Goeiemorgen! @Emma: Spannend Hopelijk zien we je niet meer terug op t forum vandaag en gaat alle communicatie nu via de sms @Gaby: Oh meid, wat klote dat je nog langer moet spuiten *knuf* Hopelijk worden het nu wel echt supereitjes en kunnen ze allemaal bevrucht worden! @Ryanne: Ohh de eerste prikjes.. Lijkt me heel moeilijk om te zien! Ik denk dat ik mee zou gaan huilen als Yentle ze krijgt binnenkort.. @All: Hoe is t? Kimo en ik gaan er maar ff vanuit dat Yentle dus reflux heeft (ook al is t niet bevestigd dan..). We hebben wat dingetjes aangepast nu en ze is véél ontspannender weer Haar matras hebben we weer schuin omhoog gedaan en ze heeft heel goed geslapen vannacht! Ook krijgt ze gewoon weer johannesbroodpitmeel (zal ik wel weer commentaar op krijgen van t CB ) en als ze echt aan t brullen is weer houden we haar op een bepaalde manier vast zodat haar hoofdje een beetje naar achter hangt en dan is ze meteen weer rustig Voor mij is dit toch een beetje een bevestiging al, want als het wat anders zou zijn zouden deze maatregelen niet werken lijkt me.. Dinsdag kunnen we trouwens terecht bij de osteopaat!
goeiemorgen' emma spannend! ik hoop dat het doorzet. ik ben zo beneuwd. wel balen dat je weer de halve nacht wakker was zeg. mum bij jou ook nog niets. jeetje jullie houden het wel spannend. bij ons worden pakketjes ook bij de buren afgegeven als we er niet zijn. nen leuke verassing dat je mannetje ineens thuis zat! haha. heeft leon ook wel eens gedaan toen ie nog in dienst zat. lag ik al in bed stond ie ineens voor de deur. gaby balen van je eitjes. dan voel je je echt kl*te nu. weer verder spuiten en hopen dat het zaterdag gegroeid is. *knuf* oma denk je dat echt? veel mensen denken dat ik overtijd ga lopen. fijne dag!! ik heb gister een thinks to do list gemaakt. ik ben namelijk de laatste tijd zo chaotisch n mijn hoofd dat ik soms gewoon niet meer weet wat ik allemaal moet doen terwijl er nog zoveel te doen is. dussss vandaag maar aan het lijstje beginnen. haha. lijk wel een oud wijf hihi. zometeen komen mijn ouders hun puppy brengen die blijft heel de dag hier want ze gaan in hoorn shoppen.
@ Kristel: Wat fijn dat jullie dinsdag al bij de osteopaat terecht kunnen Gewoon lekker doen wat jij denkt dat goed is voor jullie meisje, moederinsctinct is nog altijd beter als wat ze zeggen op het cb! @ Agneta: wat goed zo'n things to do lijstje... ik had ook zo'n lijstje, nou ik kan je zeggen inmiddels is alles af (moeten sommige dingen alweer opnieuw gebeuren) en is er nog geen beeb bah k wil de ramen gaan zemen (het laatste wat nog moet gebeuren) maar nu regent het
@Mum: Wat vreselijk ség, zo'n gezever over die ene dag voor je vriend. Dat ze eens niet moeilijk doen! Echt belachelijk vind ik dat. Ben blij dat het hier anders geregeld is. Hier voor de vaders gewoon 2 weken thuis. Geen gezever, geen gezeik. @Dreamer: Jij voelt je ei wel heel goed hé. Is natuurlijk wel handig, maar ook vervelend als je er veel last van hebt. @Desiree: Wow jij krijgt echt grote boobs Dat mag hier ook wel komen. Ze zijn wel veel voller en tbegint serieus krap te worden in mijn bh, maar niet mega kWil ook wel eens een keer dikke prammen hebben @Nen: Wat fijn ség Jij was wel erg verrast zeker? Leuk dat het gezellig was @Gaby: Ooh meid wat vervelend dat je door moet blijven spuiten. Hoelang? Tot en met zaterdag? Of vandaag en morgen? @Kristel: Wat fijn ség, dat ze een heel pak ontspannender is. Zie je wel dat je een goede moeder bent? Jij voelde gewoon aan wat er ongeveer mis was en je ging op zoektocht! Goed gedaan @Agneta: Leuk puppy-sitten En dat van die lijstjes, ik vrees er een beetje voor dat ik dat ook nodig ga hebben Ik vergeet nu al ontzettend veel. Echt schandalig soms @Emma: Spannend meid! Hihi Kom op hé!! Hier ben ik weer met mijn verhalen over geschop hoor, maar kvind het zo speciaal. Nu voel ik het al over heel mijn buik. Gisteren ging het echt van rechts, naar het midden van mijn buik en door naar links Zo gek, je voelt ze gewoon sterker worden. Mijn vriend vindt het nogal onwerkelijk als hij frumpie zo voelt, hij zegt dat het echt niet doordringt dat het zijn kind is dat zo beweegt Pfff, ik kan alleen nog maar aan morgenavond denken, kmoet vandaag de laatste keer studeren. En dan om 18.30u examen. Ik hoop dat ik me een beetje kan concentreren Ik lag al tot 10 uur in bed, dus dat is niet zo'n goed begin
@ Hilli: K wou dat het hier in Nederland ook zo goed geregeld was voor de papa's... Heel veel succes met je laatste examen!! nu nog ff hard werken maar dan ben je er voorgoed vanaf meid!
kVind het zo gek dat dit het laatste is Je hebt gewoon echt heel je leven niets anders gedaan dan testen en examens, en nu stopt dat Wat een zaligheid, haha En Mum, alles nog rustig daarbinnen?
