Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. #54441 Babyengel, 24 aug 2009
    Laatst bewerkt: 24 aug 2009
    @ Mum nou ja ik droomde dat iedereen veel succes enzo zei dat je wegging om te bevallen.. mijn gevoel erover is dat het je wel gaat lukken en dat je je niet zo druk hoeft te maken hoor.

@ Bos ik kan het geklets hier ook niet bijhouden was al blij dat ik buddynieuws over jou zag.. Wat zielig voor Lars, denk dat de fles dan ook wel handiger is hij had natuurlijk ook een beetje een moeilijke start met die misselijkheid, en dan nu nog die krampjes. Hij wil wel uit de fles drinken? Hou hem maar lekker bij je, ik geloof er toch in dat die kleintjes dat ook nodig hebben. 9 maanden in je gewoond, dan is het toch raar als je ineens veel meer alleen bent!

@ Kim ja kan soms ook wel huilen van de pijn ongeveer en dan ook nog dat rotbekken erbij en me linkerbeen.. wat deed jij eraan? Hoe is het met Ayden??

@ red lekker weekendje weg, en het scheelt een hoop geld als je man niet meer zou roken. Hij is toch ook gelovig? Heeft ie dan niet zoiets dat God hem er ook mee kan helpen/steunen?

@ Nen ik hoop dat in ieder geval 1 van de 2 eitjes mooi bevrucht gaat worden! Ze kunnen idd na elkaar springen in een bepaald tijdbestek wel anders verandert je hormoonhuishouding weer omdat dat andere ei al is gesprongen natuurlijk.. spannend bijna stage.

Het eten staat hier op.. echt stom we gingen eigenlijk vooral boodschappen doen om gehakt te halen, staan we bij de auto bedacht ik me dat we het gehakt juist waren vergeten :D snel weer terug dus..

2. Sam heb je dat altijd op dezelfde dag? Zag dat je hoop cadeaus had gekregen, leuk zeg! Geld komt zeker wel mooi uit :)

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Desiree, ja hij is ook gelovig. Ehm... weet ik niet. Ik heb het idee dat hij het zelf nog niet echt wil opgeven. Hij is echt een gezelschapsroker (ook wel verslaafd natuurlijk) maar in principe redt hij 't wel met 2 a 3 sigaretten per dag. Alleen 't roken in de pauze met de collega's is zo lekker, 's avonds met de hond uitlaten, vogels voeren, als de buurman langs komt... ga zo maar door!
    Aan de ene kant wil hij wel stoppen omdat het slecht is en ongezond en hij niet wil roken als de kleine er is, maar aan de andere kant wil hij 't niet missen.

'k zal hier een beetje opruimen en dan ga ik lekker boekje lezen.

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Sammie, hier een week van tevoren ongi-pijn toen ik zwanger was/ben ;)

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ desiree ik had tot week 24 last van die ichias ( of hoe je dat ook mag spellen) en ook mijn linkerbeen trok het naar toe werd er knetter gek van maar toen dat weg was begon die bekkenpijn en kon ik niet meer normaal zitten of liggen. Tot week 30 nam ik af en toe en hyprofen en daarna nog dat niet meer.
    Ik ging af en toe zwemmen zodat ik de pijn niet voelde en frank lief aan kijken :) masseren doet ook wonderen, verder zul je er gewoon doorheen moeten hoe vervelend het ook is :(

met ayden gaat het super. Hij drinkt heel goed alleen snacht wil hij soms moeilijk in slaap komen maar ja hij is nog geen 3 weken dus dat komt nog wel

ben ervandoor doei doei

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: bah, niet leuk ongipijn!! dikke knuff!!

@ Dees: Ja hoor komt helemaal goed :D
    hihi stom stom van dat gehakt!! zwangerschapsdementie??

@ Red: Had je mijn tip gelezen over dat boek?

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Fijne avond meid!!

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ben ook ff weg, ga me ff omkleden en de paardjes doen!!

Tot straks...

9. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo mijn zusje is weer weg.. ze heeft ook hier gegeten.. aangezien haar scooter niet wou starten haha..

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meiden, ik ben er weer even. Voel me echt zo zwak en belabberd. Zit nu een beetje in dilemma.. Heb de afgelopen dagen veel te weinig aan school gedaan dus eigenlijk moet ik flink aan de bak. Maar ik voel me zo beroerd :( Denk dat ik toch maar op de bank ga hangen vanavond, want zo schiet het toch niet op.

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Mum, ja sorry had ik gelezen. maarre manlief heeft een hekel aan lezen en denk niet dat ie dat wil.

Ik ben ff druk bezig geweest hier, ga nu even lekker buiten zitten en boekje lezen.

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    #54452 ukkie2009, 24 aug 2009
    Laatst bewerkt: 24 aug 2009
    Hee mensen!

Even bericht van Eva en Senne.. Senne is sinds vandaag van de monitoren af en mag a.s. woendag al naar huis!

einde bericht

13. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ukkie wat een goed nieuws zeg!

all: ben er vandoor..

fijne avond

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Juffie, wat eng!! ben ook wel benieuwd naar jullie huisje

@Kim, Lijkt me ook niet goed, zolang de pil doorslikken.
    was het leuk in maasmachelen? Groot gelijk hoor dat je hem bij je wil houden, je kunt ze nog niet verwennen en dat hij altijd in zijn eigen kamertje slaapt komt vanzelf wel toch. Wij laten hem eerst ook in onze kamer slapen, anders moet je er ook steeds helemaal uit om te voeden.

