@ Kristel: Foto's maken hé van dat lieve stel zo te horen heeft Kimo de taak van papa zijn super op zich genomen!!
Heb idd maar ff snel een foto ervan gemaakt @Mum: Ja, Kimo is echt wel een superpapa! Hij is heel veel in de weer met Yentle en is superlief voor haar Hij was tijdens de zwangerschap soms een beetje bang dat ie niet zou weten hoe hij dingen moest doen, omdat hij nooit echt iets met baby's gedaan heeft, maar alles gaat vanaf het begin af aan vanzelf, echt mooi om te zien
Hey hey @Bos: Idd, als de bv niet lukt, moet je gewoon overstappen. Voor jouw gemoedsrust alleen al. @Eva: Wauw, wat een geweldig nieuws Geniet er maar van, lekker Senne in zijn eigen omgeving. Zal jullie goed doen. @Emma: Ja kheb alles af, nu moet ik morgen en overmorgen nog een beetje onderzoek doen, donderdagavond heb ik mijn laatste examen. Als het goed is het laatste in mijn leven!!! (of ik moest er nog een studie bijnemen, maar dat zal nog niet voor meteen zijn ) Ik had eigenlijk echt niet verwachte dat jij de 40 weken zou halen @Kristel: Wow, Yentle slaapt bijna de nacht door. Wat goed seg Kunnen jullie ook wat bijslapen. En idd, gewoon met tepelhoedje blijven geven, maakt niet uit hé. Wel fijn seg, dat je al 80cc kan geven Ooh, heb je er geen foto van genomen? Is zo leuk om later terug te zien @Gaby: Meid, ik hoop echt dat je niet lang meer moet prikken. Het is nu echt vervelend en pijnlijk, maar eens je twee streepjes ziet staan, dan ga je zo blij zijn dat je het gedaan hebt. Las trouwens ook dat er 11 tot 12 eitjes geschikt waren voor de punctie. Dat is toch echt goed hé. Een tijdje geleden was er hier een programma over zwangerschap op tv, en die vrouw had 3 eitjes die geschikt waren. En ééntje die ze maar wilden gebruiken. Ze is er wel zwanger door geworden. Dus ik heb goede hoop bij jou hoor! Ik voel de kleine steeds duidelijk en steeds meer. Net als mijn vriend Gisteren heeft hij het voor de eerste keer gevoeld. Rechts onderaan mijn buik, daar zit hij/zij volgens mij altijd te spelen, want daar voel ik het heel duidelijk. En mijn vriend dus ook Hij vond het toch wel gek 's Morgens als ik nog in bed lig, heb ik ook heel vaak een dikke bult aan de rechterkant van mijn buik. De eerste keer dat mijn vriend dat zag (zondagmorgen was dat) riep hij ineens, wow wat is dat??!! Hihi, ik zeg, dat is Frumpie (zo heet hij/zij momenteel ) Vond hij ook al zo gek Wat een slecht weer ség, is dat bij jullie ook? Ik wilde vandaag de ramen kuisen, zal er niet inzitten vrees ik. Maar kmoet nog veeeeeel doen, dus ik zal me wel niet vervelen
@krstel, hoop voor je dat het snel droog word, lekker ff gaan shoppen voor weer normale kleding, lijkt me heerlijk voor je weer! @mum oeh spanennd zeg! ik hoop dat het doorzet zeg, dat zou heel mooi zijn! @emma, nog geen beebje meis, wat balen zeg, duurt lang wachten nu he! @gaby dikke knuffel voor jou meis! @sammie, he die stomme muggen ook zeg! @nen, ziek maar lekker uit hoor, en fijn dat je wel nog bij de ha terecht kan zeg! @hilli, leuk he dat je de kleine nu steeds meer gaan voelen enzo, is zo'n wonder! Hier is het ook heel slecht weer, het regent vanaf vannacht al, blegh! Blijf lekker een daagje binnen! Gister weer naar de vk geweest, bloeddruk was wat hoog, maar kan ook door de warmte komen Had hele kussens op me handen en voeten en was dus ook lekker in 2 weken tijd 3 kilo aangekomen Verder was alles prima, heb nog gevraagd hoe groot de kleine ongeveer is, en ze schatte dat hij bij geboorte rond de 3000 tot 3250 zal zijn Daar was ik wel erg blij mee
@ kristel, fijn dat alles gelijk zo goed gaat met hem en Yentle. Maar volgens mij moet je als ouders gewoon je gevoel volgen en af en toe logisch nadenken en dan kom je een heel end @ hilli, wat leuk dat je de kleine al zo voelt! Ik zie dat je bijna je 20 weken echo hebt!! Willen jullie ook weten wat het wordt? En heb je zelf een bepaald voorgevoel?
@ Kristel: Fijn dat Kimo het zo goed doet Mijn vriend is ook heel onzeker omdat hij nooit kleine kindjes in zijn directe omgeving heeft gehad... Baby's van anderen durft hij ook niet vast te houden, maar volgens mij gaat het straks met zijn eigen kindje helemaal goed komen!! @ Hilli: wat leuk dat jij en je vriend jullie kindje al zo goed voelen geniet ervan meid!! Hier is het ook slecht weer... maar ik vind het prima, beter als die hele warme dagen in ieder geval! @ Sterretje: Thanx ik hoop het ook... Mooi geboortegewicht! ons kindje wordt op 3400 a 3500 gram geschat, maar ik pin me er niet teveel op vast, het is maar een schatting en het blijkt toch dat ze er vaak vrij ver naast zitten helaas... Ik lust het wel niet, maar ik ga een glas bitter lemon pakken baadt het niet dan schaadt het niet toch?
