@Mecha: Gefeliciteerd! Super! Nu lekker allemaal meidenspulletjes kopen Heb nu ff geen tijd, maar zal straks de lijst er weer eens bij halen!
@ mecha gefeliciteerd met jullie meid! Dat wordt shoppen!! @ mum sow wat een berg kleertjes zeg. Echt leuk @ red dat zou fijn zijn als ie kan blijven..
Hallo dames, Long time nog ssee, ben kapot na het werk, groep 3 vergt veel tijd. Veel hoofdpijn ook.. hihi maar het is voor het goede doel.. ze zijn verder zo lief!!! Ben gewoon kapot als ik thuis kom. Maar het echte leven bevalt me wel.. het is elke keer weer een uitdaging. Morgen gaan we bloemen met de handen verven en vissen, omdat ze het woord VIS hebben geleerd. Ze zijn nu 2 weken op school en kennen al 4 woordjes..hihi.. en trots dat ze zijn en zo mooi, en wat willen ze graag buiten spelen!!! Hoe gaat het hier??? Zijn jullie al bevallen??!! Ik ga niet alles terug lezen, moet vanavond ook weer weg.. afscheidsfeestje teamgenootje gaat naar Engeland. Vorige week is ook mijn andere vriendinnetje bevallen van een jongetje..die ik buiten de buik Salvador noemande..haha maar hij heet .. ik ga toch even kijken hoe hij heet.. te moeilijk!!! @deess Wauw wat een prachtige buik zeg!! @kristel Klinkt vreselijk zeg, ik hoop dat je snel weet wat het wordt. Sommige assistenten zijn iddd zooo achterlijk, zo heeft die van mij. Mij 2 weken laten doorlopen met een bloedprop (tombrose) in mijn been, die bijna op sprongen stond… Mijn dokter was zooo kwaaad.. Hij heeeft haar geroepen, waar wij bij waren en gezegd dat ik dood had kunnen wezen al sik zelf niet gweest was omdat ik er erg last van had. Ze is daar erg van geschrokken en heeft er hopelijk van geleerd. Hoe gaat het met de borstvoeding?? @nen Wat rot dat je je zo rot voelt, ik hoop dat je snel opknapt? Weetje al wat die buikpijn is dan? @mik Je was toch naar de dokter geweest voor een onderzoek voor Ayden??? Hoe was dat en is er nog wat uitgekomen?? @sammie Beetje laat, maar nog van harte gefelicieeerd met je verjaardag!!! Heb je een leuke verjaardag gehad?? @maris Ik zag dat je meiske alweer thuis is!!! Gelukkig zeg, weten ze nu al wat er met Chanell was?? Ben blij voor jullie dat ze weer thuis is. @mum Wauw zeg, dat is idd een hoop, ben al een tijdje niet meer bij de zeeman geweest..hahaha.. zal toch maar eens even gaan kijken voor dat leuke spul, voor vrienden hun kindjes en voor ons zelf!! @mecha Gefeliciteeerd met je kleine meisje!!!!! Super zeg, is het nog gelukt met je ruzie met je vriend?? Aahhh wat een schattige lipjes, net een visje..hihi..(sorry, niet raar bedoelt hoor) Ik heb bijdeweg babyvisjes..haha.. vandaag opgevallen.. zitten tussen mijn waterplanten die ik gekregen heb van mijn tante!! is Emma alweer geweest??? heb vandaag ook flink geshopt!! - een nieuwe tas van Kruidvat, erg leuk!! - 3 boxers - 1 shirtje van de H&M verder nog 4 theedoeken bij de action, hele gave!!!
@hil wat een prachtige buik zeg! weet je al wat het wordt?? @juffie jij hebt ook een leuke dag geahd op school..hihi.
@Kim, zo sterk kindje is Ayden! Echt snel @Mum, ja wel lief bedoeld, maar ik word er zo zenuwachtig van haha. Dus jij gaat lekkere dingen bakken elke dag Onze oven is kapot helaas leuke kleertjes, en idd geen geld! @Nen, gelukkig weet ie dat niet.. Bij de hanze worden ze allemaal door de scan gehaald voor plagiaat en alle eerder ingeleverde verslagen staan daar ook in. @Sterretje, hij moet nog wel even een weekje blijven zitten hoor Snap dat je graag wil dat ie eerder komt met al die krampen, heel vervelend is dat ja, ebn vooral vermoeiend! @Desiree, mooie buik! @mecha, gefeliciteerd met je dochter!! Mooi fotos, echt heel schattig mooi dat alles goed was @kristel, ik hoop dat jullie er achter komen wat het is @all, vandaag een dagje met mn zussen gehad, was gezellig. Ik ga vanavond maar even de boel hier poetsen fijne avond nog!
@Mecha: Gefeliciteerd met je prinsesje! Wat leuk @Matta: Nee, vrijdag weten we het hopelijk. Spannend.
