@Nen, wie weet haha gelukkig voel je je weer wat beter, toch iets verkeerds denk ik @Gaby,m hoeveel pogingen krijg je? Duim ok voor je @Desiree, vervelend die rugpijn, hopelijk helpt een goed nachtje slapen @Mum, ja vind je best bruin, heb je mij al es gezien, ben net een spook haha Doet het bij jou ook zo zeer als het kindje met het hoofdje zit te draaien? kan soms echt gemeen steken he Heb even half uurtje in een lavendelbadje gelegen , heerlijk . Nu aan de kamillethee met honing, als ik nu niet kan slapen weet ik het ook niet meer haha.
weet je wat ik raar vind.. mijn ''baby''site was ineens in plaats van groen met oranje.. blauw met groen.. en mijn vriend had dat niet gedaan en ik ook niet..iemand van jullie daar ook last van?
emma: er worden 3 pogingen vergoed door het ziekenvond, en dan moet je t zelf betalen.. maar de meds zijn al iets van 2000 euro..
@ Emma: Ja nou idd wat je zegt.. echt van die felle steken ja! haha nou hoop dat je supergoed slaapt (en ik ook) dan kunnen we morgen een nieuwe poging wagen om samen te bevallen @ Gaby: ja onze babysite veranderd ook van kleur, niet zo extreem als wat jij nu zegt maar de ene keer issie donkerder zalmkleurig als de andere keer...
Bah ik wordt depri van de folders die ik net heb binnengekregen... alles staat al vol met herfstspul blegh daar heb ik helemaal nog geen zin in!
@Mum, goed plan al schiet ik wel in de stress als ik eraan denk ik hoor haha. Ja deprimerend he, al die winterjassen bah Ze verkopen zelfs alweer pepernootjes zag ze in de folder staan @Gaby, belachelijk eigenlijk dat er niet meer worden vergoed.. hoeveel plaatsen ze dan terug 1 of 2? Bij mn nicht deden ze twee. Ze was zwanger van een dochter, maar bij de bevalling bleek dat er twee placenta's waren Ik ga vast slapen, fijne avond nog en truste!
@ Emma: Pepernoten?? t moet niet gekker worden zeg! winterjassen shoppen vind ik dan wel weer leuk hihi haha gewoon alleen denken aan je kindje wat je binnen niet al te lange tijd in je armen hebt als het begin en niet aan de bevalling denken (zo doe ik het nu ook) dan komt alles goed! Slaap lekker meid!
Ik ben er ook vandoor, dvdtje van vriendlief is afgelopen dus wij gaan ook lekker naar bed! neem het boekje van de wehkamp mee naar bed en dan hoop ik dat ik lekker snel in slaap val en gewoon weer goed slaap! Slaap lekker meiden!
emma ze gaan er 2 terug plaatsen. all:ben er vandoor moet morgen om 7 uur beginne. lekker vroeg dus.. slaap lekker allemaal. x
@ alle dames die naar bed gaan: slaap lekker!!!! Bah, ik las net een mail van een docent dat een opdracht is afgekeurd. BLEEEEHHHGGGGG nu moeten we vrijdag tijdens een gesprek alles 'recht zetten'. Tis zo'n lullig mailtje!! Het stomme is dat we het verslag eigenlijk hebben opgebouwd uit andermans verslagen. En al die verslagen zijn wel goedgekeurd!! Grmbl... Maar ik ben nu ook nog druk bezig met een opdracht die vrijdag klaar moet zijn. Ben bang dat het hele drukke dagen worden...
@kristel Ja we maken er echt wel even een feestje van hihi..Ik ga haar helemaal vertroetelen.. @emma Ja de schrik is alweer bekomen..maar ja je moet toch het vertrouwen weer zien te krijgen he.Maar goed ik hou haar nu echt goed in de gaten.. Nee ik heb geen gipsbuik gemaakt.. Heb jij er wel 1 gemaakt? Ja dat je ongeduldig bent wil ik wel geloven haha..Je hebt in iedergeval de zekerheid dat ze niet langer dan2 weken nog blijft zitten Sorry wie ik vergeten ben..Ik ben nogal moe dus ga nu lekker op bed..Want morgen is de grote dag hihi.. Liefs Marisss
@Gaby: weet je heel zeker dat ze er 2 terugplaatsen? Ik dacht dat ze tegenwoordig onder een bepaalde leeftijd de 1e poging er maar 1 terugplaatsen. Een tweeling geeft teveel complicaties. Hoe is het prikken gegaan? @Mum: alles nog binnen dus? Balen dat het niet doorgezet heeft! @Mariss: super dat ze naar huis mag en dat de oorzaak gevonden is. @Emma: nu heb je dan echt de 40 weken grens gehaald Slaap lekker dames!
goedemorgen dreamer: joey en ik hebben t er over gehad en we weten t zeker. t ziekenhuis geeft alleen advies en adviseren ons idd 1.. maar wij willen er 2 t spuiten ging gister wel. nu nog maar 1 x vandaag van 7 tot 5 werken.. heb geen zin maar ja..
