Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jammie

Jammie Actief lid

17 jul 2008
    198
    0
    0
    Dank je voor de tips dreamer.
    Zo'n fotoshoot met visagie en zo lijkt me wel leuk! ga ik es ff op googlen.
    Hier in de buurt zit ook een restaurant met thema-avonden, is misschien ook wel wat...
    En zo'n erotische homeparty, klinkt gezellig! Ga maar es ff op internet speuren hoe dat in z'n werk gaat.

Het is idd nog best lastig iets te organiseren, gelukkig wilde m'n vriendin het wel klein houden en ken ik iedereen die uitgenodigd moet worden, dat maakt het wel iets makkelijker!

Bedankt voor de tips!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik zit te denken om als vrijgezellenfeest met de vrouwen naar een mannenstripoptreden te gaan of hoe je t ook noemt ;)
    Voor de rest vind ik het wel best :p

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik ga zo is ff bij de kruidvat spieken

pff net ff in de zon boek gelezen, maar wel erg hotsig.

succes met de vrijgezellendag regelen.

xxx

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Balen Kristel!
    Van de warmte ofso?
    Bij mij helpen paracetamolletjes ook niet.
    Tot nu toe nog niks eigenlijk.
    Om de 1 of andere vage reden reageert mijn lichaam niet op pijnstillers :(
    Hoop toch dat een ruggenprik wel aan zou slaan mocht ik die nodig hebben ;)

Is caffeine wel goed voor je als je hoofdpijn hebt dan?
    Of bedoel je Coffeine?

Hoop dat je hoofdpijn snel weg is!
    Zo vreselijk vervelend!

@Jammie: fijn dat je wat aan de tips hebt :D
    Ik zou ook met mn zusje zo'n fotoshoot gaan doen eigenlijk, maar ja, toen werd ze zwanger en had ze geen geld meer ergens anders voor!
    En heel goedkoop is het niet als je het met zn 2-en doet.
    Met meerderen is het beter te doen.

Zo'n erotische party is gratis btw.
    Altijd fijn ivm de kosten ;)
    Kan je altijd daarna of ervoor uit eten met zn allen.
    Want dat is het grootste gezeur altijd, dat geld!
    En de datum waarop iedereen kan ;)

Veel plezier met uitzoeken :D

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Strippers vind ik nou echt helemaal 3x niks aan.
    Zou me vreselijk opgelaten voelen om zo'n vent zich te zien uitkleden :p
    Plaatsvervangende schaamte :)

Krijge jullie ook vrijgezelle feesten Kristel?

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer: Ik neem niet zo gauw pijnstillers in, maar nu is het wel heel erg... Weet alleen niet waar het nu vandaan komt. Denk van het slapen net :( Ik voel me echt slecht vandaag, denk dat ik ziek aan het worden ben :(
    maarja, liever nu dan rond mn eisprong toch :)
    Ik bedoelde idd Coffeine btw ;)

@Mac: als je bij de kruidvat testen wilt kopen zou ik gaan voor de testen van 7 euro, die zijn gevoeliger dan de testen van 2 voor 5 euro!
    Maar als ik jou was zou ik alsnog gewoon testen bestellen hoor, scheelt je een hoop geld! En omdat bestelde testen goedkoper zijn wil niet zeggen dat ze ook slechter zijn ;)

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nou, ik weet niet of we aan vrijgezellenfeesten doen... Aan de ene kant hoeft t voor mij niet, maar aan de andere kant lijkt t me wel heel erg lachen om met de vrouwen van de familie naar mannelijke strippers te kijken :p Niet zozeer omdat we het leuk vinden om te zien, maar om ons te kunnen bescheuren :)

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wist je dat de dokter gewoon dipsticks gebruikt?
    Ben de eerste keer met mn zusje meegeweest.
    Die zette zo der potje urine op de tafel, de dokter keek der aan van ja?
    Hahaha prachtig :)
    Maar toen kwam ze dus aanzetten met een dipstick.
    Zal me nog niks verbazen dat het van een internetwinkel is ook ;)

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dokters testen inderdaad met goedkope dipsticks die je overal kan bestellen.

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hahaha jij hebt hetzelfde zinnetje als mij Sammie :D
    Allebei Weet dat je welkom bent.
    Hoe staat t met de ongi?
    Al doorgebroken of nog niet?

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Dreamer,

Wil je dat ik die zin weg haal?
    Was me nog niet opgevallen.

Nee toch nog geen ongi te bekennen.
    Had alleen gister na de sex beetje licht bruin en vanochtend nog een beetje.
    De rest van de dag niks meer verloren...
    Heb wel een beetje ongi pijnen nu.

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Tuurlijk hoef je die niet weg te halen!
    Het viel me gewoon op :D
    Ik hou helemaal niet van Marco Borsato, maar dat zinnetje vond ik wel passend :D

Hoop dat je net als Lynn maar een beetje bloedverlies hebt en alsnog zwanger blijkt te zijn! :D

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Lynn meis, gefeliciteerd zeg!
    Ben heel erg blij voor je, zo geweldig meid!

Strooi maar lekker veel hcg hier, want ik wil ook mee doen!

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou ik heb nu pas tijd om even achter de computer te kruipen...

we zouden donderdag avond naar monterrey mexico vliegen maar we stonden 6 uur vast in t verkeer Shocked dus we miste de vlucht nou daar sta je dan met je koffers en kids.. we moesten toen een nacht in san diego overnacten... er waren natuurlijk het hele weekend geen vluchten meer te krijgen gelukkig na 4 uur zieken eindelijk een vlucht.. we gingen dan vrijdag smiddags met t vliegtuig naar mexico df city.. waar we bij een oud tante van mn man moesten ovr nachten om dan eindelijk vervolgens om 6 uur scohtends naar monterrey mexico te vliegen en we 3 uru na aankomst het 50 jarige bruiloft feestje hadden van mn mans opa en oma.. nou dat duurde tot vrij laat maar ik ben met de kids om 22 uur gaan slapen omdat we de volgende dag om 6 uru sochtends al op t vlieg veld moesten staan om naar cancun te gaan.. pfff dus was echt 4 dagen reizen nou was echt kapot hoor en de kids helemaal..

mar toen we er eenmaal waren was het zooo ralx en mooi alleen hadden we veel problemen in de hotel kamer we zijn ook nog ene keer van kamer verwisselt maarja dat is ook zon lang verhaal.. nu zijn we gister avond te rug gekomen van cancun en zijn we nog tot maandag ochtend hier in monterrey mexico bij mn schoonouders maar t is flink heet hoor pfff vandaag 38 graden geloof ik.... maarja daar wen je ook wel aan...

verder was cancun echt gewledig zooon mooie blauwe zee wauw kon bijna niet geliven dat ik er was maargoed.. fotos volgen....

morgen cailynns verjaardags feestje en zaterdag ene trouwerij

maar hoe is het hier met iedereen :)

kan iemand mre een update geven vvan wie dr een positest hft enzo.. ben wel benieuwd..... sterretje ha djij nog positief getest?

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou crystel wat een reis zeg, niet normaal meer!
    Dat moet ezwaar zijn geweest die hele weg af te leggen en ook nog eens met 2 kids!
    Tot wanneer blijf je nu daar dan?

Morgen en zaterdag dus feest, gezellig zeg!

Nee ik ben echt gewoon ongi geworden helaas hoor :cry:
    Had het graag anders gezien, maar we moeten weer een maandje wachten nu dus!

Verder heeft Lynn positief getest en volgens mij nog iemand maar weet even niet meer wie :confused: (sorry)
    Romytamara wist je al dat ze ook zwanger was toch?
    Kristel heeft vandaag ook getest maar helaas negatief :(

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg zo genoeg? ik test morgen met de digitale

nou meiden wij gaan filmpie kijken misschien tot straks...

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Thnx, hoop dat het heel erg gaat helpen!

Fijne avond meis!

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Tnx Lynn :D
    Hoop dat het helpt en dat ik zondagochtend net zo dik positief test als jij :D
    Hoop t zoooooo :D
    Dan komen beide dromen uit :D

Cristel: wat een reis joh!
    Geniet nog maar lekker daar waar je nu zit.
    Enne .. hier in NL is het 30 graden, dus voor ons ook loeiheet en stikbenauwd!
    Bereid je er alvast maar op voor ;)

Mn gevoel zegt nog steeds 2 streepjes zondag!
    Hoop dat mn gevoel het deze ronde weer goed heeft ;)

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    haha hey dreamer ben wel wat gewend nu :p hahah

lyn gefeliciteerd akvast zie je banner dus ja is vast positief die digitale ook hoor :)

en sterertje wat jammer zeg :( nouja hopelijk mag jij ok snel veel hcg in je bloed ontvangen :p hahaha

efef wat fotos plaatsten dan

Deel Deze Pagina