@ Mecha wat een mooie meid gefeliciteerd he. Ik dacht in 1e instantie ook een meisje bij jou hihi maar weet niet wat ik bij de lijst had neergezet. Ze worden al snel groot he! Voor red blijf ik ook bij een meisje @ Matta jij ook al geshopt! Was wel een shopdaggie vandaag voor iedereen @ Mum een berg kleertjes voor een klein prijsje, altijd fijn! Kut zeg dat je vriend het niet geregeld krijgt. Misschien rechtsbijstand inschakelen ofzo? Er was toch geen personeelszaken bij zijn werk? @ Gaby soep is altijd lekker! @ Sterretje jij ook al nesteldrang met al dat schoonmaken? @ Red voor jullie is een vaatwasser echt een aanrader denk ik zo.. @ Knarboor ligt er een beetje aan van welke maat.. ik heb er in ieder maat nu een paar (5 ofzo) hebben jullie unisex kleertjes of echt jongens en meiden kleding? @ Kristel bah wat een irritante assistente zeg.. soms doen ze echt net alsof hun patienten dom zijn, alsof een moeder niet doorheeft dat er iets met haar kleine is! Hier vanmiddag nog een paar leuke dingen geshopt voor de kleine net in iets grotere maat (62) super leuk allemaal en voor mezelf nieuw ondergoed want groei uit al me beha's weer in totaal nu 2 ruime cupmaten gegroeid dat wordt nog wat.. supertieten voor supermelk straks whaha Zal nog eens foto's maken van de nieuwe spullen en dan ga ik zo lekker sims 3 weer spelen (verslaafd denk ik.. ) Gelukkig nog geen rugpijn, vanmiddag ging het lopen wel erg moeilijk had veel pijn aan me bekken weer, sleepte echt met me linkerbeen. Maar ben veel gaan zitten en na ff rusten weer wat verder gelopen
@Desiree, idd! Maar kunnen 'm nu hier niet kwijt, als we ooit de keuken gaan verbouwen dan komt ie er vast en zeker! Normaal doe ik het eigenlijk elke dag maar sinds ik zwanger ben en nu vooral ik weer helemaal werk trek ik 't niet altijd en als manlief ergens een hekel aan heeft, dan is het..... afwassen! Ik denk dat ik morgenochtend nog maar even bezig ga. Hoef toch pas om 12u in 't gezin te zijn en tot 8 uur slapen is ook wel lekker.
desiree vervelend he die bekken. ik heb er ook last van. de vk zegt alles verspreid doen en rusten. mijn zus en ik hebben een weekend ardennen geboekt voor mijn ouders en ons in een groot huis, want mijn moeder wordt volgend jaar 60 en we wilden iets leuks doen dus gaan we met zijn 10en een weekend weg heb net een van de laatste wasjes voor de kleine gedraaid. alle omslagdoeken enzo. vind het zo onwerkelijk dat er straks een hummeltje in ligt.
@ Agneta Ja ja, voor jullie komt het ook steeds dichter bij!! Ohja meiden ik heb vandaag een heel lief tuinbroekje bij de Hm gekocht, ook handig de onderkant kan helemaal los handig met luier verschonen. Had nog een kortingsbon van 20 procent was dus weer leuk meegenomen Maatje 62 gedaan dan staat het vast leuker... Verder ben ik weer bezig met de overdracht, groep 2 is klaar nu nog even groep 1 doen. Mn visite was gezellig, nu even lekker met de beentjes omhoog.
@matta Ze zijn ook erg blij dat ze weer thuis is.. Ze heeft bewezen reflux..En dat is het enigste gelukkig Reflux groeien ze weer overheen..alleen je moet een paar dingetjes aanpassen haha..
@ Chamaro Moet ze nu ook omhoog in een bedje liggen? sCHEEf als het ware? En hebben jullie medicijntjes gekregen?
@ Red: Dat is dus alleen het calamiteitenverlof, daarbuiten heeft een vader dus nog recht op 2 dagen kraamverlof... het klopt inderdaad dat heel veel mannen dat niet weten, en dat zal natuurlijk ook nooit door een werkgever verteld worden... ik weet alleen niet hoe het zit voor uitzendkrachten idd, dus even goed uitzoeken! @ Gaby: En geslaagd voor een nieuwe kast? *lees het antwoord al * @ Ryanne: ja idd, en dat voor dat geld @ Matta: Nope ben nog niet bevallen hihi... ja is inderdaad leuk shoppen zo Jij ook lekker geshopt zie ik wel! @ Emma: Ja snap ik dat je er zenuwachtig van wordt... ze horen het allemaal vanzelf wel als er iets te melden valt toch? balen zeg dat jullie oven kapot is... heb vanavond de chocoladecake gebakken, krijg er helaas maagzuur van wat leuk zo'n dagje met je zussen... ik heb geen zussen maar dat lijkt me echt supergezellig! fijne avond meid! @ Dees: Tja het zal achteraf allemaal wel weer geregeld worden op zijn werk, en hij gaat het nu eerst met zijn echte baas bespreken en als daar nog niks uitkomt ga ik bellen met het juridisch loket wat ik in deze het beste kan doen... er zit wel iemand bij hem op kantoor die zich met de personeelszaken bezighoudt maar die blijft dus volhouden dattie maar 2 dagen heeft (dag van geboorte + dag van aangifte) dus daar schieten we ook niks mee op! Bovendien zijn ze niet aangesloten bij een CAO en komen ze er steeds mee dat ze wel een CAO hanteren maar daar niet bij aangesloten zijn toen mijn vriend naar het CAOboekje vroeg kreeg hij een exemplaar wat geldig was tot 2002 toen hij dat zei kreeg hij als antwoord: ja dit is de CAO die wij hanteren! dat kan toch niet?? Jij ook goed geslaagd dus met shoppen @ Agneta: Wat leuk zo'n weekendje weg met de hele familie Pfoe zie er nu alweer torenhoog tegenop om straks naar bed te gaan... ben zo bang dat ik weer eerst tot 2 uur lig te draaien en te doen, en dat doet al zo'n zeer allemaal... t zullen onbewust de zenuwen wel zijn want vriendlief heeft er ook last van.... en die slaapt normaal al vóór hij zijn kussen voelt.
zo ben er nog ff.. lekker net even onder de douche geweest.. en wil echt na t spuiten naar bed. ben helemaal kapot.
toen ik net onder de douche ging deed ik mijn bh uit.. oef dat had ik beter niet kunnen doen.. (.)(.) auwie
@ Gaby: Heel veel succes met spuiten weer!! t is in ieder geval voorlopig de laatste keer... slaap lekker voor daarna alvast!!