Goedemorgen "gaap" ik droomde vannacht dat Emma vandaag aan het bevallen was en dat Nen en ik bij haar waren om moed te geven er was ook een derde persoon maar die kan ik me niet herineren. De rest typ ik straks even want lig half met mijn ogen dicht via de iPhone op bed te typen
goeiemorgen *gaap* pff, klagen wil ik t niet noemen, maar moet even van me afschrijven.. Zoals jullie weten (als t goed is) heeft Yentle echt ontzettende krijsbuien, meestal is dit als ze honger heeft en zodra ze dan de fles krijgt is het weer goed. Ze drinkt dan wel ontzéttend gulzig en verslikt zich dan snel, maar daar hebben we al vanalles aan geprobeerd te doen (kleinste speen, voeding verdikken, pauzes tijdens t drinken inlassen, etc) maar niks helpt.. Als Yentle zo overstuur is is ze ook gewoon niet meer te troosten, alleen maar met de fles.. Aan de borst drinken lukt dan ook totaal niet! Dan wordt ze namelijk helemaal wild, omdat t niet snel genoeg gaat (denken we). We weten gewoon echt niet meer wat we met haar aanmoeten Het is toch niet normaal dat een baby zó overstuur raakt alleen maar omdat ze honger heeft?? In het begin liet ze nog rustig weten dat ze honger had door op haar handjes te sabbelen enzo en dan pas als het te lang duurde ging ze huilen (niet zo krijsen als nu). Nu wordt ze gewoon echt krijsend wakker of gaat ze vanuit t niets (zonder dat ze enige aanleiding heeft gegeven dat ze honger heeft) meteen krijsen en gillen... We weten t gewoon echt niet meer wat dit zou kunnen zijn.. Op t CB gooiden ze t op krampjes, maar die heeft ze gewoon écht niet! Want na de fles is alles weer koek en ei.. Aan de ene kant is het niet echt een probleem want t is heel makkelijk op te lossen door haar te voeden, maar ik maak me echt zorgen hierom dat ze zo overstuur raakt meteen! Op deze manier is borstvoeding via de borst geven ook niet te doen want ze is echt hartstikke wild dan Soms lukt het wel, via de borst, maar ik wil t graag volledig kunnen en het is gewoon écht niet leuk om je kindje zo overstuur te zien.. Ik heb gegoogled maar kan eigenlijk niks erover vinden We hebben wel goeie verhalen gehoord over Osteopathie dus ik ga straks een osteopaat bellen, eens kijken of die ons verder kan helpen.. Zo, dat moest ik ff kwijt.. Maak me gewoon echt zorgen en ben bang dat er meer aan de hand is dan alleen maar ongeduldigheid ofzo..
Goeiemorgen meiden, Zooo het babytje was vannacht onrustig, en gister overdag ook... Why??? Ik heb net 4 broodjes kaas verslonden nu mn kopje thee nog en dan ben ik klaar om 16 kleuters weer aan het werk te zetten Vandaag en morgen een jarige, pff kaarsjes geheimzinnigheid ohlalielee... Vanmiddag komt er een vriendin op visite ben benieuwd wat ze van ons huis vind... Wel fijn, om half 7 word ik wakker van de eerste bouwvakkers, kan me dus gewoon niet verslapen! @ Mum Ben je nog in slaap gevallen? Of zag je veels te leuke dingen in de Wehkamp folder? HAHAHAH
hee meiden wil ff hoi zeggen en ga nu heel snel weg! @Kristel hoop dat 't werkt! Huilt ze verder veel of alleen voor de voeding?
@Kristel: ik wilde idd een osteopaat aanraden, ik denk dat dat heel goed gaat werken. @Gaby: apart, ik hoor overal dat ze er maar 1 mogen terugplaatsen. Dus hoop dat het bij jullie idd enkel adviezen zijn. (vind het zelf ook niet fijn als anderen beslissen over mij/ons) Ben benieuwd of er nog beebjes geboren gaan worden vandaag!
@Mum, ja erg he pepernoten, nu al!? Jij lekker kunnen slapen? @Gaby, ik snap je keuze wel, ik zou ook voor 2 kiezen ondanks de risicos.. Ze vergoeden maar 3 pogingen en dan wil je toch je kansen grijpen. @Nen, nou lekker is dat..ze hebben toch niet door dat het van andere verslagen zijn he? @Mariss. ja snap dat je haar extra goed in de gaten houd. Wel fijn dat ze eindelijk weer thuis is of niet. Nee ik heb ook geen gipsbuik gemaakt. @Dreamer, ja haha raar he, morgen moet ie er zijn hoor Hj is nog lekker eigenwijs geloof ik. Hoe ishet met jou verder? @Sammie, haha leuke droom @Kristel, mark deed dat ook als baby, die had koemelkallergie. Kan het daar van komen? Zou het verder ook niet weten.. lijkt me ook heel frustrerend! @all, nou alle 'is alles nog rustig? Is de baby eral? word spannend nu he?' krabbeltjes en smsjes zijn ook losgebarsten . Alsof ik nog niet zenuwachtig genoeg was haha
uitgerekend NU moet de auto naar de garage, om een deukje eruit te halen en hebben we zon leenbrikje hahaha