@ Hilli: Idd een heel goed gevoel geeft dat helaas nog alles rustig hier ja... en ik ben zooooo benieuwd!!
hee meiden ben ik heel snel! heb me ingeschreven bij 't gastouderbureau lijkt allemaal prima. 'k ga waarschijnlijk met de oppas ook kinder ehbo volgen, lijkt me nooit verkeerd. moet nu echt heel snel weg want 't moet toch wel een half uur rijden. en heb hekel aan te laat komen. @emma, hoop dat 't doorzet! ben erg benieuwd! duimen jullie voor me dat ik lekker vroeg naar huis kan... half 4 ofzo
Hoi meiden Ik heb wel trg gelezen maar ga even niet reageren vanacht slechte nacht gehad misschien maar 3 uurtjes geslapen en vanochtend nog een uurtje ofzo. Meneertje was lekker wakker nu ben ik dus super moe maar had me toch voorgenomen om echt wat in huis te doen dus heb het hele huis gestofzuigd en gestofd, de badkamer ( toen begon ayden te gillen dus na 5 minuten toch maar de borst gegeven) en zo nog ff de wc dan heb ik wel weer genoeg gedaan. Ik ga ook echt vanmiddag ff een dutje doen want anders val ik om ik ga het trouwens ook maar met de arts op het cb hebben over al die geluiden die ayden maakt het is net alsof hij zijn keel schraapt als een ouwe vent en ook veel spugen ondanks dat ik hem omhoog hou en zijn matrasje ook al schuin omhoog ligt.. Dat wat kristel gister plaatste over reflux kwam me ook bekend voor namelijk hij steekt ook heel vaak zijn tongetje uit en kijkt er dan heel zielig bij en vervolgens weer spugen.. Ook heel vaak zijn nek naar achter gooien.. Vraag me toch af wat dit kan zijn en wat ik eraan kan doen of dat het misschien gewoon normaal is en ik gewoon overbezorgd ben. Lastig die onzekerheid... Ga weer verder poetsen kom straks weer ff kijken
@ Kim: Balen dat jullie zo'n slechte nacht hebben gehad meid! hoop dat je straks nog ff een uurtje slaap kan meepikken... je hebt al een hoop in huis gedaan! even met de arts overleggen kan nooit kwaad natuurlijk... hij maakt idd wel vreemde geluiden als hij klinkt als een oude vent! Succes met poetsen meid!
Zo ik ben klaar alleen zo nog ff aardapels schillen en de boontjes schoon maken dan heb ik dat ook gedaan @ mum ja dat vonden wij ook haha het kan ook zijn dat het gewoon iets van hem is, ik moet er ook wel om lachen maar als het wat betekend dan is gmhet minder leuk. Hij maakt dat geluid ook als je hem bijv. Op tilt als hij ligt te slapen of als het hem niet snel genoeg gaat.. Dus misschien gewoon zijn temparamentje dat hoop ik tenminste Ga even op de bank hangen met me ventje en een stuk appeltaart eten die ik gister heb gemaakt nog iemand een stukje??
Hey, Nou heb wèer aan de ctg gelegen haha. De weeen waren goed te zien, en preciesom de 5 minuten.. Ik had 2/krappe 3 cm ontsluiting en alles verweekt enzo. Ze adviseerde om lekker naar huis te gaan en proberen te slapen omdat ik weinig heb geslapen en dan als het doorzet vandaag terugkomen maar het kan dus ook weer stoppen Morgen moet ik sowieso om half 11 daar weer zijn en anders dus eerder . Kindje deed het volgens het boekje
@Emma: Wat spannend meid. Ik hoop zo voor jullie dat het doorzet. Nadat je eerst nog even hebt kunnen slapen natuurlijk. Je zal je krachten nodig hebben. Je kan het! Dit is toch al beter dan nog die 1ne cm hé. Je zit al bijna op 1/3de
@Gaby, balen dat de eitjes niet zijn gegroeid @Dreamer, zal dan idd wel doorgegroeid zijn, omdat ie ook laat was. Kan gemeen zeer doen he. Inleiden doen ze idd niet zo snel, lijkt me ook echt niet leuk. Dan heb je toch meer kans op een weenstorm? En zon infuus lijkt me vreselijk. @Kim, jeetje kort nachtje..doe je rustig aan met dat gepoets ? haha Goed om even naar de dokter te gaan idd, helemaal als je je zorgen maakt hoor. @Mum, gelukkig heb je weer es lekker geslapen. ramen zemen leuk werk he. Misschien brengt het wat op gang hahah @Red, nog eventjes doorzetten..duim voor je @Ryanne, hoop voor je dat het werkt met een speentje, dan kun je ook even wat langer slapen @kristel, je zou wel denken dat dat het is he, als al die maatregelen werken. @Agneta, handig he zon lijstje, ik doe dat ook vaak hoor haha @Hilli, mooi he als de bewegingen steeds duidelijker worden Nog even dan is ie zo sterk dat het je zeer doet Nog 1 nachtje dan is de 20 weken echo al he! spannend @Sammie, ja dat kan nu wel wat op gang brengen he maar ben ik nu veel te moe voor hoor haha @all, ik ga maar even op bed liggen, dutje doen