Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wordt niks met me humeur, net een hele reactie getypt blijft die kutbrowser weer hangen :x wat een rotdag!! Ik ga maar ff bankhangen..

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mum ja heb al 2 dagen de hele dag buikpijn.. maar ja is ook niet zo gek.
    maar t is erg gevoelig.. als ik al met een arm ofzo tegen mijn buik aan steun doet t al zeer..dus ja.. heb vandaag best veel last van gehad.. ook op t werk, met al die kinderen..
    en k zie gewoon heel egr op tegen vanavond met t spuiten.. k moet hem er gewoon in 1 keer in duwen heel snel.. maar ja als je bang bent ga je twijfelen..

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: Ik doe zo mijn best, maar ons ukje zit nog wel lekker in mijn buikje denk ik...
    Lekker dagje idd zo op je werk, balen joh... en dan die kl*tetreinen, schandalig
    zeg dat er niemand voor je opstond! je hebt groot gelijk dat je 1e klas bent gaan zitten hoor!

@ Gaby: Snap dat je er tegenop ziet meid!! Wil je alvast heel veel sterkte toewensen voor straks!
    hoop dat je de kracht kunt vinden meis!!

@ alle zwangeren: Hebben jullie ook zo'n last van bloedend tandvlees?
    ik poets nu wat vaker mijn tanden ivm het bloedend tandvlees en het was net gewoon
    zo erg dat het bloeide alsof er een stuk of 4 kiezen getrokken waren :(
    maar poetsen poetsen en nog eens poetsen dan gaat het vanzelf over!

ik ga de paardjes even doen!
    tot straks!!

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey allemaal

Zie dat jullie weer heel wat pagina's volgekletst hebben!
    Zal zo eens kijken of ik de tijd krijg om het allemaal terug te lezen en te reageren, maar ben bang van niet.. Yentle is beetje onrustig aan t doen al, dus zal haar zo weer op mn arm moeten nemen denk ik ;)

Ik ben iig geslaagd met kleding kopen! :D
    Heb 2 spijkerbroeken gekocht, 2 tops, een overslagvestje en 2 blousjes :)
    Vind alleen mn broekenmaat niet zo leuk :p
    Ben 3 maten omhoog gegaan :$ bovenkleding maar 1 maatje dus dat is niet zo erg :)

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Kan idd een callcenter zijn die belt.. Die bellen via een computer automatisch en zodra jij opneemt wordt er pas contact gemaakt met een medewerker, dus in eerste instantie hoor je idd niks! of als de verbinding mislukt ordt er opgehangen.. Ik heb dit ook gehad, héél irritant! Ik heb me aangemeld op www.infofilter.nl en heb nu nergens meer last van :)
    Geen teken dat t doorzet dus? :(

@Emma: Wow, wat is jouw buik groot geworden de laatste tijd zeg! Geweldig :D

@Sterretje: Wat een mooie buik! Echt supermooi :D

@Ukkie: Mooi kamertje! Ik zie een paar dingen die wij ook hebben, dus je hebt een goeie smaak :p

@Kraamvoedsel: Ik had ook dingen gekocht om soesjs te maken met muisjes en lange vingers met muisjes... Maar hier is t er niet van gekomen hoor! Ik voelde me veel te ziek en brak om in de keuken die dingen klaar te maken voor het bezoek.. Dus we hebben t maar gewoon bij beschuiten gehouden ;)

@Chamaro: Wat fijn dat Chanell morgen weer mee naar huis mag! Dat wordt denk ik een 'eindelijk-weer-thuis-feestje' of niet?
    Balen dat ze reflux heeft :( Maar idd, met wat aanpassingen is het vrij 'makkelijk' op te lossen gelukkig!

@All: zo, heb mn best gedaan :p
    Als ik iemand ben vergeten nog, sorry!

Ik ga nu even lekker met Yentle knuffelen :)

6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hoi meiden,

pffff ik merk dat het fulltime werken er wel inhakt zeg!! Aiks, ben gewoon kapot!! Nu zit ik achter de laptop overdrachten te schrijven, gatsie wat een rotwerkje is dat zeg.

Vandaag heb ik weer een nieuwe leerling gekregen: en raad eens hoe het jongetje heet? Juist, Mohamed... Goed nu heb ik er 3 in de klas :S Nog eentje en ik kan kwartetten... Wat zijn ouders toch ook lekker origineel! (not) alleen de een schrijf ik: Mohamed, de ander Mohammed en de laatste Mohammed Amine.. Pff pff, wat een gedoetjes.

Nou ik ga nog maar een potje thee zetten, slechts 20 leerlingen te gaan voor de overdracht... Fijne avond meiden.