@mum nee kun je altijd proberen toch! Houden de harde buiken nog steeds aan? Ook netjes dat gewicht toch, lijkt me prima een niet al te groot kindje Maar wat je zegt, meestal klopt het toch niet helemaal, maar toch fijn om iets te hebben om je aan vast te houden toch
@Hilli: Wat leuk dat jullie allebei jullie kleintje zo goed voelen al zeg Dat is echt zo'n supergevoel! Jullie zijn er wel snel mee dat jullie je kleintje zo duidelijk voelen, was hier ook. Ik voelde Yentle al met 13 weken en Kimo kon haar met 18 weken voelen. De placenta lag hier aan de achterkant, ik denk dan bij jou ook? of weet je dat niet? Kan trouwens heel goed dat je over een tijdje uit je slaap gehouden wordt door de kleine aangezien je hem/haar nu al zo goed voelt @Sterretje: He bah, balen dat je zoveel vocht vasthoudt, dat is echt niet leuk! Zal vast ook wel pijnlijk zijn aan je handen of valt t nog mee? @Mum: Dat komt wel goed met je vriend hoor Met Kimo was t hetzelfde, maar het gaat echt super hier! Mensen hebben t altijd over moederinstinct, maar vaderinstinct bestaat ook echt hoor
@Mum: Idd kan je niet zeggen dat je het niet geprobeerd hebt. Bitter lemon ... ik krijg het ook niet binnen. *shiver* @Nen: Ja, we willen het echt heel graag weten. We zijn beide al ontzettend zenuwachtig. We lijken wel twee kleine kinderen Ik heb een heel sterk voorgevoel. Ik zeg al heel lang dat ik er 90% zeker van ben dat het een prinsje is. @Sterretje: Mooi gewicht ség. Voor jou duurt het ook niet meer zo lang hé Op papier dan, want ik kan me wel voorstellen dat die laatste weken erg traag voorbij gaan Ik heb net twee vliegen doodgeslagen, ik word er echt om het zacht uit te drukken gek van. Er zaten er hier de afgelopen zo veel, niet normaal. kDenk dat het komt door de weersveranderingen ofzo, kzou het anders ook niet weten. Maar ik vind het zo vies. Daarmee, ik ga me maar eens snel klaarmaken naar de winkel gaan en hier grondig schoonmaken. Vieze strontvliegen!
@Mum: Oh, trouwens.. ben ff nieuwsgierig.. Je was laatst zo aan t twijfelen of je niet misschien toch moest proberen om bv te geven toch? Heb je er al over nagedacht? Of blijf je gewoon bij je keuze om de fles te geven?
@ hilli, ik ben benieuwd of je voorgevoel klopt! Vies he die vliegen.. Heb er hier ook vreselijk last van.
@Kristel: Nee, ik weet nog niet waar mijn placenta ligt. De laatste keer dat ik op controle ben geweest bij de gyn was met 12 weken, toen zei hij dat de placenta nog rondom zat ofzoiets. Maar zou het ook kunnen dat hij vooraan zit, maar niet helemaal tot onderaan? Ik bedoel dan een stuk vooraan en een stukje bovenaan? Want ik voel de kleine alleen duidelijk, helemaal onderaan rechts. Of mss ligt hij/zij wel met de voeten naar beneden. Ooh, was het al maar vrijdag Zwemeltjes!! Kan aan niets anders meer denken Hehe, tis ook zolang geleden hé.
Kan me voorstellen dat je haast niet meer kunt wachten hilli. Op zo'n 20 weken echo zie je alles zo mooi
wat kletsen jullie veel!!! @ gaby dikke knuffel @ emma en mum jullie willen ook gewoon niet naar mij luisteren hihi @ oma goedemorgen en gefeliciteerd met je vent @ sammie en ster HALLO!!! @ eva wat super dat je ventje bijna mee naar huis mag. Lekker snel hoor. uhm @ all vergeet alles en mn hoofd is een zeef. Ondnks de regen hier superbenauwd maar zal wel wat in huis moeten doen. Mannetje vandaag nog thuis dus kan er ff in een sneltreinvaart doorheen
@ hilli wat super dat je vriend hem ook gevoeld heeft! @ nen zullen we een dansje wagen? Een positieve test dansje? Lets dance... ****
Seg Mum, jij had hier toch zo'n smiley van die site gepost hé. Niet? Hoe deed je dat? kHeb me daar al aangemeld, maarja
ben er even snel hoor, @mum, spannend! Bij mij beginnen de 'weeen'ook onderin de buik en trekt over de buik heen en menstruatiepijn in de onderrug die naar de buik trekt. Het belangrijkste is of er enige regelmaat in zit volgens mn gyn, weeen kunnen ook pijnloos zijn he en gewoon als harde buiken voelen. Ben benieuwd of het doorzet!! Spaar je energie maar vast vandaag Ik heb net nog even geslapen , werd wakker van een zere harde buik haha maar bleef maar bij 1, nu nog wat harde buiken. Mn moeder komt zo langs, kom straks nog wel even kijken hoe het met mum is