@ Juffie: ow dat scheelt Bij 32 weken pas een groei-echo? dan zullen ze zich niet zo'n zorgen maken denk ik... moet je je nu nog steeds aan het suikerloze dieeet houden? Fijne avond! Ik ben er vandoor, ga lekker mijn bed in! hoop dat ik net zo goed slaap als afgelopen nacht! Slaap lekker allemaal!!
@Mum: morgen is de dag he, dus zet hem op @Emma: morgen 40 weken, wie had dat gedacht! @Bos: balen dat de bv niet wil, maar fv is ook super! @Kristel: als het met hoedje prima werkt is het prima toch! @Gaby: jeej lekker veel eitjes! Hoop dat ze allemaal bruikbaar zijn en bevrucht worden! @Nen: jeej 2 eitjes, hoop dat het er echt 2 zijn en dat er iig 1 bevrucht gaat worden! @Juffie: jeej een bezichtiging! Hoop dat ze geinteresseerd zijn!
hey iedereen (ik durf me hier bijna niet meer te vertonen) hier alles picobella....julian is volgende week alweer 6 maanden en doet het goed... kristel....zoals ik al eerder zei ik voed ook nog steeds met een tepelhoedje....ik heb er een stuk of 8....lekker makkelijk elke dag uit koken en neem mijn bakje overal mee naartoe....en over dat slapen, ik dnek dat je dat wel weet he...dat doen ze pas als ze er aan toe zijn! julian sliep met 9 weken door en is sinds dien nooit meer voor een nachtvoeding geweest...dus nog ongv 5 weken hihi... alle baby;s nog binnen boord?
bos....hoe bevalt het mama zijn? Fijn om even van je te lezen! jammer van de borstvoeding maar met fles groeien ze even goed hoor! Je niet schuldig voelen!!! tot lezen een keer!
all: zit er even doorheen gister wilde het prikken echt niet lukken.. ik duwde echt hard en de naald ging niet door de huid.. na 3x proberen nog steeds niet.. t deed me echt zeer.. en voel het zelfs nu nog.. toen heb ik even uitgehuilt bij joey, en joey vroeg of hij t moest doen.. maar dat wil ik niet dus heb t alsnog zelf gedaan.. maar t deed zeer..zie nu ook heel erg op tegen vanavond... :'(
@ bos fijn te lezen dat goed met jullie gaat! en als de bv niet lukt jammer maar flesje is ook goed hor! geniet ervan @ eva super zeg dat senne naar huis mag woensdag! sterke vent! @ all zo kamertje staat bijna ik elkaar alleen de kast nog, ik had een bbq van mn werk en kwam thuis en mn hele huis is veranderd in baby huis zo lief dat manlief begonnen was, ! , box staat ook en het was is het ineens vol in de kamer hahah, we wachten nu alleen nog op de kinderwagen en maxicosi en dan is alles compleet fijne dag, hoop dat zonnetje nog doorbreekt maar de temp mag wel zo blijven
goedemorgen! Benieuwd of er bij Mum al wat rommeld! @Ukkie, wat een geweldig nieuws! Super zeg! @Emma, hopelijk zet 't s door bij jou! 40 weken alweer! Wij gaan vrijdag weg en komen zondagavond thuis. Wilden tot maandag maar manlief is liever zondag al thuis zodat hij maandag de hele dag nog even vrij en lekker thuis is. Heb er echt zin in en zijn er beiden ook echt even aan toe. @Kristel, gewoon lekker met tepelhoedje voeden hoor! Wow super al zeg! @Lynn, hoi! @Juffie, fijn dat alles goed is! Stond hier op de weegschaal gewoon al 2 kg aangekomen! Hopelijk is 't ook vocht van de warmte, gisteren was ik nog 600 gram lichter. Pff.. moet ook maar 's wat meer gaan bewegen maar ben 's avonds echt kapot als ik gewerkt heb. 'k Wil nu ook lekker vrij zijn, heb er al bijna 40 uur opzitten. Pff nog 3 dagen. Donderdag hoef ik pas om 12 uur heen, kindje moet 's morgens naar 't ziekenhuis. Heeft 2 bijoortjes en die worden poliklinisch verwijderd. Bedenk me opeens dat ik dan 's morgens wel naar de buurvrouw kan. Komt iemand van 't gastouderbureau en zij heeft dezelfde oppas als wij straks krijgen.