@desiree,vervelend dat je zoveel klachten hebt.. hoop dat je je toch wat beter gaat voelen.

@Bos, logisch dat je nu geen tijd hebt om alles bij te houden ;)
    Fijn dat alles goed gaat met jullie! En de bv, je hebt je best gedaan toch? Kort nachtje gehad dus! Slaapt hij snel weer na een voeding snachts?

@red, oeh ijsje doe mij er ook 1 :p
    Lekker hoor even een weekendje weg! Wanneer gaan jullie?

@Mum, nee hou je niet van koken? Ik had vanavond ook iets bedacht maar het was niet te eten :)hahaha Toen heeft mark maar nasi opgewarmd wat nog in de vriezer lag haha
    Leuk bij de paardjes? En rommelt het al? Misschien krijgt je vriend wel gelijk hihi

@Sammie, oeh spannend, wie is het? Aangezien mum morgen al zou :p Hm das balen die ongiepijn.. hoop dat het iets goed betekent!! *duim duim* (ik had ook mega ongiepijn toen ik zwanger was)

@Nen, ik zou even lekker uitrusten zodat je snel weer opknapt!

@Ukkie, wat super dat senne naar huis mag! Toch nog wel snel he

@Hilli, heb je je examens nog af kunnen krijgen?

@Matta, hoe is het met je? ook al even niet gezien hier

@all, ik ga op bed, even beetje bijslapen. Mn buik word weer keihard steeds, maar niet pijnlijk..hoop dat het nu een keer doorzet, word wel spannend zo hoor :D fijne avond nog , truste

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    dubbel

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Pff, tis te veel geklets om op te reageren hoor.. zal even kijken wat ik onthouden heb :)

@Nen: Zou echt super zijn zeg, 2 bevruchte eitjes :D Dan ben je idd de eerste hier met een jong-en-zwanger-worden-tweeling! Ben benieuwd. Ik duim dat je deze keer zulke strepen te zien krijgt --> || :D

@Sam: *knuf* Hopelijk betekent het iets positiefs dat je zulke krampen hebt nu :)

@Bos: Wat balen dat Lars niet goed aanhapt... Yentle heeft er ook heel veel moeite mee en weet precies wat je bedoelt met dat je hem niet zo overstuur wilt zien!
    Als je zeker weet dat dit de goede keuze is, moet je het vooral doen! Je moet er niet mee door blijven gaan omdat anderen het willen ofzo hoor. Hopelijk geeft het je meer rust :)

@Kim: Wat een raar verhaal zeg! Ik kan me dat ook heel meilijk voorstellen dat je niet in de gaten hebt dat je zwanger bent.. Alsof je je kindje niet voelt bewegen ofzo?! Yentle beukte me helemaal blauw van binnen en ik zag altijd van alles uitsteken, dat was echt niet te missen :p

@All: Yentle heeft echt ontzettend moeite met aanhappen zonder tepelhoedje en ze wordt echt heel snel overstuur weer dat ik gewoon met tepelhoedje blijf voeden voortaan :)
    En op die manier gaat t hartstikke goed! Ze heeft net gewoon 80cc gedronken bij me :D (we hebben sinds vandaag een babyweegschaal van de thuiszorg in huis zodat ik kan kijken of ze wel genoeg binnenkrijgt bij mij)

Trouwens, ze heeft gisternacht gewoon 7 uur (!!) doorgeslapen! :D En vannacht 5 uur :D Hopelijk heeft ze vanavond weer een goeie nacht :D

17. slaap lekker all!!
    @ emma en mum laat maar komen he...

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Nou jullie hebben het lang volgehouden op de wii zeg :p Fijne avond!!

@ Nen: Dikke knuffel meid!! hoop dat je snel opknapt!

@ Red: Maakt niet uit :D tja als het niet zo'n lezer is houdt het idd op...
    ow het boek is er trouwens ook in de vorm van kaarten :( weet niet precies
    hoe het zit maar k geloof dat je elke dag een kaart moet lezen, dat is misschien
    nog wel te doen voor hem! Fijne avond meid!

@ Ukkie: Jeeeej wat een supergoed bericht zeg! Heerlijk dat Senne mee naar huis mag!

@ Emma: Nope ik haat koken haha als er meer als 2 pannen op t fornuis staan raak
    ik ook in paniek :p enne vriendlief vind het leuk dus mag hij het doen :p
    ik bak af en toe wel eens een cake ofzo hihi! jammer dat het eten niet smaakte...
    Nasi is ook lekker toch (gister nog op)
    ff lekker in de regen gestaan bij de paardjes maar was wel even verfrissend!
    Nope er rommelt nog niks :( ben benieuwd of hij gelijk krijgt!
    mijn moeder zegt de 26e :(
    Slaap lekker meid, hoop dat je een beetje bij kunt slapen ja!

@ Kristel: Wat goed allemaal :D ze gaat echt goed vooruit! en je melkproductie ook
    zo te lezen! hoop met je mee dat ze vannacht weer zo'n goeie nacht heeft!

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Nou inderdaad laat maar komen! :D Slaap lekker meis!

20. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Mumtobe

er staan er 6 te koop in onze straat ;)

Even kort:
    Bij de VK in orde, bij 32 weken pas een groeiecho.. ik was nu ietsje gegroeid, ben nu 4,5 kilo gegroeid dus das netjes.
    Nu ga ik slapen, heb net als een malle het hele huis schoongemaakt.. Ben kapot!!!

Morgen ben ik dus pas laat thuis, na 6en... Zal proberen op mn werk even bij te lezen.

Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina