, want die hormoonverandering zoals Emma zei, die draagt er natuurlijk ook toe bij dat je het met momenten moeilijker hebt.

@Emma: kHeb nog één examen, daar moet ik een les voor maken en die moet vanavond om 24 uur binnen zijn (heb ik net ontdekt, oeps :))
    Dus ik vlieg er weer even in. Mijn uitslag krijg ik pas in september. Maar die zal wel goed zijn denk ik.

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @all: ik heb zin in de winter :p en dan in de kerst :p :D hoe zou dat toch komen :p ;)

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    de vriend van gaby is heel flauw.. hij zit op gaby haar msn. en hij wil gaby niet aan de telefoon geven :( stomme klier!!

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik ben er vandoor.. doeg!! tot morgen allemaal!!

10. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ emma wat leuk meid spannend dus het is bijna zover ?? hih
    ennuh lekker een terrasje :D wil ik ook wel weer is doen hihi

11. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ah suus was joey aan het plagen.. :)

wij gaan zo film kijken.. :D

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Hilli, ok, dan moet je nog even je best doen! :D
    @Suus, snap dat je daar zin in hebt ja!

@all, ik ben ervandoor, even wat kijken met vriendlief.
    Fijne avond en truste alvast!

13. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

all: ben er vandoor.. gaan nu film kijken.. tot morgen,.

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Rustig hier ja! Ik ga lekker op bed! Manlief is bier aan't drinken bij de buurman maar ik ben erg moe.

Fijne avond en truste!

15. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

kristel wil me er niet mee bemoeien ;) maar kom even wat vragen en misschien wel een tip voor jou.

Ik kan het dat je het vrij moeilijk hebt in het begin maar ben je al een keer op het censultatieburo geweest? en heb je het daar aangegeven? Want er bestaat ook iets is als het goed is voor heel nederland dat heet stevig ouderschap. Dat is voor moeder die het moeilijk hebben en die komen dan met je praten en dingen oveleggen en tips geven enz...

En een slechte moeder ben je zeker niet! Het is niet niks een huilende baby, dat je niet meer weet wat je moet. Echt niet!!

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Goeie avond

wij hebben heerlijk gebbqed bij mijn ouders en nog veel kraambezoek gehad vandaag dus druk dagje. Ben trouwens vanochtend voor het eerst alleen weg geweest, moest boodschappen doen. Wel rar om na zoveel maanden weer alleen te zijn.
    Maar vind dt ik het goed heb gedaan :)

Ayden heeft vanacht bij mij geslapen, elke keer als ik hem plat in zijn wiegje leg Dan spuugt hij alles onder en naast mij ligt hij op zijn zij en slaapt tie heerlijk. Ik ga maandag zo'nding halen bij babyplanet waar hij in kan liggen op zijn zij zonder om te rollen hopelijk slaapt hij dan wel weer s'nachts in zijn eigen bedje.
    Verder gaat het super hij is echt heerlijk tevreden en je hoort hem de hele dag niet, kan zich ook prima vermaken in de box.

@ maris wat sneu voor chanell, hopelijk heelt het snel

@ mum gister ook geen lost kunnen kijken zeker?? Was het slot hè
    gaat het nog een beetje of heb je het echt gehad. Je bent al verder dan dat ik ooit geweest ben hihi (38,2w)

@ nen was de Efteling leuk?

@ Emma hopelijk slaap je vanacht weer lekker tenzij het begint natuurlijk :D

@ kristel komt allemaal goed meid, twijfel niet aan jezelf
    dikke knuffel

slaap lekker allemaal

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    ff snel; ben hartstikke moe namelijk! Zal morgen weer reageren :)

Het ging vandaag best goed weer :D
    Yentle heeft wel wat momenten gehad dat ze flink aan t krijsen was, maar dan had ze last van haar buik en ging ik lekker met haar door de kamer lopen en dan liet ze een paar flinke scheten en dan was t over ;)

Ik denk dat ik ook zo snel emotioneel wordt doordat ik dus al zoveel tijd en energie aan haar kwijt ben wat betreft het voeden.. BV geven en kolven kost me zo een uur elke keer.. En als ze daarna ook nog eens een huilbui heeft ben je zo 2 uur verder weer (soms ben je bezig tot aan de volgende voeding) en ja een uur later heeft ze meestal alweer honger dus dan begint alles weer opnieuw. Op die manier ben ik dus bijna de hele dag bezig met voeden.. Dat is gewoon stressvol! En als ik haar dan niet stil krijg kan ik echt zenuwachtig worden omdat ik al bijna geen tijd meer heb voor andere dingen..
    Ik hoop echt dat t gauw goed gaat met de bv dat ik niet meer zoveel hoef te kolven en dat ze genoeg heeft aan de bv zodat ze ook geen fles meer hoeft, dat scheelt zoveel tijd! En dan ben ik ook weer een stuk rustiger!