@ red, jij heb een pittige baan en zeker nu je zwanger bent! 2 kg pas aangekomen ik al 10 ahahah ach alles voor het goede doel! bij oortjes? nooit van gehoord sterkte nog ff met werken xx
Haha ja maar jij bent ook al 2x zover als mij! Soms wilde ik wel 's dat ik ander werk had, dat ik niet zolang achter elkaar hoef. maar goed... nog ff doorbijten nu. 'k Ga de hond ff uitlaten en me optutten en er dan vandoor. Succes vandaag! @Gaby, succes meid! Is 't nog gelukt met prikken? Hopelijk deed het niet weer zo zeer!
@kristel, ja waarom niet met tepelhoedje dan toch.. Wat goed dat ze al zo lang doorslaapt, heerlijk toch @Mum, haha gelukkig houd je vriend wel van koken dan. Ik vind het wel leuk. Goed kunnen slapen? @Juffie, 4,5 kilo is netjes toch @Dreamer, ja idd , maar mn banner loopt hier een dag voor, dus ik ben nog niet overtijd officieel haha @Lynn, jep kleine hier heeft het nog wel naar zn zin geloof ik @gaby, vervelend dat het prikken niet wou..maar eerder ging het goed dus vanavond waarschijnlijk ook weer hoor. Werkse! @Knarboor, heb je fotos van het kamertje? @Red, dit weekend al dus, gezellig . Pff veel uren maak je hoor, lijkt mij ook zwaar. @nen, alweer beter? @all, ik ben er maar tegelijk met vriend uitgegaan om half 7 haha. Was klaarwakker. Zo maar even boodschapjes halen en dan komt mn moeder straks.. Vanacht geen buikpijn gehad gelukkig
@Emma: ohhh waarom loopt ie een dag voor dan? Dus je bent vandaag pas 39+6? @Gaby: hoop dat het spuiten vanavond beter gaat meis. Je bent wel vrij met de punctie neem ik aan? Ga je onder narcose? @Mum: en, zit er al beweging in? Gaat mijn gok uitkomen?
Bevallingspoll Emma21 - Uitgerekende datum: 27 augustus Denkt zelf: 5 augustus Dreamer83 denkt: 17 augustus Marisss denkt: 29 augustus Mumtobe21 denkt: 30 augustus Kim1988 denkt: 25 augustus Debby86 denkt: 23 augustus Sterretje08 denkt: 14 augustus Desiree1986 denkt: 24 augustus Sammie88 denkt: 20 augustus Juffie2008 denkt: 21 augustus Hilli denkt: 20 augustus Red88 denkt: 20 augustus Suus1987 denkt: 27 augustus Matta1986 denkt: 23 augustus Agneta denkt: 20 augustus Ukkie2009 denkt: 22 augustus Kristel86 denkt: 12 augustus Knarboor denkt: 4 september Mumtobe21 - Uitgerekende datum: 30 augustus Denkt zelf: 15 augustus Dreamer83 denkt: 25 augustus, meisje Marisss denkt: 26 augustus, jongetje Kim1988 denkt: 30 augustus Debby86 denkt: 3 september Emma21 denkt: 1 september, jongetje Sterretje08 denkt: 5 september Desiree1986 denkt: 3 september Sammie88 denkt: 8 september Juffie2008 denkt: 20 augustus Hilli denkt: 2 september Red88 denkt: 27 augustus Suus1987 denkt: 27 augustus, jongetje Matta1986 denkt: 30 augustus Agneta denkt: 25 augustus Ukkie2009 denkt: 21 augustus Kristel86 denkt: 9 september Knarboor denkt: 28 augustus Agneta - Uitgerekende datum: 20 september Denkt zelf: 10 september Dreamer83 denkt: 18 september Matta1986 denkt: 22 september Sterretje denkt: 14 september Ukkie2009 denkt: 12 september Juffie2008 denkt: 23 september Chamaro denkt: 15 september Suus1987 denkt: 15 september Mumtobe21 denkt: 22 september Kristel86 denkt: 24 september Kim1988 denkt: 18 augustus Desiree1986 denkt: 11 september Sammie88 denkt: 8 september Knarboor denkt: 25 september Emma21 denkt: 13 september Sterretje08 - Uitgerekende datum: 22 september Denkt zelf: 23 augustus Dreamer83 denkt: 15 september Matta1986 denkt: 17 september Agneta denkt: 20 september Ukkie2009 denkt: 19 september Juffie2008 denkt: 19 september Chamaro denkt: 23 september Suus1987 denkt: 17 september Mumtobe21 denkt: 18 september Kristel86 denkt: 20 september Kim1988 denkt: 12 september Desiree1986 denkt: 16 september Sammie88 denkt: 11 september Knarboor denkt: 22 september Emma21 denkt: 14 september Ukkie2009 - Uitgerekende datum: 12 oktober Denkt zelf: Dreamer83 denkt: 1 oktober Mumtobe21 denkt: 15 oktober Sterretje08 denkt: 9 oktober Suus1987 denkt: 10 oktober Knarboor denkt: 13 oktober Emma21 denkt: 6 oktober Knarboor - Uitgerekende datum: 31 oktober Denkt zelf: 21 oktober Dreamer83 denkt: 15 oktober, jongetje Mumtobe21 denkt: 18 oktober, jongetje Sterretje08 denkt: 20 oktober, jongetje Suus1987 denkt: 1 november, meisje Emma21 denkt: 3 november, meisje
Goedemorgen!!! Gaby, Dikke knuffel, heb valt ook allemaal niet mee dat spuiten. Hopelijk ben je er snel vanaf. * Zwaait naar iedereen * Hier vannacht helemaal lek gestoken door die verrotte !@#$% muggen!
Goedemorgen meiden! @ Dreamer: Ik hoop echt dat je gelijk gaat krijgen mijn vriend denkt ook dat het vandaag gaat gebeuren @ Lyn: Super dat het zo goed gaat met Julian, is de uitslag van dat onderzoek naar zijn hoofdje er al? @ Gaby: Ow meis! hele dikke knuffel!! waarom stoppen ze die hormonen niet gewoon in een pilletje, dan was het niet zo pijnlijk geweest!! Werkse meid! @ Knarboor: Haha die man van jouw had last van nesteldrang denk ik! wat leuk dat alles nu vorm begint te krijgen het duurt ook niet meer lang bij jullie, 10 weekjes zijn zo voorbij! hoe lang moeten jullie nog wachten op de wagen en de maxi cosy? en watvoor wagen hadden jullie ook alweer? @ Red: Lekker hoor dat jullie nog een weekend weg gaan! geniet er maar van, nog even zo met z'n 2 tjes jezelf nu niet druk maken om je gewicht hoor meid, het kan zijn dat je nu ineens veel aan gaat komen en straks niet meer (net als ik) en t kan ook andersom! Fijn dat je donderdag wat later kunt beginnen op je werk! @ Emma: Ha meis, vind het elke keer weer fijn dat ik jou hier weer "zie" smorgens hihi ik heb wel redelijk geslapen gelukkig ja! ik denk dat het met deze nachtrust wel moet lukken Jeej jij geen buikpijn gehad vannacht, dat scheelt ook wel! ondanks dat je er vroeg uit was wel lekker geslapen? @ Sammie: Balen van die muggen zeg, wij hebben er hier helemaal geen last van!! Nou meiden het is niet veel maar ik werd wakker met lichte! lage rugpijn en lage buikpijn... zit nu op de bank met de laptop op schoot en heb al een paar harde buiken gehad (niet pijnlijk overigens) ik zeg al het is niet veel, misschien zegt het wel helemaal niks maar er gebeurd IETS! Vriendlief heeft ons ukje gisteravond toegsproken dat hij/zij vandaag maar gewoon moet komen! ik hoop echt dat het gaat gebeuren vandaag!! *komt weer een harde buik *
@ Dreamer: Nee niet echt... ben niet echt aan het timen ofzo... maar ze houden echt geen minuut aan, na een paar seconden zakt het weer af...
goeiemorgen! @Lynn: Waarom gebruik jij eigenlijk tepelhoedjes als ik vragen mag? En van welk merk? Ik had eerst van Avent maar dat vind ik maar rotdingen, blijven helemaal niet goed zitten.. Heb nu van Medela, blijven perfect zitten en Yentle drinkt er ook beter mee @Gaby: Meid, het is toch logisch dat je er dan ff helemaal doorheen zit als het niet wil lukken?! Ik vind het sowieso al superknap van je dat je dit doet, heb er echt respect voor hoor! @Red: 2 kg? Dat is echt wel netjes hoor! Hier ging het een stuk sneller! (helaas) @Emma: Fijn dat je vannacht geen last gehad hebt! Enne, 39+6 vandaag? Ben benieuwd of er dan wat gaat gebeuren @Sam: He bah, kl*temuggen.. Hopelijk zijn ze gauw weer weg! @Mum: Ohh wat spannend! Ben je aan t tellen hoe vaak ze komen? Ben echt benieuwd joh of je kleintje nu echt besloten heeft om te komen! @All: Het is op dit moment heel erg aan t regenen... Hopelijk wordt het straks wat beter weer want we zouden gaan shoppen vandaag. Ben echt toe aan normale kleding weer namelijk! Moet op dit moment nog steeds mn positiebroeken dragen, want in mn oude broeken pas ik voorlopig echt nog niet En zo leuk is t niet om een maand na je bevalling nog steeds met zwangerschapskleding rond te lopen