7. FF kijken wat ik heb onthouden..

@ Kristel meid je bent 4 weken terug bevallen, ik vind het niet gek dat je nog niet in je oude maat past. Komt vanzelf wel weer. En je bent er gelukkig al best wel wat kwijt. Altijd leuk nieuwe kleding!

@ Mum geen onbekende nummers meer opnemen dus :p jouw buik hangt lekker laag nu.. ik heb nog steeds het gevoel dat jij deze week gaat bevallen en emma vlak daarna (begin volgende week). Ben benieuwd of het uitkomt :D stom die vogel die tegen je raam vloog.. dom beest :p

@ Emma zo hee :$ wat is jouw buik enorm geworden.. jij ook nog steeds alleen maar voorweeën?

@ Knarboor ben benieuwd ook naar jullie kamertje :D

@ Ukkie wat een goed nieuws over Senne :) eindelijk mag ie mee! Mooi kamertje hebben jullie voor de kleine! Houd jij het nog een beetje vol met je bekken?

@ Kim gelukkig is met Ayden alles goed! Wel schrikken van die collega van je broertje zeg, heavy!!

@ Sterretje wow mooie buik heb je, en jij ook nog maar 4 weken tot de uitgerekende datum. Heb je foto's van het kamertje van jullie zoontje?

@ Hilli oe ik zie je buikkie nu echt groeien! Leuk :D

@ Gaby wat vervelend toch ook dat spuiten, beste is idd om m in 1x erin te zetten maar ook weer niet te hard. Maar ja kan ik wel makkelijk zeggen, het is toch pijnlijk ja. Wanneer is de punctie?

@ Nen voel je je al weer wat beter?

@ Mariss oo gelukkig is er niks ernstigs met Chanell. Reflux is erg vervelend, maar groeien ze idd overheen. Hopelijk gaat het nu weer allemaal wat beter :) en eindelijk weer thuis met zijn 3.

Ons babykamertje is afgelopen zaterdag geverfd.. en de meubels komen waarschijnlijk in oktober.. tot die tijd zal ik af en toe wat doen, maar niet heel veel want dan is het wel handig als je meubels hebt staan.
    Vandaag bij de fysio geweest ze neemt mijn rug nu ook telkens mee, maar het blijft zo pijnlijk gewoon nog erger dan mijn bekken. Ik zit nu ook al lekker met kussentjes in me rug op de stoel, maar goed niks helpt toch behalve bevallen uiteindelijk :p
    Ik merk nu steeds meer dat de pijn die ik al weken laag in me buik voelde, een harde buik is. Als ik ren of wat zwaardere werkzaamheden verricht heb ik daarna die pijn.. en dan is me hele buik hard en alleen laag voelt dat dan een beetje pijnlijk aan. Kan wel kloppen toch..?

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, je buik lijkt idd niet veel groter geworden, mooie buik :D en wat ben je bruin. Heb nog mn eigen broek aan maar deze is heel laag hoor. Die zakte voor de zwangerschap van mn kont af haha.
    heb geen last van bloedend tandvlees, wel een zere verstandkies die doorkomt. Rommelt het nog, of is het afgezakt?

@Kristel, lekker geshopt dus jij :D

@Sterretje, mooie buik heb je hoor!

@Hilli, lekker chips moet een keer kunnen toch :p
    Mooi buikje al!

@Desiree, wat asociaal dat er niemand opstond zeg!

@Ukkie, super leuk kamertje heb je

@nen, gelukkig voel je je weer wta beter

@Mariss, wat geweldig dat Chanell weer naar huis mag!
    Gelukkig is er niks ergs aan de hand en is het goed op te lossen..
    Als wat van de schrik bekomen van dit alles?
    Dank je :) ja ik hou het nog wel vol, alleen het slaapgebrek is wat minder soms, en ik word ongeduldig :p
    heb jij een gipsbuik gemaakt?

@Kim, gelukkig was alles goed met Ayden! Grappig dat het dezelfde arts is :D. Een gyn die ik ook wel es heb was bij mn moeders bevalling van mij, zou ook wel grappig zijn als die nu ook bij die van mij is straks haha.
    Nou niet zo leuk nieuws heb je gekregen over jezelf dan..slecht dat ze dat niet hebben verteld..

@Versiering, dat doet de familie als we in het ziekenhuis zijn, dus als we thuiskomen is alles versierd :D
    We doen gewoon beschuit met muisjes, lekker cliche haha

@all, was heel gezellig vandaag. Heb van mn moeder een mooie deken gekregen, lekker voor op de bank of op bed voor straks om te relaxen :D echt lief. En frambozenbladtheecapsules, schijnt goed te zijn voor de baarmoeder en het herstel na de bevalling.
    We hebben lekker geshopt vanmiddag en wat gedronken, ze is blijven eten en net weer weg. Zo maar even lekker relaxen in bad . Hier rommelt het nog maar ja dat zegt niks haha

9. gaby1986

desiree: ik zou jullie graag willen vertellen wanneer de punctie is.. maar aangezien er hier 2 vriendinnen van mij op t forum zitten.. en ik niet wil dat andere mensen die ik ken t weten.. ivm mijn zenuwen.. :(

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ desiree, wat een baaldag zeg.. Nu maar lekker relaxen vanavond :)

@ emma, spannend zeg! Misschien komt het vannacht wel...

