Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ga maar eens even de bvoel hier schoonmaken en opruimen...

2. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    goeiemorgen

mum spannend! ik hoop dat je kleintje er snel is. onwerkelijk he dat je binnen nu en heel snel mama bent!!! dat heb ik ook. vanmorgen zei leon shit! misschien is ze er over 2 weken al haha.

ik weet dat mijn vk die gaat als je het wilt al heel snel strippen. als je zegt dat je niet overtijd wilt lopen dan wil gaat ie strippen met een paar dagen overtijd.

red wat een rare vrouw wil extra kraamdinges of hoe zeg je dat en dan wel winkelen jaaaa dahag!! maar denk idd een beetje aan jezelf! rustig aandoen hoor!

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: Ik ben trouwens blij om te lezen dat ik dus niet de enige
    ben met dat gevoel :p

@ Gaby: Opruim en poets ze!! ;)

@ Agneta: Ja idd heel onwerkelijk... en dan weten jullie nog waar je op zit te wachten
    (in de zin van: een meisje hihi)
    Strippen hebben we het hier niet over gehad bij de vk... misschien dat ik dat woensdag even
    aanhaal als dat nog nodig is, heel stiekem hoop ik van niet :p

Ben trouwens best geschrokken van de schietpartij bij hoek van holland, dat feest
    sunset grooves... aangezien ik een hele tijd in R'dam gewoond heb ken ik daar veel
    mensen, en een hoop daarvan zijn daar gisteravond dus geweest... best eng!

4. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Hey allemaal

@Sammie: Gelukkige verjaardag meid. Wat een mooi weer heb je ség. En wat een leuke cadeaus!

@Gaby: Ik kan me wel een beetje voorstellen hoe vervelend dat spuiten wel niet moet zijn, en zeker als je al niet zo voor spuiten bent. Kop op hé meid, je doet dat echt goed. Hopelijk is het meteen raak bij jullie, en moet je niet nog eens.

Vandaag en morgen is het kermis in het dorp. Vannacht was er al een feest. Kon er gewoon niet van slapen, zo luid stond de muziek. Maarja tis in een tent. Vanavond gaan we zelf ook naar de kermis. Smoutebollen eten en een suikerspin :D Hihi, wordt wel leuk.

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: Gezellig hoor de kermis :D ik vind het altijd erg gezellig om er gewoon even overheen te lopen...
    wat zijn smoutebollen? hihi

6. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Oliebollen? Denk ik. Zo bolletjes deeg, gefrituurd met bloemsuiker erover.

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: aha :D ik vind het altijd zo leuk dat er aan de andere kant van een denkbeeldig lijntje op de wereld heel anders gepraat wordt :p had je je les nog op tijd in kunnen leveren?

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @gaby, ok das nog best lang dus.
    Pff neem gewoon een sleutel mee idd haha

@Mum, Als je niet inleidbaar bent , volgens mij brengen ze dan eerst een soort gel in met prostaglandines (ofzo) daar kan je bmm dan van verweken/verstrijken en kun je wel ingeleid worden. Maar weet het niet zeker hoor. Ze laten je echt niet veel langer rondlopen, sommige ziekenhuizen doen tot 43 weken en de meeste tot 42 weken, maar dat ligt ook aan hoe het met de baby,de placenta en met jou gaat.

Vervelend dat je zo tegen de bevalling op ziet :( Het gaat helemaal goed komen hoor, gaat je gewoon lukken ;) Je kunt het maar het beste proberen gewoon over je heen laten komen. (makkelijk gezegd, ik ben zelf ook als de dood haha)
    Idd eng die schietpartij :(

@Agneta, ja duurt niet lang meer he bij jou ook :D Strippen heb ik ook aan gedacht, maar je kunt er ook weer extra voorweeen
    van krijgen en dat lijkt me ook niks haha

@Hilli, wat zijn smoutebollen?
    Veel plezier alvast! O Lees het al oliebollen haha

@all, zo heb de was weer gedaan . Wij gaan zo een stuk fietsen , lekker degelijk he :p maar heb zin om even iets actiefs te doen haha. Is ook mooi weer trouwens.

9. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    00.10 uur. Die 10 minuutjes zullen wel niet erg zijn :D

Ik weet wel niet of smoutebollen in heel België gezegd wordt. Denk dat het eerder een Antwerps woord is.
    Ik moet soms ook wel effe googelen, als ik hier een woord zie passeren :D

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    bloemsuiker? haha

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Goeiemorgen

kwam ff checken of alle baby's nog binnen bord zitten.. Ja dus
    @ Emma en mum ik duim met jullie mee

@ gaby echt rot van die spuiten ik hoop echt dat het binnekort niet meer nodig is

@ sammie gefeliciteerd meid en wat ben je lekker verwend :)

wij gaan zo naar Maasmechelen outlet ( vorige keer was ikbzoveel stolsels verloren dat we niet zijn gegaan) even wat leuks kopen voor frank en misschien zie ik iets voor ayden
    morgen moet frank weer werken en dan sta ik er alleen voor, zal wel ff anders zijn.

Ayden heeft vanacht weer lekker in zijn eigen bedje gelegen, ik had het matras ietsje omhoog gedaan bij zijn hoofd waardoor hij niet helemaal plat lag en het heeft geholpen want hij hoefde niet te spugen :D

Fijne dag allemaal

12. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    jah, daar weet ik geen ander woord voor. Dat witte poeder dat ze op oliebollen strooien? :)

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

goede middag

14. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Hey Mecha :)

@Kim: kWil ook wel eens naar Maasmechelen, schijnt toch groot te zijn en altijd korting volgens de reclame :)
    Wat fijn dat Ayden goed heeft kunnen doorslapen. Zal wel wennen voor jullie zijn, nu Frank weer gaat werken.

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: het ziekenhuis waar ik onder zou vallen laat niemand meer langer
    lopen als 42 weken gelukkig, het andere ziekenhuis hier in de buurt laat vrouwen nog
    wel tot 43 weken lopen...
    naja ik hoop maar gewoon dat ons ukje vanzelf komt...
    laat het idd maar gewoon "lekker" over me heen komen :D moet jij ook doen :p
    Fiets ze meis, lijkt me ook wel ff lekker maar doe t maar niet met dat beurse gevoel.

@ hilli: gelukkig maar :D volgens mij heb ik het woord smoutebollen wel vaker
    gehoord maar nooit geweten wat t is :p
    wij noemen dat witte poeder: poedersuiker hihi...

@ Kim: Veel plezier vandaag en shopse, balen dat Frank morgen weer moet gaan werken...
    dan begint jullie gewone leventje weer...
    Fijn dat het geholpen heeft om het matrasje van Ayden wat omhoog te leggen, is ook
    een goede oplossing idd..

Ik ga ff liggen, ben nog moe....

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

slaap lekker

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

18. goedemiddag allemaal,

Kom eens met die beebjes zeg!!! Ben nieuwsgierig.
    Heb niet bij kunnen lezen, mn mannetje ligt met griep in beden Frédérique wil niet slapen dus kan niet veel doen.

Sammie gefeliciteerd!!!

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Slapen is niet gelukt helaas, en zo komen mijn schoonouders...

@ Ryanne: Ha meis, spreek jij onze uk nog even streng toe? wie weet helpt het :D hihi
    Beterschap voor je mannetje! lekker even gaan wandelen met Frédérique? het is heerlijk weer :D maar ja dan kan je natuurlijk nog niks doen! succes meid!

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden!

Ff geen tijd om te reageren, dat doe ik later vandaag!

Maar ik moet wel even iemand feliciteren natuurlijk :D

@Sam: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een superkado's heb je gekregen zeg! Ben benieuwd wat voor een mooie foto's je er allemaal mee gaat maken.
    En die ring van Edwin is ook echt super! Echt lief van hem :)
    Maak er een hele mooie dag van met je familie en geniet!
    Enneh, dit wordt echt jouw jaar hoor! :D

@All: ben er weer vandoor.. ff snel langs schoonouders.. die lopen de hele tijd te zeiken dat we niet langskomen.. Ja, we komen daar ook echt aan toe steeds, Yentle heeft gewoon een moeilijke week gehad, maar dat snappen ze niet en dan krijgen we de opmerking dat het niet normaal is dat we zo met haar bezig moeten zijn de hele dag.. In de zin van dat ze regelmatig huilt omdat ze pijn heeft oid en we haar moeten troosten en dat we zo lang met de voedingen bezig zijn...
    Grr, kan me hier echt pissig om maken en zal ze het zometeen vertellen ook! De wereld draait niet om hun nu maar om Yentle! :x

Deel Deze Pagina