Mocht t niet vlotten met de bv en ik zit over een week nog zo erbij dan denk ik dat ik er gewoon mee stop en lekker blijf kolven :) Scheelt een hoop tijd en gesukkel namelijk ;)

Sorry voor t lange egoverhaal, maar heb een beetje t idee alsof mn berichtje van vanmorgen heel extreem overkomt, terwijl t echt momentopnames zijn dat ik me zo voel.. :)
    Er zijn meer momenten dat ik me echt supergelukkig voel en supertrots ben op mn meisje :) (ze heeft vandaag geen een keer aan de borst willen drinken, maar vanavond wel en aan beide kanten zonder tepelhoedje! Daar ben ik dus oa heel trots op! :D)

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: Goed dat je Chanell een knuffel hebt gegeven!! Arm meisje!! en ook een dikke knuffel voor jullie, het is niet niks allemaal!

@ Red: Naja zeg, ze kan dus wel winkelen maar ze heeft wel extra zorg nodig :(
    wat ik al zei krijg een beetje het idee dat ze het onderste uit de kan wil halen...
    Mijn vliezen zijn gelukkig niet gebroken daar :D

@ Emma: Haha nee was niet aan het puffen, heb helaas niet bij kunnen slapen, maar
    ja zo lekker op bed en morgenochtend misschien weer lekker een beetje uitslapen!
    Ik voelde de kleine vandaag wel net zo vaak als anders maar hij/zijn zat vandaag niet
    zo te porren en te doen als anders, t was minder krachtig zeg maar...
    Had je het nog met je vriend over een weekje weg gehad? :p
    dat gerommel bij jouw houdt ook niet over hé...
    Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe het met Debby is!

@ Hilli: Ik ben te laat om je succes te wensen voor dit examen zie ik wel maar
    duim heel hard voor je dat je het allemaal met goed resultaat hebt volbracht!!

@ Suus: hahaha zin in kerst :p lijkt me voor ons straks ook wel heel speciaal...

@ Kim: Kan me voorstellen dat het raar is om na zoveel maanden "met z'n 2en"
    weer alleen te zijn.. wat sneu voor Ayden dat hij zo spuugt als hij op zijn rug ligt,
    t lijken wel fases van alle beebjes hier...
    Nee helaas gister ook geen Lost kunnen kijken, donderdag komen ze de spullen leveren
    voor digitenne en dan moeten we meteen kunnen kijken als het aangesloten is, en
    dat zou een makkie zijn.
    Heb jij de afleveringen van vorige week en gister nog op dvd staan?
    Ik trek het nog wel maar we zijn inmiddels echt super nieuwsgierig en van mij mag
    hij/zij ook wel komen nu! dan heb ik het ook maar gehad, hik nu nog tegen de bevalling aan hé
    maar ja komt helemaal goed, voor we het weten is ons beebje er ook!

@ Nen: De ouders van een vriend van ons waren vandaag ook in de efteling geweest
    en had van hun gehoord dat het weer flink druk was, hoop dat je toch een leuke dag hebt gehad!

Nou meiden hier nog geen nieuws :p maar nu ben ik er helemaal klaar voor, ons beebje mag
    komen, we hebben niks meer op het programma staan dus laat maar komen! Vriendlief
    zei net dat hij al een hele tijd in zijn hoofd heeft dat hij/zij Dinsdag komt... wie
    weet heeft zijn vaderinstinct het goed :D
    bbq was trouwens supergezellig!!

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Je hebt het er inderdaad maar druk mee meid!! (overbodig om te zeggen waarschijnlijk maar toch) Geniet dubbel en dwars van de goede momenten meid! ik hoop dat het snel allemaal een beetje gaat vlotten, zodat je een beetje waar voor je geld hebt (bv beter op gang zodat je meer tijd krijgt) Dikke knuffel meid!! ik weet zeker dat het helemaal goed komt met jou en Yentle... enne een slechte moeder ben je zeker niet!! je doet hartstikke je best om het allemaal zo goed mogelijk te doen!

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik zie dat ik de enige nog ben maar wil toch nog iedereen even een goede nacht wensen!!

Slaap lekker meiden!!

Doei doei

Deel Deze Pagina