Ik voel me echt opeens weer top. Snap er niks van. Tot vanmorgen nog heel beroerd en na het laatste toiletbezoek weer helemaal beter. Maar ik ben er heel blij mee!

@ gaby, had je mijn stukje gelezen over die verdovende zalf voor het prikken?

11. gaby1986

ja had ik gelezen.. maar door die zalf word je huid dikker..
    maar hoef nog maar vanavond en morgen.. dus daar moet ik gewoon maar even doorheen..

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ gaby, ik vind het echt superdapper van je hoor! Ik hoop echt voor je dat het deze maand gelijk raak is en dat je er niet nog eens doorheen hoeft. Of is dit eenmalig? Ik weet niet precies hoe ICSI in zijn werk gaat...

13. gaby1986

nee als t niet lukt.. moet alles nog een keer..

er bestaat wel een kans dat ze wat kunnen invriezen maar dat gebeurd maar bij 1 op de 5 stellen..
    als ze dat wel kunnen doen maken ze dat eerst op voordat je naar een volgende poging gaat.

14. @ Gaby Hopelijk zijn er een paar cryo's bij maar ja is ook maar weer de vraag of ze daarna weer goed ontdooien.. ben wel benieuwd naar de kwaliteit straks en of er een hoop bevrucht worden. Hoop ik echt!! En dat de punctie een beetje meevalt..

@ Nen fijn dat je je weer beter voelt! Zo'n toiletbezoek kan behoorlijk opluchtend werken he :p;)

@ Emma wanneer rommelt het nou eens flink door bij jou zeg :p

Ik ga naar bedje zo.. de rugpijn is echt ondraaglijk zo, als ik lig gaat het wel dus ga ik lekker doen. Morgen wil ik ff gaan shoppen, salaris weer binnen he :D . Trusten!

15. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Gaby

Spannend allemaal meid!! Fijn dat het allemaal bijna afgelopen is met het spuiten... We gaan voor je duimen!!

16. gaby1986

nog 10 minuten en dan ga ik t weer proberen.. :(

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Je bent goed geslaagd zeg :D en die broekmaat, dat zal waarschijnlijk voornamelijk
    aan je bekken liggen, dus dat heb je helemaal niet in de hand gehad.. komt wel
    weer goed meid!!
    Thanx voor de tip, ga zo meteen even kijken op de site...
    Nope helaas nog geen teken dat het doorzet :(
    Fijne avond meid, en knuffelse met Yentle!

@ Dees: Mijn moeder belt ook onbekend dus helaas moet ik wel opnemen :(
    ik hoop echt dat je gelijk hebt wbt de bevalling :D ik ben bang dat ik anders met
    41 weken nog naar een echobureau ren voor een geslachtsbepaling :p haha nee hoor...
    Tja birdie was idd niet zo slim, en nu ben ik wéér niet klaar met poetsen hier grrr!
    Dat gevoel wat jij beschrijft kan idd heel goed een harde buik zijn...
    gewoon rustig aan doen hoor meid!

@ Emma: Hihi ik bruin? naja ik moet eerlijk zeggen dat ik wel gewoon lekker in de zon
    heb gezeten/gelegen hoor, natuurlijk wel mijn buik ingesmeerd...
    haha zo komt die broek toch nog eens uit de kast :D Auw een doorkomende verstandskies is ook
    niet lekker :(
    heb nog af en toe een harde buik en nog lichte (constante) pijn in mijn onderrug...
    t zal allemaal wel niks zijn dus we wachten gewoon af :D
    Gezellig hoor zo'n dagje op pad met je moeder... en wat lief van die deken :)
    Badder ze en fijne avond meid!

@ Nen: Fijn dat je je gewoon weer goed voelt :D misschien iets verkeerds gegeten?
    ow ja die wraps toch?

@ Gaby: Ik vind het echt superknap van je allemaal!! en duim heel hard dat het
    gewoon meteen raak is nu!!!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: Shopze morgen :D Slaap lekker voor nu!

@ Juffie: Ik moet even heel hard lachen om die opmerking van jouw over dat kwartetten hahaha...

19. gaby1986

jeeeej.. nog maar 1x :D (als de echo donderdag goed is)

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    *Geeft een heel hard applausje voor Gaby*
    Tjee meid goed zeg!!! :D

Deel Deze Pagina